Auteur Topic: PAUSCHALCLUB DORTMUND  (gelezen 66344 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
PAUSCHALCLUB DORTMUND
« Gepost op: 28 december 2014, 21:32:26 »
Ondanks het grote aantal posts kon ik nog geen topic vinden van het filiaal in Dortmund (eigenlijk Holzwickede), dus daarom maar een nieuwe aangemaakt.

In het verleden was ik al een paar keer in deze club geweest, dat was voor de verbouwing. Ten tijde van de verbouwing was de capaciteit beperkt (en daarvoor was het vaak al wachten op de trap totdat er een kamer vrij was), zodat ik mijn bezoekjes naar dit oord tijdelijk had uitgesteld en daarvoor in de plaats wat vaker Bochum had gekozen.

Een paar weken terug echter was de line-up in Dortmund van dien aard dat ik de vernieuwde club wel weer een keertje wilde proberen. Iets na elven kwam ik het terrein opgereden. Wat me opviel is dat een groot gedeelte van het industrieterrein waar ook de Pauschalclub is gevestigd tegenwoordig blauwe zone (maximaal 3 uur met parkeerkaart?) is geworden. Waarschijnlijk dat veel langparkeerders die vanaf Dortmund Flughafen vliegen hun auto's hier ergens neerzetten om zo wat extra vakantiegeld over te houden? Voor de club zelf heb je hier echter niet zo'n last van.

Tijdens de verbouwing heeft men het erachter liggende gebouw samengetrokken met de reeds bestaande club. Per saldo is het dus ongeveer dubbel zo groot geworden (iets meer, daar er ook nog een verbinding gebouwd is).

Je komt binnen in een ontvangstruimte tussen de beide gebouwen. Hier is een balie waar je betaalt en waar je badjas en badslippers krijgt overhandigd. Vervolgens loop je door naar een centrale hal die je weer naar de kleedruimte leidt. In de kleedruimte ca 50 ruime lockers met een aparte schap erin voor je schoenen, helaas wel slechts één hangertje in mijn locker, dat is dan weer wat verkeerde zuinigheid. De kleedruimte staat in verbinding met de inloopdouche, met daarin 4 individuele douches. Daarnaast een toilet met 2 pissoirs en 1 pot en de doorloop naar de eetruimte.

De eetruimte heeft een vijftal tafeltjes en belangrijker een voor de Pauschalclub-keten uitgebreid buffet, met vooral extra groenten en salades (tov de andere 2 filialen), verder ook een frisdrankautomaat.

Vanuit de eetruimte kom je weer in de hal (je hebt dus een rondje gelopen) en kun je ook nog naar een los toilet en naar de barruimte. Om in de barruimte moet je wel 2 verraderlijke afstapjes af, wat ongetwijfeld wel eens fout moet gaan...., maar blijkbaar hebben de beide gebouwen niet dezelfde vloerhoogte, dus men moest wat. Aan de (lange) bar de nodige vaste barkrukken en aan de zijkanten de nodige bankjes waar je met een dame plaats kunt nemen.

Vanuit de barruimte kun je ook doorlopen naar het oude gebouw. Van de ruimte wat vroeger de grote verblijfs- en eetruimte was, samen met kamer op de begane grond is nu een tweede ruimte met zitjes gemaakt. Een hoek is met glazen wanden (en uiteraard een deur) afgeschermd als rookruimte. En daarachter ook nog de gangbangruimte in de ruimte die daar vroeger ook voor gebruikt werd.

Buiten is er ook nog een klein terras (op de plek waar die vroeger ook was) met daarop ook een (nieuwe) whirlpool. Aan de kant van het nieuwe pand werd nog gewerkt aan de buitenruimte, niet zeker of dit voor de gasten is of dat het extra parkeerruimte gaat worden.

Op de eerste verdieping van het nieuwe gebouw een badkamer voor de dames en een vijftal kamers. Op de eerste verdieping van het oude gebouw ook een badkamer voor de dames en een viertal extra kamers. De kamers zijn ook allemaal opgeknapt. De deuren van de kamers zijn voorzien van een sensor, zodat in de barruimte gezien kan worden welke kamers er bezet zijn (en hoe lang). Door het verhoogde aantal kamers (9 nu ipv 5 voor de verbouwing) in combinatie met het scherm hoef je dus gelukkig niet meer op de trap te wachten, maar wordt er gewoon in de barruimte gewacht. Indien er meerdere stelletjes zitte te wachten gaan de dames op hun beurt naar boven, er heerst daarbij een redelijke structuur en er wordt niet voorgedrongen.

Maar dan nu waar het om ging: de dames! Bij binnenkomst een drankje aan de bar genuttigd en eens om me heen gekeken. Op een van de banken zat een aantrekkelijke blonde dame waar ik naast plaatsnam. Deze blondine stelde zich voor al Magda. In eerste instantie had ik haar niet zo herkend en zij mij ook niet, maar in het verleden had ik al eens met haar gekamerd. Al snel ging het naar een der nieuwe kamers. Nadat ze zich nog even opgefrist had, nam ze plaats om kleine Koosje mondeling te verwennen terwijl haar vingertjes een gaatje verwenden waar niet zo vaak een vingertje komt. Al snel leidde dit tot een eerste explosie van de dag. Nadat alles weer zo goed als mogelijk schoongemaakt was, was er nog voldoende tijd voor een ontspannende massage.

Magda:
Herkomst: Polen
Taal: Duits
Leeftijd: 21 jaar
Haren: Blond, schouderlang
Cupmaat: B-natuur
Postuur: Normaal tot slank
Tattoo: Nee
Piercing: Nee
Genoten diensten: Frans (zc), aftrekken (zc), COB, massage
Uiterlijk: Zeer Goed
Vriendelijkheid: Uitstekend
Dienstverlening: Zeer goed


Een volgende sessie was er wat later met ook een blonde dame. Dit bleek Paula te zijn. Een lieve dame, iets ouder dan het gemiddelde in de club die dag. Na een zeer goed geslaagde Franse sessie die eindigde in haar mondje. Daarna bood ze me nog een hoofdmassage aan, want ik op dat moment vanwege een licht hoofdpijntje zeker niet afsloeg.

Paula:
Herkomst: Polen
Taal: Duits
Leeftijd: ca 33 jaar (iets ouder dan op de website dus)
Haren: Blond, schouderlang
Cupmaat: A-natuur
Postuur: Normaal tot slank
Tattoo: Nee
Piercing: Nee
Genoten diensten: Frans totaal (zc), aftrekken (zc), CIM, massage
Uiterlijk: Goed
Vriendelijkheid: Uitstekend
Dienstverlening: Zeer goed


Nog wat later besloot ik eens bij de show te gaan kijken. Voor deze dag stond er een lesbo-show op het programma met Annamaria en Anni. Anni is een niet onaardig uitziende donkerharige Roemeense en Annamaria is een wat vollere dame met donkerblond/bruin krullend lang haar. Kort nadat ik binnenkwam begonnen de dames aan hun show. Dit stelde niet zo heel veel voor, maar het bracht de stemming er wel een beetje in. Anni bekommerde zich vervolgens om een rakker op een van de bankjes en Annamaria wenkte mij om bij haar op het ronde bed plaats te nemen, wat ik dan ook maar deed. Ze begon eerst met een Franse verwenning, enigzins ruw. Toen dit na een tijdje nog een resultaat had, stelde ze voor om in standje '69 verder te gaan.

Annamaria
Herkomst: Roemeens
Leeftijd: 24 jaar
Haren: Donkerblond/bruin krullend lang
Cupmaat: B-C
Postuur: Volslank
Tattoo: Ja
Piercing: Nee
Genoten diensten: Frans (zc), aftrekken (zc), CIM, COB, beffen
Uiterlijk: Goed
Vriendelijkheid: Voldoende
Dienstverlening: Goed


Ook een volgende sessie was met een blondine. Ze stelde zich voor als Vicky uit Bulgarije. Met haar een vrij goede sessie gehad, die echter niet in de overall top 10 terecht zal komen.

Vicky:
Herkomst: Bulgarije
Leeftijd: 22 jaar
Haren: Blond, schouderlang
Cupmaat: A-B natuur
Postuur: Normaal
Tattoo: Ja
Piercing: Ja (oa in neus)
Genoten diensten: Frans (zc), aftrekken (zc), neuken (mc)
Uiterlijk: Ruim voldoende tot goed
Vriendelijkheid: Goed
Dienstverlening: Voldoende


Hierna was het de beurt aan eens een niet blonde dame. Brunette Isabell had ik de hele dag al wel diverse keren voorbij zien komen, maar het was er nog niet van gekomen om met deze schoonheid te spreken. Al met al een frisse en vrolijke doch onschuldige vertoning.

Isabell:
Herkomst: ?
Taal: Duits
Leeftijd: 22 jaar
Haren: Bruin, halverwege de rug
Cupmaat: C-natuur
Postuur: Normaal
Tattoo: Ja
Piercing: Nee
Genoten diensten: Frans (zc), aftrekken (zc), nmc
Uiterlijk: Zeer Goed
Vriendelijkheid: Uitstekend
Dienstverlening: Goed


Na een wat langere pauze met een plons in de whirlpool en een maaltijd kruiste mijn pad met dat van de Roemeense Maria, ook nu geen blondine, maar een dame met donker haar.

Maria:
Herkomst: Roemenië
Taal: Duits (basic) en Engels (goed)
Leeftijd: 26 jaar
Haren: Donkerbruin, schouderlang
Cupmaat: B-natuur
Postuur: Normaal
Tattoo: Nee
Piercing: Ja (oa navel)
Genoten diensten: Frans (zc), aftrekken (zc), neuken (mc)
Uiterlijk: Goed
Vriendelijkheid: Goed
Dienstverlening: Goed


En aan het einde van de avond was er nog tijd voor één laatste sessie. Mijn interesse was vooral gewekt door Babcy (maar die was al een tijdje niet te vinden), Nora (net naar een kamer vertrokken) of een andere blodine, namelijk Christina. Die laatste werd het uiteindelijk. Na een initiële Franse verwenning (zc) hebben we in verschillende standjes gesport, waarbij ik ook nog met haar borsten kon spelen. Na een tijdje wisselden we weer naar Frans. Het leek erop of de eerdere activiteiten van de dag hun tol al geeist hadden, maar wet extra inspanning kwam er toch nog een krachtige explosie uit die grotendeels in haar mondje eindigde.

Christina:
Herkomst: Roemenie
Taal: Duits
Leeftijd: 23 jaar
Haren: Blond, schouderlang
Cupmaat: C
Postuur: Normaal tot net wat meer
Tattoo: Ja
Piercing: Ja (oa tong, waardoor ze af en toe ook was slist)
Genoten diensten: Frans (zc), aftrekken (zc), neuken (MC), CIM, COB
Uiterlijk: Goed
Vriendelijkheid: Ruim voldoende
Dienstverlening: Zeer goed


Hierna was het tijd om weer op te frissen en vervolgens aan te kleden. Fris was het zeker, want de douches gaven op dat moment enkel nog koud water. Na melding van de thekendame kreeg ik de melding dat dit bekend was en dat er niets aan te doen was, er was die dag al een "handwerker" langs geweest en ik moest er maar mee leven, uiteraard niet helemaal het antwoord waar ik op zat te wachten, tja.....

Bij het vertrek was het tijd om een eindoordeel te vellen. Het aanbod aan dames was deze dag zeker goed te noemen, zowel qua uiterlijk alsook qua vriendelijkheid en service. Ten opzichte van Bochum was het minder "jagen" op een vrije dame, maar dat kan ook een momentopname zijn. De club is ook fraai ingericht. Wat ik nog wel miste was de sauna (eerlijk gezegd niet naar gevraagd, en ik ben niet in de kelder geweest....), wat natuurlijk een beetje tegenviel was de koude douche aan het einde.

Al met al wel een goed alternatief voor Bochum. Een toekomstige keuze zal dan vooral afhangen van de line up die voor die dag in de beide clubs staat gepland.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
PAUSCHALCLUB DORTMUND
« Reactie #1 Gepost op: 28 mei 2015, 01:35:45 »
Het laatste 1,5 jaar (sinds de verbouwing) vaak in deze club geweest. Helaas lees ik weinig over PC Dortmund, wat erg jammer is, want in die 1,5 jaar waren er en zijn er nog steeds een aantal toppertjes. Een aantal daarvan wil ik hieronder benoemen. Eerst wil ik vermelden dat Dortmund van de drie Pauschalclubs de grootste is (10 kamers, tov 7 in Bochum en 6 in Münster). Daarnaast steekt deze club wat inrichting betreft er veer boven uit tov Bochum en Münster en het eten is er ook het best tov die twee. Verder heeft deze club ook de leukste Thekefrau, Maria (voor zo ver dit belangrijk is). Maria is van oorsprong Portugese, maar spreekt vloeiend Duits en ook een woordje Engels. Daarnaast spreekt ze ook Spaans. Met haar kun je leuk babbelen en ze is niet zo chagrijnig als de Thekefrauen in Bochum en in veel mindere mate in Münster. Waar het met name om gaat zijn de dames.

Lidja
Te beginnen met Lidja. Ik kan me de eerste keer met haar nog goed herinneren. Ze zag er in het echt nog beter uit dan op de foto's en ze bleek die dag dat ik voor het eerst in Dortmund was erg populair te zijn bij de overige gasten. Ik heb haar die dag toch kunnen krijgen. Ze is erg spontaan en ik heb met haar een leuk gesprek gehad in het Spaans. We hadden duidelijk een klik. Helaas werkt ze er niet meer. Ik heb haar maar kort meegemaakt in Dortmund, zo'n 3 maanden, maar de klik voelde goed met haar.

Naam : Lidja
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Engels, Duits en Spaans
 Leeftijd : 25
 Haarkleur/-lengte : Donker Rood
 Lengte dame : 1,66 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 58Kg, maat 36/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69, ZK



Annamaria
De tweede dame waar ik een zeer goede band mee had was Annamaria. Helaas sinds een paar maanden niet meer werkzaam in Dortmund. Haar heb ik op dezelfde dag als Lidja leren kennen en elke keer dat ik naar Dortmund ging was zij er ook en met haar heb ik de meeste kamers gehad van alle dames. Ze is erg lief en teder als je een goede klik met haar hebt en ik had altijd leuke en interessante gesprekken met haar gevoerd. Ze is intelligenter dan de gemiddelde Pauschalclub dame, wat overigens ook geldt voor Lidja. Ze kan erg goed (tong)zoenen en geniet als je haar op z'n hondjes neemt. Erg jammer dat ze er niet meer is, want met haar en Lidja heb ik de beste kamersessies gehad in Dortmund.

Naam : Annamaria
 Nationaliteit/Taal : Roemeense (Zelf zegt ze Spaanse) ;)/ Engels, Duits en Spaans
 Leeftijd : 25
 Haarkleur/-lengte : Blond
 Lengte dame : 1,58 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal/volslank, 58Kg, maat 36/ B-cup (lekkere stevige natuur borsten)
 Service: PZC, NMC, 69, ZK



Anni
Anni is een Roemeens meisje waar ik in het begin slechte berichten over hoorde van andere gasten en daardoor nooit met haar op een kamer ben geweest in het begin dat ik naar Dortmund ging. Anni was altijd goede maatjes met Lidja en ze trokken altijd samen op. Ook deden ze veel shows met elkaar (Lesbo en Dildo). Anni kan lekker ondeugend uit haar ogen kijken en haar service is ruim voldoende, zeker als je haar een beetje leert kennen. Gelukkig werkt ze nog steeds in Dortmund en ik denk dat ik er volgende maand weer eens naar toe ga, want dan is Flori er ook weer.

Naam : Anni
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Engels
 Leeftijd : 25
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 52Kg, maat 36/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Flori
Flori is het zusje van Kami (die hieronder staat). Toen ik Flori voor het eerst zag, dacht ik dat ze Kami was, maar dan iets gezetter. Ze was toen net nieuw en er waren nog geen foto's van haar en omdat haar zus er op de foto's er mooi slank uit zag schrok ik toch even. Die dag ben ik ook niet met haar op de kamer geweest. De eerste keer met haar was een paar weken later. Fysiek gezien was ze niet helemaal mijn type. Ze is 1,70 en toen wat forser. Nu is ze een stuk slanker dan 1,5 jaar geleden en dat staat haar goed. De reden dat ik haar leuk vind is dat ze goed bevriend is met Lidja en Annamaria en ze is heel erg aardig. Met haar veel op de kamer geweest, waar we niet altijd sex hadden, maar gewoon leuk praten en/of massages gaven. Ze is heel open en verteld ook veel dingen over haar zelf en haar familie en ze heeft me vaak foto's laten zien op haar telefoon. De keren dat we wel sex hadden waren zeer goed. Dat komt ook waarschijnlijk dat ik met haar een zeer goede klik heb. Ik ben haar ook steeds mooier gaan vinden, wat ook wel komt doordat ze nu wat slanker is. Gelukkig werkt ze nog steeds in Dortmund en ik kijk er naar uit om haar volgende maand weer te zien.

Naam : Flori
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Engels, Duits en Spaans
 Leeftijd : 26
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,70 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 68Kg, maat 38/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69, TZ



Kami
Met Kami (het zusje van Flori) heb ik helaas niet zo vaak gekamerd. Om precies te zijn 1 keer in Pauschalclub Dortmund. Dit was wel een goede sessie met haar, waarbij ze me (tong)zoende, hoewel dit niet op haar setcard staat. Nu werkt ze in Münster bij Saunaclub Love (die tot dezelfde keten behoord als de Pauschalclubs B/D/M).

http://www.love-saunaclub.de/girl/730/kami

Wat wel een beetje jammer aan Kami is, is dat ze weinig Engels en Duits kan, waardoor communiceren met haar wat lastiger is. Misschien dat ik haar een keer ga opzoeken in Saunaclub Love, maar dan moeten er wel wat interessantere dames daar gaan werken. Op dit moment zijn er leukere dames in de Pauschalclubs, die meer bieden (volgens hun setcards) dan de dames in de Saunaclub.
Wat ik ook een beetje jammer vind aan Kami zijn haar tattoos op haar arm, de sterretjes. Die had ze in het begin niet toen ik haar leerde kennen. Toen had ze alleen een tattoo op haar buik, die ik wel leuk en sexy vond. Maar verder is het een hele knappe meid, die aardig is en een goede service heeft.

Naam : Kami
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Engels (basic), Duits (basic) en Spaans
 Leeftijd : 24
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,72 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 55Kg, maat 36/ A-cup
 Service: PZC, NMC, 69, TZ



Cora
Een meid, die zeker niet mag ontbreken is Cora. Een echt dondersteentje, eigenwijs, maar bij de juiste klik een zeer aardig meisje. Met haar eigenlijk maar 1 matige sessie gehad. Ze gaf van te voren toen al aan dat er die dag niet veel mogelijk was. Tongzoenen (stond eigenlijk niet op haar setcard) wilde ze toen niet, hoewel ik haar zei dat ze dat normaal wel bij me deed. Vandaag niet, zei ze. Misschien had ze haar periode wel of zat ze even niet lekker in haar vel. Kan gebeuren natuurlijk. De overige sessies die ik met haar had (zo'n 7 of 8 keer), waren altijd voortreffelijk. Helaas heeft ze niet zo heel lang gewerkt in Dortmund (een maandje of 4, 5 schat ik). De laatste dag met haar vertelde ze me dat ze naar Engeland wilde. Daar zou ze meer kunnen verdienen. Op zich wel grappig, want ze spreekt alleen Spaans en Roemeens en een klein beetje basic Duits, maar geen Engels. Toen ik met haar de eerste keer op de kamer was vroeg ik of ze Engels kon en dat kon ze niet en dat wilde ze ook niet. Ze vond het geen mooie taal en nu schijnt ze in Engeland te werken. Wel grappig.

Naam : Cora
 Nationaliteit/Taal : Roemeense (Zelf zegt ze Spaanse ;))/ Duits en Spaans
 Leeftijd : 18
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,56mtr
 Postuur/Cupmaat : Tenger, 49Kg, maat 34/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69, TZ



Jasmin
Jasmin is een beeldschoon klein Roemeens meisje met een heel mooi gezichtje en een prachtig figuur. Met name viel ik op haar schoonheid, want ik had van andere gasten en zelfs een aantal dames vernomen, dat haar service niet zo bijzonder was. Toch ben ik op een dag met haar op de kamer geweest en ik moet zeggen dat haar PZC voortreffelijk was. Niet vaak zo'n lekkere blowjob gehad. Het is jammer dat ze niet tongzoent. Op haar setcard stond zelfs geen zoenen, maar met mij deed ze dat op een gegeven moment wel. Jammer dat ze er niet meer werkt. Misschien dat ik haar dan wel had kunnen tongzoenen, want iedere sessie werd beter met haar, naarmate we elkaar beter leerden kennen. In het begin kan ze een beetje arrogant zijn, net zoals Cora, maar gelukkig niet zoals Cristal uit Bochum, maar na een tijdje werd ze steeds aardiger en opener. Een ander groot voordeel van Jasmin is dat ze niet rookt.

Naam : Jasmin
 Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits
 Leeftijd : 22
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,50mtr
 Postuur/Cupmaat : Tenger, 45Kg, maat 34/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Daniela
Daniela is een meisje die ook niet rookt. Ze heeft helaas maar kort gewerkt in Dortmund en daardoor maar 3 keer met haar op de kamer geweest. Ze is erg aardig, zoent lekker en haar service is goed.

Naam : Daniela
 Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels en Duits
 Leeftijd : 24
 Haarkleur/-lengte : Roodbruin
 Lengte dame : 1,65mtr
 Postuur/Cupmaat : Normaal, 55Kg, maat 36/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69, TZ



Kimberly
Een dame die niet rookt, maar gelukkig nog wel in Dortmund is, is Kimberly. Een erg leuke en spontane meid uit Bulgarije. Soms een beetje gek, maar wel met een uitstekende service. Op de foto hieronder is ze blond, maar de laatste keer dat ik haar zag had ze bruin haar, wat haar nog beter staat dan blond. Helaas nog niet zoveel sessies met haar gehad, maar misschien over een paar maand weer, want ze is op dit moment op vakantie.

Naam : Kimberly
 Nationaliteit/Taal : Bulgaarse/ Duits
 Leeftijd : 25
 Haarkleur/-lengte : Bruin
 Lengte dame : 1,60mtr
 Postuur/Cupmaat : Tenger, 44Kg, maat 32/ A-cup
 Service: PZC, NMC, 69, TZ



Amanda
Een "oudere" dame die er helaas niet meer werkt is Amanda. Ze is een leuke dame met een zeer lekkere latina kont. Helaas werkte ze maar kort in Dortmund en heb ik weinig van haar kunnen genieten. De keren dat ik met haar op de kamer was, waren uitstekend.

Naam : Amanda
 Nationaliteit/Taal : Brasiliaanse/ Duits
 Leeftijd : 33
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,70mtr
 Postuur/Cupmaat : Normaal, 56Kg, maat 36/ A-cup
 Service: PZC, NMC, 69, TZ



Isabell
Een dame die er gelukkig nog wel werkt is Isabell. Helaas ben ik met haar nog maar 1 keer op de kamer geweest, maar haar service was wel ruim voldoende. Plus dat ze er zelf ook van kan genieten. Ik hoop dat ze terug is van vakantie als ik volgende maand naar Dortmund ga.

Naam : Isabell
 Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels en Duits
 Leeftijd : 22
 Haarkleur/-lengte : Roodbruin, zwart staat haar beter
 Lengte dame : 1,67mtr
 Postuur/Cupmaat : Normaal, 59Kg, maat 36/ mooie C-cup
 Service: PZC, NMC, 69, TZ



Kasandra
Een mooie blonde Roemeense met siliconen. Normaal gesproken houd ik hier niet van, maar bij haar staan en voelen ze goed. Ook met haar ben ik maar 1 keer op een kamer geweest. Helaas zoent ze niet, maar wie weet met de juiste klik...? Gelukkig werkt ze nog steeds in Dortmund.

Naam : Kasandra
 Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels en Duits
 Leeftijd : 22
 Haarkleur/-lengte : Blond
 Lengte dame : 1,65mtr
 Postuur/Cupmaat : Normaal, 49Kg, maat 36/ mooie siliconen C-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Chriss
Als een na laatste dame Chriss, een mooie knappe blonde Roemeense. Helaas heeft ze maar kort gewerkt in Dortmund en ze is gelijktijdig met Jasmin vertrokken. De ene sessie die ik met haar gehad heb, was uitermate goed, waarbij ze zeer intens klaar kwam tijdens het beffen en ik haar gelijk daarna moest neuken. Een geweldige sessie, die helaas geen vervolg heeft gekend

Naam : Chriss
 Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels en Duits
 Leeftijd : 19
 Haarkleur/-lengte : Blond
 Lengte dame : 1,62mtr
 Postuur/Cupmaat : Normaal, 50Kg, maat 36/ mooie B-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Linda
En als laatste Linda. Een ondeugend Hongaars meisje met een lekker naturele C-cup. Ook met haar heb ik helaas maar 1 sessie gehad, want daarna was ze weg. Dit was dan wel weer een zeer goede sessie met PZC en TZ

Naam : Linda
 Nationaliteit/Taal : Hongaarse/ Engels en Duits
 Leeftijd : 25
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,50mtr
 Postuur/Cupmaat : Normaal, 50Kg, maat 36/ mooie puur natuur C-cup
 Service: PZC, NMC, 69, TZ



« Laatst bewerkt op: 20 juni 2018, 21:49:16 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
PAUSCHALCLUB DORTMUND
« Reactie #2 Gepost op: 30 juni 2015, 00:36:16 »
Zo, zondag was het dan eindelijk zo ver. De laatste keer dat ik in Dortmund was, was ruim 3 maanden geleden. Sinds dat Annamaria  er niet meer werkzaam is, ben ik er niet meer geweest. Met name zij was het laatste jaar de reden dat ik er altijd kwam. Daarna ben ik een aantal keer naar Münster geweest en daar kwam ik een Duitser tegen die me zei dat het zwembad en de sauna nu gereed zijn. Ik was nieuwsgierig en ben er afgelopen zondag geweest. Ik moet zeggen dat het er bijzonder goed uit ziet. Je hebt eerder het idee dat je je waant in een luxe saunaclub dan in een pauschalclub. Alles zit er nu op en aan wat je van een club zou verwachten. En ook een aantal dames ziet er bijzonder goed uit, zoals Kasandra, Anni, Isabell, Jessika, om maar een paar voorbeelden te noemen.
Een andere reden dat ik er weer naar Dortmund ben gegaan, was vanwege Flori en Anni. Met hun had ik het afgelopen jaar ook een goede band en ik was benieuwd hoe het met hun was. Ze zouden beide aanwezig zijn afgelopen zondag, maar bij aankomst bleek dat Flori ziek was. Ze was afgelopen week bij de tandarts geweest met een ontstoken kies en kon daardoor niet werken.

Anni
Gelukkig was Anni er wel. Met haar vandaag de eerste kamer gehad. Ze zei dat het voor haar eigenlijk nog iets te vroeg was, want ze was nog niet helemaal wakker. De vorige dag was ze vrij en het was nogal laat geworden. We hebben op de kamer dus alleen een beetje bijgepraat en ik heb haar wat rust gegund, zodat ze wat bij kon komen van gisteren. Ze beloofde me later op de dag een goede sessie te geven.

Naam : Anni
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Engels
 Leeftijd : 25
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 52Kg, maat 36/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Letizia
De tweede sessie van vandaag was met Letizia. Ik stond toch wel een beetje op knappen en ik vond haar er wel leuk uitzien. Ze heeft een leuk figuurtje met een lekkere kont en een paar leuke tietjes. Een aantal maanden geleden zag ik haar voor het eerst en toen viel me haar schoonheid al op, maar ik ben toen helaas niet met haar op een kamer geweest ivm de drukte en omdat ze die dag show had.
Ze zat buiten met een paar dames te kletsen en ben naast haar gaan zitten. Ondanks dat ik een gesprek met haar probeerde aan te knopen lukte dit niet echt. Ze gaf alleen wat korte antwoorden. De sessie met haar op de kamer was gemiddeld. Ze was een beetje afstandelijk en ging gelijk tussen mijn benen zitten om me een PZC te geven. Hierdoor kon ik haar helaas niet aanraken. Omdat ik op knappen stond, ben ik wel klaar gekomen, maar dit was vandaag zeker niet de beste sessie.

Naam : Letizia
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Engels en Duits
 Leeftijd : 20
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,57 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 57Kg, maat 36/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Anni
Na even op krachten te zijn gekomen, was het weer de beurt aan Anni. Ze was nu inmiddels goed wakker. Met haar een sessie gehad, die ik van haar gewend ben, zeer intens. Als je haar wat beter leert kennen, kun je ongelofelijk goede sessies met haar beleven. Dat bleek vandaag ook weer.

Naam : Anni
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Engels
 Leeftijd : 25
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 52Kg, maat 36/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Christina
Na de wat teleurstellende sessie met Letizia en de zeer geslaagde sessie met Anni, Christina op gezocht. Ze is niet de mooiste van de club, maar ze kan ongelofelijk goede massages geven en daar staat ze bekend om in deze club. Ze lijkt wel een pro. Ze is echt een aanrader op dat gebied. Ik heb me door haar uitgebreid laten masseren.

Naam : Christina
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits en Spaans
 Leeftijd : 24
 Haarkleur/-lengte : Blond
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 60Kg, maat 36/ D-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Mihaela
Na de massage van Christina, kon ik er weer een tijdje tegen aan. Buiten op het terras zag ik Mihaela zitten. Ze was nog maar 9 dagen in Duitsland en ze sprak alleen een paar woorden Engels. Ze is erg verlegen en een beetje onzeker. Op de kamer hebben we alleen een beetje gesproken met elkaar en ik probeerde haar een beetje op haar gemak te stellen. Ze is erg aardig en ik beloofde haar dat ik vandaag nog een kamer met haar zou doen.

Naam : Mihaela
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Engels (maar zeer matig)
 Leeftijd : 21
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,55 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 57Kg, maat 36/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Isabell
Isabell zat, zoals altijd, samen met Kasandra buiten op het terras. Waar Isabell is, is Kasandra en vice versa. Ik kende Isabell van een aantal maanden geleden en ze kende mij ook nog van gezicht. Op de kamer wilde ze me een PZC geven, maar ik stelde voor om haar te verwennen. De vorige keer kwam ze klaar en ik wilde kijken of me dat nu ook weer lukte. Je kon merken dat ze er van genoot, want haar lichaam begon steeds meer te trillen en haar ademhaling versnelde. Na een minuut of 15 kwam ze klaar en het was me dus weer gelukt. Daarna heeft ze nog zo'n minuut of 15 uitgerust in mijn armen. Een zeer geslaagde sessie voor ons beide dus :))

Naam : Isabell
 Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels en Duits
 Leeftijd : 22
 Haarkleur/-lengte : Roodbruin, zwart staat haar beter
 Lengte dame : 1,67mtr
 Postuur/Cupmaat : Normaal, 59Kg, maat 36/ mooie C-cup
 Service: PZC, NMC, 69, TZ



Mihaela
Na de sessie met Isabell was het weer tijd voor mezelf. Ik zocht Mihaela weer op, want ik had haar belooft om met haar een tweede kamer te gaan doen. Ze was blij me te zien en ze was al wat meer op haar gemak toen ik naast haar kwam zitten. We hebben ze goed en zo kwaad als het kon een gesprek gevoerd in het Engels en na een tijdje naar boven gegaan. Op de kamer verwende ze me met een PZC en omdat ze een tongpiercing heeft voelde dit ongelofelijk goed aan. Na een tijdje hield ik het niet meer en de zwemmertje kwamen voor de derde keer vandaag naar buiten.

Naam : Mihaela
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Engels (maar zeer matig)
 Leeftijd : 21
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,55 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 57Kg, maat 36/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Kasandra
Na de kamergang met Mihaela ben ik eens gaan kijken bij het zwembad en een duik genomen om af te koelen. Het was die dag redelijk warm met veel zon. Daarna wat gegeten van de BBQ om weer op krachten te komen. Kasandra en Isabell waren op dat moment ook wat aan het eten en met hun tijdens het eten een beetje gekletst. Na het eten ben ik met Kasandra naar een kamer gegaan. Ze begon met een PZC, maar ik voelde dat het voor mij nog iets te vroeg was en heb het toen maar afgebroken. Daarna hebben we zeker nog een minuut of 20 gekletst met elkaar. Tijdens het gesprek kwam de sessie met Isabell ter sprake en het bleek dat Isabell de goede ervaring van vandaag uitgebreid had besproken met haar vriendin. Ik stelde voor of Kasandra de zelfde behandeling wilde, maar helaas bedankte ze hiervoor. Toch een leuke sessie met haar gehad vanwege het spontane en leuke gesprek met haar.

