Auteur Topic: Schippersstraat 12/1, Anna (Bulgaarse; avond/nachtshift)  (gelezen 46562 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Anna (Bulgaarse; avond/nachtshift)
« Reactie #15 Gepost op: 16 augustus 2020, 10:43:18 »
Citaat van: Lookydeleeuw link=topic=25860.msg137804#msg137804
Als ze terugkomt vermoed ik dat ze COVID test zal moeten doen en 14 dagen in quarantaine gaan, gezien ze van Bulgarije komt ... 🙁
Of met een kutmobiel wat grenzen passeren, in plaats van officieel van Bulgarije te komen
De dames zijn slimmer dan de meeste 'gehoorzame Belgen'  ;) :))
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline hbl

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Anna (Bulgaarse; avond/nachtshift)
« Reactie #16 Gepost op: 16 augustus 2020, 12:13:56 »
Citaat van: Lookydeleeuw link=topic=25860.msg137804#msg137804
Als ze terugkomt vermoed ik dat ze COVID test zal moeten doen en 14 dagen in quarantaine gaan, gezien ze van Bulgarije komt ... 🙁
Of met een kutmobiel wat grenzen passeren, in plaats van officieel van Bulgarije te komen
De dames zijn slimmer dan de meeste 'gehoorzame Belgen'  ;) :))
Moest Anna een covid test laten doen en 14 dagen in quarantaine gaan gaat ze zeker niet naar Belgie komen. En met de wagen komt ze ook niet terug. Het is gewoon met de vlieger dat Anna terug komt weet ik voor 100%. Ik weet wanneer Anna terug komt maar wacht nog even om die dag te melden moest ze dan toch in quarantaine moeten hier komt ze niet terug. Dat ging ze eerst nakijken. En als het werk slecht zou zijn zal ze even snel weer terug gaan als dat ze gekomen is.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Anna (Bulgaarse; avond/nachtshift)
« Reactie #17 Gepost op: 16 augustus 2020, 15:53:28 »
En als het werk slecht zou zijn zal ze even snel weer terug gaan als dat ze gekomen is.
Ik weet uiteraard niet tot hoever jouw persoonlijke informatie ivm Anna gaat, maar het zou me zeer verwonderen mocht zo een meisje pas hier in Belgie 'zien' dat de situatie op het werk zo slecht is dat ze direct terug zou gaan. Reizen kost hoe dan ook geld. De meisjes netwerken voldoende om vooraf in hun thuisland in contact te komen met meisjes die hier zijn. Behalve mondelinge informatie worden er ook nogal eens fotootjes doorgestuurd van de (lege of volle) straat. Als quasi duidelijk is dat er (nog) niks te verdienen valt, komt zij vast wel op een later tijdstip terug, als de buisiness mogelijks weer opflakkert.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Anna (Bulgaarse; avond/nachtshift)
« Reactie #18 Gepost op: 19 augustus 2020, 19:19:37 »
Aanwezig, met de kutmobiel een stuk van de weg afgelegd ....

Humor hbl, je moet ook kunnen lachen in 't leven, het is al ernstig genoeg.

Wij bedoelen niks met te vermelden dat er een kutmobiel komt, dames weten veel beter hoe ze de grenzen moeten over raken dan jij en ik.
Tijdens Corona, toen het absoluut verboden was een grens te passeren, heb ik menig "vriendinnetje" met de wagen de grens weten over passeren.
Die stoten hadden coördinaten, zetten daar en dame af, hielden alles een half uurtje in 't oog, en als de kust veilig bleek de witte rook, snel met de andere drie met de wagen erheen, de grens over, en klaar was kees.

Het was een echte kompastocht bijna, maar dan eentje met gps coôrdinaten ... en geloof het of niet, met 'stafkaarten" van 't leger erbij.
Zelf eenmaal mee geweest en me kapot gelachen, die dames weten op alle problemen een oplossing. Via een bosweggetje de grens gepasseerd, met een vrouwelijke "verkenster" op de uitkijk .... wel een hele ervaring toen.
En een uur later stoned in Tilburg  :dance2 :bud :lol :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Lookydeleeuw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Anna (Bulgaarse; avond/nachtshift)
« Reactie #19 Gepost op: 19 augustus 2020, 21:10:03 »
Aanwezig, met de kutmobiel een stuk van de weg afgelegd ....

Begrijp ik het nu juist dat Anna al sinds enkele dagen terug op haar vertrouwde plaats (ss 12/1 avond shift) is?

Offline hbl

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Anna (Bulgaarse; avond/nachtshift)
« Reactie #20 Gepost op: 20 augustus 2020, 03:41:30 »
Aanwezig, met de kutmobiel een stuk van de weg afgelegd ....

Begrijp ik het nu juist dat Anna al sinds enkele dagen terug op haar vertrouwde plaats (ss 12/1 avond shift) is?

Nee hoor Anna is sinds gisteren terug en start vandaag haar eerste werkdag.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Anna (Bulgaarse; avond/nachtshift)
« Reactie #21 Gepost op: 20 augustus 2020, 12:48:28 »
Aanwezig, met de kutmobiel een stuk van de weg afgelegd ....

Begrijp ik het nu juist dat Anna al sinds enkele dagen terug op haar vertrouwde plaats (ss 12/1 avond shift) is?

Nee hoor Anna is sinds gisteren terug en start vandaag haar eerste werkdag.
Dat heeft ze mij ook verteld  ;)
En een deel van de weg met de kutmobiel afgelegd ....  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Anna (Bulgaarse; avond/nachtshift)
« Reactie #22 Gepost op: 27 augustus 2020, 12:51:14 »
nee anna is nog niet terug was daar vandaag en zag geen anna  wel die andere blondje die daar ook werkt.
Ik heb Anna nochtans al enkele avonden zien staan op de SS 12/1
En 100% zeker dat het Anna is.
Doet wel de avondshift, adnanmoulay
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Lookydeleeuw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Anna (Bulgaarse; avond/nachtshift)
« Reactie #23 Gepost op: 27 augustus 2020, 21:15:59 »
hbl, speciale reden dat ze er vrijdag niet is? En maandagavond al om 19:30u gestopt?

Offline hbl

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Anna (Bulgaarse; avond/nachtshift)
« Reactie #24 Gepost op: 28 augustus 2020, 01:56:30 »
hbl, speciale reden dat ze er vrijdag niet is? En maandagavond al om 19:30u gestopt?
Lookydeleeuw, is inderdaad voor een speciale reden dat ze er vrijdagavond niet is.
Ja maandagavond is Anna al om 19.30 uur gestopt en deze donderdagavond ook rond 21.30 uur ongeveer. Ben je ondertussen tot bij Anna geraakt sedert ze terug aan het werk is?

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Anna (Bulgaarse; avond/nachtshift)
« Reactie #25 Gepost op: 30 augustus 2020, 13:36:20 »
Topic opgeschoond, het gaat hier over Anna die in de Schippersstraat 12 werkt.
En dat is MEERMAALS gemeld aan adnanmoulay
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Lookydeleeuw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Anna (Bulgaarse; avond/nachtshift)
« Reactie #26 Gepost op: 3 september 2020, 14:30:15 »
Ik heb de indruk dat het hier over 2 verschillende Anna’s gaat, wat het item onduidelijk maakt. Anna SS 12/1 betreft volgens mij de Bulgaarse Anna die de avondshift doet. Tenzij die blonde Anna op SS 12/1 daar in de dagshift staat.
Lijkt mij best dat er dan een ander item voor de “dagshift” Anna aangemaakt wordt en de commentaren over de “dagshift Anna” dan naar dit andere item verplaatst worden. Kwestie van de zaken duidelijk te houden.

Offline hbl

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Anna (Bulgaarse; avond/nachtshift)
« Reactie #27 Gepost op: 4 september 2020, 01:05:06 »
De Anne die ‘s avonds in Schippersstraat 12/1 staat is geen Bulgaarse, maar een Roemeense.

Osiris, maak het hier nu nog niet moeilijker dan het al is :)  Anna is met zekerheid van Bulgarije en niet van Roemenië hoor 😉. Misschien kan Sexmachine deze topic nog eens opkuisen zal geen slecht idee zijn denk ik. Want het word hier nu toch wel verwarrend de laatste dagen met vooral verkeerde info die geven word. Beste mede wandelaars schrijf hier toch niet iets waar jullie niet zeker van zijn. Grtjs

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Anna (Bulgaarse; avond/nachtshift)
« Reactie #28 Gepost op: 4 september 2020, 06:38:39 »
Ik heb even een paar berichten verwijderd die niet over deze Anna gaan, of foutieve info bevatten.

Offline Moggeallemaal

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Anna (Bulgaarse; avond/nachtshift)
« Reactie #29 Gepost op: 4 september 2020, 15:50:55 »
Kijk nou wat jullie gedaan hebben... Door dat geharrewar vond ondergetekende dat hij maar eens op onderzoek uit moest gaan en ik heb steeds net langs deze dame heen gekeken of zo, ik wist waar ze zat maar nooit gezien, altijd deed iemand met een andere naam open als ik er was.

En gisteravond zat daar Anna uit Bulgarije en hoewel ik voor de Corona best vaak in het SKW kwam durf ik met zekerheid te stellendat ik haar daar voor het eerst gezien heb. Maar misschien houdt ze net als haar Tjechische collega Josefa (waar ze op 24 naast zat) van lange werkpauzes.

Ohja, het was errug goed, zeker voor een eerste kennismaking.