Auteur Topic: Angelina: Roemeense  (gelezen 6779 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Angelina: Roemeense
« Gepost op: 9 november 2014, 15:46:47 »

ANGELINA
Roemeense
mid-20
middellange roodbruine gladde haren
1m70/75
normaal figuur
C-cups naturel (licht hangend)
enkele kleine tattoos
spreekt koddig Duits, ietwat lispelend enzo, prettig gestoorde versie
voorheen actief in Oostenrijk (Linz), zusterclub van Andiamo, sinds een maandje in LR ofzo
ietwat knettergekke dame leek me stellig

Service:

TZ: goed tot zeer goed
PZC: zeer goed
Lecken/Fingern: yup, uitermate reactief en aanmoedigend
Schlittenfahrt/droogneuken: yup, zeer ervaren, kletsnat
NMC: zeer goed
Fazit: vollgass service die men niet mis kan verstaan, een behoorlijke opgave om met haar langere sessies te vervolmaken leek me stellig aangezien mejuffer de antipode van terughoudendheid is. Eierlecken voorts een hobby van haar en ook prima ten berde gebracht: Toen ´k foots zag zaterdag haar meteen als optie aangegeven, helaas pindakaas was ze niet aanwezig, doch Maxim was sowieso ook optioneel. Een behoorlijk geile loeder dewe Roemeense met kilometers op de teller, vollprofi aber in gutem Sinne...Explosieve service die niks voor handjesvasthouders is, die schrikken zich waarschijnlijk te pletter...
Recommended dus, ook voor Spanjolen  ;)

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Angelina: Roemeense
« Reactie #1 Gepost op: 22 december 2014, 23:17:18 »
Uit mijn recensie van 21 dec 2014:
De line-up zag er bijzonder goed uit. Slechts een enkele dame waarmee ik vanuit dat perspectief gezien niet op kamer zou willen. Oke, de doorgewinterde rakker weet ook wel dat schone schijn soms bedriegt. Vanuit het restaurant komend liep ik in de bar tegen Angelina aan, waarmee een gesprek gemakkelijk op gang kwam. Een vrolijke Roemeense dame die het spelletje goed speelt! Ze vertelde dat ze een 'Butterfly' heeft, waarmee ze haar lange schaamlippen bedoelde. Uiteraard moest ze die even laten zien. En inderdaad, lang met een platte band gereden, want de binnenband stak er behoorlijk uit. Na flink opgewarmd te zijn door Angelina, een kamertje opgezocht. Angelina is een ervaren dame met een stevig gespierde mond: GOSP = 0,9M. De tong schijnt de sterkte spier van het lichaam te zijn, dat is bij haar zeker het geval. Tongzoenen een dikke 8 en een formidabele FT.
Enfin, de druk was er af. Nou ja, de druk was er af?!......de dag ervoor al 3 kamers gehad in Panthera, zo hoog was de nood nou ook weer niet.

Angelina: Rood geverfd haar, 75C, lengte 1,70m, 28 jaar, Roemeense
PZC: Uitstekend; GOSP = 0,9M
EL: Weet er wel raad mee, tegen de pijn grens aan.
Oogcontact: ja
TZ: Uitstekend; gevarieerd
Vingeren: Ja en diep naar binnen
Beffen: ja, en laat blijken dat ze er van geniet; lange schaamlippen
NMC: n.v.t.
GFE: 40%
PSE: 100%;
Optiek: slank; geen model maar wel bovengemiddeld
Extra's: FT
Herhalingsgevaar 100%
Aftersales: Ze zoekt je regelmatig op!
Kamertijd: 60 minuten
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Angelina: Roemeense
« Reactie #2 Gepost op: 19 januari 2015, 23:05:04 »
==> Mondial
Though this be madness, yet there is method in't.