Naam : Kasandra
 Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels en Duits
 Leeftijd : 22
 Haarkleur/-lengte : Blond
 Lengte dame : 1,65mtr
 Postuur/Cupmaat : Normaal, 49Kg, maat 36/ mooie siliconen C-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Lauren
Na even op krachten te zijn gekomen in de Sauna en na wat gegeten te hebben, kwam ik Lauren tegen. Ze is een heel klein meisje (1,50cm) met een leuke uitstraling. De foto's op de website zijn overigens van 5/6 jaar geleden, toen ze nog 22 was. Ze is nu 28 en ze is iets voller geworden, maar ziet er nog steeds goed uit. Ze vertelde dat ze er 5 jaar tussen uit is geweest en nu weer terug is in Dortmund. Normaal zou ik niet met haar een sessie hebben gehad als ik haar setcard had bekeken, maar omdat ze zo'n leuke uitstraling heeft en erg spontaan is, toch met haar naar een kamer gegaan. En niet zonder succes. Ze wist mijn gevoelige plekjes te vinden en bewerkte die uitstekend en na een tijdje was de vierde van vandaag een feit.

Naam : Lauren
 Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels en Duits
 Leeftijd : 28 (op de website 22)
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,50mtr
 Postuur/Cupmaat : Normaal, 48Kg, maat 36/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Mihaela
Na de sessie met Lauren ben ik weer de sauna ingegaan. Op dat moment zaten Anni en Maria ook in de sauna en met hun nog even leuk kunnen babbelen. Toen ze uit de sauna gingen ben ik zelf even gaan afdouchen en nog een duik genomen in het zwembad. Toen zag ik dat Christina,Vicky en Lorina ook een sauna namen en ben ik zelf ook weer de sauna ingegaan. Weer een leuk gesprek gehad met ons vieren en daarna weer afgedouched. Het was toen een uur of 10 en er waren niet zoveel beren meer. De dames waren ook niet makkelijk meer te vinden. Ik wilde eigenlijk nog wel een sessie met Jessika, maar het bleek dat ze last had van maagkrampen en dat ze vandaag geen sessies meer zou doen. Na een rondje door de club en buiten te hebben gelopen, kwam ik Mihaela buiten tegen. Ze zat helemaal alleen en ik heb haar gezelschap gehouden. Na een tijdje hebben we een kamer gepakt en daar nog even nagebabbeld. Hier een zeer goed gesprek met haar gehad (met dank aan google translate) en we hebben elkaar een beetje geknuffeld. Ze voelde zich erg op haar gemak en vond het leuk dat ik vandaag een paar keer met haar op de kamer was. Ze vertelde me nog wat persoonlijke dingen over haar, die ik helaas niet hier jan vermelden.
Toen we na zo'n 40 minuten van de kamer kwamen had ik nog 10 minuten om me te douchen en aan te kleden, om vervolgens weer huiswaards te keren. Al met al weer een geslaagde dag, ondanks dat Flori ziek was en Annamaria er helaas niet meer werkt. Over een tijdje (want ik ga eerst op vakantie) kom ik zeker weer terug. Dan hoop ik dat Flori er wel is.

Naam : Mihaela
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Engels (maar zeer matig)
 Leeftijd : 21
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,55 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 57Kg, maat 36/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69



« Laatst bewerkt op: 20 juni 2018, 21:52:23 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PAUSCHALCLUB DORTMUND
« Reactie #3 Gepost op: 30 juni 2015, 23:24:45 »
Annamaria, Amanda, Linda .... 'zie note'


Niet  op letten, gewoon een geheugensteuntje om topics aan te maken, de lekkerste (in mijn ogen uiteraard) eerst, ISABELL staat er al, en Kassandra ook, lief en meedogenloos  of was dat nu mooi en meedogenloos.... :lol_hitting: ;D


note sm: alle 3 mee met de oude fotograaf naar Griekenland, zijn centen aan het opmaken  :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline ZuidPoolBeer

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 88
  • THe Partytreff Specialist !!!
    • Bekijk profiel
PAUSCHALCLUB DORTMUND
« Reactie #4 Gepost op: 30 juni 2015, 23:44:57 »
Annamaria, Amanda, Linda .... 'zie note'


Niet  op letten, gewoon een geheugensteuntje om topics aan te maken, de lekkerste (in mijn ogen uiteraard) eerst, ISABELL staat er al, en Kassandra ook, lief en meedogenloos  of was dat nu mooi en meedogenloos.... :lol_hitting: ;D


note sm: alle 3 mee met de oude fotograaf naar Griekenland, zijn centen aan het opmaken  :-\

Inderdaad ISABELL en Kassandra zeker de lekkerste  :cheer:

Na mijn bezoek zal ik aan de gelukkige Dames persoonlijk voorstellen om zich te voegen bij de oude fotograaf  :lol_hitting:
Je leeft maar een keer, dus geniet er maar van ......
http://www.animatieplaatjes.nl/plaatjesB/beren9.gif

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
PAUSCHALCLUB DORTMUND
« Reactie #5 Gepost op: 27 juli 2015, 12:18:08 »
Flori
Gisteren weer eens naar Dortmund geweest en zag op de website dat Flori er ook zou zijn. Het is een lange tijd geleden dat ik haar had gesproken, want de laatste keer dat ik in Dortmund was, bleek ze ziek te zijn. De eerste dame die ik bij binnenkomst zag was Flori. Toeval? ;) Ze zei dat ze op me ging wachten en ik kleedde me snel om en zocht haar buiten op. We hebben buiten eerst een tijdje bijgepraat en vervolgens zijn we naar een kamer gegaan. Daar begon ze met  :xrated Ze wilde eigenlijk dat ik haar ging  000006 maar dat kwam er niet van, want het kwaad was al geschiet. Ik beloofde haar dat ik haar vandaag een keer zou  000006 Daarna hebben we nog even nagepraat.

Naam : Flori
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Engels, Duits en Spaans
 Leeftijd : 26
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,70 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 68Kg, maat 38/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69, TZ



Angelika
Het tweede meisje van vandaag was Angelika, een leuk uitziend Hongaars meisje met een uitgebreide setcard. Na kort met haar gesproken te hebben in gebrekkig Duits, met haar een kamer opgezocht. We hebben eerst een tijdje  bab7 vervolgens begon ze met  :xrated waarna ik het heb afgemaakt met  000006 Een groot plus punt aan haar is dat ze niet rookt, waardoor het uitermate lekker  bab7 is met haar.

Naam : Angelika
 Nationaliteit/Taal : Hongaarse/ Engels en Duits, maar beide zeer minimaal
 Leeftijd : 23
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 50Kg, maat 36/ A-cup
 Service: PZC, NMC, 69, TZ



Isabell
Na een korte pauze om even op krachten te komen, kwam ik Isabell tegen in de wandelgangen. Ik was al een paar keer eerder met deze dame op een kamer geweest en iedere keer heb ik haar kunnen laten klaarkomen. Ik wilde kijken of het me vandaag ook weer zou lukken. Op de kamer stelde ik gelijk voor om haar te verwennen en dat hoefde ik geen twee keer te zeggen. Een voorzichtig lachje kwam op haar gezicht, want ze wist wat er ging gebeuren. Na een minuutje of 10 kwam ze dan ook heerlijk klaar. Erg mooi om te zien hoe zo'n meid kan genieten :))

Naam : Isabell
 Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels en Duits
 Leeftijd : 22
 Haarkleur/-lengte : Roodbruin, zwart staat haar beter
 Lengte dame : 1,67mtr
 Postuur/Cupmaat : Normaal, 59Kg, maat 36/ mooie C-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Anni
De volgende sessie was met Anni. Het was inmiddels vrij druk geworden in Dortmund (zo druk heb ik het hier nog niet eerder meegemaakt. Gelukkig zijn er behoorlijk veel kamer, 10 en zo'n 17 dames, waardoor de doorstroming redelijk goed blijft). Anni bleek die dag zeer populair te zijn, want ze was moeilijk te krijgen. Ik kwam haar tegen en vroeg of ze vrij was. Dat was ze eigenlijk niet, maar ze zei dat ze eerst met mij wilde, omdat ze bang was dat ik vandaag door de drukte geen kamer met haar zou krijgen. Ze had namelijk ook een verrassing voor me ;) Op de kamer kwam ze met een zweepje  :wildcat en ze wilde dat uitproberen met mij. Het was geen pijnlijke zweep, maar dat wil ze ook niet. Ze vind het leuk om dominant te zijn en je zoveel pijn te geven dat je nog geniet. Al met al een zeer leuke sessie gehad en helaas bleef het vandaag met deze sessie, omdat er veel beren waren die met Anni wilden. Ik kwam haar later nog wel even tegen in de sauna. Ik lag toen op een van de bedjes naast de sauna. Ik had het vermoeden dat ze even alleen wilde zijn en ben toen ook niet in de sauna geweest. Toen ze na een minuut of tien weer uit de sauna kwam, zei ik dat tegen haar en ze bevestigde dat en bedankte me dat ik haar even rust gunde.

Naam : Anni
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Engels
 Leeftijd : 25
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 52Kg, maat 36/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Flori
Na Anni heb ik Flori weer opgezocht. Op de kamer hebben we alleen maar een beetje bijgepraat en wat foto's bekeken.

Naam : Flori
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Engels, Duits en Spaans
 Leeftijd : 26
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,70 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 68Kg, maat 38/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69, TZ



Christina
Na wat gegeten te hebben van de BBQ, heb ik Christina opgezocht voor een massage. Deze keer gaf ze niet zo'n stevige massage zoals ze dat normaal wel doet. Ze was een beetje vermoeid van de afgelopen dagen. Op zich was de massage nog steeds boven gemiddeld, maar je mist toch iets.

Naam : Christina
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits en Spaans
 Leeftijd : 24
 Haarkleur/-lengte : Blond
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 60Kg, maat 36/ D-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Flori
Ik had belooft aan Flori dat ik haar nog zou  000006 en ik was er ook weer aan toe. Ik heb haar opgezocht en mijn belofte ingelost ;)

Naam : Flori
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Engels, Duits en Spaans
 Leeftijd : 26
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,70 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 68Kg, maat 38/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69, TZ



Isabell
Ik ben die dag nog 2 keer met Isabell op de kamer geweest, maar we hebben daar alleen een beetje met elkaar gesproken. Ze was erg moe van afgelopen week en ze was toe aan een dagje vrij. Ik gunde haar de rust en daar was ze erg blij mee.

Naam : Isabell
 Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels en Duits
 Leeftijd : 22
 Haarkleur/-lengte : Roodbruin, zwart staat haar beter
 Lengte dame : 1,67mtr
 Postuur/Cupmaat : Normaal, 59Kg, maat 36/ mooie C-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Flori
Ik ben nog 1 keer met Flori op de kamer geweest en ik vertelde haar op een gegeven moment over Isabell en dat ik haar vandaag liet klaarkomen. Flori dacht even na en zei toen "chupa mi coño" en dat heb ik toen gedaan. Ik heb haar wel gezegd dat ze niet moet faken en als ze het niet lekker vond dit gewoon moest zeggen, maar je kon merken dat ze er van genoot en ze kwam aan het eind heftig klaar. Ze zei "Zo, nu heb je 2 dames klaar gekregen vandaag". :sign0098:

Naam : Flori
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Engels, Duits en Spaans
 Leeftijd : 26
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,70 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 68Kg, maat 38/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69, TZ



« Laatst bewerkt op: 20 juni 2018, 21:54:33 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
PAUSCHALCLUB DORTMUND
« Reactie #6 Gepost op: 24 augustus 2015, 20:18:41 »
Van 't weekend weer in Dortmund geweest. Ik kwam met name vanwege Flori en Anni, omdat zij binnenkort op vakantie zijn. Helaas had Anni een weekend vrij, maar gelukkig waren er nog een paar dames die me wel bevielen.

Flori

Nadat ik de contributie weer had betaald voor een dag, heb ik me omgekleed en ben naar de bar gegaan om een kop koffie te bestellen. Flori stond achter de bar en nadat ze me de koffie had gegeven, zijn we samen naar buiten gegaan. Daar hebben we even bijgepraat om vervolgens naar een kamer te gaan. Het was nog vroeg en ze was nog niet helemaal in de mood voor een sessie, dus hebben we nog even verder geklets, met name over haar nieuw foto's.

De tweede sessie hebben we een soft SM spel gespeeld. Dit deed ze vrij goed, alleen was het jammer dat ze de outfit niet droeg die ze op de foto's aan heeft. Hopelijk trekt ze dat de volgende keer aan, als ze terug is van vakantie.

Na deze sessie ben ik nog 4 keer met haar op de kamer geweest. 1 keer wilde ze dat ik haar een orgasme gaf en dat lukte, meerdere zelfs. Haar benen deden er pijn van ;) De overige keren hebben we alleen met elkaar gesproken en massages gegeven.

Totaal dus 6 keer met haar op de kamer geweest op 1 dag. Dat record deelt ze nu met Annamaria, waarmee ik in het verleden ook een keer 6 maal op een kamer was op 1 dag.

Naam : Flori
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Engels, Duits en Spaans
 Leeftijd : 27
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,70 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 68Kg, maat 38/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69, TZ



Isabell

Met Isabell ben ik 3 keer op de kamer geweest. De eerste keer wilde ik haar een orgasme bezorgen, maar helaas lukte het deze keer niet. Ze gaf aan dat ze vrij moe was. Het was haar laatste dag en daarna zou ze 2 dagen vrij zijn. De 2e sessie was het mijn beurt om verwend te worden. Ze gaf me een zeer goede  :xrated. De 3e sessie hebben we het lekker rustig aan gedaan. Dat was aan het eind van de avond en ze was behoorlijk uitgeput.

Naam : Isabell
 Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels en Duits
 Leeftijd : 22
 Haarkleur/-lengte : Roodbruin, zwart staat haar beter
 Lengte dame : 1,67mtr
 Postuur/Cupmaat : Normaal, 59Kg, maat 36/ mooie C-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Christina

Met Christina ben ik 2 keer op de kamer geweest, beide keren kamer 10. Schijnt haar favoriete kamer te zijn. Met Christina heb ik verder geen sex gehad. Ze is fysiek niet echt mijn type, maar ze is wel heel aardig en ze kan goede massages geven, eigenlijk de beste die ik ook ooit heb gehad in een Pauschalclub.

Naam : Christina
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits en Spaans
 Leeftijd : 24
 Haarkleur/-lengte : Blond
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 60Kg, maat 36/ D-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Angelika

Met Angelika ben ik 1 keer op de kamer geweest. Angelika ziet er optisch leuk uit en met name haar kontje is voor mij haar sterke punt. Na een uitstekende  :xrated heb ik haar in  000006 genomen om vervolgens te finishen in :017a om zo mooi uitzicht te hebben op haar ronde  :shakekontje

Naam : Angelika
 Nationaliteit/Taal : Hongaarse/ Engels en Duits, maar beide zeer minimaal
 Leeftijd : 23
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 50Kg, maat 36/ A-cup
 Service: PZC, NMC, 69, TZ



Antonia

Antonia is een zeer mooie dame van 25 lentes. Met name s'morgens was het zeer druk in Dortmund en het bleek dat ze zeer populair was. Vandaar dat ik pas in de avond kans zag om met haar naar een kamer te gaan. Antonia heeft overigens zeer mooie :showtits1. Perfect in vorm en zonder siliconen. Maar ook de rest van haar lichaam mag er wezen. En ze is erg aardig en spontaan. Pluspunt is ook dat ze niet rookt, altans niet in de club zegt ze. Heel af en toe voor de gezelligheid als ze uitgaat.
Ze begon met een  :xrated en ik heb het afgemaakt in  000006 , zodat ik een mooi uitzicht had op haar perfecte  :showtits1

Naam : Antonia
 Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels, Duits en Spaans
 Leeftijd : 25
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,65 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 52Kg, maat 36/ een perfecte B-cup
 Service: PZC, NMC, 69



In totaal dus 13 keer op de kamer geweest. Een nieuw record :)) Dit kwam met name, omdat het s'avonds vrij rustig was. En geen enkele dame stelde me vandaag teleur.

Nu even een maandje wachten, want Anni en Flori zijn de komende tijd met vakantie. Misschien in de tussen tijd naar Münster, want Andra en Guilia komen binnenkort weer terug. Of eens een keer iets anders proberen ;)

« Laatst bewerkt op: 20 juni 2018, 21:55:45 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
PAUSCHALCLUB DORTMUND
« Reactie #7 Gepost op: 30 augustus 2015, 23:50:59 »
Anni

Zo, net weer terug uit Dortmund. Ik wilde met name Anni nog een keer zien, voordat ze met vakantie gaat. Met haar vandaag 2 sessies gehad. De eerste met haar hebben, was een sessie zoals we die altijd hebben, een soft-SM spel. De tweede sessie hebben we alleen gerelaxed en elkaar een massage gegeven.

Naam: Anni
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Engels
 Leeftijd : 25
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 52Kg, maat 36/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Isabell

Ook met Isabell heb ik vandaag twee kamers gehad. Tijdens de eerste kamergang wilde ik haar verwennen. De vorige keer lukte het me niet, met name omdat ze toen erg moe was. Vandaag voelde ze zich beter en na een minuut of tien kwam ze dan ook heerlijk klaar. Tijdens de tweede kamergang was het mijn beurt. Ze verwende me eerst met een PZC. Daarna heb ik het afgemaakt in missio.

Naam : Isabell
 Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels en Duits
 Leeftijd : 22
 Haarkleur/-lengte : Roodbruin, zwart staat haar beter
 Lengte dame : 1,67mtr
 Postuur/Cupmaat : Normaal, 59Kg, maat 36/ mooie C-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Antonia

De derde dame van vandaag was Antonia. De vorige keer toen ik in Dortmund was, heb ik haar voor het eerst ontmoet. Ze ziet er zeer goed uit, met zeer mooie borsten (misschien nog wel mooier dan die van Isabell) en ze is erg aardig. Ze gaf me een heerlijke PZC. Daarna hebben we nog even nagepraat

Naam : Antonia
 Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels, Duits en Spaans
 Leeftijd : 25
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,65 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 52Kg, maat 36/ een perfecte B-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Kasandra

Ik had haar de vorige keer al belooft om met haar een kamer te doen, maar toen kwam het er niet van. Vandaag wel, maar het bleek uiteindelijk voor mij nog iets te vroeg na Anni en Antonia. We hebben alleen wat gesproken met elkaar.

Naam : Kasandra
 Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels en Duits
 Leeftijd : 22
 Haarkleur/-lengte : Blond
 Lengte dame : 1,65mtr
 Postuur/Cupmaat : Normaal, 49Kg, maat 36/ mooie siliconen C-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Letizia

Met Letizia had ik een aantal maanden geleden niet zo'n goede ervaring. Ze was erg afstandelijk en er was weinig mogelijk. Ik wilde haar toch een tweede kans geven, ook vandaag was ze erg afstandelijk. Ik het daarom maar afgebroken en na 20 minuten exact hebben we de kamer verlaten.

Naam : Letizia
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Engels en Duits
 Leeftijd : 20
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,57 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 57Kg, maat 36/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Christina

Na de tweede sessie met Isabell, heb ik Christina opgezocht voor een massage. Zij kan de beste massages geven in de club.

Naam: Christina
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits en Spaans
 Leeftijd : 24
 Haarkleur/-lengte : Blond
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 60Kg, maat 36/ D-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Lauren

Na Christina was het weer tijd voor mezelf. Ik zag Lauren alleen op de bank zitten en ging naast haar zitten. Een paar maanden geleden had ik een goede sessie met haar en dat wilde ik herbeleven. Zij weet mijn gevoelige plektjes te vinden en ook dit keer weer.

Naam : Lauren
 Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels en Duits
 Leeftijd : 28 (op de website 22)
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,50mtr
 Postuur/Cupmaat : Normaal, 48Kg, maat 36/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69



« Laatst bewerkt op: 20 juni 2018, 22:03:07 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
PAUSCHALCLUB DORTMUND
« Reactie #8 Gepost op: 15 september 2015, 21:34:11 »
Afgelopen weekend in Dortmund geweest, ondanks dat Flori, Anni, Antonia en Isabell er niet waren. Ik zat te twijfelen tussen Münster en Dortmund en uiteindelijk Dortmund gekozen vanwege de faciliteiten (Alles is nieuw, meer kamers, beter eten en betere ruimere sauna). De line-up was bij beide niet zo bijzonder. Zoals gezegd waren Anni, Flori, Isabell en Antonia niet in Dortmund en Elisa, Andra en Guilia niet in Münster.

Angelika
Ik had me voorgenomen om af te trappen met Angelika. Ik ken haar al van een aantal weken geleden en haar service is prima. Ook dit keer een goede :xrated en gefinisht in  000006 . Daarna hadden we nog een minuut of 10. Ik heb geprobeerd met haar te communiceren, maar haar kennis van de Duitse taal is zeer beperkt. Ze begreep veel dingen niet, dus dat was erg lastig. Wat verder een beetje vervelend was, is dat ze zich precies aan de 20 minuten houd. In dit geval niet zo erg, maar persoonlijk houd ik daar niet zo van als een meid steeds op de klok kijkt of de 20 minuten al voorbij zijn.

Naam : Angelika
 Nationaliteit/Taal : Hongaarse/ Engels en Duits, maar beide zeer, zeer minimaal
 Leeftijd : 23
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 50Kg, maat 36/ A-cup
 Service: PZC, NMC, 69, TZ



Christina
Nadat ik gedoucht had en ontbeten, heb ik Christina opgezocht. Met haar heb ik bijna nooit sex, omdat ze ftsiek totaal niet mijn type is. Meestal laat ik me door haar masseren en zo ook vandaag. Tot 2 maal toe zelfs. In totaal ben ik 4 keer met haar op de kamer geweest, maar geen enkele keer sex. Overigens wel een record met haar, wat overigens niet snel weer gebeurd. Zeker als Anni, Flori, Isabell en Antonia weer terug zijn.

