Auteur Topic: Nikki / Nicky  (gelezen 29625 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline BrianBoitano

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
Nikki / Nicky
« Gepost op: 26 oktober 2013, 02:21:09 »
Haarkleur/-lengte : donkerblond halflang? tijdens mijn bezoek op een staart
Lengte dame : 1.65-1.70
Postuur/Cupmaat : geen idee, denk een hele mooie B misschien wel C
Nationaliteit/Taal : Roemeense, naast moedertaal ook zeer goed engels
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings : een persoonlijke tekst tussen haar rechter taille en heup
Service: pzc nmc
Voordelen: in mijn ogen een stunning beauty, zeer toegankelijk karakter
Nadelen:  vooralsnog geen
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : €50
Extra’s bij het bezoek: -

Wat ga je schrijven over een dame die je voor het eerst sinds lange tijd weer laat zweven, waar je het liefst direct weer terug zou gaan... Moeilijk hoor  :017: Bij de dames waar ik tot dusver een heel goede tijd had zat er altijd iets van een aanloop of opbouw naar een uiteindelijk bezoek. Bij Nikki dus totaal niet.

Ik denk dat ik een uur of twee binnen was in LR toen ik haar voor het eerst zag. Ik was direct verkocht. Wat een zelfverzekerdheid straalde ze uit. Dat bracht meteen een bepaalde mate van verlegenheid met zich mee  :o Hoe contact met haar te maken? Wat is de standaard in saunaclub land? Want ik wil natuurlijk niet de zoveelste zijn die haar op een dergelijke wijze benaderd en als het even kan enigszins origineel blijven.

Iets waar ik me totaal niet druk over hoefde te maken blijkt even later. Zij nam het initiatief en overrompelde me volledig met haar commanderende vraag: "YOU, let's go to a room with me, RIGHT NOW!!!!!  :-\ Lang nadenken daar over was niet nodig. Ik was kansloos verloren vanaf het moment dat ik haar zag. Dat prachtige koppie wat daar voor nog hartelijk lachte met een collega verloor niets aan schoonheid toen ze me quasi gebiedend uitnodigde voor een kamergang.

Sleutel gehaald, kamer op. Veel tijd om over mijn rol na te denken had ik niet. Besloten om maar de onschuld uit te hangen en aan te geven een new bee te zijn in het saunaclub wereldje. Dat is natuurlijk niet gelogen echter ik blijf van mening dat het verschil met raambuurten niet zo heel groot is. Het verschil in service en de hoeveelheid €'s daarvoor buiten beschouwing gelaten. Ik verzweeg dus een ervaren pufflatscher te zijn  ;D Geduldig legde ze me uit hoe één en ander werkt en een half uurtje overéén gekomen zonder afspraken over wat er aangeboden zou worden.

Man wat was ik geil. In zenuw slopende seconden ging m'n badjas uit, zij ontdeed zich van haar uitdagende setje... :clap: Het aanzicht van haar naakte lichaam was net zo mooi als ik vooraf gedacht had. De zenuwen werden er niet minder om, het voelde bijna als de eerste keer naar een DVP. Bij de allereerste aanraking van haar tong met vulkaanridder junior ging er direct een principe overboord. Maar goed, aan mijn zwakheid heb ik al genoeg aandacht besteed. Heerlijk werd ik oraal door haar verwend. In de bar vertelde ik één van mijn DB maten nog dat ik vreesde voor een abrupte explosie bij hij eerste contact met een vrouwenlichaam maar die angst bleek ongegrond. Och mensen, wat was dat toch genieten zeg.

Verder uitweiden over standjes en hoe ik haar in die posities "nam" is niet echt mijn ding, en ga ik dus ook niet doen. Ik had het bijzonder goed naar mijn zin bij Nikki op de kamer. Op mij kwam ze over als een zeer relaxte meid waar ik zeker nog eens terug zal gaan als ik weer eens in LR kom. Al was het maar om die schitterende lach nogmaals te zien, om dit keer niet te vergeten wat voor kleur die schitterende ogen van haar hebben. Er waren in mijn wandelbestaan maar twee maal eerder dames die zo'n goeie indruk op mij maakte. Voor de goede verstaander moet daarbij vermeld dat dat top actrices waren. Maar, soms is het beter iets moois te verliezen, beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.

Cand te vad ma pierd cu firea
nu-mi pot stapani privirea
Dansezi bine esti mortala
si cu frumusetea ta ii bagi pe toti in boala

Orice barbat te doreste
Cand te vede innebuneste
Ti-ar da bani ti-ar da orice
ti-ar da si casa pentru tine
Si-ar lasa nevasta

Googlen voor de vertaling, het zou een mengelmoes zijn van roemeense bulgaarse en servische dialecten en komt uit Disco Partizani van Shantel.

Groet, Vulkaanridder.

noot moderator: nieuw topic gestart. De Nikki die al beschreven is, is denk ik een andere dame. Mocht ik me vergissen dan komen die twee topics vanzelf bij elkaar.