Auteur Topic: Lesly (DUI)  (gelezen 48519 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Lesly (DUI)
« Gepost op: 5 maart 2013, 22:25:50 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=10.msg26591#msg26591

Tegen 16:00 zat ik in de jacuzzi te relaxen en een praatje met een van de bezoekers te doen, toen er opeens een pril onschuldig blond tienertje tegenover me kwam zitten om op temperatuur te komen: Lesly. Na korte tijd besloot ze over te steken om naast me te komen zitten en we gingen nader kennis maken. Een Duits 20-jarig Mädchen met een opmerkelijke naturelle strakke bos hout voor de deur. Het gesprek verdiepte zich en eerste handtastelijkheden werden uitgewisseld.

Lesly zit pas sinds één maand in de business en het bleek dat ze uit een plaats komt die ik persoonlijk heel goed ken. Ik was zelfs met de straat bekend waarin ze opgroeide. Inherent aan haar prille onervarenheid was ze in de jacuzzi verlegen en zoende niet openlijk. Het geile was echter dat ze onder dekking van de verhullende bubbels uiteindelijk wijdbeens op me kwam zitten en Wijze Stijve tegen haar kleine spleetje aan begon te wrijven. Ik had voor mezelf al ruimschoots besloten met Lesly te kameren, maar had dit niet uitgesproken tegen haar. Ik was wel benieuwd naar haar aanpak. Die kwam echter niet. We bleven maar flikflooien, totdat Lesly aangaf dat ze honger begon te krijgen en wat wilde gaan eten. Nog steeds zonder een kamergang voor te stellen! Aangezien ik verwachtte dat er inmiddels wel kamerwachttijden zouden zijn, opperde ik zelf dan maar om na het eten te gaan kameren. Onschuldig en onervaren als Lesly (nog) is, was ze hier blij mee verrast. Aangezien het eten geen succes was (zie onder) heb ik zelf niets gegeten en na een half uurtje was er een kamer vrij.
 
Lesly heeft al een kindje en op haar buikje zijn de sporen daarvan nog een beetje zichtbaar. Daar staat echter haar onschuldige relatieve onervarenheid en de bereidheid en nieuwsgierigheid om te leren tegenover. Op die manier kom je helemaal aan je trekken. Zelf heb ik nu ook eens geprobeerd hoe het is om Russisch te ervaren aangezien normaliter een echt WG-girl uitsluitend over A- of B-cups beschikt. Met lekker veel spuug tussen twee c/d-cups sliden en dan altijd tot net tegen het tongetje in het geopende mondje aan. Niet verkeerd. Wijze Grijze sexapproval: 8,0/10