Auteur Topic: Vrijkaart actie kerst 2014  (gelezen 16875 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Vrijkaart actie kerst 2014
« Reactie #15 Gepost op: 7 december 2014, 22:10:14 »
Niet echt mijn club, maar laat ik ketserr dan eens nomineren.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline ketserr

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
Vrijkaart actie kerst 2014
« Reactie #16 Gepost op: 7 december 2014, 22:10:46 »
Prachtig dit!!! In de dure maand december is een vrijkaart zeker welkom en stel ik zeer op prijs! Daar komt nog eens bij dat als ik eens in een andere club ben dan GT en ik kom daar meiden tegen die ik uit GT ken dat ze zeggen; ''Ketserr GT jij hoort hier niet ga terug naar GT'' hoe blij ze ook zijn mij te zien.

Kortom ik nomineer mezelf.

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Vrijkaart actie kerst 2014
« Reactie #17 Gepost op: 8 december 2014, 00:01:22 »
Count me in  :movingtits
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline Hunziker

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 20
  • Be selective ladies do the same
    • Bekijk profiel
Vrijkaart actie kerst 2014
« Reactie #18 Gepost op: 8 december 2014, 12:52:45 »
Een leuk initiatief. Direct een moment om even bij stil te staan. Het doet mij direct denken waarom die kaarten zijn afgeschaft in the first place. Jammer, ik denk nog steeds een onhandige zet is geweest van GT/LR. Had het iets afgebouwd maar nog altijd 1 kaart paar maand of kwartaal vrij gehouden op elk forum. Dat had het schrijf gedrag van menig (vaste)bezoeker erin gehouden.

Sinds de afschaf opvallend minder GT berichten zijn geschreven, zeg maar in verhouding tot voorgaande jaren..totaal bijna niets! Zoals 'Jochem Meyers' eens zei: "...wakker worden wakker, wakker worden, wakker worden, wakker worden, wakkerrrr wakker worden, wakker worden!". Oorzaak en gevolg. MT van GT wake up Het is een zeer onhandige besluit geweest niets meer, niets minder. Maar fouten toegeven is voor menig persoon lastig. Ik zie achter deze GT Dec.2014 gift dan ook iets meer beweegredenen.

Ik doe niet mee. Ik gun het elke eerlijke beer die de kaarten ook echt heeft verdiend in de afgelopen JAREN, dit jaar is minder relevant. En hopelijk belanden de kaarten bij dit forum bij kandidaten die het verdienen. En DUS NIET bij de een groep die via de achterdeur de kaarten krijgen / zo hebben gekregen. Ik zal geen forum noemen.
Dus:
Aantal kaarten ontvangen van GT = aantal kaarten overhandigt hier.
---FAIR PLAY---
« Laatst bewerkt op: 8 december 2014, 13:11:11 door Hunziker »

Wijze grijze

  • Gast
Vrijkaart actie kerst 2014
« Reactie #19 Gepost op: 8 december 2014, 13:04:03 »
Graag neem ik hier ook nog eens een kijkje.


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Vrijkaart actie kerst 2014
« Reactie #20 Gepost op: 8 december 2014, 14:09:39 »
Een leuk initiatief. Direct een moment om even bij stil te staan. Het doet mij direct denken waarom die kaarten zijn afgeschaft in the first place. Jammer, ik denk nog steeds een onhandige zet is geweest van GT/LR. Had het iets afgebouwd maar nog altijd 1 kaart paar maand of kwartaal vrij gehouden op elk forum. Dat had het schrijf gedrag van menig (vaste)bezoeker erin gehouden.

Sinds de afschaf opvallend minder GT berichten zijn geschreven, zeg maar in verhouding tot voorgaande jaren..totaal bijna niets! Zoals 'Jochem Meyers' eens zei: "...wakker worden wakker, wakker worden, wakker worden, wakker worden, wakkerrrr wakker worden, wakker worden!". Oorzaak en gevolg. MT van GT wake up Het is een zeer onhandige besluit geweest niets meer, niets minder. Maar fouten toegeven is voor menig persoon lastig. Ik zie achter deze GT Dec.2014 gift dan ook iets meer beweegredenen.

Ik doe niet mee. Ik gun het elke eerlijke beer die de kaarten ook echt heeft verdiend in de afgelopen JAREN, dit jaar is minder relevant. En hopelijk belanden de kaarten bij dit forum bij kandidaten die het verdienen. En DUS NIET bij de een groep die via de achterdeur de kaarten krijgen / zo hebben gekregen. Ik zal geen forum noemen.
Dus:
Aantal kaarten ontvangen van GT = aantal kaarten overhandigt hier.
---FAIR PLAY---
Beste Hunziker,


Je geeft zelf in je laatste alinea aan waarom GT/LR de vrijkaarten een jaar geleden heeft afgeschaft
En hopelijk belanden de kaarten bij dit forum bij kandidaten die het verdienen. En DUS NIET bij de een groep die via de achterdeur de kaarten krijgen / zo hebben gekregen. Ik zal geen forum noemen.

