Auteur Topic: Lorena (Roemeens  (gelezen 8327 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Ascari

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 124
  • Angel Eyes
    • Bekijk profiel
Lorena (Roemeens
« Gepost op: 22 november 2015, 01:33:41 »
Lorena (6,5/10)
Leeftijd: 26-29
Taal: Engels
Lengte: ca. 1,70 m
Haarkleur: Blond krullend
Kleur ogen: Bruin
Cup-maat: B
Piercing: boven haar lip

In het begin dacht ik dat Lorena een typische Roemeense 'Kampfnutte' was. Achteraf gezien een enorme inschattingsfout aan mijn kant. Ik heb Lorena een vijftal keer afgewezen, ze liet dan wel met rust maar de eerst volgende bezoek was ze weer super vriendelijk. Ze is heel aanhankelijk en ik wordt bijna zonder uitzondering uitgebreid geknuffeld door haar. Na een tijdje ben ik dan toch gezwicht voor het liefste meisje van de klas. Ze zoent teder en lang ik waande mij de hoofdrolspeler van een zoetsappige roman. Helaas was het die dag 33 graden, wat het knuffelen op de kamer nou niet bepaald aangenaam maakte. Het pijpen was in slowmotion, op zich niks mis mee, maar ik heb het toch liever wat assertiever. Het neukwerk was van een gemiddeld niveau en kon ik ondanks de sublieme zoenpartij niet op een hoger plan tillen. Ik gooi het in dit geval op de hoge buitentemperatuur. Lorena verdiend een herkansing.

'Vrijheid is een volgetankte Maserati' - Toon Hermans

Offline Ascari

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 124
  • Angel Eyes
    • Bekijk profiel
Lorena (Roemeens
« Reactie #1 Gepost op: 9 februari 2016, 03:15:30 »
Lorena (7/10)
Lorena kan heel lekker en zacht zoenen en daar heb ik optimaal gebruik van gemaakt. We gingen samen op het bed liggen en ze kwam knus tegen mij aanliggen. Daarna een degelijke blowjob. Vervolgens lang geneukt in missio en vrijwel de hele tijd gezoend of haar zijde zachte gezicht gekust. Alles in slowmotion, geen wilde taferelen maar een degelijke GFE. Na mijn hoogtepunt nog wat geknuffeld en daarna hebben we de kamer weer verlaten.
'Vrijheid is een volgetankte Maserati' - Toon Hermans