Auteur Topic: zomaar, omdat de beentjes officieel dicht zijn en nog even dicht moeten blijven  (gelezen 20823 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Omdat de beentjes toch officieel dicht moeten blijven een paar vragen die ik graag in de groep gooi.
En zoals bij Extra Time, gewoon antwoorden op de vragen (vanderbeffen, als ik dat niet meedeel schrijf je een essay )   :lol :lol_hitting:
1. Wanneer verwacht je dat het skw terug opent?
2. Wat verwacht je van de huurprijzen?
3. Gaan alle dames een bewijs van vaccinatie moeten kunnen voorleggen alvorens aan het werk te kunnen?
4. Zie 3. maar dan voor de hoerenlopers

Ik zal zelf de aftrap geven
1. na de paasvakantie
2. een stijging met 25 percent, die smeerlapkes gaan van de situatie profiteren om de woekerprijzen nog wat op te trekken
3. ja
4. neen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
zomaar, omdat de beentjes officieel dicht zijn en nog even dicht moeten blijven
« Reactie #1 Gepost op: 18 januari 2021, 17:58:06 »
Over de vragen van SM moet nagedacht worden, en ik ben meer een doener dan denker !  ;)
1. begin juli
2. geen flauw idee, maar gulheid moeten de hoertjes vanwege de landlords waarschijnlijk niet verwachten .
3. nee
4. ik hoef niemands iets te bewijzen

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
zomaar, omdat de beentjes officieel dicht zijn en nog even dicht moeten blijven
« Reactie #2 Gepost op: 18 januari 2021, 18:12:57 »
1. Wanneer verwacht je dat het skw terug opent?
    Onmogelijk te zeggen, want veel hangt af van mutanten die plotseling roet in het eten kunnen gooien. Optimistisch gesteld opent het SKW begin mei.
2. Wat verwacht je van de huurprijzen?
    Geen idee, ik ben geen echte SKW-kenner. Ik ken die sinistere huisbazen niet.
3. Gaan alle dames een bewijs van vaccinatie moeten kunnen voorleggen alvorens aan het werk te kunnen?
     Neen, er is nog lang geen draagvlak om niet-gevaccineerden vanalles te onzeggen. Als Van Ranst neen zegt is het neen.
4. Zie 3. maar dan voor de hoerenlopers
    Indien ja, blijf ik lekker thuis bij mijn Russische vriendin. ;D

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
zomaar, omdat de beentjes officieel dicht zijn en nog even dicht moeten blijven
« Reactie #3 Gepost op: 18 januari 2021, 18:27:16 »
1. na de Paasvakantie (alhoewel dit eerder hoop dan geloof is)
2. in eerste instantie terug naar de normale prijzen van voor de sluiting (dus geen kortingen meer), later mogelijk een stijging van 10 à 15%
3. ik vrees van wel, hoe dat in de praktijk zal verlopen is nog maar de vraag
4. nee, dat lijkt me niet afdwingbaar

Zonder een essay te willen schrijven (dat zal Vanderbeffen wel doen  ;)) toch nog een paar opmerkingen:

1. ik vrees dat we op vandaag héél moeilijk een voorspelling kunnen doen. Als je ziet hoe bang men iedereen de laatste dagen weer wil maken met die Britse variant, dan vrees ik dat we nog lang niet aan versoepelen toe zijn. Maar, ..... hoop doet leven!

2. eens er voldoende dames teruggekeerd zijn om de overgrote meerderheid van de ramen te bemannen zullen de raameigenaars inderdaad wel een poging doen om de geleden verliezen goed te maken

3. véél dames huiveren van het vaccin en zeggen dat ze het niet willen laten vaccineren. Kunnen ze verplicht worden? En waar worden ze dan gevaccineerd? In de dokterspraktijk op de hoek van de Verversrui? Wat met dames die terugkomen uit het thuisland en daar eventueel gevaccinerd werden en er geen attest van hebben? Zullen er überhaupt vaccins voorradig zijn en mogen gebruikt worden voor dames die hier eigenlijk officieel niet zijn? Veel vragen dus.

4. dat lijkt me dus niet afdwingbaar al valt het niet uit te sluiten dat, als de business terug goed draait, er hier en daar misschien wel een dame is die aan een nieuwe en onbekende klant een attest van vaccinatie vraagt. Mogelijk gebeurt dat ook niet want dan stapt die klant gewoon bij een andere dame binnen die dat niet vraagt. Ik kan me niet voorstellen dat Ward De Bever het SKW hermetisch gaat laten afsluiten en dat alleen gevaccineerde wandelaars erin mogen.

Offline bule

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
zomaar, omdat de beentjes officieel dicht zijn en nog even dicht moeten blijven
« Reactie #4 Gepost op: 18 januari 2021, 20:00:45 »
1. Begin zomer (wilde gok), ik vrees dat het schorum politiekers/virologen geen versoepelingen zullen toestaan zolang iedereen niet is ingeënt of een attest op zak heeft. Al daalt het aantal besmettingen.
2. Geen idee, ik ben wandelaar en heb geen kennis van wat achter de schermen 'kan' gebeuren (ten nadele van de dames indien de prijzen zouden verhoogd worden). Ik ken de prijzen doch geen weet van eventuele plannen van pandeigenaars.
3. Zou me verwonderen. Ik denk eerder van niet.
4. Ze moeten maar eens durven.. Niemand is verplicht deze vaccinatie te krijgen. Gaan ze je dan 'verbannen' uit het dagelijkse leven als je weigert?


Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
zomaar, omdat de beentjes officieel dicht zijn en nog even dicht moeten blijven
« Reactie #5 Gepost op: 18 januari 2021, 22:08:24 »
Is er ook een prijsuitreiking voor degene die de datum van de heropening het best voorspelt?
Uitreiking op het terras van de Flux?

guest142220

  • Gast
zomaar, omdat de beentjes officieel dicht zijn en nog even dicht moeten blijven
« Reactie #6 Gepost op: 18 januari 2021, 22:29:07 »
1. 1 mei, de dag van de arbeid  :lol
2. Gaan omhoog, de dames betalen toch wel denkt de p.... Ik bedoel verhuurder.
3. Ja.
4. Ja, kunnen ze ons eindelijk registreren...

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
zomaar, omdat de beentjes officieel dicht zijn en nog even dicht moeten blijven
« Reactie #7 Gepost op: 19 januari 2021, 00:20:55 »
1. April
2. Ja gaan ze zeker van profiteren
3. Denk van wel
4. Ik vrees ervoor

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
zomaar, omdat de beentjes officieel dicht zijn en nog even dicht moeten blijven
« Reactie #8 Gepost op: 19 januari 2021, 00:47:14 »
Iemand moet de optimist uithangen, en anders gaat veel te veel van mijn geld naar de gekende konijnen M en F (weliswaar na 11/2 want tot dan blijf ik holderdebolder van een ander stootkussen, maar dat is een insider):

1. 1 maart (NEM!)
2. Nee, pas na 1 februari 2022 gaan ze dat doen.
3. Nee.
4. Nee

En voorts mag het ook vroeger dan maart, dit zottekensspel duurde lang genoeg.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
zomaar, omdat de beentjes officieel dicht zijn en nog even dicht moeten blijven
« Reactie #9 Gepost op: 19 januari 2021, 03:08:31 »
Wat ik er van denk, heeft even veel waarde als wat alle anderen er van denken: geen dus. We kunnen enkel gissen. De situatie analyseren is ook niet gemakkelijk, omdat er zoveel factoren meespelen.

De datum? De meisjes waar ik contact mee heb, gaan er van uit dat het SKW pas terug zal openen op de dag dat ook de horeca weer open mag. 1 maart is een optimistische veronderstelling (maar men weet maar nooit), 1 juli is dan weer redelijk pessimistisch, maar je weet: een pessimist is een zeer ervaren ex-optimist.  ;D

Dan de prijzen... Ook een moeilijke, want hier gaat meespelen hoe de uren en de shiften dan gaan liggen. Persoonlijk geloof ik niet dat men meteen weer alles vrij gaat geven, van 8 uur tot 20 uur, en van 20 uur tot 8 uur in twee shiften. Dat blijft nog wel even 'verleden tijd' vrees ik. Als de shiften korter blijven, dan zal ook de prijs lager blijven. De verhuurders willen uiteraard in eerste instantie het misgelopen geld recupereren. Dat zouden wijzelf denkelijk ook wel doen, mochten wij panden te verhuren hebben en mochten wij onze 'zaak' terug rendabel willen krijgen.

