Auteur Topic: PARK SAUNA RESIDENZ - VRIJKAARTJES - TOMBOLA - 2015  (gelezen 231142 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline fijnschieter

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #120 Gepost op: 28 juni 2013, 22:49:35 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]

Graptje, thanks heren ... much appreciated  :039:
« Laatst bewerkt op: 28 juni 2013, 22:54:39 door fijnschieter »
chi ama è perduto  -  wie bemint is verloren

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #121 Gepost op: 29 juni 2013, 01:09:24 »
[attachimg=1]


Groet, Foots  :cochon
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline jaeger-lecoultre

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 46
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #122 Gepost op: 23 juli 2013, 01:23:32 »
Schrijf mij maar in voor de tombola

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #123 Gepost op: 26 juli 2013, 15:33:28 »
Ik schrijf me graag in voor een vrijkaartje.
Recensie volgt vanzelfsprekend...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline foefel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #124 Gepost op: 29 juli 2013, 17:44:26 »
Meld me aan voor een vrijkaartje en wil een leuk verhaaltje schrijven.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #125 Gepost op: 29 juli 2013, 22:09:22 »
Heren Rakkers,
Het salomonsoordeel van de onrechtvaardige rechters heeft beslist dat de volgende rakker een vrijkaartje PSR krijgt:

Joker, voor zijn recensies in Antwerpse, Gentse en Haagse ramen, maar ook Planet Hapy Garden. Joker komt overal en wellicht is PSR ook voor hem een luilekkerland.

Geniet van de vrijkaart laat ze niet verlopen en laat ons horen hoe het daar geweest is. We willen liefst alle sappige details hier horen, maar wel met respect naar de dames en de sponsorende club.

Groet, Foots O0

P.S. De vrijkaart komt per IM
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #126 Gepost op: 29 juli 2013, 23:13:10 »
Heren Rakkers,
Het salomonsoordeel van de onrechtvaardige rechters heeft beslist dat de volgende rakker een vrijkaartje PSR krijgt:

Licky Luke, voor zijn echt keurige recensie in Babylon en de damesrecensie in Sixsens. Een aanmoedigingsprijs voor deze nieuwe rakker die graag eens naar PSR wil gaan kijken. Voila !

Geniet van de vrijkaart laat ze niet verlopen en laat ons horen hoe het daar geweest is. We willen liefst alle sappige details hier horen, maar wel met respect naar de dames en de sponsorende club.


Groet, Foots
O0

P.S. De vrijkaart komt per IM
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #127 Gepost op: 29 juli 2013, 23:18:50 »
Heren Rakkers,

Het salomonsoordeel van de onrechtvaardige rechters heeft beslist dat de volgende rakker een vrijkaartje PSR krijgt:

Kanariepiet, voor zijn recensies in Sixsens, GT, van Goch en Haus Panthera, maar vooral ook om zijn bijdrage in (vrijblijvend) praten met dames en rakkers in clubs. Ik hoop dat hij in PSR gaat genieten van alle geneugten.

Geniet van de vrijkaart laat ze niet verlopen en laat ons horen hoe het daar geweest is. We willen liefst alle sappige details hier horen, maar wel met respect naar de dames en de sponsorende club.

Groet, Foots O0   

P.S. De vrijkaart komt per IM
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #128 Gepost op: 29 juli 2013, 23:57:21 »
Heren onrechtvaardige rechters, geachte heer foots...

MIJN DANK IS GROOT !!!

Ik ben er helemaal stil van .. MAAR NIET LANG!!!

Ik beloof dat ik een oprechte poging zal doen om van mijn bezoek aan deze club met volle teugen te genieten en U vervolgens zal verblijden met een eerlijke en uitgebreide recensie!

Ik wordt er al helemaal warm van...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #129 Gepost op: 30 juli 2013, 00:09:51 »
Rustig rustig, vele leden krijgen een aanmoedigingsprijs en geloof me ik lees echt niet zo vaak zo'n nette recensie als men een club wat minder vond. Dat is ook waarom ik vrijwel gelijk overstag ging.


Het schrijven van een respectabele mindere recensie, daarin herken ik een kwaliteitsschrijver, want iets afkraken is zo gemakkelijk gedaan.
Uiteraard hoop ik dat je niet altijd mindere recensie hebt, maar soms moet je een slechte hebben om de goede weer te waarderen. Ik althans wel.


Geniet maar eens van PSR want ik las dat je YY en SS kende dus ik vond PSR ook prima bij je "loopbaan" passen, zonder je ook maar ooit gezien of gesproken te hebben.


Groet, Foots  O0 


P.S. en dat je het warm hebt dat komt door het weer  :lol_hitting:



Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #130 Gepost op: 30 juli 2013, 12:39:49 »
Beste onrechtvaardige rechters.

Bedankt voor het vrijkaartje!!  :pica

Een bezoek aan PSR stond al lang op mijn to do lijstje, maar om de 1 of andere reden is het er tot nu toe nooit van gekomen. Bij deze zal daar snel verandering in komen! ;D

Een uitgebreide recensie over de club en bijkomende recensies over mijn hopelijk onvergetelijke kamergangen volgen uiteraard!

Groetjes
KanariePiet
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline BOU

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #131 Gepost op: 23 augustus 2013, 10:17:12 »
Gisteren naar PSR geweest en viel goed mee, dus zal ik me hierook inschreven voor een bevestiging bezoekje.

Offline zorro86

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #132 Gepost op: 8 september 2013, 20:38:55 »
count me in

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #133 Gepost op: 22 september 2013, 17:51:20 »

Heren Rakkers,

Het salomonsoordeel van de onrechtvaardige rechters heeft beslist dat de volgende rakker een vrijkaartje PSR krijgt:

Laurent74 voor zijn mooie Babylon recensie met beschrijving van "Foots en plein publiek" en Bou, voor zijn korte recensies in Sixsens, Babylon en ook PSR.
We laten deze heren nog eens van het bourgondische leven genieten van PSR. Ga maar samen dat is gezelliger en hopelijk naast lekker eten ook een paar desserts. We zien graag jullie recensies tegemoet.

Geniet van de vrijkaart laat ze niet verlopen en laat ons horen hoe het daar geweest is. We willen liefst alle sappige details hier horen, maar wel met respect naar de dames en de sponsorende club.

Groet, Foots  O0

P.S. De vrijkaart komt per IM
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #134 Gepost op: 22 september 2013, 20:46:33 »

Heren Rakkers,

Het salomonsoordeel van de onrechtvaardige rechters heeft beslist dat de volgende rakker een vrijkaartje PSR krijgt:

Zeppos58, voor zijn herstel. Minder qwa gewicht, maar voelt zich veel beter en daar gaat het om Zeppos58. Wij van Relaxxxboard zijn blij je weer aan de wandel te hebben gezien in levende lijve en we gunnen je nog vele jaren in gezondheid.

Hierbij een vrijkaart voor een rustige maar goede herstart van je saunaclub avonturen dus naar de favoclub van SEF. Ik kan het niet laten, maar minder schrijven op Provla is mijns inziens ook heel goed voor je hart, je komt toch maar in de gestraftenbank C:-)  als je de waarheid schrijft.

Geniet van de vrijkaart laat ze niet verlopen en laat ons horen hoe het daar geweest is. We willen liefst alle sappige details hier horen, maar wel met respect naar de dames en de sponsorende club.

Groet, Foots O0

P.S. De vrijkaart komt per IM
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.