Forum > DUISBURG

Vulkanstrasse Duisburg

(1/63) > >>

pistol pete:
Gisteren na langere tijd weer eens een rondje vulkanstrasse gemaakt. Tegen 22 uur aangekomen en de auto voor nr. 24-26 geparkeerde en meteen de loods afgestruind op mooie vrouwen. Dat viel me wat tegen, slecht was het niet (vergelijk Zandpad Utrecht) maar bloedmooie vrouwen heb ik niet getroffen. Daarna overgestoken naar nr. 17-19, ook daar weinig van mijn gading gezien. Het nieuwe gebouw achter 17-19 en daarbij behorend is fraai. Zeer royaal opgezet waarbij ik me verbaas hoeveel ruimte wordt ingenomen door gang/trappen en loze ruimte. Toch is het een aanwinst voor de Vulkanstrasse, 3 etages met een kamer of 8 a 10 per etage. Gister waren er in dat deel een stukl of 6 dames aanwezig, allemaal dames die voor mij, verwende ijsbeer niet interessant waren. Toen besloten vanaf het begin van de vulkanstrasse de laufhausen systematisch te verkennen. Verbazingwekkend dat er geen enkele dame was te vinden die mij kon bekoren. Toen het hoekje om en de trappen van nr. 48 opgelopen, eentonig verhaal. Half gevuld met dames die of te oud of te dik waren.
Dan maar eens in Sexxxpalace kijken. Wow, daar gebeurde het. Een aantal mooie meiden op de begane grond en doorlopend ook op de eennahoogste verdieping een aantal mooie meiden gespot. Maar 1 sprong er uit, een 100 % pistolmeisje. Ik de kamer op, 30 euri, kon ik wel lijden :)....Ja hoor, heerlijke a cupjes, super body 19 jaartjes jong...De dame was saunaclubrijp. Kussen en PZC: geen probleem, ze fluisterde ze me in mijn oor, mgl. om te voorkomen dat haar vriendinnen te veel zouden horen. Op de kamer werd het een feest, heerlijke sex. Na 25 minuten de sessie verlengd en na 40 minuten 50 euri desgevraagd neergeteld. Een toppertje, helaas dat ze in de vulkanstrasse werkt want daar zal ik niet zo snel heengaan. Ik heb toch liever de luxe van een saunaclub, maar wellicht dat deze dame daar een uitzondering op zal gaan maken. De sessie was zo goed dat het zomaar kan dat ik er heel snel weer naar toe rijd...

foots:
PP,
 
Volgens mij zit je alweer in de auto ernaar toe.
 


De Vulkan is erg vermoeiend met al die trappen, maar eros26 heeft mooie dames (Loredana(Chantal uit PHG)) op een begane grond vloer.
Super, super super, vooral de prijs voor 30 euro ! ongelovelijk goed voor een snelle wip.
 
Groet, Foots  ;D

bema:
Als ik dit hier zo allemaal zie, denk ik dat we toch eens nr Duisburg moeten naar toe gaan.

Sexmachine, zeg maar WANNEER ?  :-\   En ook onze vriend Foots natuurlijk !  ;D

En Pistol Pete zal ons daar wel wegwijs maken zeker ?

pistol pete:
Haha, Foots, Bema

Ik ben intussen een keer of zeven bij mijn schatje in de vulkanstrasse geweest. Ze is nog steeds super... Meer zeg ik niet :)

Een drieststen laufhaus Tour is heel goed te doen op 1 avond: oberhausen - Duisburg - Essen, telkens 15 à 20 min rijden. Dan heb je toch minimaal 60 + 150 + 60 dames gezien...

Zo, nu ga ik weer verder slapen, het is godbetert nog geen 5 uur...

sexmachine:

--- Citaat van: bema op 23 november 2010, 01:54:43 ---Als ik dit hier zo allemaal zie, denk ik dat we toch eens nr Duisburg moeten naar toe gaan.

Sexmachine, zeg maar WANNEER ?  :-\   En ook onze vriend Foots natuurlijk !  ;D

En Pistol Pete zal ons daar wel wegwijs maken zeker ?

--- Einde van citaat ---
Is perfect te combineren met Living Room, Bema, dus zeg jij maar wanneer  ??? ;)
Zaterdag?  :D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie