Forum > A C A P U L C O   G O L D - Ratingen

RB PARTY

<< < (2/7) > >>

sexmachine:

--- Citaat van: satanic surfer op 27 mei 2013, 22:35:26 --- Nogmaals, je kan de club toch bezwaarlijk kwalijk nemen dat ze van de CL-finale een prominente plaats gaven.
--- Einde van citaat ---
Dit is nu net het punt waar ik het zwaarste aan til.
Zeg dan niet dat alles goed is, maak geen afspraken, beloof geen stripster.
Als je als club voor de CL-finale kiest, zeg dan gewoon dat je geen feestje wil, punt uit.


Wij willen Panthera helemaal tot niks verplichten, wij wilden enkel een feest, en zij wisten op voorhand over de gemaakte afspraken en hadden daar duidelijk mee ingestemd.


Je hoeft Panthera niet te verdedigen, want ik was er gisteren voor de eerste keer, en ik vind het een zeer fijne club met enkele toppers van jewelste. Daar klaag ik ook niet over.


Wel over hun scherm en projector en dat ze 30 potentiele vaste klanten het feesten beletten.
Enkele mensen noemden het "boycotten", zo ver zou ik zelf niet gaan.
Maar onze leden primeren voor ons, en dat staat voor ons boven een club. BOVEN WELKE CLUB DAN OOK.

Tom Kroes:
Ik was er vanaf een uur of 20, ik voel me licht genaaid het was klote in Panthera na 1 uur zeiden Koos en ik al gaan we ervandoor..zo leuk was het.

Panthera heeft niks gedaan als ik lees van afspraken niet nakomen dan is die Bob een xxxx xxxx want ik kom er njet meer voorlopig, de fora staan vol slechte reklame en veel RB leden zijn ook niet overtuigd.

En een feestje kunnen ze wel organiseren en als ze de meisjes van de blue note erbij hadden getrokken en de aanwezige meiden eens een mentaliteitsverandering aangepraat dan had het een leuk feestje kunnen worden.
Dat een SS ze gaat verdedigen , is een beetje zielig. Hoever met je gaan om een wit voetje te halen en hoever zit je arm dan bij Haus Panthera in haar aars ?

sexmachine:

--- Citaat van: Tom Kroes op 27 mei 2013, 22:54:19 ---Ik was er vanaf een uur of 20, ik voel me licht genaaid het was klote in Panthera na 1 uur zeiden Koos en ik al gaan we ervandoor..zo leuk was het.

Panthera heeft niks gedaan als ik lees van afspraken niet nakomen dan is die Bob een xxxx xxxx want ik kom er njet meer voorlopig, de fora staan vol slechte reklame en veel RB leden zijn ook niet overtuigd.

En een feestje kunnen ze wel organiseren en als ze de meisjes van de blue note erbij hadden getrokken en de aanwezige meiden eens een mentaliteitsverandering aangepraat dan had het een leuk feestje kunnen worden.
Dat een SS ze gaat verdedigen , is een beetje zielig. Hoever met je gaan om een wit voetje te halen en hoever zit je arm dan bij Haus Panthera in haar aars ?

--- Einde van citaat ---
Ten eerste JIJ voelt je niet genaaid te voelen  :111:


Dat het niet leuk was, tja, de namiddag was het wel erg leuk, read this topic.


En ten tweede, stop eens met die persoonlijke vete tegenover ss, hij heeft het recht zijn eigen mening te uiten, hij mag een compleet andere mening zijn toegedaan dan ik of wie dan ook.


En dat Bob een xxxx xxxx is, vind ik ook een zeer ongepaste opmerking. Dus dimmen Tom Kroes, geef je mening maar stop aub mensen uit te schelden, daarvoor zijn er fora genoeg, hier zal je de anderen respecteren, of anders xxx




note sm: mijn laatste woord even genuanceerd, maar iedereen kan de bijdragen van TK over deze club lezen, gewoon eens doen. En ik wil geen welles-nietes spelletje, Tom, je mag schrijven wat je wil, maar MET respect, hier worden geen vetes uitgevochten, no way

Tom Kroes:

--- Citaat van: sexmachine op 27 mei 2013, 23:01:02 ---
--- Citaat van: Tom Kroes op 27 mei 2013, 22:54:19 ---Ik was er vanaf een uur of 20, ik voel me licht genaaid het was klote in Panthera na 1 uur zeiden Koos en ik al gaan we ervandoor..zo leuk was het.

Panthera heeft niks gedaan als ik lees van afspraken niet nakomen dan is die Bob een xxxx xxxx want ik kom er niet meer voorlopig, de fora staan vol slechte reklame en veel RB leden zijn ook niet overtuigd.

En een feestje kunnen ze wel organiseren en als ze de meisjes van de blue note erbij hadden getrokken en de aanwezige meiden eens een mentaliteitsverandering aangepraat dan had het een leuk feestje kunnen worden.
Dat een SS ze gaat verdedigen , is een beetje zielig. Hoever met je gaan om een wit voetje te halen en hoever zit je arm dan bij Haus Panthera in haar aars ?

--- Einde van citaat ---
Ten eerste JIJ voelt je niet genaaid te voelen  :111:


Dat het niet leuk was, tja, de namiddag was het wel erg leuk, read this topic.


En ten tweede, stop eens met die persoonlijke vete tegenover ss, hij heeft het recht zijn eigen mening te uiten, hij mag een compleet andere mening zijn toegedaan dan ik of wie dan ook.


En dat Bob een xxxx xxxx is, vind ik ook een zeer ongepaste opmerking. Dus dimmen Tom Kroes, geef je mening maar stop aub mensen uit te schelden, daarvoor zijn er fora genoeg, hier zal je de anderen respecteren, of anders xxx




note sm: mijn laatste woord even genuanceerd, maar iedereen kan de bijdragen van TK over deze club lezen, gewoon eens doen. En ik wil geen welles-nietes spelletje, Tom, je mag schrijven wat je wil, maar MET respect, hier worden geen vetes uitgevochten, no way


--- Einde van citaat ---

Ik zeg wat ik wil en als ik me genaaid voel omdat ik na mijn werk verwacht op een feestje te belanden en dat is niet zo dan moet ik dat zelf weten.

Net als de kwalificaties die ik op de bijdragen van SS plak.
Een vete is het niet, vind alleen dat de man akteert als een zelfbenoemde pr manager van Panthera en alle teleurgestelde bezoekers van RB daar heeft hij schijt aan.

Als jouw dat niet bevalt ga je maar censureren, dan schrijf ik hier nooit meer een woord of denk je dat je me kunt paaien met vrijkaartjes die mag je dan mooi in je reet schuiven waar die dildo ook nog zit. ;D

Ik schrijf dit met gepast respect overigens.

Ik was positief over Panthera maar de laatste 3 bezoekjes was het niet veel en voorlopig kom ik er niet meer, gelukkig zijn er altijd veel alternatieven en is fkk Alina wel een topklub.
En Penelope ook weer zeer leuk en..en...who needs panthera ?

sexmachine:

--- Citaat van: Tom Kroes op 27 mei 2013, 23:14:05 ---Net als de kwalificaties die ik op de bijdragen van SS plak.
Als jouw dat niet bevalt ga je maar censureren, dan schrijf ik hier nooit meer een woord of denk je dat je me kunt paaien met vrijkaartjes die mag je dan mooi in je reet schuiven waar die dildo ook nog zit. ;D

Ik schrijf dit met gepast respect overigens.

--- Einde van citaat ---
Beste TK,


jij schrijft waar jij wil, ik verplicht jou tot niks.


Maar deze zinnen hierboven getuigen niet van enig respect, dus denk er eens over na, en lees dat van die dildo en die vrijkaartjes nog eens goed.


En ik je paaien? Denk je ook maar dat ik je wil paaien met vrijkaartjes? Jij weet toch dat Foots de vrijkaartjes uitdeelt.


het enige dat ik vraag is het nodige respect naar meiden, leden en clubs. Niet meer, niet minder, waarvoor dank.


sm



Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie