Forum > H A P P Y  G A R D E N - Oedt

LIVE FROM HAPPY GARDEN

<< < (2/10) > >>

pret:

--- Citaat van: de vulkaan spesjalist op 17 september 2016, 19:14:58 ---Er lopen hier veel zaad vragende vrouwen zadel vragende vrouwen zijn ook geld vragende vrouwen de :djparty: heeft de volume knop gevonden  :o

--- Einde van citaat ---

Pffff rakkers hebben het ook niet makkelijk he. Naast zaad ook nog eens geld deponeren.  :lol

sexmachine:

--- Citaat van: de vulkaan spesjalist op 17 september 2016, 19:14:58 ---Er lopen hier veel zaad vragende vrouwen zadel vragende vrouwen zijn ook geld vragende vrouwen de :djparty: heeft de volume knop gevonden  :o

--- Einde van citaat ---
Zadelvragende vrouwen ? Ik wist niet dat er een themadag was vandaag in Happy    :17: :lol_hitting:


de vulkaan spesjalist:

--- Citaat van: sexmachine op 17 september 2016, 19:37:08 ---
--- Citaat van: de vulkaan spesjalist op 17 september 2016, 19:14:58 ---Er lopen hier veel zaad vragende vrouwen zadel vragende vrouwen zijn ook geld vragende vrouwen de :djparty: heeft de volume knop gevonden  :o

--- Einde van citaat ---
Zadelvragende vrouwen ? Ik wist niet dat er een themadag was vandaag in Happy    :17: :lol_hitting:




--- Einde van citaat ---
last van dikke vingers maar ik bedoelde zaat vragende  :039: voor thema feestjes moet je bij kanarie piet zijn  :cheer:

de vulkaan spesjalist:
Me eerste kamer gedaan met rebeca en wel van Roemenië ik was te vreden

de vulkaan spesjalist:
Het begin tot regenen in oed en dat is niet goed  :adult

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie