Auteur Topic: Larissa, 21, Roemeens  (gelezen 39898 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Larissa, 21, Roemeens
« Gepost op: 13 juli 2012, 23:03:50 »
Naam : Larissa
Nationaliteit/Taal : Roemeens
Leeftijd : 21
Haarkleur/-lengte : blond tot net over d’r schouders
Lengte dame : 1.65
Postuur/Cupmaat : slank, B
Tatoeages/Piercings : nee
Service: TZ, NMC, PZC, Beffen,
Voordelen: mooie verschijning
Nadelen: naar mijn idee niet echt communicatief

Larissa zag ik in de middag al even alleen in de bank zitten en op een gegeven moment ben ik gewoon op haar afgegaan. Wat wel grappig was is dat ik haar niet herkende. Zij mij wel….want een paar maanden terug heeft ze mij gezien in Happy garden en wist dus nog wie ik was. Ik ben daar niet met haar naar de kamer gegaan…dus mooie gelegenheid om dat nu te gaan doen.

Na aan haar gevraagd te hebben wat ze wel en niet deed, heeft mij al snel doen besluiten om met deze dvp naar de kamer/blokhut te gaan. Eenmaal in de blokhut zijn we begonnen om elkaar te betasten en daarna heeft ze mij gepijpt. Toen ik vroeg om 69 stand te doen was dat geen probleem. Ze was wel angstig om gevingerd te worden en elke keer als mijn hand in de buurt kwam, kwam haar hand alweer om mijn hand weg te halen. Maar deze dvp kan wel lekker zoenen. Afsluitend  hebben we de tijd in verschillende standjes volgemaakt.

Na ruim een half uurtje hebben we de blokhut weer verlaten. Wat ik vreemd vond was dat zij pas in de blokhut vertelde tegen mij dat ze liever in het engels praatte dan het Duits…..dat had ik graag eerder geweten, had voor mij de communicatie een stuk makkelijker gemaakt.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Larissa, 21, Roemeens
« Reactie #1 Gepost op: 16 juli 2012, 19:19:50 »
Larissa is inderdaad een dot van een meisje, ze oogt erg schuchter en verlegen, 1m70, mooi lichaam, lange blonde haren, ietwat speelse lachjes rondstrooiend en een plaatje qua looks. Qua service is het helaas matigjes, niet dat het mooie kind iets fout doet of enigerlei desinteresse kan worden aangewreven, ze is helaas niet capabel om er echt een stomende sessie van te maken. Noem het gereserveerdheid, jeugdige tekortkomingen of diesmeer, ze biedt correcte service zonder meer, echter van dien aard dat het bijwijlen klinisch en uitgedokterd lijkt. Geen dame waarmee velen op herhaling zullen gaan gok ik zomaar, eerder een one-time-booking voor velen die tevreden zullen zijn haar te hebben weggestreept van hun imaginaire wishlist, of voor eerder sporadische bezoekers een optick-fick, niets mis mee hoor. Hoor zelf bij degenen die het bij 1 sessie met haar zullen houden, eenvoudigweg omdat er weinig opwindends staat te gebeuren, en ik me bezwaarlijk een spectaculaire servicewending kan voorstellen. Ze heeft nog steeds frequent klandisie, maar je merkt toch steeds vaker dat ze behoorlijk op "jacht" moet om eventuele klanten te strikken... Mooie meid met correcte service, niets te mopperen, niets aan te raden, durchschnitt...

Offline NikXXX

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 38
  • Tettenzot
    • Bekijk profiel
Larissa, 21, Roemeens
« Reactie #2 Gepost op: 21 september 2012, 14:05:36 »
Gisteren was Larissa actief in PHG. Weet niet als ze hier zal blijven, of dat ze binnenkort teruggaat naar GT. Naar het schijnt noemt ze haar verblijf in PHG 'vakantie'.  ???

Offline zorro86

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Larissa, 21, Roemeens
« Reactie #3 Gepost op: 16 augustus 2013, 11:51:19 »
Ich war letzte Woche bei ihr und fand es servicemäßig mit ihr alles sehr abgespielt :-( wie eine Art Roboter! Zudem fragte will sie für die Stunde wie die meisten Mädels 100€... Service wie fingern und Anal macht sie auch nicht! 0% Wiederholungsgefahr!!!