Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1125931 keer)

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #510 Gepost op: 22 september 2015, 23:16:23 »
De brunch heeft me zeker gesmaakt.  De volgende tegenvaller was dan weer dat de brunch gewoon bleef staan.  Blijkbaar is het eten à la carte weer afgeschaft.  Daar zal de toekomstige prijsverhoging vast voor iets tussen zitten  ;D.  Er was enkel opgewarmd gebraad met bijlagen.  Pfff....

Wees gerust, maandag hebben we weer de menukaart geraadpleegd en a la carte gegeten.
Echter wel met nog steeds dezelfde opties, die nog steeds jammer genoeg geen steak of vis (de wat duurdere gerechten dus) bevatten...

Laten we het er op houden dat er nog genoeg verbeterd kan worden alvorens Babylon zich met de clubs in het € 60,00 segment kan (en mag) vergelijken... laten we het dus maar eens aankijken de komende maanden...

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline SeX++

  • Meerwaardezoeker bij DVPs
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #511 Gepost op: 23 september 2015, 14:08:09 »
...  Blijkbaar is het eten à la carte weer afgeschaft.  Daar zal de toekomstige prijsverhoging vast voor iets tussen zitten  ;D.  Er was enkel opgewarmd gebraad met bijlagen.  Pfff....

Vorige vrijdag was er wel menu 'à la carte'. Of dit verschilt per dag. Of de kok was afwezig (ziek?). Of er was BBQ, maar ik vermoed dat er vorige zondag geen BBQ weer was.

SeX++: Sensual Erotic eXperiences (and more, more, more ...)

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #512 Gepost op: 24 september 2015, 23:29:33 »
Ook geen BBQ  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #513 Gepost op: 25 september 2015, 09:56:49 »
De kok geniet van een korte vakantie vertelde Eddy. Hij moest even zelf bijspringen in de keuken. Afgelopen maandag was de kaart vanaf 18 uur beschikbaar.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #514 Gepost op: 25 september 2015, 13:05:50 »
De kok geniet van een korte vakantie vertelde Eddy. Hij moest even zelf bijspringen in de keuken. Afgelopen maandag was de kaart vanaf 18 uur beschikbaar.

Klopt.

N.B. Als OR-van-de-maand mis ik jouw verslag trouwens nog... Sjeufke... en dat van Bob0808 eigenlijk ook...
Dat van Alice had ik de dag erna al binnen...  ;D :douchen :cochon :pica
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #515 Gepost op: 25 september 2015, 13:10:32 »
Klopt.

N.B. Als OR-van-de-maand mis ik jouw verslag trouwens nog... Sjeufke... en dat van Bob0808 eigenlijk ook...
Dat van Alice had ik de dag erna al binnen...  ;D :douchen :cochon :pica

En ik mis nog verslagen over jouw recente avonturen in Freude39 en Magnum :017:. Of hou je die voor volgende maand, wanneer je geen OR meer bent!?  :-P :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #516 Gepost op: 25 september 2015, 13:19:08 »
Klopt.

N.B. Als OR-van-de-maand mis ik jouw verslag trouwens nog... Sjeufke... en dat van Bob0808 eigenlijk ook...
Dat van Alice had ik de dag erna al binnen...  ;D :douchen :cochon :pica

En ik mis nog verslagen over jouw recente avonturen in Freude39 en Magnum :017:. Of hou je die voor volgende maand, wanneer je geen OR meer bent!?  :-P :lol_hitting:

Touché ...  ;) ;D
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #517 Gepost op: 25 september 2015, 13:34:02 »
Klopt.

N.B. Als OR-van-de-maand mis ik jouw verslag trouwens nog... Sjeufke... en dat van Bob0808 eigenlijk ook...
Dat van Alice had ik de dag erna al binnen...  ;D :douchen :cochon :pica

En ik mis nog verslagen over jouw recente avonturen in Freude39 en Magnum :017:. Of hou je die voor volgende maand, wanneer je geen OR meer bent!?  :-P :lol_hitting:

Touché ...  ;) ;D

Ik heb niet zo veel vrije tijd om direct te schrijven. Bovendien kan ik niet zoveel nieuws meer schrijven over Bab na het uitgebreide relaas van de heer LL.
Btw. De controlelijst inzake wie wel en niet schrijft na een gewonnen vrijkaart is compleet. Deze wordt vooralsnog eerst gedeeld onder de mods.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #518 Gepost op: 28 september 2015, 18:25:57 »
Visit of Friday 18th september :

Nice visit in Babylon where I met some french-speaking people who I didn’t see since a long time ... ;)

Nice welcome and staff always pleasant and kindly who take care about you.
 
