Auteur Topic: Daniela, Roemeens (/Spaans)  (gelezen 50757 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Daniela, Roemeens (/Spaans)
« Gepost op: 9 maart 2013, 16:28:00 »
Haarkleur/-lengte : Zwart, iets over de schouders
Lengte dame : 1.60
Postuur/Cupmaat : slank, b-cup (misschien C)
Nationaliteit/Taal : roemeens, engels, spaans
Leeftijd : 25
Tatoeages/Piercings : wat kleine tat's
Service: TZ, Vingeren

Na de wat vreemde keuze voor Jolly, was de laatste ronde ook weer op basis van dingen die weinig met geilheid te maken hadden. Best een leuk meisje, dat meerdere keren aan de bar tegen me aan kwam rijden en wat aan mijn oor en nek likte. Ik was eigenlijk weinig van plan omdat haar gezichtje me niet echt veel deed (iets waar lang niet iedereen het mee eens zal zijn). Op een gegeven moment gevraagd waarom ik nou zo nodig met haar mee moest; ik kreeg de keuze tussen de waarheid of een leugen... hoe vaak krijg je nou de kans om de waarheid van een Roemse te krijgen ;): goed, de club had te kennen gegeven dat ze die inkom nou wel eens moest ophoesten en niemand wilde haar een fuffie lenen (inmiddels al 2 uur 's nachts). Eerst nog een tijdje geknuffeld, totdat er een onbekend gevoel in me opkwam... iets van een 'goede daad' doen of zo :017: :-P. Nou ja, goed kamer dan.

Dit werd een wat a typische kamergang. Geneukt  is er niet; gepijpt evenmin... en toch een uur op de kamer. Het viel ten eerste op dat ze een geweldig (gebruind) lijf heeft... was me in de bar niet direct opgevallen, maar naakt naast je nagenoeg perfect. Tongzoenen op zich ok, maar ze is zelf niet van het huig kietelen... dus is het leukste als je haar wat aan je lippen laat zuigen en knabbelen. Met een vinger over haar mooie poesje, werd al snel duidelijk dat deze nog weinig actie had gezien... lekker vingerend liggen zoenen en droogneuken. Na een tijdje begon ze zelf haar klit te 'bespelen' en het leek erop (met steeds strakker samengetrokken poes) dat ze zichzelf over de berg bracht (germanismes mogen toch wel)... maar met prostituees is dit natuurlijk altijd onder voorbehoud. Daarna nog wat met haar lichaam tegen de mijne aangehumpd, totdat de handjes de laatste loodjes afscheepten. Ik hoop dat haar business wat bijtrekt, anders is ze zo weer vertrokken.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Daniela, Roemeens (/Spaans)
« Reactie #1 Gepost op: 17 maart 2013, 20:24:21 »
Inderdaad een mooi en net meisje, ietwat ongeïnteresseerd rondhangend doorgaans in een sofa. Presales van 13 in een dozijn zonder al te veel gedenkwaardige gebeurtenissen, en dat kan van haar service op de kamer ook gezegd worden. Aangekomen op de kamer, bedlaken gespreid en ze ging zich effe opfrissen, okidoki. Bij terugkomst liet ze netjes haar uurwerk zien, very opwindend, zou het hier om betaalde sexverlening gaan  ::). Naja, ok, hoppa zichzelf uit haar lichtjes knellende pakje gehesen en ze vleidde zich neder naast ss die na haar effe bewonderend te hebben aanschouwd in haar nakie maar ns diende over te gaan tot fysiek contact, want ze was nou niet bepaald erg assertief offensief te noemen. TZ ok zonder ook maar enigszins gedenkwaardig te zijn, opvallend sterke tonginzet die diepere worstelingen behoorlijk uitsloten, naja ok. PZC doorsnee, weinig variatie, Eierlecken quasi onbestaand behoudens met het Paasweek-end vielleicht, nogal monotoon maar alla. Lecken/fingern: weinig reactief en vingers werden geaccepteerd, maar ook niet meer dan dat. NMC: ok, standaardpositionen, weinig nähe dabei maar alla, laten we het op aardig houden. Fazit: 35 minuten op de kamer, happy end, te vermelden, bevuilde gummi mocht zelf worden verwijderd. Lichtjes knuffelend de trappen afgedaald richting locker waar 50E+minitipje voor de lichte tijdsoverschrijding werden ontvangen met een glimlach en een kusje. Aftersales: matigjes, business as usual leek het wel. Herhalingsgevaar redelijk miniem ondanks goede looks. 13 in een dozijn service die ik me niet meteen een tweede keer aan dien te laten welgevallen. Messemeisje gaat me té ver, maar veel stammi's zal ze met deze serviceinzet en skills niet opbouwen qua klantenbestand lijkt me. O ja, voorheen 10-tal dagen actief geweest in VillaVertigo, maar dat beviel niet...