Auteur Topic: Anja (Roe)  (gelezen 21733 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Anja (Roe)
« Gepost op: 22 december 2013, 12:54:10 »
Mijn 2de DVP gisteren in PSR is de 23 jaar jonge Anja geworden. Ik herkende Anja van in HP waar ze een paar dagen als Alexandra gewerkt heeft.

Anja werkt nog maar sinds een paar dagen in PSR. Ze heeft middellang bruin haar en mooie zaadvragende ogen. Ze is 1,62m klein, heeft mooie benen, een kleine maar lekkere kont en een echt B-cup met grote tepels die jammer genoeg onderhevig is aan de zwaartekracht en die de sporen van een zwangerschap draagt (zonder dat dit stoort!).
Anja heeft geen piercings of tattoo's. Ze heeft een heel lieve, ontwapenende giechellach.

Net als bij Daniella begon de kamergang met een minpuntje: Anja ging zich nog snel opfrissen tijdens onze reeds gestarte kamertijd.

Toen ze terug op de kamer was, begonnen we te zoenen. Dit deed Anja voorzichtig, maar het was wel lekker.

Na een tijdje gezoend te hebben, begon Anja me te pijpen. Dit deed ze net als Daniella eerder op de dag, uitstekend. Weerom een pijpbeurt die vlotjes thuishoort in mijn top 10 van 2013 :-\.

Plots kreeg ik zin om te neuken :pompe. We zijn gestart met hondjes, overgeschakeld op cowgirl (dat deed Anja met veel variatie en enthousiasme), over naar missio en afgemaakt met hondjes.

2de uitstekende ervaring van de dag. 2de keer BOEM ;D!

Herhalingsgevaar met Anja: 100%

Anja haar aftersales: uitstekend! Kusjes, glimlachjes, een gesprekje. The works!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum