Auteur Topic: Schippersstraat 24/3, Corinne  (gelezen 26418 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Corinne
« Gepost op: 1 september 2011, 21:51:43 »
Plaats van tewerkstelling: Villa Tinto 48
Naam: Corinne
Nationaliteit: Duitse
Leeftijd: 48
Haarkleur: Blond, opgestoken
Kleur ogen: Bruin, met bril
Lengte dame: 1 meter 65
Cupmaat: D - cup, siliconen
Uiterlijk: Matig
Vriendelijkheid: Slecht
Service: Aftrekken en kleineren
Shift: Dagshift
Kosten: 50 euro voor 20 minuten

Vrienden, deze dame is weer volop in de actualiteit.  ;D Na een tijd afwezigheid spotte ik ze een tweetal weken geleden weer op haar oude vaste stek namelijk Villa Tinto 48. Als je van de Verversrui de Villa Tinto binnenkomt dan het eerste raam aan de rechtse kant in het overdekte gedeelte.

Dit is dus geen nieuwe recensie maar een recensie van drie jaar terug! Corinne is vandaag - 2 jaar later - nog altijd niks veranderd! Ze is alleen nog maar lelijker geworden. ;D

De toen nog jongere Roberto wandelde op een koude decembermiddag door de straten van het kwartier. Door de vakantieperiode was het toen niet veel soeps en de mooie dames die er waren, die had ik al gehad. Ik slenterde dus verder door de straten en merkte een vrouw op met een witte blouse, een bril en een lederen rok.  Het was zo'n streng kijkend type. Hierdoor trok ze mijn aandacht want mooi was ze niet, lelijk ook niet trouwens. Wel normaal gebouwd en zo maar ja 48 jaar voor een vrouw is oud...

Ik hield halt aan haar raam en zij bekeek me heel vies. Mijn interesse was gewekt. Ik deed nog een rondje. Bij de volgende passage hield ik weer in voor haar raam. Haha weer die blik. Ik dacht dat dat toen was omdat ik nog maar 18 jaar was toen. Zo van snotter ga is op een ander spelen. Haha  ;D

Ik begon mee te spelen deed weer een rondje en hield weer in voor haar raam. Corinne ontplofte (nog) niet! Haha.  ;D Hop ik deed weer een rondje en weer die blik. Ik dacht godverdomme wijf ik neuk je helemaal kapot!  ;D

Al tikkende aan haar raam opende ze de deur met weer die vreselijk irritante blik.

Corinne: Wass kann ich für Sie tun?
Roberto: Wass glauben Sie? Blasen und Ficken für 50 euro!
Corinne: Kommen Sie in!

Allé, ik naar binnen. Het was een Duitse begot, dus presenteerde ik mij met de Duitse Püntlichkeit! Tot hier was ze nog niet te vriendelijk geweest maar wat ik toen nog niet wist, was dat het allemaal nog plezanter - lees: erger - ging worden.

Ik trok mijn kleren uit maar Corinne bleef daar stokstijf staan en begon mij te vernederen. Ze wist mij te vertellen dat ik thuis maar moest neuken en me laten pijpen. Hier werd er alleen maar afgetrokken aldus deze strenge tante. Ik dacht nog dat is hier verborgen camera haha! Niks daarvan! Het was allemaal nog maar het begin.

Corinne raaskalde verder en zei dat ze mijn "Schwanz" weigerde aan te raken en dat ik moest trekken. Ik kreeg er nog een erectie van van die taal. Mijn handen dwaalden af naar haar tieten, die ze een beetje ontblootte maar waar ik vanaf moest blijven. Ik moest maar wat aan de tieten van mijn eigen lief zitten zei ze. Toen ik zei dat ik geen lief had, verbaasde haar dat niks zei ze.  ;D

Ik zei, mens trek nu je kleren uit en pijp me! Hier werd Corinne bijna helemaal gek. Ze begon hevig gesticulerend door de kamer te lopen en vertelde mij dat seks iets vies was!  ::) En dat seks niet bestaat!

Ik kreeg helemaal de slappe lach maar had nog wel een erectie. Trekken riep ze! Toen ging ik helemaal los en lag ik in een deuk van het lachen op bed. Dan begon Corinne mij te trekken maar ik bleef maar lachen. Opeens bitchslapte ze mij, wel zacht en wat later kwam ik klaar.

Ik had dan wel niet geneukt en ik was niet gepijpt geweest maar van mijn leven heb ik zo hard niet gelachen. Iedereen denkt dat Corinne een slechte hoer is maar dat is niet waar! Zij is de top van Europa in verbale vernedering. Een mannenhaatster pur sang en sluit niet uit dat ik daar nog is ga voor zo'n verbale vernedering. Om te seksen moet je er wel wegblijven maar dat hadden jullie al wel begrepen! ;D
« Laatst bewerkt op: 1 september 2011, 22:05:35 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 48 Corinne
« Reactie #1 Gepost op: 2 september 2011, 00:12:21 »
Roberto1989,


Ieder zijn ding, maar hier zou ik toch wel heel erg op afgeknapt zijn. Ik kan het eigenlijk niet begrijpen waarom voor jou zo grappig was, maar allee, jij mag het grappig vinden ik was er zwaar van over de emmer geraakt. Nooit zoiets gelezen, nooit.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 48 Corinne
« Reactie #2 Gepost op: 2 september 2011, 00:19:37 »
Mja Foots, het was super geacteerd! Het was de expressie in het gezicht van de dame en het is eens iets anders...

Ik ben meer teleurgesteld als een dame mij laat neuken en daar ligt zoals een dode vis en vraagt of ik al klaargekomen ben of dat het nog lang gaat duren. Daar krijg ik het schijt van. De keren dat ik buiten gegaan ben zonder klaargekomen te zijn omdat ik het voortijdig afkapte kan ik niet op 2 handen meer tellen en dan ben ik wel een beetje teleurgesteld maar ik kan een verlies nemen. Dat is geen probleem.

Haar had ik niet geneukt en ja ze acteerde het goed.
Trouwens als je er niet tegen kan om eens goed genept te worden dan heb je in de prostitutie niks of niks te zoeken.
Wandelen is een hobby en ik laat geen "down" toe, ongeacht de prestatie van de dame.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 48 Corinne
« Reactie #3 Gepost op: 1 februari 2014, 00:38:35 »
Weet niet of iemand deze dame ondertussen nog bezocht heeft, doch zij blijft m.i. een te mijden dame !   :-P
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Corinne
« Reactie #4 Gepost op: 17 juli 2015, 00:49:34 »
Modarator, heb je deze dame nog niet op andere adressen gezien ?
Zij zit tegenwoordig op Schippersstraat 24/3.  :040:


Note sm: adres aangepast
« Laatst bewerkt op: 17 juli 2015, 15:23:01 door bet(d)weter »
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Corinne
« Reactie #5 Gepost op: 17 juli 2015, 15:24:32 »
Uiteraard heb ik haar al op andere adressen gezien, maar zij verhuist tegenwoordig zo dikwijls dat ik dacht dat het beter was even te wachten...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Corinne
« Reactie #6 Gepost op: 19 november 2015, 01:12:19 »
Dame is al een tijdje spoorloos, of heeft misschien iemand anders haar nog gezien ? :017:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...