Ik kan  zeer goed begrijpen waarom GT/ LR de vrijkaarten heeft afgeschaft, zeer zeer goed zelfs.
Verder zijn er gevallen bekend dat een forumleiding naar de club belde om te melden dat iemand een negatieve recensie had geschreven over hen, die met een vrijkaartje binnen was gelopen. Ze schrokken er niet van terug om zelfs de persoon met naam en toenaam te noemen en hem nog te omschrijven op de koop toe. Ongestraft. Dat kan als je je god waant en je leden je tot god verheffen.


Kijk, wij hebben een andere policy, wie hier een vrijkaartje krijgt van eender welke club blijft anoniem voor de club, want onze vrijkaartjes staan NOOIT op naam, wij respecteren de privacy van onze leden.
Ik noem even een voorbeeld, een zekere sexmachine schrijft een zeer negatieve recensie over bv. LR, en drie weken later loopt hij er toch met een vrijkaartje binnen (je moet dat lid niet proberen te begrijpen, maar zo zijn er nu enkelen, die een club de grond inschrijven maar wel met een vrijkaartje graag nog eens gaan).
Indien die sexmachine binnenloopt met een vrijkaartje op naam, tja, moet ik het verder uitleggen?
Of denk je dat LR en GT de diverse fora niet volgen?

Indien iemand met een vrijkaartje van RB een club binnenloopt, dan is dat (indien het lid dat wenst) steeds anoniem, en kan hij vrijuit zijn belevenissen schrijven. Zo blijven wij wel clubonafhankelijk.
Wij als forum werken ook heel anders dan andere fora.
Bij ons hebben admins/mods GEEN vrije toegang tot welke club dan ook (end at is wel eht geval bij andere fora). Neen, wij krijgen net als leden soms vrijkaartjes, en voor de rest betalen zowel de admins als de mods steeds het dagticket. Daar hebben wij ook zeer bewust voor gekozen. Bij ons geen clubgewis omdat een mod gratis toegang heeft en dus de "bezemsteel" van zijn club moet zijn.
Aan die praktijken doen wij ook niet mee.
Als je dus foots, mij of de mods een club ziet binnengaan zal dat betalend zijn, tenzij iemand van ons een vrijkaartje heeft verdiend, en ook dat zal open en bloot op ons forum staan.


De reden dat GT / LR vrijkaartjes heeft afgeschaft moet je zoeken bij een forum, niet bij GT / LR zelf. En dat ze er fout mee hebben gedaan? Ik maak de rekening van een club liever niet, de managers zijn snugger genoeg om de voordelen/nadelen van (het afschaffen van) vrijkaartjes in te schatten en te evolueren na een tijd.


En zoals altijd moet dan, hoe erg het ook is, een forum die niks met de voornoemde praktijken te maken heeft mee de rekening betalen, helaas. Zo gaat dat in het leven.

Wij zijn uiteraard blij met de vrijkaartjes die we kunnen uitdelen, en foots zal wel de juiste personen gelukkig maken, daar ben ik vrij zeker van.


Zo, das wars,

sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Vrijkaart actie kerst 2014
« Reactie #21 Gepost op: 8 december 2014, 14:40:08 »
ss houdt het lekker makkelijk en overzichtelijk en nomineert de volgende rakkers is willekeurige volgorde met een kleine motivatie bij elk van hen

Cassenoisette: een Franstalige mezelf onbekende rakker die -tig paspoortjes van GT-dames aanmaakte/aanvulde en dat lijkt me voorts duidelijk zat ter motivatie.

Rivera:: een Duitse mezelf bekende rakker die -tig paspoortjes aanmaakt voor GT en van wie ik pertinent weet dat ie gegarandeerd een fijne dag zal verbrengen daar en zal rapporteren in z´n gekende punctuele stijl, noem het wat mij betreft een "vriendennominatie"

Megaboob: een Nederlandse rakker die vakkundig de cc-inhoud van elk silliemokkel quasi othopedisch verantwoord onder de loep en sperma houdt, voorts een fijne veelschrijver die men dan ook een tietenupgrade gunt bij iele meisjes

en dan nog een losgeslagen gek die traditioneel in de eindejaarsperiode richting GT afzakt omdat er dan in vergelijk met de meeste halfleeggelopen clubs best wel wat te beleven valt in verhouding, daar dient niet misselijk over gedaan te worden. M´n laatste bezoek noopte niet tot een rasse terugkeer, een vrijkaart zou eigenlijk niet meer dan correct geweest zijn als geste van de club na 2 absolute kutsessies toen, dus dataangaande zou me dat wel verheugen om aldus ietwat rechtfertigung te krijgen. Mezelve dus, tevens wegens het aanmaken van paspoortjes enzo voorts..Dat was ´m, lekker internationaal toch...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Vrijkaart actie kerst 2014
« Reactie #22 Gepost op: 8 december 2014, 19:14:39 »
Heren rakkers,

Ik zie dat er al wat nominaties zijn en da's heel mooi. Toch zit ik nog een beetje te dubben, wie wat en welke. Gezien het unieke van deze vrijkaarten zal ik bij hoge uitzondering mijn mede-admin raadplegen. Die komt morgen waarschijnlijk koffiedrinken, dropjes eten, grappen maken met mijn Filipijnse krokodil en uiteraard zal ik kijken of ik hem weer wat mooie Thaise massagesalons uit Belgie van fotoselectoren kan laten maken voor jullie.

Tenslotte willen degene die de vrijkaart niet winnen toch wel wat op lekker exotische schoonheden klikken die misschien wel bij je om de hoek wonen in plaats van het verre Duitsland.

Kortom Geef nog even flink van jetje, nomineer anderen voor deze buitenkans of jezelf, maar kom dan wel met een reden aansjouwen die wat hout snijdt. Zoals gezegd mag je refereren aan posts tot 4,5 jaar terug.

Geef me een nominatie en een reden en Sexmachine gaat over mijn schouder meekijken of ik het allemaal wel goed doe.

Groet, de onrechtvaardige rechter Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
Vrijkaart actie kerst 2014
« Reactie #23 Gepost op: 8 december 2014, 22:16:15 »
GT... de club waar ik voor het eerst op het slechte (of is het goede?) pad kwam. Jaren en jaren geleden.
Op een bepaald moment kwam ik er niet meer. Gewenning? Te  druk? Of wellicht omdat er zoveel andere leuke plekjes im Osten te vinden zijn.

Ik wil niet te inhalig zijn (ik heb vorige maand nog een vrijkaartje voor een andere club gehad), maar ergens kriebelt het wel om GT nog eens te bezoeken (gesponsord dan wel  ;) )....
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline zorro86

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Vrijkaart actie kerst 2014
« Reactie #24 Gepost op: 8 december 2014, 22:18:23 »
Count me in  


Offline Rex

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Vrijkaart actie kerst 2014
« Reactie #25 Gepost op: 8 december 2014, 23:14:06 »
Voor een vrijkaart van GT houdt Rex zich natuurlijk altijd aanbevolen........... ::)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Vrijkaart actie kerst 2014
« Reactie #26 Gepost op: 8 december 2014, 23:35:18 »
Voor een vrijkaart van GT houdt Rex zich natuurlijk altijd aanbevolen........... ::)
Rexxx, ik dacht echt dat je dood en begraven was ......  :lol_hitting:
Welkom thuis, mijn zoon ....  ;) ;D



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Vrijkaart actie kerst 2014
« Reactie #27 Gepost op: 9 december 2014, 08:02:37 »
Nominatie voor Satanic Surfer.

Niet voor 1 specifieke recensie, maar voor de ‘Verzamelde werken van de Satanic Surfer’.

Lang voor ik zelf op forums schreef (het moet de tijd geweest zijn dat mijn haarlijn nog niet terugliep en mijn buik nog niet uitdeinde :-P), las ik zijn verhalen al met veel interesse en plezier en zei ik tegen mijn opa zaliger: als ik later groot en sterk ben, wil ik net als SS worden ;) 8).

Zover is het, wegens onder andere een verschillende thuissituatie en afwijkende clubinteresses nooit gekomen, maar dat neemt niet weg dat SS 1 van de weinige schrijvers is, van wie ik nog steeds nooit een verhaal over sla.

Hij schrijft soms chaotisch, maar bovenal schrijft hij recht voor de raap, heel informatief en met de nodige zelfrelativering. Vooral dat laatste is een zeldzaam goed onder de huidige generatie schrijvers.

Dus: dikke nomi voor Satanic Surfer!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Teiresas

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 121
    • Bekijk profiel
Vrijkaart actie kerst 2014
« Reactie #28 Gepost op: 9 december 2014, 18:10:30 »
Ik meld me met graagte aan.  Reden: mijn budget voor dit jaar is opperdepop.  :cry

Een vrijkaartje GT zou deze catastrofe aanzienlijk kunnen verlichten...

Offline nico64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
  • ervaren wandelaar
    • Bekijk profiel
Vrijkaart actie kerst 2014
« Reactie #29 Gepost op: 9 december 2014, 23:48:25 »
Ik schrijf me in. Ongeveer twee jaar geleden had ik een vrijkaartje GT gewonnen, maar heb ze toen teruggegeven omdat ik toen niet kon gaan. Nu zou dat wel kunnen.

Groetjes,

Nico64