Auteur Topic: Bibi (ex-Paris, Duits)  (gelezen 7535 keer)

Offline Ascari

• rakker
  • Angel Eyes
    • Bekijk profiel
Bibi (ex-Paris, Duits)
« Gepost op: 22 november 2015, 01:41:14 »
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=13292.msg40678#msg40678

Bibi (ex-Paris) (6/10)

Bibi of wel 'the artist formerly known as Prince Paris' is een leuke verschijning. Lang blond haar (hoewel nu toch wat korter) en mooie ronde tieten. Inclusief de welbekende konijnen tatoeage. Op een troosteloze dindag middag maakte ik kennis met deze aardige Duitse. Naar eigen zeggen 27 jaar, maar ik denk dat je daar gerust 5 jaar bij op kan tellen. Niet erg overigens, wel zichtbaar. Op de kamer zet ze haar natuurlijke relaxte aard voort. Zachte tongzoenen inclusief bluemotion slowmotion pijpbeurt. Saunaclub niveau, maar wat gewoontjes voor de verwende ijsberen onder ons. Neuken ging dan wel op de GFE tour. Uit het niets pakt ze me beet en omhelst ze mij alsof het wel eens de laatste keer kon zijn. Zo up close and personal zie ik wel dat ze eigenlijk meer een Milf is. Slappe huid en dito kont, terwijl ze in de barruimte zo foutloos uitzag. Herhaling zit er niet snel in.
'Vrijheid is een volgetankte Maserati' - Toon Hermans

Offline Tikinui

• Senior
    • Bekijk profiel
Bibi (ex-Paris, Duits)
« Reactie #1 Gepost op: 13 maart 2016, 11:46:01 »
I will not write any specific report on my visit last Friday in the evening because there was nothing special, I was pleased to see Janine who enjoyed talking to me a few times at the bar, I have seen also Sandy, Sunny for the ones i have met during my last visits in LR this year, but I wanted to try a new girl, so I decided to go with Paris, she introduced herself with this name when I talked to her at the bar, she was very smiling, so pleasant, I remembered her when she started VV a few years ago but never tried anything with her in the past, it was the right day at last

So we headed towards a room, and it was a very good session as expected, she started with very good French kisses then very good blowjob, very soft, she opened her legs and I could caress her pussy, I liked very much, then sex with again a lot of kisses, in the end I asked for another round of blowjob with finish in her mouth, she is really talented  :-P :))

Nice girl with very good service  :111: