Auteur Topic: Sandra (ROM)  (gelezen 49447 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Sandra (ROM)
« Gepost op: 5 maart 2013, 22:29:09 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=10.msg26591#msg26591

Dan maar nog even in de kino gaan zitten. Tsja, hoe gaat dat dan; opeens lag ik tegen 03:30 naast Roemeense Sandra op de matras en binnen niet al te lange tijd had ik haar tong in m’n mond en werd m’n badjas geopend om mond op mond beademing op Wijze Stijve toe te passen. Wat een geluk dat Living Room sinds kort tot 05:00 uur open is. Dus ik zei tegen Sandra, probeer maar eens of er nu een sleutel beschikbaar is? Dat was nu inderdaad het geval en de laatste kamer volgde. Voldoende om de inmiddels weer opgebouwde druk af te bouwen, maar niet zo geweldig als de actie in de kino deed vermoeden. Misschien was 04:00 uur ook wel te laat voor actie. Wijze Grijze sexapproval: 7,0/10

Offline Bosco

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 79
    • Bekijk profiel
Sandra (ROM)
« Reactie #1 Gepost op: 6 maart 2013, 13:35:04 »
Sandra (Roemeense)



Haarkleur/-lengte : Zwart/Lang
 
Ogen : Groen/Grijs
 
Lengte dame : 1.70 incl. hookerschoenen.

Postuur/Cupmaat : Slank/ grote A, kleine B ?
 
Nationaliteit/Taal : Roemenië/ Engels en Duits.

Leeftijd : 22 jaar
 
Tatoeages/Piercings : Nee/Nee
 
Service : TZ, PZC, NMC, VG, BFF, MSG.

 Voordelen : Mooi meisje, vrolijk, prettig gestoord.

 Nadelen : Voor mij geeneen, maar FT en Anaal doet ze niet.
 
Tijdsduur : 2 uur.
 
Prijs : Standaard
 
Extra’s bij het bezoek : Heeft zeer grote schaamlippen, of op zijn Haags gezegt, ze heeft een "kalkoen" hanguh.

Offline Bosco

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 79
    • Bekijk profiel
Sandra (ROM)
« Reactie #2 Gepost op: 6 maart 2013, 13:36:29 »
Rond een uur of 18 spotte ik haar op een kruk langs de wand. Ze begroette mij met pretoogjes en een betoverende glimlach. Oei....wat een mooie meid dacht ik op dat moment en liep door. Aantal heren en ik wilden eerst wat gaan eten. Nadat we dat lekker gedaan hadden ging ik op zoek naar haar, en vond ik haar op de bank beneden. Weer begroette ze mij met die prachtige ogen en die betoverende glimlach. Ik dus naast haar op de bank geploft, wat babbelen en snel zaten we al te zoenen. Ze had ook gauw mijn juiste snaren geraakt en ik was botergeil op haar geworden. Ik zei toen maar dat ze maar vlug een kamer met raam moest regelen. En dat vlug duurde dankzij de wachttijd op dat moment 5 kwartier. Is voor mij geen probleem met zo'n mooie leuke jongedame.

Eindelijk op de kamer vroeg ze hoelang ik wilde blijven, minimaal 1 uur had ik geantwoord omdat ik zeker wist dat het wel goed zat. Ze begon mij eerst een heerlijke massage te geven wat profesioneel aanvoelde, regelmatig kwamen ook de heerlijke TZ voorbij. Nadat ze mij op mijn rug had gedraaid baande ze langzaam al zoenend een weg naar de vleermuisprikker toe. Het betere kluifwerk was begonnen, afwisselend en nat en het belangrijkste, de balletjes werden goed meegenomen. Ondertussen was mij haar vleermuis met grote vleugels allang op gevallen, en dat mot ik natuurlijk wel aanvallen als een uitgehongerde wolf. Graag liet ze zich op haar rug dwingen en legde ik die flappen naast mijn oren neer. Opdat moment moest ik ff aan Anita PHG denken hahaha. Likken als Lassie, vingertje erbij en het viel mij op dat ze behoorlijk strak is. Na een poosje van mijn beste werk kwam ze zeiknat klaar.

Nadat ze na 'n minuutje was bijgekomen, haalden ze snel ff wat te drinken vvor ons omdat we allebei behoorlijk dorstig waren geworden. Na de korte pauze peep ze de vleermuisprikker weer op maat en schoof haar zelf buiten gekochte condoom erom heen. Dunner en sterker volgens haar. Toen ze op de prikker met moeite ging zitten, voelde ik haar idd zeer goed. Na toch een behoorlijke tijd zij op top te hebben gezeten verder gegaan in missionaris, constant bleven de heerlijke TZ ook tussendoor komen. In missionaris masseerde ze ook nog eens mijn balletjes mee, en wat ik voor onmogelijk verklaarde gebeurde. Ik vulde de condoom.... dat is mij in de laatste 4 jaar niet meer overkomen. Ik was totaal verbaasd dat mij dat overkwam.

Na uitleg aan haar stond ze te springen en te juichen op het bed van "ik ben de beste".
Na al het naknuffelwerk, zoenen en lachen kwamen we na 2 uur weer naar buiten.
 
Dikke vette Bosco-stempel erop!! .......... DUHHHHHHH




Note Foots: hier zitten alleen heren op dit forum