Naam: Christina
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits en Spaans
 Leeftijd : 24
 Haarkleur/-lengte : Blond
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 60Kg, maat 36/ D-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Olivia
Ik koos met name voor Olivia, omdat ze er nogal kinky uitziet op de foto en omdat er op haar setcard "leichte Erziehung" staat. Normaal heb ik altijd een sessie met Anni, die dit vrij aardig doet en ik hoopte dat Olivia dit niveau ook zou halen. Ik ging naast haar op de bank zitten waarbij ze gelijk zei dat ze een zere keel had en dat ze vandaag niet zou kussen of "Aufname". Daar kwam ik niet voor, maar erg motiverend klonk het al niet. Op de bank was ze een beetje afstandelijk en een beetje bij de hand. Op de kamer gaf ik mijn wensen aan en het enige wat ik bij haar gedaan heb is haar poesje gelikt. Verder was ze niet erg dominant. Toch heb ik die dag nog een sessie met haar gehad. Ook hier heb ik weer haar poesje gelikt, waarbij ze iets dominanter was. Na een tijdje moest ik haar nemen in  000006 Daarna hebben we nog even nagepraat waarbij ze zei dat ze eraan zat te denken om domina te worden in een studio. Als ze het op de manier doet, zoals ze het bij mij doet, denk ik niet dat daar veel toekomst in zit. Al met al viel het tegen met haar. Ik ben blij als Anni weer terug is. Zij weet wel hoe het moet.

Naam: Olivia
 Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits
 Leeftijd : 29, maar ik schat haar toch wat jaartjes ouder.
 Haarkleur/-lengte : Blond
 Lengte dame : 1,80 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 58Kg, maat 36/ C-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Jessika
De vierde dame van vandaag was Jessika. Ook met haar was ik al eens op de kamer, maar dat was toen niet zo heel bijzonder. Omdat mijn favoriete dames allemaal op vakantie waren (of niet meer werkzaam zijn :cry ), wilde ik haar nog een kans geven. Jessika ziet er wel leuk uit. Een mooi figuurtje met een heerlijke D-cup puur natuur. Ze heeft alleen een wat grote neus. Ach ja, nobody is perfect. Dit keer was haar service wel beter dan de vorige keer. Ze begon met een  :lekker die niet zo heel bijzonder was, maar goed genoeg en vervolgens heb ik haar in  :017a genomen Ook was ze vandaag een stuk aardiger, want na de daad hebben we zeker een minuut of 10 leuk met elkaar gekletst. Ze zal wel nooit een van mijn favorieten worden, maar het was een stuk beter dan de vorige keer. Nog iets, op haar setcard staat "Zungenküsse", maar heb daar niets van gemerkt tijdens het zoenen...

Naam : Jessika
 Nationaliteit/Taal : Hongaarse/ Engels en Duits, maar beide zeer minimaal
 Leeftijd : 23
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 50Kg, maat 36/ D-cup
 Service: PZC, NMC, 69, TZ



Maria
De grote verrassing van vandaag was Maria. Ik was al eens met haar op de kamer geweest in het verleden, maar dat kwam omdat Annamaria mij vroeg of ik Maria op de kamer wilde omdat ze die dag weinig kamers had gedaan. We hebben toen ook alleen wat met elkaar gesproken en verder niets. Wat wel opviel was, dat haar Engels zeer goed is. Ze heeft zelfs een licht Brits accent. Dat hoor je niet vaak bij Roemeense, Bulgaarse of Hongaarse dames.
Ik zag haar op de bank zitten en ik dacht, waarom niet. De eerste kamer met haar hebben we alleen met elkaar gesproken. Ook omdat ik hiervoor net met Jessika op de kamer was en ik nog aan het herstellen was. Op de een of andere manier voelde het goed met Maria en ik heb haar beloofd om later nog een keer met haar op de kamer te gaan. De tweede kamer met haar begonnen we elkaar te zoenen en verder kwamen we niet. Het leek alsof ze met passie zoende. Het voelde zeer goed. Aan het eind van de dag heb ik nog een derde kamer met haar gehad. Weer begonnen met zoenen, waarna ze vervolgens afdaalde en me een heerlijke  :xrated te geven. Daarna nog zeker 15 minuten nagepraat.
Maria was echt de verrassing van de dag. Ze erg aardig, je kunt leuk met haar praten en zoent (in mijn geval, want ik heb vernomen dat ze dat niet vaak doet) zeer goed en met passie. Het leek wel of we een klik met elkaar hadden vandaag :))

Naam: Maria
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits en Engels
 Leeftijd : 27
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 56Kg, maat 36/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Toch een leuke dag gehad, ondank dat mijn favoriete dames op vakantie waren of er helaas niet meer zijn en met Maria als grote verrassing. Toch zou ik blij zijn als mijn favoriete meisjes weer terug zijn van vakantie en Maria mag daar vanaf nu ook toe rekenen.

« Laatst bewerkt op: 20 juni 2018, 22:06:15 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
PAUSCHALCLUB DORTMUND
« Reactie #9 Gepost op: 5 oktober 2015, 23:54:21 »
Zondag was Dortmund weer eens aan de beurt. Flori en Anni waren weer terug van vakantie en ook Antonia, met wie ik een paar maanden geleden een leuke sessie had, was ook net terug.

Flori
De aftrap was met Flori. Sinds Annamaria weg is, ga ik altijd eerst met Flori. Daarna vaak Anni en dan pas de rest. Het was leuk om Flori weer te zien en we hebben dan ook eerst flink bijgepraat. Na een tijdje een kamer opgezocht, waar ze me eerst verwende met een blowjob, waarna ik haar op z'n hondjes moest nemen. Ik kon merken dat ze er behoorlijk van genoot. Ze kwam helaas niet klaar, maar ik dacht, misschien later op de dag. Helaas is Flori later in de middag ziek weg gegaan  :cry Erg jammer, want ik had met haar nog graag 1 of 2 kamers willen doen.

Naam: Flori
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Engels, Duits en Spaans
 Leeftijd : 27
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,70 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 68Kg, maat 38/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69, TZ



Christina
Als tweede was Christna aan de beurt. Na Flori moest ik even bijkomen en dan biedt een massage van Christina zeer goed uitkomst. In totaal ben ik 3 keer met haar op de kamer geweest, waarvan 2x een massage en 1 keer hebben we alleen wat gepraat met elkaar over van alles en nog wat.

Naam: Christina
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits en Spaans
 Leeftijd : 24
 Haarkleur/-lengte : Blond
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 60Kg, maat 36/ D-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Anni
Na wat gegeten te hebben moest ik met Anni op de kamer. Ik had de sessies met haar gemist en was blij dat ze weer terug was. Zij vond het ook leuk om me weer te zien en ze genoot van de  :wildcat sessie die we hadden. De details houd ik liever voor me zelf, maar veel is bij haar mogelijk op dat gebied.

Naam: Anni
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Engels
 Leeftijd : 25
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 52Kg, maat 36/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Alice
Alice kende ik nog niet en ik was nieuwsgierig naar haar. Ze blijkt een goede vriendin te zijn van Antonia. Met Alice heb ik een leuk gesprek gevoerd en op de kamer zijn we eigenlijk niet aan sex toegekomen. Misschien de volgende keer.

Naam: Alice
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Engels en Duits
 Leeftijd : 28
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,65 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 63Kg, maat 38/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Maria
Met Maria had ik de vorige keer een zeer goede klik. afgelopen zondag was die klik er op de een of andere manier wat minder. We hadden nog steeds een leuke sessie, maar er miste iets wat er de vorige keer wel was. Wat weet ik niet, maar het voelde wat minder. Misschien dat het ook kwam, omdat Flori en Anni weer terug waren en die leggen de lat waarschijnlijk wat hoger. Desalniettemin heb ik haar in  000006 genomen en de derde van vandaag was een feit :13:

Naam: Maria
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits en Engels
 Leeftijd : 27
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 56Kg, maat 36/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Antonia
Na weer wat gegeten te hebben en even een sauna gepakt, Antonia opgezocht. Zij is 1 van de mooiste verschijningen in Dortmund. En belangrijker, ze erg aardig. Met haar, net als haar vriendin Alice, een leuk gesprek gehad. Op de kamer hebben we het rustig aan gedaan, want ze moest nog een beetje wennen na haar vakantie. Ik heb haar daarom maar een massage gegeven en verder hebben we wat gekletst.

Naam : Antonia
 Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels, Duits en Spaans
 Leeftijd : 25
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,65 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 52Kg, maat 36/ een perfecte B-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Aline
De grote verrassing vandaag was Aline. Hoewel ze al zo'n 1,5 jaar in Dortmund is en ik haar al vaak heb gezien, ben ik nog nooit met haar op de kamer geweest. Eigenlijk wilde ik op dat moment ook niet met haar naar een kamer, maar eigenlijk met Angelika, maar daar kom ik later nog op terug. Aline is een spontane Bulgaarse meid en heeft een leuk figuurtje. Op de kamer vroeg ze wat ik graag wilde en ik zei dat ik haar eerst wilde verwennen. Dat was geen probleem en ze ging er voor liggen. In het begin merkte ik dat ze een beetje toneel speelde en net deed alsof ze het lekker vond, maar na een tijdje merkte ze dat ik haar goede plekje te pakken had en dat ik door bleef gaan. Toen begon ze echt te genieten en werd ze werkelijk waar klets nat en kwam heerlijk klaar. Helaas was er geen tijd meer voor mij, maar ook Aline moest even bijkomen. De volgende keer mag ze mij laten genieten ;)

Naam: Aline
 Nationaliteit/Taal : Bulgaarse/ Duits
 Leeftijd : 19
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,54mtr
 Postuur/Cupmaat : Tenger, 47Kg, maat 32/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Lauren
Na Aline was de beurt weer aan mezelf. Ik zag Lauren staan achter de bar en na mijn bestelling vroeg ik of ze bij me wilde komen zitten. Geen probleem uiteraard. Na even met elkaar gesproken te hebben, hebben we een kamer gepakt. Ze vroeg op de kamer of ik al eerder met haar op de kamer was geweest en ik zei, dat dat een paar maanden geleden was. Ze kon het zich enigszins herinneren. Gelukkig wist ze mijn gevoelige plekje te vinden en na een tijdje kwam ik dan ook. Daarna nog wat gesproken met haar en vervolgens gedoucht.

Naam : Lauren
 Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels en Duits
 Leeftijd : 28 (op de website 22)
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,50mtr
 Postuur/Cupmaat : Normaal, 48Kg, maat 36/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Vicky
Aan het eind van de dag ben ik nog met Vicky op een kamer geweest. Met name haar ranke figuurtje trok enigszins aan, maar op de kamer viel het een beetje tegen. Haar borsten zien er niet zo uit als op de foto's. Ze zijn nogal slap. En ook haar service is niet zo geweldig. Ze is een beetje een afwerktype. Haar blowjob is ruw en met weinig gevoel. Ik heb het na een tijdje ook maar afgeblazen. Helaas moet je dan 20 minuten op de kamer blijven, anders krijgen de meiden niet volledig betaald en dat wilde ik ook niet voor haar. Vicky was 1 keer, maar nooit weer...  :sign0135:

Naam: Vicky
 Nationaliteit/Taal : Bulgaarse/ Duits
 Leeftijd : 23
 Haarkleur/-lengte : Geblondeerd
 Lengte dame : 1,62mtr
 Postuur/Cupmaat : Tenger, 45Kg, maat 32/ A-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Angelika
Zo, nu Angelika. Ik weet niet wat ze vandaag had, maar het leek wel of ze de hele dag een beetje chagrijnig was. De eerste keer dat ik naast haar ging zitten zei ze bijna niets en na een minuut of tien liep ze zo maar weg. Ze zei dat ze pauze ging houden... Ok, maar vertel me dat dan van te voren... Beetje vreemd. Een paar uur later ging ik weer naast haar zitten. Ze keek nog steeds een beetje chagrijnig, maar minder dan een paar uur geleden. Op een gegeven moment kwam er een andere beer en toen zei ze tegen me dat deze beer al een tijdje op haar wachtte en dat ze eerst met hem moest gaan. Later moest ik maar terugkomen... Vertel me dat dan eerder... Ik ben toen naar Aline gegaan en zei vroeg me waarom ik in een keer weg ging bij Angelika. Ik vertelde haar het verhaal waarop zij het laat aan Maria (Thekefrau) meldde. Het vreemde was ook dat Angelika ook niet met die beer naar een kamer ging. Sterker nog, die beer was al weer weg. Na een paar minuten moest Angelika op het matje komen bij Maria. Die vroeg aan haar of er wat aan de hand was of dat ze problemen had, maar ze zei dat er niets aan de hand was. Het was allemaal wel erg vreemd, omdat ik vaker met haar op de kamer was in het verleden. Hopenlijk is ze de volgende keer beter te pas.

Toch een leuke dag gehad, ondanks het vreemde gedrag van Angelika, de niet al te beste sessie met Vicky en dat Flori helaas halverwege de dag ziek naar huis ging. Toppers vandaag waren Anni, Flori (beide zoals altijd), Christina, Lauren en Aline. Met Antonia en Alice leuke gesprekken gehad, maar de volgende keer zullen we zeker meer doen dan alleen kletsen.

« Laatst bewerkt op: 20 juni 2018, 22:12:26 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
PAUSCHALCLUB DORTMUND
« Reactie #10 Gepost op: 30 oktober 2015, 12:34:44 »
Het leuke aan paysex wat mij betreft is dat er heel veel varianten zijn. Soms kick ik op seks met een heel mooie meid, soms ga ik voor een gf-ervaring, soms wil ik véél seks op 1 dag, soms sta ik open voor ietwat meer kinky ervaringen, etc.
Voor wat véél seks betreft, dat vond ik altijd wel in gangbangs (maar na een niet zo leuke soa heb ik wel een lesje geleerd – gelukkig snel verholpen, maar niet voor herhaling vatbaar, dus heb ik de té onveilige seks, in casu serieel gepijpt worden met cim, maar afgezworen) of in PTX.

Na de berichten dat PTX een gelimiteerd systeem heeft ingevoerd, heb ik dat adres maar links laten liggen en heb ik even rondgekeken naar alternatieven. Al snel kom je dan bij de pauschalclubs uit. In Bochum ben ik intussen 2 keer geweest, met wisselende ervaringen. Eén keer viel het dik tegen, de tweede keer was het acceptabel.

Dan toch nog maar eens elders gaan? Op basis van enkele dames die er op de aanwezigheidslijst absoluut mooi uitzagen dan maar even (nou ja…) naar Dortmund gereden. De heenrit viel nog best mee, met enkel een erg lange Stau aan de overzijde. Tien minuten eerder dan mijn gps voorspeld had, stond ik aan de deur, 3 minuten voor 11.

Vriendelijke ontvangst en een kleine rondleiding door 1 van de thekedames. Honderd euro afgetikt voor 3 uur, met optie tot verlenging (50 euro extra).

De verschillende ruimtes zagen er prima verzorgd uit. Goeie douches met de nodige zeepjes, shampoo etc.

De barruimte/zitruimte beviel me beter dan die in Bochum. Apartje zeteltjes/bankjes langs de muren en de dames zitten mooi verspreid. In eerste instantie val ik op slanke vrouwen en aangezien de blikvangers van op de website niet meteen te zien waren besloot ik na een aantal minuten aan de bar me maar naast Vicky te zetten. Een leuk figuurtje, maar eenmaal uitgepakt vielen de (slappe) borstjes toch wel wat tegen. Maar hoe dan ook, een lekker kontje en na een goede pijpbeurt en een korte doggy-ervaring kwam ik al na een tiental minuten. De verplichte twintig minuten werden volgemaakt met een niet meer dan redelijke rugmassage. Geen verkeerd woord over Vicky, maar weinig herhalingsgevaar.

Even later was er het eerste showtje, waarbij de thekedame actief probeerde heren die kant uit te krijgen, met aanvankelijk weinig succes. Flori en Christina brachten een lesbo/dildoshowtje. Ik heb er even op zitten kijken en al gauw lag ik in het midden. Flori ging op onderzoek en stelde vast dat ik positief reageerde op enige anale stimulatie en al snel werd ik door beide dames ook in die omgeving erg interessant verwend (genomen zeg maar). Toen Christina ook nog mijn tepels bewerkte kwam ik erg bevredigend klaar. Een positieve ervaring, ook al zou ik Flori niet meteen herkend hebben, ze is in werkelijkheid absoluut niet zo slank als op de foto’s – een vaak weerkerend euvel op pauschal.de lijkt het mij.

Intussen was het tijd om even wat te eten. Dit is eerder beperkt. Broodjes met beleg, wat warmgehouden vlees (schnitzel, knakworst e.d.), yoghurt, pudding. Geen hoogstandjes, maar ook niks verkeerds.

Even later ben ik de sauna gaan verkennen. Die ligt buiten, naast het verwarmde zwembad. Dit was voor mij een duidelijke plus. Na een deugddoende goed hete sauna een koude douche, even buiten wandelen en dan wat baantjes zwemmen.

Terug binnen heb ik mij na enig rondkijken bij Diana gezet. Een leuke Roemeense waarmee het gezellig kletsen was. Ze ging mee in mijn opmerking dat de meeste foto’s gephotoshopt waren, maar naar haar zeggen waren die van haar naturel, en dat klopt ook wel. Op de kamer bleek haar pijpen heel erg goed te zijn. Spontaan masseerde ze mijn penis met haar grote tieten en uiteindelijk kwam ik zo enthousiast klaar. Als naspel speelde ze nog wat met mijn ballen en perineum. Een leuke meid met absoluut herhalingsgevaar.

Intussen waren er 2,5 u om. Ik twijfelde tussen afkappen en verlengen. Mijn alibi was niet waterdicht en daarom – en achteraf bleek maar goed ook – heb ik het maar voor gezien gehouden.

De terugweg tot voorbij de Rijn ging aan een tempo tussen 5 en 30 km/u, en dat nog voor de spitstijd.

Samenvattend: een leuke ervaring, voor herhaling vatbaar. De prijs/kwaliteitverhouding is zeker OK, betere partytreffkwaliteit zeg maar. Een nadeel is de toch al weer iets grotere afstand (gecombineerd met de filegevoeligheid en de snelheidsbeperkingen van de betreffende Autobahn). Staar je zeker ook niet blind op de foto’s op de website. Die zijn echt té bewerkt. Maar als je daar rekening mee houdt kun je voor 100/150 euro een leuke middag/dag beleven. Ik ga alleszins (misschien met Allerheiligen al) nog eens terug…
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
PAUSCHALCLUB DORTMUND
« Reactie #11 Gepost op: 2 november 2015, 22:36:58 »
Gisteren even in Dortmund geweest. Helaas kon ik niet de hele dag ivm een verjaardag s'avonds. Wel een dagkaart gekocht, maar tegen 6 uur moest ik helaas vertrekken.

Flori
Zoals altijd, heb ik afgetrapt met Flori.  Flori vertelde me, dat er gisteren een Halloween-party was en dat ze me eigenlijk wel verwacht had. Flori vertelde me dat de party reuze gezellig was en dat ik volgend jaar zeker moet komen. Ik zal proberen er aan te denken.
De sessie met Flori was, zoals altijd weer top. Ze begon me op te warmen met een blowjob en na een tijdje heb ik de klus geklaard in missio. Helaas vandaag maar 1 sessie met Flori gehad ivm de tijd.

Naam: Flori
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Engels, Duits en Spaans
 Leeftijd : 27
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,70 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 68Kg, maat 38/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69, TZ



Christina
Na Flori was ik toe aan een massage en dan ben je bij Christina in de beste handen ;)

Naam: Christina
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits en Spaans
 Leeftijd : 24
 Haarkleur/-lengte : Blond
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 60Kg, maat 36/ D-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Anni
Na deze ontspanning was het tijd voor Anni. Anni weet altijd precies wat ik wil en zij geniet er ook altijd van  :censored ;)

Naam: Anni
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Engels
 Leeftijd : 25
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 52Kg, maat 36/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Aline
De vorige keer in Dortmund had ik een leuke sessie met haar, waarbij ze klaar kwam en haar poesje klets nat was. Dit wilde ik nog eens proberen bij haar. Vandaag genoot ze er weer volop van en was ze weer erg nat van onder. Het geeft je altijd een goed gevoel als je zo'n meid kunt laten komen :))
Ze heeft trouwens nieuwe foto's op de wegsite. Hieronder 1van haar nieuwe foto's

Naam: Aline
 Nationaliteit/Taal : Bulgaarse/ Duits
 Leeftijd : 19
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,54mtr
 Postuur/Cupmaat : Tenger, 47Kg, maat 32/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Maria
De laatste dame van de dag was Maria. Maria kan zeer lekker zoenen. Wel bij de juiste klik, want ze doet dat zeker niet bij iedereen. Na een tijdje gaf ze me een blowjob tot het eind en alles in haar mondje :xrated Ik vroeg er niet om, maar toch deed ze het ;)

Naam: Maria
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits en Engels
 Leeftijd : 27
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 56Kg, maat 36/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Een korte, maar toch leuke dag. Volgende keer zeker de hele dag. Misschien wel volgende week.
« Laatst bewerkt op: 20 juni 2018, 22:14:47 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
PAUSCHALCLUB DORTMUND
« Reactie #12 Gepost op: 16 november 2015, 16:29:02 »
Een zondags bezoekje aan pauschalclub Dortmund. Enigszins onverwacht, want eigenlijk was ik van plan om – misschien de laatste keer alvorens de nieuwe regels rond PT’s en PC’s in Duitsland van kracht worden – nog eens PTX te bezoeken, maar toen ik op een ander forum in een verslagje van een collega las dat er tijdens zijn bezoek geen pzc en geen gb’s waren, heb ik dat maar geschrapt als optie. Ondanks dat ik ‘het’ nog wel eens had willen doen met Vesna en Lola (en Antonia, maar die stond niet in de agenda).

Een PC-club dan maar. Bochum of Dortmund? In Bochum was ik al een paar keer geweest, en eigenlijk viel het me niet erg goed mee wegens te druk en veel te gepimpte foto’s. Bovendien zijn de extra-ontspanningsmogelijkheden er nogal beperkt (enkel sauna en jacuzzi). Voordeel is dat het vanuit het Limburgse land wat dichterbij is dan D’mund.

Dortmund is qua accommodatie mooier (sauna en verwarmd buitenzwembad – waar ik dus meerdere keren van gebruik gemaakt heb tijdens een winderige en regenachtige herfstdag). De barruimte vind ik ook mooier, en ergens is de hele atmosfeer jovialer dan in Bochum, maar dat is natuurlijk een persoonlijk aanvoelen. Hoewel de paar dames waarmee ik sprak die in Bochum én in Dortmund gewerkt hadden, aangaven liever in Dortmund dan in Bochum te zijn.

Het eten is in Xanten dan weer veel beter (uitgebreid warm eten versus de meer basic uitstalling in de PC-clubs) en in PTX heb je ook gratis bier en wijn.

Maar goed, het gaat eigenlijk om de dames. En dan zijn zowel PTX als PCB als PCD in hetzelfde bedje zien. De foto’s van de dames zijn meestal serieus bijgewerkt. Maar niet altijd ten goede. Een enkele keer is de realiteit veel mooier dan de plaatjes. Dat was zo met Kasandra. Afgaande op de foto’s stond ze absoluut op mijn to do-lijstje, maar in werkelijkheid is ze vééél mooier dan op het scherm. Ik was echt onder de indruk van haar prachtige gezichtje, van haar slanke figuur, van haar mooie volle borsten (wel sili's). En van haar prettige karakter. Het werd dan ook een prima sessie met haar, gecompleteerd door een leuk gesprekje achteraf (met de relativering dat het ergens lopendebandseks blijft, niet meteen een gfe-ervaring zoals je in de betere saunaclubs voorgeschoteld krijgt). Tijdens de terugrit naar huis in de buurt van Grefrath bedacht ik me nog wel dat ze het probleemloos zou kunnen maken in eender welke saunaclub.

Op mijn verlanglijstje staan allereerst mooie, slanke meiden, en daarvan waren er genoeg om het een hele namiddag en avond uit te houden.

Zo o.a. Isabel. Een bruinharige Roemeense met een heel mooi gezichtje. Bij haar komen foto’s en realiteit wel behoorlijk goed overeen imho. Naast haar lekkere borsten trok vooral haar mooie gezichtje mijn aandacht. Ook deze sessie valt te omschrijven als betere afwerkseks.

Ook de moeite van het vermelden waard, maar dan wel in iets negatievere zin is de Hongaarse Jessica. Vrij groot, slank, in het oog springende borsten. Op de kamer begon het vrij uniek: dicht tegen me aan liggen, heel behaaglijk, zonder seksuele handelingen. Heel cosy babbelen. Ik dacht wel effe, huh, maar eigenlijk was het best leuk. Het was al later op de avond, en door de hele sfeer had ik geen erectie (meer), maar heel subtiel bracht ze dat terug in orde. Eigenlijk best goed, hoewel ze dan weer voor enkele moodkillers zorgde: haar tepels deden pijn (als ik er alleen al maar naar keek) en doggy kon niet want haar muschi deed pijn en mijn schwanz was zo groot (jaja…). Eigenaardig genoeg bereed ze me echt goed en door wat ze met haar kutspiertjes deed kwam ik ondanks alles toch nog heerlijk klaar met beide handen op haar borsten (nu kon dat ineens wel?). Eind goed, al goed, maar toch een dame met een gebruiksaanwijzing.

De uitsmijter werd Erika. Enigszins exotisch ogend, een (voor mij) zwoele uitstraling. Een slank figuurtje met een klein kontje en een mooie b-cup waarvan de tepels fier rechtop doorheen een touwtjeskleedje priemden (zie foto’s op de website). Ook met haar was de seks – alle beperkingen van het concept in acht genomen – prima.

Wanneer ik dus een keertje veel seks wil hebben dan opteer ik momenteel voor PCD. Er zijn echt wel naar mijn normen pakweg een half dozijn mooie vrouwen (meer dan in PCB, de keren dat ik daar was) en 150 euro is dan een acceptabele prijs. Ik mis wel een beetje de geilheid van de gb’s in PTX…

Een minpuntje (maar daar kan de club niks aan doen) vind ik toch ook wel de afstand en het feit dat je het hele lange stuk langs/door Mühlhausen en Bochum met snelheidsbeperkingen van 60, 80, 100 en 120 km/u zit. En als uitsmijter rijd je de laatste 10 minuten nog over een boulevard in D’mund.

Maar ondanks dat is PCD in mijn beleving momenteel de beste van de drie genoemde 'veelseksclubs'.
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
PAUSCHALCLUB DORTMUND
« Reactie #13 Gepost op: 18 november 2015, 19:41:42 »
Afgelopen zondag in Dortmund geweest en dit keer weer de gehele dag. Ik had Ikke1974 dus wel tegen kunnen komen  ;)

Flori
Zoals bijna altijd was de eerste kamergang met Flori. In totaal heb ik die dag nog 4 keer met Flori een kamer bezocht. 1 keer hadden we seks, want dat wilde ze perse  :)) De overige 3 keer hebben we alleen met elkaar gesproken over allerlei onderwerpen, zoals Roemenië, Nederland, Sinterklaas, etc. Het is altijd leuk met Flori, omdat ze tegen mij erg open is.

Naam: Flori
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Engels, Duits en Spaans
 Leeftijd : 27
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,70 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 68Kg, maat 38/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69, TZ



Isabell
De tweede kamergang was met Isabell. Het was al een tijdje geleden, dat ik met haar was. Ze was een tijdje werkzaam in Saunaclub Love en ze was een tijdje met vakantie.
Ze begon met een  :xrated en verder zijn we niet gekomen, want dit deed ze zo goed, dat ik al vrij snel klaar kwam. Het eerste orgasme van de dag was een feit. Daarna heb ik haar nog een massage gegeven.

Naam : Isabell
 Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels en Duits
 Leeftijd : 22
 Haarkleur/-lengte : Roodbruin, zwart staat haar beter
 Lengte dame : 1,67mtr
 Postuur/Cupmaat : Normaal, 59Kg, maat 36/ mooie C-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Christina
Na een ontbijtje was ik zelf ook toe aan een massage en dan ben je bij Christina aan het juiste adres. Vandaag zelfs 2 keer een massage van haar gehad.

Naam: Christina
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits en Spaans
 Leeftijd : 24
 Haarkleur/-lengte : Blond
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 60Kg, maat 36/ D-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Anni
Met Anni heb ik altijd bijzondere sessies en zo ook vandaag. Sterker, vandaag was weer uitzonderlijk. Je moet haar even kennen, maar als je de juiste chemie met haar hebt, dan kun je geweldige sessies met haar hebben.

Naam: Anni
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Engels
 Leeftijd : 25
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 52Kg, maat 36/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Erika

Een dame die ik al vaak in Dortmund zag, maar nog nooit mee op de kamer was geweest, is Erika. Haar Duits is basic, maar goed genoeg om te communiceren. Ze heeft een super strak slank figuurtje met een lekker bol kontje en lekkere stevige tietjes. Wat wel jammer is, is haar buik. Op de foto's kun je het niet zien, omdat die gefotoshopped zijn, maar ze heeft veel littekens op haar buik. Van andere dames heb ik gehoord, dat dat komt vanwege operaties. Haar service is prima. Ze gaf me een uitstekende  :xrated waarbij ze haar tongetje goed gebruikte. Toen mijn lid op volle sterkte was heb ik het karwei afgemaakt in  000006

Naam: Erika
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits
 Leeftijd : ?
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,67 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 47Kg, maat 36/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69

« Laatst bewerkt op: 20 juni 2018, 22:16:11 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
PAUSCHALCLUB DORTMUND
« Reactie #14 Gepost op: 21 december 2015, 00:30:30 »
Anni

Met Anni gisteren 2 heerlijke sessies gehad. Omdat Flori er niet was, heb ik wat meer tijd met de andere dames kunnen doorbrengen. De eerste sessie met Anni was een sessie zoals ik die altijd met Anni heb. De tweede sessie hebben we het lekker rustig aan gedaan. Daarnaast was ik die dag ook nog met Anni in de sauna. Anni is een van de weinige dames in Dortmund, die af en toe gebruikt maakt van de sauna. In het verleden heb ik haar vaker in de sauna gezien en de enige dame in Dortmund, die ik ook wel eens in de sauna heb gezien en ontmoet is Jasmin.
[attachimg=1]
Blijkbaar houden de overige dames er niet van. In Münster komt het regelmatig voor, dat je een dame in de sauna aantreft. In Bochum heb ik trouwens nog nooit een dame in de sauna gezien.

Naam: Anni
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Engels
 Leeftijd : 25
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 52Kg, maat 36/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Anelia

De tweede dame van de dag was Anelia. Een lange slanke Hongaarse dame. Een tijdje terug had ik haar al eens gezien in Dortmund, maar vandaag was ik nieuwsgierig naar haar. Haar uitgebreide servicepakket spraak me aan en ik wilde wel eens zien wat er allemaal mogelijk is en het blijkt dat er veel bij haar mogelijk is. Met Anelia had ik gisteren twee sessies. De eerste sessie anaal (iets dat ik niet vaak doe) op z'n hondjes. De tweede sessie PZC tot het einde. Ze heeft overigens ook analfisting passief in haar pakket, maar daar heb ik niet naar gevraagd. Misschien doe ik dat wel de volgende keer. Het kan zijn dat het een fout op de website is, want het lijkt me vrij extreem voor in een Pauschalclub. Hoewel, vroeger was er een dame genaamd Aneta, die vaginale fisting aanbood en dat heb ik ook daadwerkelijk bij haar mogen doen.

Naam : Anelia
 Nationaliteit/Taal : Hongaarse/ Duits
 Leeftijd : 23
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,78 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 58Kg, maat 38/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69, TZ



Christina

Zoals altijd heb ik met Christina alleen massages en ook vandaag weer 2 keer mogen genieten. Altijd lekker voor of na een saunagang.

Naam: Christina
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits en Spaans
 Leeftijd : 24
 Haarkleur/-lengte : Blond
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 60Kg, maat 36/ D-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Letizia

Een dame die niet vaak op zondag werkt is Letizia. Vandaag was ze er voor de verandering wel. Met Letizia heb ik in het verleden al eens een paar keer een sessie gehad, maar deze sessies waren zeer mager. Vandaag viel het mee met haar. Ze gaf me een goede blowjob en ik heb het afgemaakt in missio. Daarna nog even leuk kunnen babbelen met haar. Leuk dat er bij haar progressie in zit. Wie weet groeit ze nog uit tot een van mijn favorieten. Maar dan heeft ze nog een lange weg te gaan, want de lat ligt erg hoog wat dat betreft.

Naam : Letizia
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Engels en Duits
 Leeftijd : 20
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,57 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 57Kg, maat 36/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Maria

Het was al weer een tijdje geleden dat ik met Maria op de kamer was. Gisteren vond ik het weer een keer tijd. Maria kan heel lekker zoenen. Dat hebben we dan ook alleen maar gedaan en een beetje bijkletsen. Ik heb haar belooft, dat we de volgende keer meer gaan doen dan alleen zoenen.

Naam: Maria
 Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits en Engels
 Leeftijd : 27
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 56Kg, maat 36/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69



Aline

De laatste dame van de dag was Aline. Ik zat te twijfelen tussen Bianca en Aline, omdat ik nog geen dame had laten klaarkomen, koos ik voor Aline. Ik wist dat ik bij Aline de meeste kans op succes had. En ik had gelijk, want ze genoot er zichtbaar van. Na de sessie was haar poesje echt drijfnat.

Naam: Aline
 Nationaliteit/Taal : Bulgaarse/ Duits
 Leeftijd : 19
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,54mtr
 Postuur/Cupmaat : Tenger, 47Kg, maat 32/ B-cup
 Service: PZC, NMC, 69

« Laatst bewerkt op: 20 juni 2018, 22:20:08 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.