Auteur Topic: Nieuwe kamerprijzen  (gelezen 7824 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline LittleJoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
Nieuwe kamerprijzen
« Gepost op: 5 november 2014, 21:47:02 »
De prijzen van de meiden hebben zich verhoogd
van 50/25/25 naar 50/50/50
Lijkt me dat ze in LR paniekvoetbal spelen door de opening van Oceans.

Of het voor de meiden meer winstgevend gaat worden is natuurlijk een andere vraag.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Nieuwe kamerprijzen
« Reactie #1 Gepost op: 5 november 2014, 21:59:15 »
De prijzen van de meiden hebben zich verhoogd
van 50/25/25 naar 50/50/50
Lijkt me dat ze in LR paniekvoetbal spelen door de opening van Oceans.

Of het voor de meiden meer winstgevend gaat worden is natuurlijk een andere vraag.
Dat eerste is een feit, namelijk dat de prijzen omhoog zijn gegaan.
Ikzelf heb er geen last van, dan doe ik wel halve uurtjes in plaats van uurtjes, en twee halve uurtjes is voor mij ook een uur  ;D


Dat van die paniekvoetbal denk ikzelf echter niet, ik denk eerder aan een doordachte actie, en nu hebben ze er een (gegronde) reden voor.


Kan ik er in elk geval meer neuken, korter maar wel meer  :lol_hitting: :king:

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Nieuwe kamerprijzen
« Reactie #2 Gepost op: 5 november 2014, 22:15:38 »
De oude prijzen (50 - 75 )bestaan nog in Samya. Voor de rest, af en toe in Six sens, GT of PHG...

Offline LittleJoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
Nieuwe kamerprijzen
« Reactie #3 Gepost op: 5 november 2014, 22:22:45 »
De prijzen van de meiden hebben zich verhoogd
van 50/25/25 naar 50/50/50
Lijkt me dat ze in LR paniekvoetbal spelen door de opening van Oceans.

Of het voor de meiden meer winstgevend gaat worden is natuurlijk een andere vraag.
Dat eerste is een feit, namelijk dat de prijzen omhoog zijn gegaan.
Ikzelf heb er geen last van, dan doe ik wel halve uurtjes in plaats van uurtjes, en twee halve uurtjes is voor mij ook een uur  ;D


Dat van die paniekvoetbal denk ikzelf echter niet, ik denk eerder aan een doordachte actie, en nu hebben ze er een (gegronde) reden voor.


Kan ik er in elk geval meer neuken, korter maar wel meer  :lol_hitting: :king:

Doordachte actie? dezelfde prijzen gaan hanteren als Oceans? Ja dat is natuurlijk ook een manier om je bezoekers daar direct naar toe te sturen.

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Nieuwe kamerprijzen
« Reactie #4 Gepost op: 5 november 2014, 22:25:24 »
Ik vind dit wel een vreemde hersenkronkel van sm,de prijs van de eerste 30 min.
blijven dezelfde,prijs van 60 min.=+25€.Hoe kunt ge er dan meer neuken voor
hetzelfde geld?Ligt misschien aan mij,maar ik begrijp er niets van. :017:
Ge kunt er evenveel hebben bij halfuurtjes,anders gaat de prijs omhoog. :banghead:
Blijkbaar is het een goede zaak dat prijzen omhoog gaan? :o
Ok,even mijn telraam van onder het stof halen.grt oudebelg :039:
you only live once

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Nieuwe kamerprijzen
« Reactie #5 Gepost op: 5 november 2014, 22:33:46 »
De oude prijzen (50 - 75 )bestaan nog in Samya. Voor de rest, af en toe in Six sens, GT of PHG...

En HP nog 40-80, ook nog voordeliger dan 50-100 ...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Nieuwe kamerprijzen
« Reactie #6 Gepost op: 5 november 2014, 22:48:30 »
Ik vind dit wel een vreemde hersenkronkel van sm,de prijs van de eerste 30 min.
blijven dezelfde,prijs van 60 min.=+25€.Hoe kunt ge er dan meer neuken voor
hetzelfde geld?Ligt misschien aan mij,maar ik begrijp er niets van. :017:


Ik snap de redenering van SM wel, door korter te neuken kunt ge meer dames doen voor hetzelfde geld.
Een beetje zeer precies lezen en dan is het wel duidelijk denk ik zelfs zonder telraam.

Ik vind het wel jammer, ik doe bijna altijd halve uurtjes, maar mijn vaste afsluiter van de avond neem ik meestal een uur. Dat zal ik dan toch minder snel geneigd zijn, want een uur met FT word dan zelfs zonder fooi een 125 pietermannen.

Maar goed, prijzen zullen door Oceans inderdaad eerder omhoog gaan dan omlaag. Of het goed is zullen de dames wel uittellen, dat spreekt voor zich.

Ik vind het vooral jammer voor de langkameraars want die gaan nu met deze regel zeer zeker meer betalen en daarmee dus veel minder tijd krijgen voor evenveel geld of voor evenveel geld minder tijd. Die heren zullen wel een keuze moeten maken.

Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline LittleJoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
Nieuwe kamerprijzen
« Reactie #7 Gepost op: 5 november 2014, 23:02:08 »
Door de smsjes die gehad heb denk ik dat die prijzen zijn opgelegd LR.

En ivm met de keuze, die is dan ook snel gemaakt voor mij, zal geen pannenkoeken meer worden. Het gevolg zal dan ook zijn dat favo minder inkomsten zal krijgen die dag, en voor mij zal het dan ook voordeliger worden. 1 of 2 kamertjes van een half uurtje met diverse meiden.
Voordeel is dan wel dat ik nog iets meer meerdaagse kan maken, lol

Of het dan nog de moeite loont om naar LR te blijven gaan is dan ook nog de vraag. Met een inkom van 60€ en de hogere kamerprijzen, zijn er andere clubs te vinden.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Nieuwe kamerprijzen
« Reactie #8 Gepost op: 6 november 2014, 00:04:29 »
Waarom je kamergedrag wijzigen LJ ?

Jij maakt je prijsafspraak voor de tijd die jij wil met de dame en dat zal niet linea recta idem verhoogd worden met deze wijziging. Het zal wel niet goedkoper worden, maar dat verwacht je jou kennende ook niet.

Gelijk blijven zal het ook wel niet, maar het zal ook zeker niet dubbel zo duur worden schat ik zo in. Wat het wel is of wordt ? Ik zou het niet weten en ik zal het ook nooit weten als ik het nergens opvang van een andere rakker.

Groet Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Nieuwe kamerprijzen
« Reactie #9 Gepost op: 6 november 2014, 00:04:43 »
Door de smsjes die gehad heb denk ik dat die prijzen zijn opgelegd LR.

En ivm met de keuze, die is dan ook snel gemaakt voor mij, zal geen pannenkoeken meer worden. Het gevolg zal dan ook zijn dat favo minder inkomsten zal krijgen die dag, en voor mij zal het dan ook voordeliger worden. 1 of 2 kamertjes van een half uurtje met diverse meiden.
Voordeel is dan wel dat ik nog iets meer meerdaagse kan maken, lol

Of het dan nog de moeite loont om naar LR te blijven gaan is dan ook nog de vraag. Met een inkom van 60€ en de hogere kamerprijzen, zijn er andere clubs te vinden.
We trekken conclusies op basis van een prijsverhoging, die voor de meesten geen prijsverhoging is (ik verklaar me even, als je halfuurtjes doet is er geen enkel verschil)
Pannenkoekensessies worden wel zwaar belast (lees: worden duurder) tenzij de pancakes een vaste prijs gaan afspreken met een dvp, wat ze nu ook al doen.
Er is dus voor diegenen die halve uurtjes doen en de pannekoeken geen verschil.
Wie wordt er nu getroffen? Mensen die al eens twee uur op een kamer hangen met een stoot, die gaan veel meer betalen. Klopt.


Of LR nu mensen gaat wegjagen is erg kort door de bocht gesteld.
Integendeel, de prijzen zijn al jaren 50+25, ooit moest het er eens van komen dat het ook in LR naar 50 per halfuur ging ... zoals in Babylon, zoals in GT, zoals in zoveel andere clubs het geval is.




Ik ben van mening dat we al hard aan het roepen zijn dat we geslagen zijn, en toch zie ik de meesten na een half uur van kamer komen, dus niks aan het spreekwoordelijke handje.


En ik herhaal, ik ga er gewoon meerdere neuken, want ik kan beter 2 stoten een halfuur pakken dan eentje voor een uur, het kost toch evenveel.


Het grote voordeel is dat de wachttijden gaan verminderen, ik zie niets dan voordelen, behalve dan indienik zoals Foots wil afsluiten met Vicky,  die schiet ik wel op haar lijf in plaats van in het bekkie, dan valt het uiteindelijk nog mee  ;D :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Nieuwe kamerprijzen
« Reactie #10 Gepost op: 6 november 2014, 07:51:44 »
Voor mij maakt dit toch wel een wezenlijk verschil uit. Ik kamer per clubbezoek meestal 2 keer een half uur en 2 keer een uur. Dat kost me vanaf nu in LR dus 50€ (of een half uur neuken met een lekkere meid) meer. Zolang Samya 75€/u vraagt, zal ik LR dan ook eens vaker links laten liggen voor Samya. Te beginnen met morgen: ik schrap mijn bezoekje aan LR en trek naar Samya.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Nieuwe kamerprijzen
« Reactie #11 Gepost op: 6 november 2014, 09:21:41 »
Te beginnen met morgen: ik schrap mijn bezoekje aan LR en trek naar Samya.

Sixsens?  :lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Nieuwe kamerprijzen
« Reactie #12 Gepost op: 6 november 2014, 10:01:56 »
Te beginnen met morgen: ik schrap mijn bezoekje aan LR en trek naar Samya.

Sixsens?  :lol_hitting:

Toch maar niet. Het merendeel van de dames in SS vraagt ook 100€/u en ik heb daarenboven de laatste tijd enkel mindere kritieken over SS gehoord/gelezen.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Nieuwe kamerprijzen
« Reactie #13 Gepost op: 6 november 2014, 16:55:26 »
Door de smsjes die gehad heb denk ik dat die prijzen zijn opgelegd LR.

En ivm met de keuze, die is dan ook snel gemaakt voor mij, zal geen pannenkoeken meer worden. Het gevolg zal dan ook zijn dat favo minder inkomsten zal krijgen die dag, en voor mij zal het dan ook voordeliger worden. 1 of 2 kamertjes van een half uurtje met diverse meiden.
Voordeel is dan wel dat ik nog iets meer meerdaagse kan maken, lol

Of het dan nog de moeite loont om naar LR te blijven gaan is dan ook nog de vraag. Met een inkom van 60€ en de hogere kamerprijzen, zijn er andere clubs te vinden.
We trekken conclusies op basis van een prijsverhoging, die voor de meesten geen prijsverhoging is (ik verklaar me even, als je halfuurtjes doet is er geen enkel verschil)
Pannenkoekensessies worden wel zwaar belast (lees: worden duurder) tenzij de pancakes een vaste prijs gaan afspreken met een dvp, wat ze nu ook al doen.
Er is dus voor diegenen die halve uurtjes doen en de pannekoeken geen verschil.
Wie wordt er nu getroffen? Mensen die al eens twee uur op een kamer hangen met een stoot, die gaan veel meer betalen. Klopt.


Of LR nu mensen gaat wegjagen is erg kort door de bocht gesteld.
Integendeel, de prijzen zijn al jaren 50+25, ooit moest het er eens van komen dat het ook in LR naar 50 per halfuur ging ... zoals in Babylon, zoals in GT, zoals in zoveel andere clubs het geval is.




Ik ben van mening dat we al hard aan het roepen zijn dat we geslagen zijn, en toch zie ik de meesten na een half uur van kamer komen, dus niks aan het spreekwoordelijke handje.


En ik herhaal, ik ga er gewoon meerdere neuken, want ik kan beter 2 stoten een halfuur pakken dan eentje voor een uur, het kost toch evenveel.


Het grote voordeel is dat de wachttijden gaan verminderen, ik zie niets dan voordelen, behalve dan indienik zoals Foots wil afsluiten met Vicky,  die schiet ik wel op haar lijf in plaats van in het bekkie, dan valt het uiteindelijk nog mee  ;D :dance2

ik sluit me helemaal aan bij seksmachine ik schiet toch zaat binnen 20 minuten zal ik dan korting krijgen in LR  :cry