Echter moeten we ook denken aan het feit dat er zo snel mogelijk zoveel mogelijk meisjes moeten terug op de werkplek verschijnen, gewoon om het SKW aantrekkelijk te houden voor de wandelaars, en ook omdat er (dat verwachten toch de meisjes) waarschijnlijk direct na de heropening tijdelijk wel heel wat kandidaat-neukers gaan komen met hun lockdown spaarcentjes.  Verder ga ik ervan uit dat ijzeren wet van vraag en aanbod op termijn wel zal gelden. Dat hebben we in de periode van de zogenaamde versoepelingen ook gezien.

Vermits er geen verplichting tot inenting bestaat, denk ik niet dat er een verplichting gaat komen voor de meisjes om een attest van vaccinatie te hebben. Vaccinaties zullen zo te zien ook volgens een 'plan' gebeuren, en ik kan me maar moeilijk voorstellen dat meisjes die voor het overgrote deel hier niet gedomicilieerd zijn, zulk een uitnodiging voor vaccinatie zullen krijgen. Dan kan men ook maar moeilijk de eis stellen dat je een attest van vaccinatie zou moeten kunnen voorleggen. Of het zou er eentje uit hun thuisland moeten zijn, maar hoe valt zoiets 'hard' te maken? Daar geloof ik dus niet in.

Een negatieve test dan? Dat zou ook niets uithalen, want je kan met zo een attest komen werken en onderweg op straat al besmet geraken door een Brit die een plotse brexitniesbui heeft.  ;D ;D ;D Ik bedoel maar: elke test is een momentopname en enkele tellen later kan je zogezegd al prijs hebben.

Wat wel zal gebeuren, is dat de verhuurkantoren denkelijk meer algemeen een 'simpele' controle doorvoeren. Bij de aanmelding de lichaamstemperatuur controleren bv. Dat bestond al deels, en ik zie dat wel doorontwikkelen als een soort 'middel' om de zaak aan de buitenwereld 'verkocht' te krijgen. Kijk, wij werken superveilig want wij controleren elke dag de meisjes hun temperatuur. Ook zever in pakjes, maar we weten dat dit soort 'argumenten' tegenwoordig in is.

De wandelaars controleren op een attest van inenting? Op welke juridische grond dan? Dan gaan we ook niet meer naar de kapper mogen zonder attest? Nee dus, geloof ik ook niet in.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
zomaar, omdat de beentjes officieel dicht zijn en nog even dicht moeten blijven
« Reactie #10 Gepost op: 19 januari 2021, 09:32:19 »
De wandelaars controleren op een attest van inenting? Op welke juridische grond dan? Dan gaan we ook niet meer naar de kapper mogen zonder attest? Nee dus, geloof ik ook niet in.
Op welke juridische grond is de avondklok ingevoerd?
Dan gaan we ook niet meer buiten mogen na middernacht, neen, dat gaat niet gebeuren, dat kan enkel als de Krijgswet is afgekondigd  :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
zomaar, omdat de beentjes officieel dicht zijn en nog even dicht moeten blijven
« Reactie #11 Gepost op: 19 januari 2021, 16:58:48 »
De wandelaars controleren op een attest van inenting? Op welke juridische grond dan? Dan gaan we ook niet meer naar de kapper mogen zonder attest? Nee dus, geloof ik ook niet in.
Op welke juridische grond is de avondklok ingevoerd?
Dan gaan we ook niet meer buiten mogen na middernacht, neen, dat gaat niet gebeuren, dat kan enkel als de Krijgswet is afgekondigd  :-\ :-\ :-\
Dat klopt en dat hebben hier en elders ook al verschillende mensen uitgelegd. Maar in een politiestaat met de Stasi als controleorganisme, is dus blijkbaar veel mogelijk. Voor dat eventueel vereiste 'attest' geloof ik er minder in, omdat duidelijk is gesteld dat de inentingen niet verplicht zijn. Tenzij die uitspraak herroepen zou worden, maar die kans acht ik klein. Men zou idd dan kunnen een attest vereisen aan de wandelaar, maar hoe gaat men dat controleren?  Ik zie het dan niet alleen voor het SKW, maar in het algemeen voor de prostitutie. Dat lijkt me dus weinig waarschijnlijk. Maar zoals gezegd: mijn mening is net als andere meningen niets waard, want men doet blijkbaar wat men wil.

Ik volg trouwens die gedachte, maar wél op mijn eigen manier: ik doe dus ook wat ik wil, en ben net terug thuis van een deugddoende lange date met een van de SKW meisjes die me op haar appartementje in Antwerpen ontving op de manier zoals dat moet. Ik werd er met open benen armen ontvangen.  ;D ;D ;D