Auteur Topic: Erika (Hongaarse)  (gelezen 40837 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Erika (Hongaarse)
« Gepost op: 29 juli 2013, 19:46:56 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=10.msg35976#msg35976

Mijn “eenzaamheid” werd ook door een dame opgemerkt. Hongaarse Erika.
 
 Naam :Erika
 
Nationaliteit/Taal : Hongaars/ Duits
 Leeftijd : 32
 Haarkleur/-lengte : Zwart, sluik tot halverwege de rug
 Lengte dame : 1,65 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 55 Kg, maat 34, slappe B/C-cups
 Service: TZ++/ PZC/ EL/ 69/ zeer goede erotische massage
 Voordelen:
 Nadelen: .
 Tijdsduur : 30 min.
 Prijs : EUR 50,=
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 
 
 Erika kwam ook de jacuzzi in en had besloten dat ik haar slachtoffer zou worden. Daar wond ze absoluut geen doekjes om. Ze scoorde alvast enorm door me bij m’n naam te noemen. Twee dagen eerder had ik ook al met haar een praatje gemaakt en ze had m’n naam onthouden? Compliment. Het was alleen een kwestie van uitproberen in hoeverre de wilskracht van “dieser Holländer” bestand was tegen haar onstuimige avances. OK, we zullen zien wie hier het sterkst in is. Game on. Erika is echter een zeer ervaren vrouw. Niet als DVP, want ze komt slechts zeer sporadisch naar Living Room om wat Eurootjes bij te verdienen en gaat dan weer naar haar gezin in Hongarije terug.
 
 Om onder water handtastelijkheden enigszins verborgen te houden werd de bubbelfunctie aangezet. Ivm het daaraan inherente lawaai moest ze continu met haar mond bij m’n oor komen om er allerhande opwindende praat in te dumpen. Voortdurend daalde haar tong naar mij mond af en zocht contact met mijn tong. “Muilen” omschrijft deze activiteit misschien het best. Ondertussen zat ze schrijlings op me en werd ik op een lekkere onbeschaamde pussy slide sessie getrakteerd. Wijze Stijve knapte bijna. Echter nog wist ik me sterk te houden. Uit eigen ervaringsonderzoek was Erika tot de ontdekking gekomen, dat sommige mannen een lekker gekriebel rond het sluitspiergebied weten te waarden. Hoorde ik daar soms ook bij, terwijl ze de daad bij het woord voegde. Ooooooh, touché. Een laatste steek door m’n in elkaar gestorte verdediging was haar opmerking dat dit met wat masageolie erbij, een nog intensere beleving kon worden. Nou Erika, “you took the words just right of my mouth”. Haal maar een sleutel.
 
 Ze kwam terug en was wel zo eerlijk te zeggen dat ze geen massageolie meer had. Nou geen probleem: een goeie meid is op haar toekomst voorbereid, maar Wijze Grijze dus ook. Dus ik haalde m’n eigen olie uit de locker en het feestje mocht beginnen. Aangezien ik het te warm vond voor onstuimige sexactiviteiten en ze daarvoor nu ook net niet mijn type was, gaf ik aan alleen maar te willen genieten zonder me daarbij te moeten inspannen. Ik voelde gewoon aan dat Erika de juiste vrouw was om me helemaal aan over te geven. En daar kreeg ik gelijk in. Ik kon helemaal wegzinken en me volledig laten gaan. Weg mijmeren en geestelijk tot rust komen. Geen sturing nodig. Just let it flow. Aangezien ik bij mijn orgasme weer eens het hoofdkussen trof (daarom leg ik er altijd een handdoek overheen) krijgt zij een Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 
 ……………………

Terwijl ik daar met twee jonge bezoekers aan het kletsen was, kwam daar Erika voorbij. Een blijde blik van herkenning en hup zat ze alweer bij mij. De twee jonkies in de pool keken elkaar aan met een blik van WTF, hoe doet die dat nou? In elk geval liep deze herhaalde kennismaking snel uit de hand. "Maar Erika, ik was eigenlijk niet meer van plan om te kameren. Veel te warm." Zwoel kwam ze met haar gezicht bij het mijne en begon de druppeltjes af te likken. Eerste stotteringen van mijn kant uit verraadden dat er barsten in m’n standvastigheid optraden. “Maar we hoeven helemaal niet de kameren, hoor” terwijl er een veelbetekenend superieur lachje op haar gezicht verscheen en haar ogen begonnen te twinkelen.
 
 Ik werd hier volgens alle regels der kunst door deze semi-MILF verschalkt en ik stond erbij en keer ernaar. Fucking testosteron, I love and hate it. Het gefriemel begon weer aardig uit de klauwen te lopen en de jonkies wisten niet meer waar ze kijken moesten. Zonder dat de vraag gesteld werd, stond Erika op en maakte met haar hand een sleutelbeweging, samen met een knipoog. Wijze Grijze en Wijze Stijve werden wederom deskundig verschalkt en konden niet weigeren. Aangezien er topdrukte heerste, was de enige beschikbare kamer de kamer met nummer 17. Absoluut basic: geen raam, geen ventilator, geen sofa, alleen een wandspiegel die echter te hoog hangt. Je ziet jezelf alleen tijdens doggie. Wat is er dan de meerwaarde van. In normale omstandigheden had ik dit geweigerd, maar totaal willoos liet ik het maar weer gebeuren. Een herhaling van de eerste sessie en dus een Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10