Auteur Topic: Een paar vrijkaarten Living Room  (gelezen 20339 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Een paar vrijkaarten Living Room
« Reactie #15 Gepost op: 7 december 2014, 20:45:31 »
Bij deze draag ik noglangnietuitgewandeld voor die kans op een vrijkaart!
Waarom? nlnu schrijft zeer informatief, heeft altijd een zinsnede in zijn verslag waarvan je achterover valt van het lachen en komt door zijnen arbeid ook regelmatig in clubs die wij niet zo snel of wellicht nooit zullen bezoeken. Een citaat dat mij nog altijd is bij gebleven (weet niet of ik het nog precies verwoord): Een Lolita dame is een kut met een dame er om heen, de andere dames zijn DVP's met een kut er in. Je moet er maar op komen!

Ik nomineer deze mee!
Alleen al om weer een sappig relaas van noglangnietuitgewandeld te kunnen lezen...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline frogger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
Een paar vrijkaarten Living Room
« Reactie #16 Gepost op: 7 december 2014, 20:47:13 »
scheeld weer  een aantal euro`s

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
Een paar vrijkaarten Living Room
« Reactie #17 Gepost op: 7 december 2014, 20:48:45 »
Living room bezoek ik minder vaak dan GT, maar ik kom er af en toe wel. Niet omdat de club niet bevalt, maar meer omdat het iets verder is dan zusterclub GT, en er iets minder dames met grote siliconen borsten rondhuppelen. Maar ze zijn er wel, en alleen daarom bezoek ik LR ook graag weer eens!

Ik schrijf me dus ook in voor deze tombola.

Megaboob
Bigger is better!
Plastic fantastic!

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Een paar vrijkaarten Living Room
« Reactie #18 Gepost op: 7 december 2014, 21:17:44 »
Count me in, ben maar een arme Vlaming

Deket geraakt daar niet zonder chauffeur

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Een paar vrijkaarten Living Room
« Reactie #19 Gepost op: 7 december 2014, 22:21:58 »
Niet waar, zie mijn voorlaatste bezoek, maar indien Anderlecht niet op zondagmiddag moet spelen verkies ik het hotel om praktische redenen en dan uitgeslapen en uitgerust terug naar Belgie te rijden. Desalniettemin veel succes met je nieuwe liefde uit Manilla,
aar heb al ingecalculeerd dat wanneer zij in Belgie aankomt, het clubbezoek op laag pitje zal zetten, teminste betreffende jou. Het mijne zal blijven voorlopig

Offline ketserr

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
!!
« Reactie #20 Gepost op: 7 december 2014, 22:24:12 »
Kaartje voor LR is me welkom. Kom er dit jaar nog wel een keer in de buurt verwacht ik.

Wie mij nomineer die nomineer ik dus bij deze nomineer ik noglangnietuitgewandeld!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Een paar vrijkaarten Living Room
« Reactie #21 Gepost op: 7 december 2014, 22:27:34 »
Niet waar, zie mijn voorlaatste bezoek, maar indien Anderlecht niet op zondagmiddag moet spelen verkies ik het hotel om praktische redenen en dan uitgeslapen en uitgerust terug naar Belgie te rijden. Desalniettemin veel succes met je nieuwe liefde uit Manilla,
aar heb al ingecalculeerd dat wanneer zij in Belgie aankomt, het clubbezoek op laag pitje zal zetten
Heeft dupke alweer een andere dan? Eentje uit Manila nu?  ;D :017: ;)
Je voorlaatste bezoek kan ik beamen dat je zelf bent teruggereden omstreeks middernacht, toen dupke met zijn oud of nieuw lief lag te vozen in de Filipijnen  :happy
Dupke gaat ons hier niet in doekskes doen  :lol_hitting: :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Een paar vrijkaarten Living Room
« Reactie #22 Gepost op: 7 december 2014, 23:59:31 »
Count me in  :showtits1
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Ik nomineer Littje Joe
« Reactie #23 Gepost op: 8 december 2014, 01:14:28 »
Ik nomineer voor een vrijkaartje LR ....... Little Joe...
Over koude oorlogen, over een prachtdag LR, en de manier waarop hij omgaat met zijn nieuw clublief en vooral met zijn oud clublief. Petje af.
Heerlijk geschreven en waarachtig, mijn bek valt open dat hij er op deze manier mee omgaat.
26 maanden A, en nu M, chapeau, ik lees echt wel tussen de lijntjes, en A kan het wel schudden, slecht gespeeld en dom om je beste klant op zulke domme manier kwijt te spelen.
Maar ik analyseer een bericht, en eigenlijk wilde ik enkel LJ een dikke vette nominatie geven voor een uniek kerstgeschenk van LR.... bij deze dus ... een nominatie
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=10.msg55815#msg55815
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Ik nomineer Littje Joe
« Reactie #24 Gepost op: 8 december 2014, 01:20:23 »
Ik nomineer voor een vrijkaartje LR ....... Little Joe...
Over koude oorlogen, over een prachtdag LR, en de manier waarop hij omgaat met zijn nieuw clublief en vooral met zijn oud clublief. Petje af.
Heerlijk geschreven en waarachtig, mijn bek valt open dat hij er op deze manier mee omgaat.
26 maanden A, en nu M, chapeau, ik lees echt wel tussen de lijntjes, en A kan het wel schudden, slecht gespeeld en dom om je beste klant op zulke domme manier kwijt te spelen.
Maar ik analyseer een bericht, en eigenlijk wilde ik enkel LJ een dikke vette nominatie geven voor een uniek kerstgeschenk van LR.... bij deze dus ... een nominatie
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=10.msg55815#msg55815

Het wordt wel verwarrend op de RB chat met al die M's  ;D
Voor een 'voormalig' medelid zijn LJ en ik zelf uitgeweken naar B en N. Nu naar M1 en M2 of N1 en N2......? Och ja wat maakt het ook uit. Zal mij een zorg zijn....!
Ik hoop dat mij dit bespaard blijft!
Ik zie er naar uit om LJ de 20ste in levende lijve te ontmoeten.

+1
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Een paar vrijkaarten Living Room
« Reactie #25 Gepost op: 8 december 2014, 11:40:15 »
Voor alle duidelijkheid en om weer communicatie stoornissen en misverstanden te vermijden, Dupke blijft mijn lievelingsdriver, hij kent die weg naar LR en terug met de ogen toe, zet zelfs zijn gps niet op. Niet moeilijk, h7j behoorde zoals Boy tot het meubilair daar.
ook wanneer zijn Oosterse liefde komt, zal hij de clubs blijven frequenteren.  Er zijn nog rakkers, die thuis een vrouw uit de filipijnen hebben zitten en vaak naar clubs trekken..

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Een paar vrijkaarten Living Room
« Reactie #26 Gepost op: 8 december 2014, 12:32:56 »
Dupke blijft mijn lievelingsdriver,
ook wanneer zijn Oosterse liefde komt, zal hij de clubs blijven frequenteren.  Er zijn nog rakkers, die thuis een vrouw uit de filipijnen hebben zitten en vaak naar clubs trekken..
Dat weet niemand momenteel, de toekomst zal het uitwijzen  ;)
Ik ken niemand die thuis een vrouw heeft zitten uit de Filipijnen  ::) :-P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Wijze grijze

  • Gast
Een paar vrijkaarten Living Room
« Reactie #27 Gepost op: 8 december 2014, 12:40:46 »
Ben er al lang niet meer geweest.

De laatste keer heb ik LR zelfs ongepopt verlaten.

Met een vrijkaartje zal ik LR dan een herkansing gunnen en de huidige stand van zaken nog eens in ogenschouw nemen.


Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Een paar vrijkaarten Living Room
« Reactie #28 Gepost op: 8 december 2014, 14:48:15 »
ss nomineert voor LR wegens volgende motivaties in willekeurige volgorde:

LickyLuke die er enkele vrienden gezelschap kan houden en voor ergers kan behoeden eventueel

Cassenoisette: een onbekende Franstalige die ook hier het gros der paspoortjes aanmaakte: mag toch wel ns onderstreept (en beloond) worden

Tikinui: nog een Franstalige die telkenöale trouw schrijft over z´n avonturen

Foots&Sexmachine die in hun beider favoclub best met een vrijkaartje binnenmogen wat ss betreft, al was het maar voor de inzet tijdens het aankomende verjaardagsfeest
aldaar

Noglangnietuitgewandeld die toen ´k hem zag binnen no time 2 of 3 kamergeangen maakte, daar sprong de lust in LR toen vanaf, hem gun ik gaarne een verderzetting daarvan, hij rapporteert ook immer in z´n typische stijl
Mezelve nomineer ik niet voor LR overigens.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Een paar vrijkaarten Living Room
« Reactie #29 Gepost op: 8 december 2014, 15:06:07 »
Ben er al lang niet meer geweest.

De laatste keer heb ik LR zelfs ongepopt verlaten.

Met een vrijkaartje zal ik LR dan een herkansing gunnen en de huidige stand van zaken nog eens in ogenschouw nemen.
je kan overigens ook je zelf inschrijven voor het feestje van 20-12 WG om LR weer een kans te geven ik ben er zeker met of zonder vrijkaart  :o