Auteur Topic: Vrijkaart actie kerst 2014  (gelezen 16928 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Vrijkaart actie kerst 2014
« Reactie #30 Gepost op: 11 december 2014, 09:28:42 »
Count me in  :movingtits

+ nominate Rivera and Noo75
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Vrijkaart actie kerst 2014
« Reactie #31 Gepost op: 12 december 2014, 14:48:07 »
Je kan mij  van de lijst van de tombola voor GT van de kerstactie halen. Ik heb mijn agenda eens bekeken en dan blijken er nog hoogstens 3 vrije dagen te zijn waarop ik zou kunnen. Voor LR loot ik nog wel graag mee aangezien ik daar  de 20 ste toch toevallig moet zijn. :-)

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Vrijkaart actie kerst 2014
« Reactie #32 Gepost op: 12 december 2014, 14:58:20 »
Heren, Rakker,


Dit was echt een hele moeilijke want ik had 5 winnaars, maar slechts 3 vrijkaarten.
Ik zal de 2 andere rakkers met een andere vrijkaart gaan belonen, da's dan wel zo netjes.

Kanariepiet
, deze rakker heeft dit jaar wel heel erg te pakken en neukt tot zijn pietje er bijna afvalt. Vele recensies van zijn hand/poot en nu weer te veel in de ban van een poes die hem al eerder overmeesterde. Wat we kunnen doen is hem eindelijk een vrijkaart GT geven dan komt hij daar wellicht wel aan en blijft hij zodoende even uit de klauwen van deze "gevaarlijke" poes.

Megaboob, deze rakker is bij ons de GT spesjalist en houd van bijzonder grote boezems en dat is hem gegund. Deze vind hij vaak in GT en daarom gunnen we deze boobmeister een vrijkaart tot Grote Tetten club GT. Laat je maar weer eens lekker gaan.

Cassenoisette deze franstalige rakker maakt inderdaad een massa paspoortjes aan in GT en LR. Een echte connesseur
Groet Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Vrijkaart actie kerst 2014
« Reactie #33 Gepost op: 12 december 2014, 15:01:56 »
Je kan mij  van de lijst van de tombola voor GT van de kerstactie halen. Ik heb mijn agenda eens bekeken en dan blijken er nog hoogstens 3 vrije dagen te zijn waarop ik zou kunnen. Voor LR loot ik nog wel graag mee aangezien ik daar  de 20 ste toch toevallig moet zijn. :-)

Je kunt altijd nog meedoen met het spel Tjeppah, daar kun je een gratis kamergang mee winnen. Om meesterbrein Licky Luke niet weer te laten winnen hebben we een spelletje waar je eigenlijk geen brein voor nodig hebt, maar met wat enthousiasme en geluk kun je zo met een kerstspetter op kamer.

Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Vrijkaart actie kerst 2014
« Reactie #34 Gepost op: 12 december 2014, 15:27:09 »
Alledrie gefeliciteerd. Een mooi verjaardagskado voor Kanariepiet.
Wel goed lezen he foots. Ik deed alleen niet meer mee voor deze tombola voor GT.
Voor wat betreft de 20 ste doe ik overal aan mee. Ook met het spel waarmee je een gratis  kamergang is te winnen. Party !! :pompe :tietjes :movingtits :movingtits :dance2 :dance2 :dance2

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Vrijkaart actie kerst 2014
« Reactie #35 Gepost op: 13 december 2014, 08:05:06 »
Citaat
Kanariepiet, deze rakker heeft dit jaar wel heel erg te pakken en neukt tot zijn pietje er bijna afvalt. Vele recensies van zijn hand/poot en nu weer te veel in de ban van een poes die hem al eerder overmeesterde. Wat we kunnen doen is hem eindelijk een vrijkaart GT geven dan komt hij daar wellicht wel aan en blijft hij zodoende even uit de klauwen van deze "gevaarlijke" poes.

Bedankt!!! Dat betekent dus dat ik mijn neukjaar 2014 op 30/12, net als in 2013, in GT zal afsluiten. Lavinia, Jana, Michaela, Lorena, Sissi... Here I come! ;D Ik was die dag btw sowieso niet van plan om naar Samya te tuffen, want mijn 'lief' zit dan in Bulgarije ;) :-P :-P
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum