Auteur Topic: Noriko (JAP)  (gelezen 48568 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Noriko (JAP)
« Gepost op: 5 maart 2013, 22:21:07 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=10.msg26591#msg26591
 
Het ontbijt met vers broodje, vruchtensap en roerei was smakelijk. Tijdens dit ontbijt kwam min of meer toevallig een Japanse meid bij me aan tafel zitten. Een zeer intelligente Engelstalige studente. Meteen herinnerde ik me iets wat ik over een Japanse meid in Living Room gelezen had. Dit moest haar zijn want ik had geen andere Aziatische girls gezien. Zij bevestigde haar naam als Noriko. Qua uiterlijk helemaal geen Wijze Grijze girl, maar qua beschreven services wilde ik de gok wel wagen. Japan --> Zen-Boeddhisme --> ontstressen --> loslaten. Noriko kon zich hier helemaal in vinden en beloofde me een heerlijke ontspannende kamersessie. Op voorhand gaf ik ook al aan dat ik uitsluitend van haar orale kwaliteiten wilde genieten. En dat Wijze Stijve en omringende gebieden het komende half uur het centrum van de kosmos dienden te zijn. Noriko kon deze subtiele spirituele humor wel waarderen.
 
Voordat we naar de kamer gingen, hebben we eerst nog samen gedoucht. Op de kamer gaf ze me inderdaad een super staaltje van haar skills die ze met tong en mond kon uitvoeren. Zalig afwisselend en ook regelmatig naar en zelfs in de donkerste regionen afdalend. Dit zorgde uiteindelijk voor een superorgasme en helemaal bevredigd en totaal in vrede met de kosmos en mezelf hebben we na afloop ook nog samen gedoucht. Wijze Grijze sexapproval: 9,0/10