Auteur Topic: Edita (Slowaakse)  (gelezen 6558 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bartdepauw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
Edita (Slowaakse)
« Gepost op: 15 juni 2015, 10:29:23 »
Edita is een Slowaakse dame met een guitig gezichtje en een zwoele blik in haar ogen. Na een kort gesprek heb ik haar voor een sleutel gevraagd. Ze zoent vol overgave en ook het pijpen doet ze aardig goed. Het is absoluut geen afwerkertje en het is erg leuk met haar op de kamer. Zeker voor herhaling vatbaar.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Edita (Slowaakse)
« Reactie #1 Gepost op: 15 juni 2015, 14:03:12 »
Edita is een Slowaakse dame met een guitig gezichtje en een zwoele blik in haar ogen. Na een kort gesprek heb ik haar voor een sleutel gevraagd. Ze zoent vol overgave en ook het pijpen doet ze aardig goed. Het is absoluut geen afwerkertje en het is erg leuk met haar op de kamer. Zeker voor herhaling vatbaar.
Oops, ik herinner het me nog als de dag van gisteren, Twinangel's liefje, tot foots ermee de kamer op trok ..... gelachen dat we hebben nadien, hij groen en ik lag in een breuk.
Tja, ze hing rond Twinangels nek, en hij zou en wou haar absoluut.


Best een lekker ding, en tot op heden enkel positieve reacties van gehoord, buiten die ene ervaring van foots .... maar zoals hij zelf destijds schreef ..... hij maakte soms het slechtste los in vrouwen   O0


Dat de goede man maar neerkijkt op ons hier, en af en toe een schaterlach, zoals alleen hij die kon tevoorschijn toveren, laat galmen over ons  ;)
Nadien heeft ze nog vele malen geprobeerd om foots mee op kamer te krijgen, maar een ezel stoot zich geen twee maal aan dezelfde steen, tenzij de dame Donald Duck noemt, daar ging hij drie keer mee de kamer op, om telkens terug te komen met dezelfde woorden .... het was helemaal niets .... ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal