Auteur Topic: Bangkok, Thailand (2014)  (gelezen 11257 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline aamu

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
Bangkok, Thailand (2014)
« Gepost op: 19 juni 2014, 22:55:15 »
Nou dan nog meer eens een verlaat begin van een Bangkok verslag. Voor velen een ver-van-hun-bed show. Wel eentje die je niet mag missen. Elke zichzelf respecterende rakker moet gewoon een keertje in het land het Walhaha der lusten gaan kijken. Niet alleen voor de sex, maar gewoon op vakantie. Hieronder dan wat je ongeveer kan verwachten als je wel een keer op een avond de bloemetjes buiten zet ;)

In mijn laatste nacht in Bangkok, schudt ik May af. Sorry mop wil vanavond alleen slapen. Morgen nog een lange reis voor de boeg vertel ik haar. Zij denkt dat ik huiswaarts keer, maar in werkelijkheid gaan we verder richting Thailands meest verdorven oord, als je velen mag geloven; Pattaya. May kreeg ik amper mijn appartement in Bangkok uit. Ze was best lief, maar veel te claimerig. May had ik meegenomen een week terug uit Nana Plaza disco. Puur omdat haar vriendin anders niet mee zou komen. Een knap onbeschreven blaadje wat haar eerste stappen in deze duistere wereld van de mannen verwennerij zette.

Bangkok - (Februari 2014)

Nana plaza was toch wel even wat anders na Angeles City. Shows allemaal een stuk meer gechoreografeerd, een stuk professioneler. Het is even schakeling vanuit de speeltuin uit de Filipijnen. Zonder aan Angeles af te doen. Of ik ben nog niet tot in het hart van Angeles doorgedrongen. Dit is waarschijnlijker. Twee jonge meisjes lokken mij naar binnen in Angelwitch 1 op de begane grond van Nana plaza. Ik voel me gul en geef beiden een drankje en neem zelf een biertje. De twee shotjes slaan ze achter over. Ze willen er direct meer maar dat gaat niet gebeuren. Ik drink mijn drankje en verkas. Rondje langs de vrouwtjes met adamsappels en mogelijk kinder surprise verrassing. Ik knoop een kort gesprekje aan om wat Thaise onzin te oefenen en beland al snel in Angelwitch 2 op de 2e verdieping.



Angelwitch 2

Ik neem in plaats en direct begint een show. Al snel een leuke dame aan mijn zijde, maar na drie dagen met Chloe in Angeles vraag ik me af of het vanavond gaat lukken. Ze is leuk gezelschap en ik geef haar wat te drinken en vertel dat ik vanavond niemand mee neem. Hoe handtastelijk ze ook mag zijn. Ondanks dat ze haar tong in mijn oor stopt en ze me oneerbare voorstellen doet die me bijna anders doen laten besluiten. Uit de speakers begint weer een Rammstein nummer en kijk naar het podium. Ver weg, aan het einde -  shit ik zit aan de verkeerde kant - danst een engeltje. God wat is zij lekker, denk ik. Ik twijfel aan mijn eigen belofte en de net verkochte leugen. Ik weet niet hoeveel kracht ik zou hebben, maar dan zal ik toch eerst een nachtje alleen moeten slapen om weer een hele nacht te kunnen beminnen. Zeker zij, daar wil ik de hele nacht voor uittrekken.



Om 2 uur gaat Angelwitch dicht en loop ik langs Spankys waar het nog volop los gaat. Ik neem frontrow plaats.

Spankys

Bestel een biertje, terwijl de geile mokkels alles spanken wat los en vast zit. Elkaar of gasten die langslopen. Weer een Thaise schatje naast me en moest mijzelf weer inhouden en niet vroegtijdig overstag te gaan. Niet alleen de dames gaan los. Twee jonge knapen aan de ander kant van de bar ook. Iets te veel pintjes op en te weinig kleding. Een grote stoere jongen met flinke tattoo’s en verschrompen pikkie klimt het podium op onder luid gegil en gespank van de dames. Al snel word hij er af getrokken en staat hij met zijn broek om zijn enkels zijn kleine vriend nog in de hand. Ik kijk de jongen naast mij aan. Met  blik vol ongelooflijk kijkt hij terug. “Dude! What the fuck is wrong with him!”. Ik lach voluit. Prachtig dit. Achter de verbijsterde Aussie staat een douche cabine met een geile mokkel erin. Alleen douchen is zo passe en een andere flinke knaap komt haar rug wel even insmeren. In zijn boxer. Nog voor er bij staat, staat het wijfie al te wijzen. “Broek uit!”. Het is immers een douche. Niet met sokken naar bed en met broek de douche in. Hij stapt binnen. Ze hangt aan zijn boxer. Hij doet een wanhopige poging zijn boxer nog vast te houden. Tevergeefs als er nog een mokkeltje komt helpen om zijn boxer omlaag te trekken. Weer zo’n grote jongen met een verschrompeld plassertje die met zijn handen naar zijn kruis grijpt. Ik lag echt dubbel om de taferelen en gedachten aan Angeles en Chloe waren in de verste verte niet meer aanwezig.

[video=youtube;xbsWeSU-ueg]https://www.youtube.com/watch?v=xbsWeSU-ueg[/video]

Als eerste echte – solo – Bangkok ervaring as het toch wel een wow factor. Een jaar terug zat ik aan de bar met een Thais barmeisje wat ik meegenomen had uit Phuket en was wat overrompeld. Wat zeg ik, compleet overrompeld. Dat er destijds achter mij zo'n wereld bestond was ik niet van bewust tot nu dus. Volgende vrijgezellen feest maar richting Thailand en de dag er na vragen wie er nog wil trouwen! En nee ook zeker niet met die Thaise die aan de ontbijttafel zit!

Nana Plaza After Hours Disco

Een paar drankjes, zweep slagen en lachbuien later ging ook Spankys dicht. Prachtig. Ik had nog wel zin om iets te doen en ging eens buurten bij Nana Liquid. Er stond een bandje dit keer. Een jaar terug zat ik met mijn meegebrachte meisje. Na 3 long island iets te handtastelijk werd, verkeerd handtastelijk en ik liep te flirten met een danseresje. Dit keer alleen een bandje. May had ik al snel contact mee, maar had meer interesse in haar vriendinnetje. May vroeg of ze mee mocht. Ik vroeg het vriendinnetje weer mee. Na wat dollen liepen we me z’n 3en richting het appartement in Soi 8.

Binnen vroeg ik de dames ‘Ab naam saam kon’ (Douchen met z'n 3en?) Wat het vriendinnetje niet echt zag zitten. En een heel Thais gebrabbel begon wat veel te snel ging voor mij om te volgen. Ze is wat onzeker en niet op haar gemak dus ik vroeg of ze  ‘Kun au ab naam con diau?’ (Wil jij alleen douchen?) Ze gaf me een kort kusje en voegde direct maar daad bij mijn woord, voordat iemand zich bedacht. May begon me al te kussen en rap lagen we in bed. Vriendinnetje kwam met 1 handdoek om haar middel en 1 om haar hoofd de slaap kamer binnen en slaakte een kreet toen ze ons al naakt bezig zag. Ze kroop snel onder dekens en trok deze over heen hoofd. Samen met May eerst maar eens gaan schrobben in het bad. Terug naar de slaapkamer en met zijn drieën in bed. May zat aan mij en ik aan haar vriendinnetje. Langzaam kroop ik over haar heen. Waarbij zij begon te schreeuwen dat er condooms moesten komen. Rustig maar. Liggen in het nachtkastje naast je. Zonder condoom moest mijn kleine vriend een restraining order van minstens 30 centimeter in acht nemen. Van welke opening dan ook.

Het vriendinnetje is een heerlijk, iets voller maar juist lekker, groen blaadje in alles wat met sex te maken heeft. Rustige kusjes worden heftiger. Haar poesje begint te soppen en met de eerst stoot merk ik hoe strak ze is. Ze laat zich een beetje meeslepen met haar beentjes om mijn heupen. May speelt inmiddels met zichzelf en klimt achter op me om te zeggen dat zij nu is. Het vriendinnetje knikt en probeert dringend aan te geven in Thai-english dat ze wel genoeg heeft en dat ik naar May moet. Ik wissel het condoom en ga met May in doggie verder. Vriendinnetje heeft inmiddels een handdoek over haar gezicht getrokken en doet alsof ze probeert te slapen op een schuddend bed. Het is klokslag half 7 en we zijn wel kapot. Tussen de twee dames val ik in slaap.

’s Ochtends word ik wakker met het vriendinnetje over me heen. We kussen wat en rap begint ze weer condooms te schreeuwen als ik binnen 30 cm ben. Rustig meid. Ben niets van plan. Condoom er op en zij boven. May wordt wakker en begint me te kussen. Vriendinnetje maakt plaats voor May. Nieuw condoompje er op en May gaat vol in de aanval. Als ze moe is blijft ze op me liggen. Het vriendinnetje komt aangekleed de slaapkamer in lopen.

“Pay my friend, she go home”, vraagt May mij. Ik stap uit bed. Sla een handdoek om en loop richting het kluisje. Haal er 2000 baht uit en geef het aan het vriendinnetje. Ze geeft me nog een kusje en ik laat haar uit. Ik wacht op het belletje van de receptie dat ze er uit mag, maar dat moet nog komen. Lekker veilig. Gisteravond liep ik ook al met 2 dames door zonder blikken of blozen.

De TV staat aan en we kijken cartoons in bed. Niet lang want na de lange nacht vallen we weer in slaap. Ik word wakker als May half over me heen kruipt. Zodra ik mijn ogen open, grist zij weer naar een condoom. May is niet helemaal mijn type, maar ze is een brok geil en wil alleen maar neuken. Zo hard en lang mogelijk. Een half uur later zonder gevuld rubber vallen we weer in slaap. Ik ontwaak en er spelen nog steeds cartoons. Zij is al wakker. Een paar kusjes en ze daalt af om te pijpen. Zodra hij hard is komt er weer een rubbertje om. Op de grond liggen er inmiddels een stuk of 10 van de vorige nacht en deze ochtend. En word er weer een kamasutra-achtbaan uitgevoerd eindigend met May on top. Het is een PGFE van een GF met PS ambities. Ik houd haar tegen me aangedrukt terwijl zij als een malle los gaat met haar heupen. Als ik haar dan een beetje help voel ik haar verstijven. Steeds strakker totdat alle opgespaarde energie in een big bang uit haar vloeit. Samen met een bak vocht. We liggen nog even tegen elkaar in de plakzooi  van mijn zweet en haar vocht en vallen weer in slaap.

Dit keer bij ontwaken mag ik even Tv kijken en word ik niet direct besprongen. Ook wel fijn. Ik kijk op de wekker en het is inmiddels half 4 in de middag. "Do you work today?", vraag ik haar. Omdat ze zich zelf comforatble maakt en totaal geen aanstalten maakt om ook maar ergens heen te gaan. "Yes, I start at 5", terwijl ze vijf vingers opsteekt. We verkassen naar de woonkamer en ik neem wat te drinken en te eten uit de koelkast.

We wisselen telefoonnummers uit in Line doormiddel van een "Shake it!". Ze wilt eigenlijk mijn facebook vriendje zijn, maar daar pas ik voor. Tegen de klok van half 6 bonjour ik nu echt May de deur uit richting haar werk. Ze geeft me een briefje wat ik pas open mag maken als ze weg is en ik ben weer alleen.

May is weg en ik besluit wat te gaan buurten in Bangkok. Gewoon eens lekker de toerist uithangen. Lekker op mijn gemak wat eten enzo. ’s Avond gaat het terug kriebelen. Dat Engeltje uit AngelWitch maar na helemaal uit geblust te zijn de hele dag is dat geen goed plan. Ik besluit vanavond een rondje Soi Cowboy te doen. Ik ben daar immers toch dichtbij vanuit Asok waar ik naar de Bios ben geweest.

Offline vince59

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
Bangkok, Thailand (2014)
« Reactie #1 Gepost op: 10 juli 2015, 14:21:04 »
First day:
For my first trip to Thailand, I arrived on a Wednesday in Bangkok at 13:30, after 16:30 Travel (3h30 stopover in dubai and 01 hour late taking off). Put in the direct hot off the airport where the temperature difference between the very place or too conditioned airport and outside is truly impressive, and here I have to get a taxi which is rather simple here as they literally jump on you being particularly insistent!
The driver asked my friend and me 350 baht each to reach our hotel sukhumvit district, on soi 4. During the trip I discovered as a kid with fascination and excitement the country of my next 03 weeks of adventure.
I also discovered the joys of Bangkok traffic jams, horns, noise, scooters, it doubles left, right, all graze but do not touch ...
Arrived at the hotel, the guy at the reception we request a deposit of 1000baths (that is also the only hotel that ais asked that)
I flopped into bed, problem it is hot, very hot, first problem, the AC did not work, the problem will be resolved in the evening)
The first night was good, I'm tired, I keep my strength for the rest of my trip ..
Second day:
After a visit to Bangkok under a beautiful sun and a very high temperature (40 degrees), we decided to eat in the evening in a restaurant one end into the "hot" area of ​​bkk, I just dragouille the waitress who is very receptive I notice the change with France lol, I explain our trip, we discussed a little of our lives, it is very interesting but physically not really to my taste it was more a training dredge, it makes me a hug before we left the restaurant (imagine in France the waitress makes you that kind of thing at the exit of the restaurant before any clients lol).
We decided to go out to Climax ,, us to access this library through an underground car park, it is quite strange, we pay the price entered after having hands buttocks, winks, smiles and great the share of employed places that deals to cash money.
But there surprises, there is hardly anyone, in fact there are more employees than customers, also speaking staff they are quite heavy, if not very lourrrrddd, with the entered you get a free drink, just after finishing your drink we highly recommend obviously another drink and then a countless number of employees will increase to our table to push us to consume.
After 03 drinks consumed and after insistent employees and the few people in the box we decided to leave this place.
We come up with a box that looks class, name the 'levels', people seem dressed in the house, my friend and I was in shorts, tank top, decide to go the next day and more elegant outfit .
We returned to the hotel and we are about to go to bed when we decided to make one last little tour to see what was in the rue.Nous perceive at 4am to a girl busty 200 meters from our hotel, she asked us where we were going, we show him our hotel next, she answers "I come with you," here we are away party for a nice little plan to 3 in the right mood for 1500 baht (soit750 baht each).
Small shower to three, then each in turn be entitled to his little tower under the highly directional commands given by the guest of the day.
The latter is leaving after having left me his telephone number, phone call in the room 02 minutes later, this is the guy at the reception of the hotel asking us if everything is ok and if he can make the identity card of the girl, really well as a system ..)
third day:
Visit the zoo "desert" BKK and beast half asleep, in the evening we decided to don trousers, white shirt and little shoe to exit the levels, you have to suffer to be beautiful there the term makes sense, with the heat is on the pants to bear and the long sleeves of my shirt, to what is best in shorts !!!
Then the levels, to access, take a lift, the box is very beautiful, good surprise, there in the world, nothing to do with the Climax, the girls are young and pretty, there is a small outside terrace with a splendid view of BKK.
I go dancing with some girls Thais, the advantage here is that never takes itself rake, I just do my greedy I wanted to attack multiple girlfriends part of the same group of friends, jealousy made rather its effect on girls.
I'll see two other girls very classy and pretty, I present my friend at one of the two girls, who leave together for a drink, I stay with the one I really like, with the white dress, only after three exchanged phrases, she asks me to buy her a drink, I do not like it I eclipse and I'll tackle one that makes me smile since the beginning of the evening, I asked what she did in life, she I said "freelance" and tells me that these rates seem very high (2500 baht if I remember correctly and gender 3500 at night), I told him I'm not here to pay girls and I look a girl in love, I loveur my cheek, I said indeed that I have no money, it will still remain the whole evening with me by offering me occasionally small kiss up 'that my friend comes to see me upset, he just paumer his phone in the toilet, it is jaded and want to go.
On the road, to make matters worse, I took my first shower of thailand, I'll remember that water to the top of molets, I arrive at the hotel drenched from head to foot and full balls lol! My buddy is still furious ... holiday start bad !!
We left the next day to BKK Pattaya !!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Bangkok, Thailand (2014)
« Reactie #2 Gepost op: 11 juli 2015, 11:26:34 »
Always fun to read travel reports about Thailand ....
One small thing, you left the following day to BKK Pattaya? Or just Pattaya?  ;D :cheer:


Hier gaat scrotum het me meer dan vergeven dat ik wat beeldmateriaal post, ik zal het bij Thailand houden .....  :lol
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
[attachimg=9]
[attachimg=10]
[attachimg=11]
[attachimg=12]
[attachimg=13]






zoek de 2 foutjes - ach, foutjes  :schaap :bonken
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vince59

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
Bangkok, Thailand (2014)
« Reactie #3 Gepost op: 11 juli 2015, 12:49:03 »
Always fun to read travel reports about Thailand ....
One small thing, you left the following day to BKK Pattaya? Or just Pattaya?  ;D :cheer:


Hier gaat scrotum het me meer dan vergeven dat ik wat beeldmateriaal post, ik zal het bij Thailand houden .....  :lol
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
[attachimg=9]
[attachimg=10]
[attachimg=11]
[attachimg=12]
[attachimg=13]


I have indeed left bangkok to Pattaya, I will relate to the section Pattaya after my trip



zoek de 2 foutjes - ach, foutjes  :schaap :bonken

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
Bangkok, Thailand (2014)
« Reactie #4 Gepost op: 11 juli 2015, 15:19:52 »
sawadee Sexmachine.

Van mooie plaatjes krijgen we nooit genoeg. Zeker niet als ze boekbaar zijn.

Helaas de laatste drie keer in Thailand deze dames niet tegengekomen.