Auteur Topic: Isabelle  (gelezen 17224 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ketserr

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
Isabelle
« Gepost op: 2 februari 2014, 16:05:39 »

Naam : Isabelle

Nationaliteit / Taal : Roemeens / Engels

Leeftijd : 22 jaar

Haarkleur / Lengte : Zwart / Lang

Lengte : 1.65m

Postuur / Cupmaat : Slank / A-cup

Tatoeage / Piercing : Nee / Nee

Service : PZC, NMC, TZ

Voordeel: Roemeens, bezit de ketsnorm

Nadeel: Roemeens, ken de ketszwans niet aan

Prijs: € 50,00 per half uur


Ik had er inmiddels een paar op het oog maar was ze allemaal even kwijt totdat ze ineens allemaal weer in de bar stonden en ik niet wist welke ik moest nemen. Dan komt de methode die het eerst contact zoekt gaat eraan, Isabelle stond ineens naast me.

Ze zag er heerlijk uit met die grote ogen en grote oorbelringen die me aan iemand moest denken. Het praatje ging goed en was lachen wat dus resulteerde dat we naar de kamer gingen. Eenmaal in de kamer veranderde de sfeer een beetje en na wat ketszwanszaugen wilde ze ketse en ineens had ze poesie pijn en toen moest ik de diepte meting nog doen. Het kwam er dus op neer dat het een verkeerde keuze was om met haar te gaan.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Isabelle
« Reactie #1 Gepost op: 20 oktober 2014, 18:25:29 »
ijn 2de kamergang in Magnum heb ik beleefd met Roemeense Isabel.

Tegen 1u30 kreeg Piet terug zin in een meid en toen Isabel in de bar verscheen, stapte ik dan ook onmiddellijk op haar toe. We hadden eerder op de avond immers al een paar leuke gesprekjes gehad en ik zag haar volledig zitten voor een kamergang, maar tot nu was de timing ons nog niet gunstig geweest.
 
Ik vroeg haar mee te gaan naar 1 van de nissen, waar we gedurende een half uur leuk praatten en knuffelden. Tijdens het gesprek gaf Isabel aan niet te tongzoenen op kamer. Dat was een serieuze domper, voornamelijk omdat ik vreesde dat Piet, na 3 eerdere orgasmes afgelopen vrijdag, misschien dienst zou weigeren als er niet een beetje kon gezoend worden. Enfin. Ik was ondertussen helemaal begeesterd door mooie Isabel, dus ik ben toch maar met haar op kamer getrokken. Ik zou het mij niet beklagen!
 
Isabel is een héél mooie meid: 23 jaar jong, 1,60m klein, een heel mooi gezicht met stralende, bruine ogen (haar neus mocht misschien wel iets kleiner zijn), lang bruin haar, slank figuur, een mooie A-cup (net geen B) en een schitterende kont. Ze heeft enkele kleine tattoo’s op haar polsen. Geen piercings.
 
Ze tongzoent dus niet, maar kleine zoentjes waren geen probleem. De pijpbeurt was zalig! De beste die ik die dag al had gehad. En neuken was top: ik had al 3 orgasmes achter de rug, dus er moest stevig gewerkt worden, maar dat was geen probleem voor Isabel: cowgirl, missio, hondjes, missio, cowgirl, hondjes… met regelmatig variaties. Het bleef maar duren. Tot… daar dan uiteindelijk toch dat 4de orgasme van de dag was, afgedwongen tijdens (uiteraard) hondjes, met 1 borst van Isabel in mijn rechterhand en met zicht op die mooie meid in de grote spiegel die tegen de muur hing.
 
Ondanks dat ze niet tongzoent, was dit een uitstekende kamergang en zou ik zo op herhaling gaan met Isabel! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum