Forum > REST VAN DE WERELD

China Dongguan

(1/3) > >>

T85:
Als we de Telegraaf moeten geloven kunnen we Pattaya en Angeles city rustig vergeten.
Het Chinese Dongguan moet the place to be zijn volgens onderstaand stuk:

Grootste sekswalhalla ter wereld

AMSTERDAM -
Bijna één miljoen mensen die er hun brood mee verdienen, en ruim 300.000 prostituees die dagelijks aan het werk zijn. Het grootste sekswalhalla op aarde ligt niet in Thailand, op de Filippijnen, in Brazilië of Rusland, maar in communistisch China. In Dongguan, een miljoenenstad waar vrijwel geen Nederlander ooit van heeft gehoord, is werkelijk alles mogelijk.

( met filmpje )

http://www.telegraaf.nl/buitenland/21878568/__Grootste_sekswalhalla_ter_wereld__.html

Als iemand hier ervaring heeft hoor ik het graag want dat is nog eens een andere doe mij maar nr. 36 als bij ons de wok a la Wong  :cochon

foots:
Tja ik had het bericht gemist, bedankt T85 !


Het grootste qwa aantal dat zal wel een feit zijn. Of groter beter en leuker is daar twijfel ik heel erg aan. Want hoe is het georganiseerd ? Het filmpje geeft me geen inzicht in de hoeveelheid, de sfeer en precias wat T85 zegt als je 3 of 300 of 30000 dames voorgeschoteld en je kunt alleen maar op nummer kiezen en je kunt vervolgens geen touw vast knopen aan hun engels dan vrees is dat het geen westerse sexwalhalla zal worden ondanks de grote aantallen.


Ik ben wel nu ge-interesseerd geraakt en ik heb ooit iemand er iets over horen zeggen dat er in China ook veel dames waren, maar ik heb er toen geen acht op geslagen en niet verder gevraagd. Ik was ook voor mijn eigen bedrijf bezig, dus dat heeft niets met sex te maken.


Ik ken ook wel mensen die er vaak heen reizen, maar zoals gezegd kan ik het hun niet rechtstreeks vragen. Wie weet er meer ?


Groet, Foots  O0



FMB:
Désolé d'écrire en français, j'espère qu'avec un bon traducteur vous pourrez comprendre.

Je connais très bien Dongguan, en Chine, où je vais 3/4 fois par an. C'est un endroit extraordinaire, avec des dizaines de milliers de filles , peut-être plus.

Si cela intéresse les lecteurs néerlandais, je peux vous raconter beaucoup de choses sur les aventures à vivre à cet endroit.

sexmachine:

--- Citaat van: FMB op 27 december 2013, 12:41:52 ---Désolé d'écrire en français, j'espère qu'avec un bon traducteur vous pourrez comprendre.

Je connais très bien Dongguan, en Chine, où je vais 3/4 fois par an. C'est un endroit extraordinaire, avec des dizaines de milliers de filles , peut-être plus.

Si cela intéresse les lecteurs néerlandais, je peux vous raconter beaucoup de choses sur les aventures à vivre à cet endroit.

--- Einde van citaat ---
Ca nous interesse, bien sur...
Les petites chinoises, mmmmm , raconte-nous tes "Histoires d'O-Chine"  ;D :111: :dance2 :cheer:


[attachimg=1]


[attachimg=2]


[attachimg=3]


[attachimg=4]



mechelen:

--- Citaat van: FMB op 27 december 2013, 12:41:52 ---Désolé d'écrire en français, j'espère qu'avec un bon traducteur vous pourrez comprendre.

Je connais très bien Dongguan, en Chine, où je vais 3/4 fois par an. C'est un endroit extraordinaire, avec des dizaines de milliers de filles , peut-être plus.

Si cela intéresse les lecteurs néerlandais, je peux vous raconter beaucoup de choses sur les aventures à vivre à cet endroit.

--- Einde van citaat ---

Bienvenue FMB! 

:djparty:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie