Auteur Topic: Sina (duitse)  (gelezen 29542 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline BrianBoitano

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
Sina (duitse)
« Gepost op: 27 oktober 2013, 19:24:52 »
Haarkleur/-lengte :  peroxide blond, half lang, net boven de schouder
Lengte dame : 1,80+
Postuur/Cupmaat : normaal postuur, cupmaat geen idee ik denk c, wel sili’s
Nationaliteit/Taal : Duits, duits
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : weet ik niet
Service: pzc nmc beffen zoenen
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur : 60 min.
Prijs : €75
Extra’s bij het bezoek: daar had ze het wel over, ik was echter niet geïnteresseerd

Een uurtje of twee na mijn eerste sessie  trok de meters hoge Sina mijn aandacht . Of eigenlijk de aandacht van mijn wandelmaat SL. Hij wees me op deze grote meid. Serieus grote meid. Ondanks haar jeugdige leeftijd van 20 jaartjes torende de duitse nog altijd behoorlijk wat centimeters boven mij uit als de hoge hakken uit waren. Ook hier weer maakte een bepaalde verlegenheid zich meester van me. SL gevraagd of hij naar haar toe ging om te polsen of ze zo'n klein manneke als ik wel zag zitten.

Ondanks dat de dame van de eerste sessie vele malen knapper was houd ik van dames met een uiterlijk zoals dat van Sina. Het was niet zozeer de enorme lengte maar de girl next door look. Meisje die het net niet halen in de FHM buurmeisje top 100 te geraken. Hier en daar een klein beetje te veel spek op de heupjes, vaak voorzien van een boezem die net iets achterloopt op de omvang van de heupen, en dan toch weer een slanke taille die een enigszins vertekend zandloper figuur geven. Sina voldeed daar helemaal aan.

Dit, samen met haar meegaande rustige karakter wonden mij ontzetten op. Waar bij de eerste sessie het initiatief volledig bij de dame lag en voornamelijk ik degenen was die genoot, was het bij Sina mooi 50/50 verdeeld. Heerlijk samen genieten waarbij we elkaar allebei iets bij moesten sturen op het gebied van orale verwennerij. Ik wilde het wat rustiger, zij wat sneller. Zo kwamen we tot een prachtig samen spel waarbij we elkaar steeds beter aan begonnen te voelen. Op een enkele dame na geloof ik dat ik nog niet eerder zo opging in het spel vriendje en vriendinnetje voor een uur.  De tijd vloog dan ook om helaas…

Sina heeft dus een bijna onweerstaanbare aantrekkingskracht op mij. Ze is niet de mooiste dame in LR, ook niet die de beste illusie brengt. Maar als je net als ik voor haar imperfecties valt, haar (in mijn ogen) onhandigheid bijna muurbloempjes achtige voorkomen is een date met haar zeer aan te raden.

Groet,

BB