Forum > DUISBURG

voet fetish

(1/2) > >>

guest65268:
zijn er leden net als ik met een grote voet fetish, waar kan ik in duiburg het best terecht hiervoor... tips> dames?

hoerenloper:
Lady Larrissa die op de bovenste verdieping van Sexxxpalace werkt heeft wel grote voeten.

de vulkaan spesjalist:
sexpallas heeft wel meer gebouwde vrouwen met grote voeten  ;D en zeker tutssen 38 en 40 juliusweberstrasse ook wel ts genoemd en ts staat niet voor tiener sletjes ma voor travestieten  ;D

sexmachine:

--- Citaat van: de vulkaan spesjalist op 15 november 2013, 08:15:19 ---sexpallas heeft wel meer gebouwde vrouwen met grote voeten  ;D en zeker tutssen 38 en 40 juliusweberstrasse ook wel ts genoemd en ts staat niet voor tiener sletjes ma voor travestieten  ;D

--- Einde van citaat ---
Bedoel je ts?
ts = transeksueel
tv = travestiet


Een kleine nuance, maar een wereld van verschil  :dance2 ;D :111:

de vulkaan spesjalist:

--- Citaat van: sexmachine op 15 november 2013, 08:21:25 ---
--- Citaat van: de vulkaan spesjalist op 15 november 2013, 08:15:19 ---sexpallas heeft wel meer gebouwde vrouwen met grote voeten  ;D en zeker tutssen 38 en 40 juliusweberstrasse ook wel ts genoemd en ts staat niet voor tiener sletjes ma voor travestieten  ;D

--- Einde van citaat ---
Bedoel je ts?
ts = transeksueel
tv = travestiet


Een kleine nuance, maar een wereld van verschil  :dance2 ;D :111:

--- Einde van citaat ---
Ik kan het wel in mijn woorden verwoorde hoor een gemaakte dvp met een penis en een mannen stem zitten boven in sexpallas en ze hebben groote voeten  :017: en in het bezit van  :showtits1 lange haren

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie