Auteur Topic: EXTRA VRIJKAARTJE RECENSIE OVER 20-12-2014  (gelezen 2043 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
EXTRA VRIJKAARTJE RECENSIE OVER 20-12-2014
« Gepost op: 25 december 2014, 19:49:21 »
Beste Rakkers,


Graag gooien wij van RB twee extra vrijkaarten naar keuze (uiteraard van een sponsor van RB) te grabbel voor de twee leukste recensies over 20-12-2014.
Deze vrijkaartjes zullen mee uitgereikt worden begin volgend jaar, tegen dat ik de overzichten van de vrijkaartjes voor mezelf degelijk in kaart heb gebracht.


Ik ga dan ook de recensies over het "afscheid van foots" afsplitsen naar een nieuw topic. En daaruit kiezen dan na 1 januari twee mods (de vulkaan spesjalist en Laurent74) de twee (voor hen) leukste recensies uit.


Het spreekt voor zich dat alle recensies meetellen, in welke taal ze ook geschreven zijn maakt niets uit, dat geldt trouwens voor al de recensies op RB.


De uiterste datum is eindejaar, dan sluiten we de inschrijvingen en dan nemen de mods hun onrechtvaardige beslissing  ;)


Ik ga eindigen zoals mijn grote vriend het zou doen: "Brand maar los, rakkers ...."


sexmachine


PS. Ja, de recensies die er al staan over 20 december dingen mee naar de twee vrijkaartjes.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
EXTRA VRIJKAARTJE RECENSIE OVER 20-12-2014
« Reactie #1 Gepost op: 25 december 2014, 20:44:50 »
Zo zou Foots het gewild hebben ...  ;)
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...