Initialy, I hoped to see Romina and Roberta and I was happy to go in the room with both.  :tietjes


Romina (Rumanian, brown) :

She recognized me and she was very tender with me at my arrival. She speaks better English than before and social time becomes more interesting.

In the room, Romina is always pleasant with much softness in all that she proposes.
She gives also the impression to take pleasure  :111:.

The session was very good because Romina behaves like your girlfriend what is a real pleasure.

Except her… teeth ;D, I like everything about her.
 
Appreciation : excellent.

 
Roberta (Rumanian, black) :

I was seduced by her natural charm.   

Unfortunaly, the social time between us was difficult because she speaks only a few words in English. Pleasant massage before going in the room  ;).

In the room, I was surprised by her natural behaviour. Sometimes, she hesitated but she wanted to give the best of herself.

She kissed very well and even if she can improve the blowjob, she gives a good quality of services with sensuality and softness :showtits1.

Appreciation : very good.


So long ....


Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #519 Gepost op: 28 september 2015, 23:33:08 »
Babylon 21 september

Als de kat van huis is, dansen de Sjeufkes op tafel (in een club).
Na een dagje Planet Eden op 20 september was het de beurt aan Bab! Om 15 uur direct naast de ingang geparkeerd. Dat impliceerde dat het er niet druk zou zijn. Dat was ook niet mijn verwachting op een maandag.

Nadat ik op de 'klingel' had gedrukt werd ik, in tegenstelling tot andere keren, niet feestelijk onthaald door een paar Babylonische schoonheden. Aan de receptie mijn vrijkaart ingeleverd voor stapeltje handdoeken. De theke vroeg of ik een grote locker wilde, waarop ik bevestigend antwoordde.

Dank aan Babylon en RelaXXXboard voor de vrijkaart!

Na het douchen is het altijd weer spannend om die handdoek om te knopen, maar ik krijg ervaring! Deze keer is ie niet een keer van mijn ..... gevallen. Behalve op de kamer dan!  ;D
Het was inderdaad niet druk. Slechts een handjevol mannen. Dat werd iets meer in de loop van de dag. 16 Dames aanwezig deze maandag. En dat maakte het tot een leuke sfeervolle dag, ondanks dat er nauwelijks klanten aanwezig waren. Er viel weinig te kameren voor de dames. Dus de hele dag leuke deernen om mij heen die friemelden, streelden enz. Moest een aantal keren een halt aangeven ter voorkoming van een verplichte kamer.
Een glas wijn, een peuk, een paar blikjes Red Bull getrakteerd en vooral veel lol aan de Stammtisch. Alina, Vanessa, Steffi en Monika e.a.. Ze hadden er allemaal zin in om een feestje te bouwen.

De menukaart kwam wat later dan gewoonlijk. De kok had een weekje vrij af. Eddy moest zelf de nodige hand en spandiensten verrichten. Vanaf half 7 kon er a la carte worden gegeten. De menu's zijn nog hetzelfde ten opzichte van mijn laatste bezoek. De kwaliteit en smaak was er niet minder door.

Tweemaal gekamerd: Alina: goed en Steffi (vh MonaLisa, Samya): uitstekend.

Om 22 uur deze Bab verlaten.

Illusion Plopp!



Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #520 Gepost op: 12 oktober 2015, 13:44:52 »
Wanneer : zaterdag 10 oktober

Aankomst : 16u (vertraging gehad wegens afgesloten E314 in Heerlen)

Versiering : Oktoberfest decoratie

Aanwezigheidslijst : volgens mij redelijk up-to-date (de voor mij bekende dames waren allen aanwezig)

Dames : rond de 35

Vaste waarde : Alice , Bianca , Rose , Laura B , Claudia , Iman , Lori , Alexa, Monica , Tina , Dorothea,...

Nieuwelingen : veel. Sommige met nog wat onwennig gedrag en een paar jaagsters

Bezet gehouden door een pannekoek : Laura B (ganse dag!) Iman (4u)

Heren : 30 - 40 tal handdoek dragers / drie met badjas

Bekenden : Sex++ , badjas drager anoniem , een paar Duitse stami’s en de Waalse bende van Lou Lou

Eten : a-la-carte , twee soorten soep , cake + gebak en mini-pizza

Sessie’s : Tina (GFE) – Claudia (PSE) allebei top !

Sfeer tot 21u : rustig en alle delen van de club bemand

Sfeer na 21u : goed met wat ambi aan de bar dankzij onze Waalse collega’s

Party stemming : nee

TV : voetbal time

Muziek : goed (volume ging pas de hoogte in na 21u)

Toestand van de cheffe : gezellig , met z'n verstand bij de zaak en zeker niet dronken

Vertrokken : 23u

Besluit

Het was alweer een tijdje geleden dat ik in Babylon was. Wat me opviel : dat het oude gedeelte opnieuw geschilderd was.

Ook een instroom van nieuwe dames. Sommige zullen wel nog wat bijgestuurd moeten worden naar Babylon norm. Er waren een paar irritante opdringerige dames aanwezig , dit heeft bij mij het omgekeerde effect. Twee newbies drongen aan op een trio : vind ik altijd een slecht teken. Ze wilde enkel zoenen op de kamer ( ow we zijn hier wel in Babylon hé ) = dus geen kamergang. Maar goed het kaf zal wel snel van het koren gescheiden worden.

Diverse roddels gehoord dat er verschillende Babylon-dames een relatie begonnen zijn met een clubgast. Ook in gesprek geweest met een gast die een relatie heeft met een ex-clubdame. Ondertussen gaan bij hem er toch wat twijfels over de indianen verhalen van het thuisfront met geacteerde huilbuien voor geld.

Ik vond het voor een zaterdag een beetje te kalm aan de bar , mocht wat meer party stemming zijn. Verder relaxte sfeer , geen toestanden en een gevulde club zonder druk te zijn. Leuke ontmoeting met Sex++ gehad.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline SeX++

  • Meerwaardezoeker bij DVPs
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
Babylonisch leven
« Reactie #521 Gepost op: 12 oktober 2015, 16:30:41 »
Vorige zaterdag nogmaals naar Elsdorf afgereisd voor een 12uur durend verblijf in Babylon.
Zoals Lustman reeds rapporteerde was het er aangenaam druk. Maar zeker niet overvol en geen disco toestanden, al werd er 's avonds wel gedanst.

Ik heb een voortreffelijke tijd doorgemaakt met o.a. Shana en Rose. Tussendoor gebruik gemaakt van de sauna en whirlpool. Tegen de avond aan werd er voetbal gekeken. Eerst Kazachstan-Nederland en nadien Tsjechië-Turkije. Van Tsjechië-Turkije heb ik alleen de eerste helft gezien, want ik had een afspraak met Rose. En belofte maakt schuld.

Het is nu reeds 6 maanden dat de cheffe zijn clubje verbouwde en ik ben nog steeds enthousiast. Dat er nu 60€ moet betaald worden vind ik geen barrière. De dames zitten nu meer verspreid. Er wordt meer gejaagd dan vroeger, maar zeker niet agressief. En het blijft een gelegenheid om de nieuwe dames te leren kennen.
Een aantal top-dames hebben de club verlaten: Nicole, Ingrid, Paula, Précieuse, Elly RO, ... Maar het is van alle tijden dat dames komen en gaan.  ;)
SeX++: Sensual Erotic eXperiences (and more, more, more ...)

Offline Moggeallemaal

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #522 Gepost op: 24 oktober 2015, 11:28:36 »
Gisteren had ik een aantal bezigheden in het oosten van die mooie provincie waar ik woon. En nog meer oostelijk. En allemaal best vermoeiend dus ik kon nog wat ontspanning gebruiken. En omdat ik in de loop van de middag op normaal gesproken en half uurtje reistijd. ... nee niet overdreven misschien wel 35 minuten van Babylon af was kwam ik op het idee om even door te rijden. Helaas bleek dat meer dan een uur te worden. Die Duitsers geven file informatie bij drukte allen aan als het meer dan een half uur is.. Wat is nu een half uur op de eeuwigheid dus daar zit wat in maar als het bijna verdubbeling van de reistijd betekent is dat toch irritant. Misschien toch beter GT gedaan dacht ik even, of de wat stoutere RTC gelegenheden maar op dat moment zou dat nog meer reistijd kosten dus toch maar doorzetten... Stoer he... Inmiddels de Stau achter me gelaten.. Sjit, ik had geen geld bij me, althans niet genoeg. Gelukkig staan in Duitsland in vele tankstation pin automaten dus doelloos door een plaats rijden op zoek naar geld is er niet bij in Duitsland (als je tenminste over een A weg rijdt, zo'n klein pompstationnetje een in stadje of dorp heeft dat vaak niet). Zinloze exercitie bleek later trouwens maar daar kom ik zo op. De vertrouwd afrit Elsdorf en voor het eerst in mijn hele wandelleven staat het stoplicht onderaan de weg op groen. Ik geloof niet zo in voortekenen dus rij gewoon blij verrast in één keer door. Ik rijde parkeerplaats op en die staat heel vol.. Met wat manouvreren parkeer ik mijn modderschuit en loop naar binnen.. Nu kom ik op de zinloze exercitie... Er staat een pin automaat in het halletje!!! (Nu herinner ik me opeens dat het wel zo makkelijk was geweest als ik hier meteen kon zeggen welke kaarten dat ding slikt, maar daar heb ik niet op gelet ). Ik weet ook niet of babylon dit bekend wil maken, straks komt de halve buurt, huismoeders en zo, even pinnen.

Lekker druk. verjaardagsfeestje van iemand... Ook wat Nederlanders maar ik ga toch eerst even de zaak doorlopen. Even een glaasje water, kijken ze van op daar maar ja als je bijna twee uur terug moet rijden wil ik het hoofd helder houden, ook als is het verblijf hier meestal van dien aard qua tijdsduur dat een biertje, zelfs een Leffe, bij vertrek alweer is afgevoerd. Toch hou ik maar vast aan mijn principes want als je eenmaal begint met afglijden....

Ondertussen de dames waargenomen... oh wat is dat toch altijd moeilijk... al is er veel geen GMA type, keus te over... zou ik nou die? of die? nee die is ook wel lekker... Maar dan zie ik daar een heel leuk snoetje... en zo'n glimlachje... ik begin te smelten... En dan, in plaats van dat zij nu overduidelijk laat wteen dat ik er aan moet geloven si het haar buurvrouw die me duidelijk maakt dat zij even opzij gaat om plaats voor me te maken... "Ha leuk "zegt ze "dat we elkaar weer treffen.." Ik denk "huh? waar heeft ze het over?" Maar dan zegt ze "Ingrid" en ik denk "daar heb ik al eens over geschreven maar was het nou goed of slecht en waarom herken ik haar niet?" "eerste dag terug na lange vakantie en heb mijn haren geverfd". Aha, vandaar.
maar nog steeds weet ik niet of ze naar me lonkte omdat ik zo leuk en aardig en goed was of omdat zij een waardeloze naam is en ik de enige ben die ze kon krijgen... Toch gegokt en het pakte goed uit, heerlijke kamersesie in de kelder...

Weer naar boven en als nel viel mijn blik op een meisje met een brilletje... Kende haar niet maar ook dat pakte goed uit, Tina....
Even wat ontspannen, wat eten en toen eens kennis gemaakt et wat Nederlanders... Nee maar, bekende namen van lieden waar ik met graagte wat van lees, Sjeuf, Kanariepiet, Nog lang niet uitgewandeld , Sexmesjien , etc etc... Ik heb al moeite damesnamen te onthouden, maar er waren er meer.. . Erg gezellig... Erg leuk om eens wat gezichten te zien bij die namen.. Er werd ook wat leuks voorbereid maar helaas had ik weer zin, en die twee meiden (Melinda en nog eentje) die steeds gearmd voorbij liepen en naar me lonkten hadden me weer klaar gestoomd voor sessie drie. Ik liep ze achterna en waar zij linksaf sloegen, sloeg ik rechtsaf want daar zat Ingrid weer... Melinda en die andere dame zagen mjin keuze nogal lusteloos aan dus ik had goed gegokt denk ik door niet met die twee mee te gaan. Met Ingrid was t weer geweldig... Er was één minpuntje, het voorbereide leuke moment, de verwelkoming van Licky Luke heb ik gemist... Maar daarover mogen de daders vertellen. Verder een topavond...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #523 Gepost op: 24 oktober 2015, 11:53:23 »
Leuk je te hebben leren kennen. Weer een gezicht bij een nickname  :pica
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #524 Gepost op: 24 oktober 2015, 12:13:30 »
Leuk je te hebben leren kennen. Weer een gezicht bij een nickname  :pica

+1! :pica
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum