Auteur Topic: Lisa (Roemeens)  (gelezen 47860 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Lisa (Roemeens)
« Gepost op: 5 maart 2013, 14:07:13 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=10.msg30399#msg30399

Nadat ik laat ’s nachts in de kino achtereenvolgens van een Roemeense en twee Servische dames salesmonstertjes in ontvangst had mogen nemen, meende Wijze Stijve dat er nog wat werk verricht diende te worden alvorens naar huis terug te keren. Hiervoor had ik de medewerking nodig van Lisa.
 Naam :
Lisa
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels[/font]

 Leeftijd : 20
 Haarkleur/-lengte : Zwart, sluik, lang
 Lengte dame : 1,65 mtr
 Postuur/Cupmaat : slank, 50 Kg, maat 34/ Stevige naturelle B-cup,
 Tatoeages/Piercings :
 Service: TZ, PZC, NMC, 69
 Voordelen: Optisch helemaal WG-proof. Een leuk wipneusje.
 Nadelen: 2 grote witte pigmentvlekken op de heup. Enigszins terughoudend.
 Tijdsduur : 30 minuten
 Prijs : EUR 50,=
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval: 7,5/10
 
De lekkere appetijtelijke borstjes waarvan de stevige tepeltjes door het witte visnetkleedje priemden, een mooi jong gezichtje, een slanke taille en een soort van trotse uitstraling hadden mijn interesse gewekt. Tijdens het gesprek viel Lisa op door haar goede beheersing van het Engels. Haar woordenschat was opvallend uitgebreid. Dat bleek, want ze heeft haar studie business management om financiële redenen onderbroken. Het werd dus een gesprek van een andere orde dan hetgeen je met het doorsnee Roemeentje voert. Lisa [heeft echter een bepaalde gereserveerdheid met duidelijke grenzen, waar ze ook niet snel van afwijkt. Ze werkt pas sinds enkele dagen in LR en pas sinds 4 maanden in deze business.
“Dus dan ben je nog niet zo ervaren?”
“Maybe!”
Op de bank zat er slechts een voorzichtig vluchtig tienerkusje in. Wel met tong, maar niet echt overtuigend. Naar de kino ging ze uit principe niet. Tsja dit schoot niet op. Om deze tijd (ca. 04:00) was er ook geen bekenden meer aanwezig die eventueel met advies hadden kunnen dienen. Dus het zou een gok gaan worden. Ze had de sleutel van kamer 14 (met plafondspiegel) geregeld, dus mijn besluit om toch met deze optickmeid naar de kamer te gaan werd hiermee in ieder geval al beloond. Zoals het Wijze Grijze sexapproval: 7,5/10 al aangeeft, was het geen wereldschokkend geweldige sessie, maar ook niet dramatisch slecht. We begonnen wel met een lekkere TZ-sessie waarbij het droogneuken met licht prikkende donshaartjes op haar poesje ervoor zorgde dat Wijze Stijve heel snel tot gevechtssterkte aanzwol. Haar PZC was bijzonder prettig en voor het verdere verloop was de toegevoegde waarde van de plafondspiegel een welkome aanvulling. Maar ook de vermoeidheid bij Lisa begon zijn tol te eisen. Zij was al vanaf 11:00 uur ’s morgens aan het werk! Uiteindelijk toch nog een heerlijke finish beleefd, waarbij haar uiterlijk me meer bij zal blijven dan de sex.