Auteur Topic: Koopliedenstraat Olga  (gelezen 1418 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Koopliedenstraat Olga
« Gepost op: 21 augustus 2011, 03:20:25 »
Plaats van tewerkstelling: Koopliedenstraat
Naam: Olga
Nationaliteit: Russische
Leeftijd: 29
Haarkleur: Blond, lang
Kleur ogen: Grijs
Lengte dame: 1 meter 65
Cupmaat: C - cup
Uiterlijk: Goed
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Aftrekken, PZC, NMC, Vingeren, Beffen alle standjes
Prijs: 50 euro voor 30 minuten
Shift: Nachtshift

Na beide dames op de kamer 50 euro overhandigd te hebben, kon het trio aanvatten. Ik had de nadruk erop gelegd dat het trio niet zozeer lesbisch moest zijn. De aandacht mocht op mij gevestigd worden...

Terwijl Laura mij heerlijk op het bed duwde en haar tieten in mijn gezicht duwde en me daarbij nog eens bambi - achtig aankeek werd ik al goed geil. Toen Olga dan nog eens lekkere natte kusjes over mijn lijf begon te geven werd ik al helemaal gek.

Ik gebood Olga mij zonder condoom te pijpen terwijl Laura met mij heerlijk diep tongzoende. Hierbij mocht haar kutje gevingerd worden. Dan liet ik Laura mij pijpen terwijl Olga mij heerlijk binnendraaide. Olga pijpt beter dan Laura. Hierbij wordt mijn stelling dat Russische dames het beste pijpen weeral versterkt.

Ik neukte Laura terwijl zij het kutje van Olga lekte. Dan ging ik op mijn rug liggen liet Olga me afrijden terwijl ik Laura befte. Zo kwam ik heerlijk klaar. Laura en Olga leveren een topservice.

Nadien heb ik Laura nog eens 50 euro gegeven om met mij alleen op de kamer te blijven, dit was vanzelfsprekend ook weeral topservice.

Al bij al een dure nacht beleefd maar het was het waard...

« Laatst bewerkt op: 21 augustus 2011, 03:25:58 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...