Auteur Topic: Rihanna, Roemeens  (gelezen 52154 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Carlos Slim

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • Niet altijd slim!
    • Bekijk profiel
Rihanna, Roemeens
« Gepost op: 31 maart 2013, 10:55:44 »
Naam: Rihanna
Land/Taal: Roemenië/Roemeens en Engels           
Leeftijd: rond de 23             
Lengte/Model: 1,58 m/slank
Cup/Kont: Cup A/strak
Haarkleur/-lengte: zwart/lang
Service: PZC / NMC / TZ
Pre: aparte uitstraling, natuurgeil
Contra: Valt op donkere mannen  :-\
Extra:


Tijdens mijn eerste bezoek aan dit prachtig huis, Villa Vertigo, mocht ik het genoegen hebben om met deze excentrieke dame naar de kamer te mogen. Tijdens mijn wandeltocht van de ene naar de andere bar, greep ze me vast. Fragiel meisje, mooie zacht, gebruinde huid met weinig tieten. Maar ze intrigeerde me wel, ons gesprek in het rustige gedeelte was niet zoveel geile praat, maar liep uit op een discussie. Om haar de mond te snoeren moest mijn dikke lul in haar mond gestopt worden.
Ze voegt daad bij woord en gaat op de knieën op kamer 9, met een kapotte douche. Haar pijpkunsten kon ik niet meer waarderen dan een 6 (speciaal voor WG op onderdelen)
Op het bed krijg ik toch at lekkere zachte kussen, een 8. Met haar tong wordt toch delen van mijn verkent en pijpt ze me verder. Zoals genoemd was dit geen succes, maar mijn lul bereikte toch de vereiste hardheid om het neuken te laten beginnen. Cowgirl als eerste, prachtig lichaam, mocht iets meer tiet zijn, een 7.7.
Ze werd na een tijdje moe en wilde omdraaien, dat was niet verkeerd, met tongzoenen en tepelknijpen, een 8.
Maar ik wilde ook even mijn lul goed op en neer zien gaan met zicht op die prachtige kont.
Doggy, waarbij mijn handen haar heerlijke kont vasthouden en ik haar rug masseer. Ze biedt haar lange zwarte haren aan en ik voel me even Lucky Luke en sla met een hand op haar kont. Of ik harder wilde trekken, vind ik geen probleem en trok haar hoofd daardoor ook wat naar achter, ze riep nu om harder te neuken en te trekken. Dat deed me wel wat en voor ik het wist trok ik haar helemaal naar achter aan de haren en vond ze het heerlijk. Ze deed voorkomen of kwam misschien wel echt klaar, waarop ik ook waardig afscheid nam van mijn soldaten. Doggy een dikke 9!

Alles bij elkaar niet slecht, herhaling zit er wel in, maar dan pas bij mijn 5de bezoek of zo. Totaalcijfer een 7.5.
I like to  :dance: and have  :06: