Auteur Topic: Kate (Roemeense)  (gelezen 9506 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Kate (Roemeense)
« Gepost op: 1 december 2016, 22:28:27 »
Naam: Keisha
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 28
Lengte: 1.60-1.65
Postuur: slank
Borsten: B (licht hangend)
Tatoeage: ja - kleintje boven schaamstreek
Piercing: nee
Haar: donkerblond (normaal een brunette)
Taal: Engels (goed), Frans (goed)
Service genoten: PZC, HJ, EL, B2B massage, zoenen, beffen, NMC
Extra info: a-typisch uiterlijk voor een Roemeense. Ik noem haar liefkozend mijn Rivella-meisje.

Sessie
Geen enkele sessie met haar is hetzelfde en ditmaal fluisterde ze in mijn oor dat ze iets speciaals voor mij in petto had. Het enigste wat altijd hetzelfde is dat ik als begin haar een massage geef. Zij pakte daarna haar massage olie en spoot deze op mijn borstkas, mijn edele delen en haar borsten. Er volgde een glibberpartij van jewelste, waarbij ze ook het onderdeel pussysliden, iets wat ze voorheen nog nooit had gedaan, liet voorbijkomen. Na een kwartiertje volgde er een heerlijke BJ waarbij ze ook dieper ging. Na een tijdje plantte ze haar poes boven mijn gezicht en zijn we in 69 verder gegaan. Er volgde een kleine rookpauze en ze legde zich op haar rug, spoot wat massage olie op haar klitje en mij werd vriendelijk verzocht er mee te spelen. Na een tijdje veegde ze de olie weg. Duidelijk een hint om haar te beffen. Na een minuut of tien de rollen omgedraaid en ik mocht genieten van haar HJ/BJ- combi.

Ze reikte voor mijn condooms en nadat deze geplaatst was nam ze in reverse cowgirl plaats op mij. Ze was zo geil als boter en een behoorlijke dollemansrit volgde. Na een tijdje verdergegaan in missio. Ze had me meegekregen in haar PSE-modus en ook hierbij ging het er stevig aan toe. Knallend klaargekomen en bij het nastoten bleef ze haar kuitspieren gebruiken om me tot de laatste druppel leeg te melken. Anderhalf uur waren voorbij gevlogen.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Keisha (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 26 februari 2017, 12:50:34 »
Volgens haar YY-besties nu in SS (al dan niet tijdelijk). Geen idee of ze er werkt onder dezelfde naam.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Keisha (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 26 februari 2017, 12:55:34 »
Volgens haar YY-besties nu in SS (al dan niet tijdelijk). Geen idee of ze er werkt onder dezelfde naam.

Verplaatst (al dan niet tijdelijk ;)).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline flicka

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 38
    • Bekijk profiel
Keisha (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 27 februari 2017, 00:50:49 »
Kate is haar naam in het SS.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Kate (Roemeense)
« Reactie #4 Gepost op: 27 februari 2017, 08:12:30 »
Kate is haar naam in het SS.

Aangepast!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum