Forum > LOVE TOXIC - Enger

LOVE TOXIC ERVARINGSBERICHTEN

<< < (2/3) > >>

koosje12:
....Love Toxic het vervolg:

Na de sessie "Gruppensex" had ik wel zin in een 1:1 sessie met Nieves en ze zat ook te lonken toen ik aan de bar zat. Ik wilde echter eerst nog even een pauze nemen alvorens weer aan de gang te gaan. Zittend aan de bar werd ik echter "ontvoerd" door Merlyne en gezien haar aanbod aan het begin van de dag liet ik het eigenlijk gewoon gebeuren. De sessie met Nieves zou zeker nog wel volgen, ik was immers nog niet van plan om naar huis te gaan.

Eerst wat smalltalk op de bank. Merlyne verteld geboren en getogen te zijn in Frankrijk en de tweede deel van haar leven in Duitsland te hebben gewoond. Ze spreekt dan ook vloeiend Duits. Dat haar Franse kwaliteiten ook perfect zijn zou ik wat later alsnog ontdekken  :)).

Eenmaal op de kamer werd kleine Koosje eerst mondeling op sterkte gebracht waarna we naar Stellung 69 wisselenden, zodat ik ook haar donkere pussy kon proeven. Vanwege het lengteverschil kon ze er echter niet goed meer bij (of ik niet), zodat ze terugwisselde naar een reguliere Franse positie. Na een tijdje vroeg ze of ze zo verder moest gaan of dat ik haar achterdeurtje nog wilde proberen en dat laatste wilde ik wel. Dus werd er een Gummi gemonteerd en nam ik achter haar plaats. Dit hebben we tijd zo volgehouden waarna we naar missio via de "voordeur" wisselden. Het leek echter vanwege de voorgaande sessies echter nog niet te gaan lukken, maar deze donkere schone wilde absoluut van geen ophouden weten. Het rubbertje werd weer verwijderd en ze liet haar Franse herkomst weer gelden. Met een vinger in haar achterdeurtje en een andere vinger in haar andere gaatje kwam het uiteindelijk toch nog tot een grandioos hoogtepunt. Ook deze dame is echt weer een hoogtepunt in deze club.

Merlyne
Herkomst:Frankrijk
Leeftijd: 35
Postuur: Normaal
Haren: Donker, tot voorbij de schouders
Borsten: D natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken, frans (zc), vingeren, anaal (mc), nmc, FT
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed



Nu moest ik alsnog een wat langere pauze nemen. Eerst dus even de sauna in en vervolgens nog een hapje in de eetruimte. Na nog een tijdje aan de bar was Nieves blij dat ik me naast haar zetelde. Al snel wilde ze daarom een kamer opzoeken en dit wilde ik haar zeker niet onthouden. Na een korte Franse verwenning wilde ze al snel neuken. Begonnen in doggy, zoals we eerder op de dag op het grote matras gestopt waren. Ze gaf heftig tegengas zodat het laat op de avond nog hard werken was. Daarna draaiden we om en hebben het minstens zo heftig voortgezet in missio. In bar lijkt deze dame wat ingetogen, maar op eenmaal op de kamer is het echt een beest.

Nieves:
Herkomst: Spanje (?)
Leeftijd: 32
Postuur: Volslank
Haren: Donkerrood, tot voorbij de schouders
Borsten: C natuur (met grote tepels)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken (zc), Frans (zc), nmc
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed




De volgende sessie ""Gruppensex" na een collectieve dans van alle dames op het podium sloeg ik maar even over (in de tussentijd was het ook wel wat drukker geworden in de club). Toen alle dames weer terugkwamen begon ik echter langzaamaan eens te kijken met wie ik graag nog eens samen zou willen zijn. Mijn oog was die dag al een aantal keer gevallen op een lange donkerharige dame met bril gekleed ik een lange jurk. Van de foto's op de website herkende ik haar zo nog niet, dus ik was wel benieuw wie het eigenlijk was. Nadat ze me bij haar op de bank uitnodigde stelde ze zich voor als Aysa volgens haar van half Italiaanse en half Turkse roots. Met deze dame zou ik mijn laatste sessie van de dag (of eigenlijk ondertussen de nacht) hebben.

Op de kamer gaf ze aan FT in haar pakket te hebben, dus ik liet haar begaan toen ze met haar mondje de verwenning van kleine Koosje begon. Na geruime tijd genoten te hebben kwam de laatste explosie van dit bezoek eruit.

Aysa:
Herkomst: Italië / Turkije
Leeftijd: 25
Postuur: Normaal
Haren: Zwart, stijl tot voorbij de schouders
Borsten: C natuur
Tattoo: Ja
Genoten services: aftrekken (zc), Frans (zc), FT
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Goed



Hoewel ik nog ruimte over had voor streepjes op mijn bandje en ook nog wel tijd, besloot ik dat het ondertussen tijd was om mijn eigen kamer op te zoeken. Bij de bar kreeg ik mijn sleutel en de thekendame Olga begeleidde me nog even richting kamer. Ze vroeg hoe mijn dag bevallen was ik en kon alleen maar beamen dat het zeer goed was geweest.

De kamer boven is ingericht als een reguliere hotelkamer: Na binnenkomst aan de ene zijkant een kast voor kleding en een bankje om je koffer op te leggen en aan de andere zijde een badkamer (douche, toilet, wastafel) en dan verder de kamer in natuurlijk het bed, met daar tegenover een TV aan de wand. Dan over de gehele breedte van de kamer een balkon. Het belangrijkste: Het bed was zeer comfortabel. In combinatie met de vermoeiende maar zeer geslaagde dag duurde het dus niet lang voordat ik in dromenland was. De volgende dag verliet ik de club aan het einde van de ochtend weer. De mogelijkheid tot overnachting in de club had voor mij zeker meerwaarde, zeker omdat deze club toch een stuk verder rijden is. Het is een stuk relaxter om 's avonds niet na te hoeven denken over de lange terugreis, maar meteen een bed op te kunnen zoeken.

Onderweg naar huis liet ik me de voorgaande dag nog een keertje voorbij komen

Als positief ervaren van deze club:
- Met stip: Het hoge servicelevel wat de dames ten toon spreiden. Helaas is het in veel flatrate clubs gebruikelijk om de gast zo snel mogelijk tot een hoogtepunt te brengen om dan zo snel mogelijk weer op zoek te gaan naar een volgend "slachtoffer". Daar is hier absoluut geen sprake van (met als extreem voorbeeld de sessie van Arabella)
- De vriendelijkheid van de thekendame Olga
- De mogelijkheid om tegen een redelijk bedrag in de club te overnachten en zo pas de volgende nacht naar huis te hoeven rijden.

Ietwat nadelig:
- De afstand tot de club: heen en terug samen toch circa 5 uur.
- De ietwat dunne matrassen op de kamers waar beneden de actie plaatsvindt

De club werkt overigens met een "bandjessysteem". De kleur van het bandje geeft aan of je een 1-uurs, 3-uurs of dagkaart hebt gekocht (waarbij verlengen achteraf mogelijk is). Voor een dagkaart mag je maximaal 7 keer met een dame naar de kamer. Hierbij tellen de Gruppensex sessies niet mee en als je met meer dan één dame naar de kamer gaat, telt dat slechts voor één streepje. Je hebt dus ruim voldoende mogelijkheid tot "ontspanning". Bij de bar krijg je in ruil voor een streepje op je bandje een muntje wat je aan de dame geeft en een frisse handdoek voor onder de douche (handdoeken zijn uiteraard ook tussendoor verkrijgbaar).

Bij een dagkaart zitten ook twee biertjes of één andere alcoholische drank inbegrepen. Indien je meer wilt is het mogelijk om dit tegen betaling te krijgen, waarbij Olga wel goed in de gaten hield hoeveel iedereen al gehad had en of ze nog met de eigen auto naar huis moesten en of het verstandig was om er nog eentje te nemen. Aan het einde van de avond kwam er een groepje Kazachstanen in de club waarbij ik persoonlijk de alcohol limiet wel wat lager zou hebben gesteld

De aanwezigheidslijst op de website klopte met de werkelijke aanwezigheid. Enkel Jenny, die ook aangekondigd was werkte die dag aan de andere kant van de bar. Ze had behoorlijke last van haar maag en dat was haar ook aan te zien. Buiten de reeds beschreven dames waren nog in de club: Paula (Roemenië), Bianca (Roemenië), Diana (Roemenië) en Sindia (Hongarije).

Herhalingsgevaar voor een bezoek aan Love Toxic is er zeker. Als Arabella op de agenda staat en ik heb tijd, dan zal ik deze club zeker nog eens bezoeken. Ook dan zal ik het waarschijnlijk combineren met een overnachten erna.

Love Toxic en Relaxxxboard hartelijk dank voor het verkregen vrijkaartje!!!!

koosje12:
Al weer een paar weekjes geleden, maar na een goede vorige ervaring besloot ik weer terug te gaan naar Love Toxic in Enger. Ditmaal niet met een overnachting in de club zelf, maar in een hotel in de buurt. Na een vlotte checkin in het hotel kwam ik net iets voor half drie bij de club aan. De ontvangst was wederom vriendelijk en na het afgeven van twee briefjes van 50 euro mocht ik me omkleden in een ijsberen (wel een aparte ijsbeer overigens: ipv een witte badstoffen jas, ditmaal een grijs berenvel van een soort van pyamastof, op zich wel comfortabel, wel zat er een lint aan wat je tweemaal moest omslaan om er niet over te struikelen)



Omdat ik er vanuit ging dat er net als de vorige keer rond 15:00 weer show en gruppensex op het programma stond, besloot ik eerst even een hapje te eten. Eenmaal terug in de bar was er echter van show nog geen sprake en sprak Maria me aan. Met haar had ik een paar jaar geleden al eens gekamerd (toen ook de eerste sessie van de dag). Ze is ten opzichte van de rest al iets ouder, maar nog even vriendelijk als destijds, dus ik sloeg haar aanbod voor het verkennen van een kamertje niet af. Op de kamer eerst een Franse verwenning van kleine Koosje, maar omdat het de eerste sessie van de dag was werd er een rubbertje omheen gedaan en nam ze vervolgens bovenop plaats om het zo in een fraaie rit af te maken.

Maria:
Herkomst:Bulgarije
Leeftijd: 30+
Postuur: Normaal
Haren: Blond, tot voorbij de schouders
Borsten: C natuur
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken, frans (zc), nmc
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Ruim voldoende
Service: Goed



Na een korte pauze was het de eveneens blonde Sabrina die me aan de bar aansprak. Ook met haar had ik een paar geleden al eens gekamerd en destijds ook een zeer prettige massage mogen ontvangen. Ze was pas weer sinds kort terug in de club na een langer verlof in haar thuisland Hongarije. Toen ze me uitnodigde had ik ook niet veel tijd nodig om te besluiten haar te volgen naar een kamer.

Op de kamer ook nu eerst een franse verwenning (zc) welke zeer netjes werd uitgevoerd. Daarna werd kleine Koosje opgesloten in een condoom om vervolgens met deze blondine een sessie lichaamsbeweging in diverse posities. Ook nu was een gevuld rubbertje het uiteindelijke gevolg.

Sabrina:
Herkomst:Hongarije
Leeftijd: 35
Postuur: Slank tot normaal
Haren: Blond, tot ca de schouders
Borsten: B natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken, frans (zc), nmc
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed




Na een hapje eten was het dan nu wel tijd voor een show. Sindia maakte zich klaar voor een dansact op het podium. Dit was niet verkeerd. Na afloop van de show werden de mannelijke gasten door de heren uitgenodig tot een rondje gruppensex. Niet alle heren hadden interesse waardoor er twee dames op me af kwamen, toevalligerwijze net de twee dames waar ik al een rondje mee gedaan had: Maria en Sabrina. Ze nodigden me uit om op de bank tussen hen in plaats te nemen. Maria daalde naar beneden af om kleine Koosje te verwennen terwijl Sabrina haar sappige borstjes aanbod en met haar handen de balletjes nog wat verwende. Mijn beiden handen had hun weg gevonden naar een Oost-Europees poesje. Een niet onprettige ervaring. Omdat de beide sessies ervoor nog niet zo heel lang geleden waren, leidde het echter niet tot een explosie. Na een tijd zo genoten te hebben bedankte ik daarom beide dames voor dit genot en besloot ik me te gaan douchen.

Maria:
Herkomst:Bulgarije
Leeftijd: 30+
Postuur: Normaal
Haren: Blond, tot voorbij de schouders
Borsten: C natuur
Tattoo: Nee
Genoten services: Frans (zc) aftrekken (zc), vingeren (zc), gruppensex
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Ruim voldoende
Service: Goed



Sabrina:
Herkomst:Hongarije
Leeftijd: 35
Postuur: Slank tot normaal
Haren: Blond, tot ca de schouders
Borsten: B natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken (zc), vingeren (zc), gruppensex
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed




Na een nu wat langere pauze inclusief saunagang zat ik weer aan de bar. Genietend van mijn koffie hoorde ik achter me een van de dames redelijk luidruchtig vragen of ik bij haar wilde komen zitten. Het was de Spaanse Nieves met wie ik een maand of twee daarvoor ook twee sessies had mogen hebben. Ze had een sexy jurkje aan met daaronder enkel een paar rode heuphoge laklaarzen. Met haar beetjes gespreid nodige ze uit, wat ik dan ook maar deed.

Op de kamer ook nu eerst een Franse verwenning (zc), maar Nieves is iets minder van het tedere werk, ze is meer van het wat stevigere optreden. Er moest dus een comdoom omheen waarna we verder "sporten" in eerst missio gevolg door een langere sessie in doggy. Door de dunne matrassen in deze club voel je dan overigens al snel de houten plank eronder :-(. Deze sportieve prestatie leidde uiteindelijk wel tot een fraai resultaat.

Nieves:
Herkomst: Spanje (?)
Leeftijd: 32
Postuur: Volslank
Haren: Donkerrood, tot voorbij de schouders
Borsten: C natuur (met grote tepels)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken (zc), Frans (zc), nmc
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed




Na wederom een showact (een dansact van Monica met nog een toegift door Merlyne) belandde ik uiteindelijk op het grote bed met Sindia die me haar borsten aanbood en de zeer goed uitziende Anna die tussen mijn benen plaats nam. Anna begon me al geil aankijkend met haar handjes en mondje te verwennen. Dit hield ik redelijk lang vol, maar na een tijd moest ik me toch overgeven wat leidde tot een kleine explosie over mijn buik en het lichaam van Anna.

Sindia:
Herkomst: Hongarije
Leeftijd: 25
Postuur: Normaal
Haren: Zwart, lang
Borsten: B natuur
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken (zc), gruppensex
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Goed
Service: Goed




Anna:
Herkomst: Roemenië
Leeftijd: 26
Postuur: Normaal
Haren: Blond, stijl, tot voorbij de schouders
Borsten: Ruime A natuur
Tattoo: Ja
Genoten services: aftrekken (zc), Frans (zc), gruppensex, COB
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Uitstekend
Service: Zeer goed




Wat later op de avond vroeg Nieves om weer naar plaats te nemen. Ik was na de vorige rondes echter redelijk uitgeput, maar dit was voor haar geen probleem, ik kon ook gewoon even naar plaats nemen. Dit gedaan en inderdaad een tijdje zitten kletsen, maar toen vond ze het toch weer tijd voor een nieuwe sessie en ik ze was behoorlijk overtuigend. Het werd grotendeels een herhaling van de kamergang eerder op de dag, met het verschil dat er nu geen resultaat meer inzat en ik uiteindelijk moest capituleren ipv ejaculeren.

Nieves:
Herkomst: Spanje (?)
Leeftijd: 32
Postuur: Volslank
Haren: Donkerrood, tot voorbij de schouders
Borsten: C natuur (met grote tepels)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken (zc), Frans (zc), nmc
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed




Toen het al bijna nacht werd ontvoerde Merlyne me. De donkere schone nam me mee naar een kamer waar er ook nu weer een herhaling van zetten te wachten stond. Geen herhaling van eerder op de dag, maar van het vorige bezoek. Dus begonnen met Frans (zc) c.q. standje 69. Daarna mocht ik in doggy haar achterdeurtje betreden en daarna ook na een "bandenwissel" in missio ook de voordeur, maar we maakten het af - terwijl ik haar mocht vingeren - met een franse verwenning in haar mondje. Deze dame is echt een servicewonder, ze geeft echt niet op tot het door haar gewenste resultaat is bereikt.

Merlyne:
Herkomst:Frankrijk
Leeftijd: 35
Postuur: Normaal
Haren: Donker, tot voorbij de schouders
Borsten: D natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken, frans (zc), vingeren, anaal (mc), nmc, FT
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed




Ondertussen was het bijna tijd om mijn hotel op te gaan zoeken (wat nog een uitdaging was, mijn navigatie had me op de heenweg namelijk langs een paar zeer smalle en onverlichte weggetjes door landerijen en het bos gestuurd), maar eerst kwam er nog een show aan. Ditmaal verzorgde Anna het vertier. Wat een body en wat een energie wow!.

Omdat er meerdere gasten al vertrokken of vermoeid waren kwam ik op het bed weer met meerder dames terecht. Nieves die naast me lag en met wiens borsten ik kon spelen, Merlyne tussen mijn benen die zich met kleine Koosje bezig hield, Jenny die met de gast naast me bezig was, maar tussentijds haar weelderige siliconenborsten beschikbaar stelde en hier en daar met haar nagels rondging en daar kwam dan Monica ook nog eens bij wie vroeg of ik wilde muschilecken. Deze veelvoud aan aandacht kon uiteindelijk niet anders dan tot een laatste schot van de dag (of eerste van de nacht) leiden. Hierna was het dan toch tijd om me een laatste keer te douchen en me weer in straatkleding te verkleden.

Nieves:
Herkomst: Spanje (?)
Leeftijd: 32
Postuur: Volslank
Haren: Donkerrood, tot voorbij de schouders
Borsten: C natuur (met grote tepels)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken (zc), gruppensex
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed




Merlyne:
Herkomst:Frankrijk
Leeftijd: 35
Postuur: Normaal
Haren: Donker, tot voorbij de schouders
Borsten: D natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken, frans (zc), COB, gruppensex
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed




Monica:
Herkomst:Bulgarije
Leeftijd: 22
Postuur: Normaal
Haren: Donker, tot voorbij de schouders
Borsten: A-B natuur
Tattoo: Nee
Genoten services: beffen, gruppensex
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Ruim voldoende
Service: Goed




Jenny:
Herkomst:Hongarije
Leeftijd: 25
Postuur: Normaal
Haren: Middelblond, lang
Borsten: Ruime C (siliconen)
Piercing: Ja (oa tussen borsten
Tattoo: Nee
Genoten services: strelen, gruppensex
Vriendelijkheid: Ruim voldoende
Uiterlijk: Goed
Service: Ruim voldoende




Ik had het geluk dat de navigatie me ditmaal niet over de smalle weggetjes stuurde, maar over begaanbare en verlichte wegen door de bewoonde wereld. Terugkijkend op een zeer geslaagde dag kon ik vervolgens mijn bed opzoeken. Love Toxic Enger en de aanwezige dames hartelijk bedankt!.

De volgende keer ga ik (indien beschikbaar) denk ik toch wel weer voor overnachting in de club zelf. Om je 's nachts eerst nog weer in je straatkloffie te moeten hijsen is net wat minder prettig dan in je badjas naar boven te lopen om daar dan meteen je bed te vinden.

(klein minpuntje: Paula stond die dag wel gepland, maar was blijkbaar niet op komen dagen, ze zou nog wel gebeld dat ze later kwam, maar toen ik vertrok had ik haar nog niet gezien dus dat was iets meer dan "ietsje later", de andere dames maakten dit gemis echter meer dan goed)

koosje12:
Afgelopen zaterdag reisde ik weer een keertje af naar Love Toxic in Enger. Deze keer had ik besloten om naderhand weer in de club te overnachten en had hiertoe van tevoren alvast een kamer gereserveerd.

Rond 13:15 kwam ik na een probleemloze reis aan bij de club. De ontvangst door Olga was vriendelijk en ik mocht een badjas in ontvangst nemen en boven een kamer uitzoeken. Dat werd ditmaal kamer 2. Op de kamer mijn spulletjes gestald en na een douche mijn kleding vervangen door de badjas.

Eenmaal beneden eerst eens even rondgekeken en een broodje gegeten. Weer terug aan de bar nodigde Nieves me uit. Na eerdere goede ervaringen met deze Spaanse had ik geen reden om te weigeren. Dus na een kort praatje op de bank op naar een kamertje. Daar begon ze met een Franse verwenning (zc) waarna er een rubbertje werd gemonteerd en we verder gingen in een leuke sessie doggy. Nieves stelde me deze keer ook weer niet teleur en de dag was goed begonnen.

Nieves:
Herkomst: Spanje (?)
Leeftijd: 32
Postuur: Volslank
Haren: Donkerrood, tot voorbij de schouders
Borsten: C natuur (met grote tepels)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken (zc), Frans (zc), nmc
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed



Na nog een broodje en een drankje nam ik op een bankje plaats naast Anna.

Anna had me vorige keer niet onverdienstelijk verwend tijdens een rondje gruppensex. Van een 1 op 1 sessie was het destijds niet gekomen, daar moest nu maar eens verandering in komen. Anna is op de bank relatief rustig, maar op de kamer verandert dat wel.

Ook nu weer begonnen met een goede franse sessie (zc), gevolgd door "bezadeling" van kleine Koosje en een rondje "reiterstellung". Afgemaakt hebben we het uiteindelijk in missio.

Zoals de vorige keer al aangegeven een meid met een fraai koppie en een fraai lichaam. Klein beetje jammer zijn haar kleine borstjes.

Anna:
Herkomst: Roemenië
Leeftijd: 26
Postuur: Normaal
Haren: Blond, stijl, tot voorbij de schouders
Borsten: Ruime A natuur
Tattoo: Ja
Genoten services: aftrekken (zc), Frans (zc), nmc
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Uitstekend
Service: Zeer goed



Na twee rondjes relatief snel achter elkaar was het tijd voor een iets langere pauze. Alleen kwam daar op een gegeven moment een show van Nieves aan (een dansact op het podium) en als de dames zo hun best doen, is het natuurlijk wel zo fatsoenlijk om daar even te gaan kijken  ;). In de aanloop naar de act begon Griselda me al aardig op te geilen met een soort van striptease act voor mijn neus  :o. Na de act van Nieves kwam de oproep tot gruppensex en ik belandde op het bed met Arabella en Merlyne, ze discussieerden met elkaar wie kleine Koosje en wie de balletjes mocht verwennen. Uiteindelijk won Arabella de strijd om kleine Koosje en nam Merlyne daaronder de honeurs waar. Omdat Arabella zeer goede mondelinge kunsten in huis heeft genoot ik zeer en liet ik de beide dames hun gang gaan. Griselda was ondertussen in een fanatieke rit bovenop de gast naast me verwikkeld, die dit niet heel lang vol hield. Griselde hield het echter wel vol en had blijkbaar nog niet genoeg, ze was dus van plan om ook mij te bestijgen. Op zich genoot ik goed van de diensten van Arabella en Merlyne, maar de killerbody van Griselda (zeer fraaie borsten, leuk koppie en een lang lichaam) kon ik ook niet weerstaan en sowieso had ik niet veel keuze met al die dames die me vasthielden op het matras. Aldus nam Griselda bovenop plaats en begon aan een enthousiaste rit waarbij ik een zeer mooi uitzicht had op haar fraai gevormde voorgevel. Na geruime tijd steeg ze af en ging met haar handen verder. Ondertussen kwam ook Patrizia erbij en bood haar borsten aan en ook Sabrina was klaar met haar "Freier" en kwam erbij maar met reeds vier andere dames was er niet veel ruimte meer. Met zoveel aandacht duurde het niet lang voordat er een zeer krachttige volgde. Door het enthousiaste bewegen van de handen van Griselda waar ze ook mee doorging toen de explosie al op gang kwam, kwam het tot het gezicht van Sabrina, het lichaam van Arabella en Griselda. Ik verontschuldige me tegenover de dames, maar kon er eigenlijk niet veel aan doen, het richten lag immers niet in mijn handen  ;D.

Merlyne:
Herkomst:Frankrijk
Leeftijd: 35
Postuur: Normaal
Haren: Donker, tot voorbij de schouders
Borsten: D natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken, frans (zc), gruppensex, cob
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed



Arabella:
Herkomst: Roemenië/Rusland
Leeftijd: Begin 30
Postuur: Slank
Haren: Blond, krullend, tot net boven de schouders
Borsten: B natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken (zc), frans (zc), vingeren, cob, gruppensex
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed



Griselda:
Herkomst: Griekenland (volgens de website), Roemenië?
Leeftijd: 26
Postuur: Slank
Haren: Donker, stijl, tot voorbij de schouders
Borsten: C
Piercing: Nee
Tattoo: Ja
Genoten services: aftrekken (zc), nmc, cob, gruppensex
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Zeer goed
Service: Zeer goed



Patrizia:
Herkomst: Bulgarije
Leeftijd: 21
Postuur: Slank
Haren: Donker, stijl, tot ruim voorbij de schouders
Borsten: B natuur
Genoten services: gruppensex
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Goed
Service: Goed



Sabrina:
Herkomst:Hongarije
Leeftijd: 35
Postuur: Slank tot normaal
Haren: Blond, tot ca de schouders
Borsten: B natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Nee
Genoten services: gruppensex, cob, cof
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed



Nu was het tijd voor een langere pauze, met onder andere een ronde in de sauna (goed heet) en daarna uitpuffen op een van de ligbedden in de ruimte net daarbuiten. Daarna nog even een hapje eten in de keuken. Het menu in deze club is niet zo heel erg uitgebreid, maar voor een losse dag voldoet het zeker. Voor eventuele stamgasten kan ik me voorstellen dat de knakworsten en broodjes je op een gegeven moment de neus uitkomen. Voor mij echter geen klachten.

Toen ik weer even aan de bar zat voor een drankje kwam Sabrina buurten. Ze was blijkbaar niet boos meer voor de "ongeplande douche" die ik haar eerder die dag op het grote bed bezorgd had  ;D. Na wat smaltalk volgde ook nu de gang naar een van de kamers. Op de kamer ook nu weer een geslaagde Franse sessie (zc) gevolgd door Reiterstellung en missio (uiteraard beiden mc).

Sabrina:
Herkomst:Hongarije
Leeftijd: 35
Postuur: Slank tot normaal
Haren: Blond, tot ca de schouders
Borsten: B natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken, frans (zc), nmc
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed



Na wederom een langere pauze stond de tweede act van de dag op het programma. Een dame die deze dag voor het eerst in de club was: De Bulgaarse Christina, een jonge donkerharige slanke en kleine dame verzorgde een enthousiaste Oost-Europese dans. Later op de dag verdween deze dame echter weer, blijkbaar was het partytreff concept niet geheel haar ideaal. Ik begreep dat ze eerder ook al in een sauna of FKK club zou hebben gewerkt.

De derde dansact van de dag stond gepland voor Sarah. Een eveneens Bulgaarse kleine dame. Ook nu weer een Oost-Europese dans. Hiervoor had ze een outfit met de nodige bedeltjes aan. Langzaamaan veranderde de dans in een striptease acts.

Na deze dans stond Griselda voor me en ze liet haar jurkje vallen waardoor haar zeer fraai gevormde borsten zich weer ontvouwden alsmede haar werkelijke killerbody. Dan ben je gewoon betoverd en heb je niet veel andere keuze dan je mee te laten voeren  C:-).

Op het bed ditmaal een enthousiaste franse verwenning wat ze ook lang volhield (alleen jammer dat je dan niet meer zo'n goed uitzicht op haar voorgevel hebt.....). Vanwege de eerdere sessies kwam het ditmaal echter niet tot een eindresultaat. Dat lag echter zeker niet aan de kunsten van Griselda.

Griselda:
Herkomst: Griekenland (volgens de website), Roemenië?
Leeftijd: 26
Postuur: Slank
Haren: Donker, stijl, tot voorbij de schouders
Borsten: C
Piercing: Nee
Tattoo: Ja
Genoten services: aftrekken (zc), fzc
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Zeer goed
Service: Zeer goed



Aan het einde van de avond kwam Sarah buurten. Een kleine appetijtelijke dame van maximaal 1.60m. Tja en wat volgt er dan na een gesprekje op de bank: Een gang naar een kamer. Eerst een korte Franse verwenning (zc), maar ze wilde al snel een condoompje omdoen waarna we in doggy verder gingen. Met een zeer compact achterwerkje heb je wat lekkers om vast te pakken. Als snel kwam echter de vraag of ik al "Fertig" was, dat enthousiasmeert natuurlijk niet erg. Daarna zijn we verder gegaan "met het handje" en volgde er nog wel een resultaat. Een leuke uitziende dame, met jammergenoeg wel wat slappe borstjes en een iets te gehaaste indruk.

Sarah:
Herkomst: Griekenland (volgens de website), Roemenië?
Leeftijd: 24
Postuur: Slank
Haren: Donker, stijl, tot aan de schouders
Borsten: A (natuur, helaas aan de slappe kant)
Piercing: Ja
Tattoo: Ja
Genoten services: aftrekken (zc), fzc, nmc, cob
Vriendelijkheid: Voldoende
Uiterlijk: Ruim voldoende
Service: Voldoende



Ondertussen was het al nacht geworden en overtuigde Nieves me om naast haar op de bank plaats te nemen. Ik had niet veel illusie dat er nog wat in zou zitten, maar Nieves was behoorlijk overtuigend om uiteindelijk toch maar weer een kamer op te zoeken. Op de kamer allereerst een Franse behandeling (zc) waarbij ook de balletjes niet werden vergeten, maar deze dame is meer van het stevige neuken en dat moest dus gaan gebeuren en wel in doggy. In tegenstelling tot de vorige ronde met Sarah nu juist een zeer stevig achterwerk. Ik moest na enige tijd toch echt capituleren en ondanks de nodige aanmoedigen van Nieves zat er even simpelweg niet meer in. Desalnietemin een leuke sessie met deze topper.

Nieves:
Herkomst: Spanje (?)
Leeftijd: 32
Postuur: Volslank
Haren: Donkerrood, tot voorbij de schouders
Borsten: C natuur (met grote tepels)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken (zc), Frans (zc), nmc
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed




De vierde en laatste act van de dag (of eigenlijk de eerste van de nacht) werd verzorgd door Arabelle en Griselda. Het werd een nabootsing van de clip "I want to break free" van Queen met alleen iets aantrekkelijkere "dames" dan in het origineel en een meer erotische versie. Griselda gekleed in een spannende outfit van een werkster en Arabella in het lingerie broekpak wat ze al aanhad.

In de gruppensex ronde die volgde, kwam ik op het bed terecht met Arabella die een mondelinge verwenning op kleine Koosje begon, net zoals eerder op de dag. Deze keer liet ze echter niet meer los. Merlyne kwam er op gegeven moment nog wel bij en nam boven me plaatst zodat ik met haar poesje en billen kon spelen. Ook Patrizia bood nog weer haar borsten aan om mee te spelen. Na eerdere inspanningen moest het van ver komen, maar door de heerlijke verwenning van Arabella en de aandacht van Merlyne en Patrizia kwam het tot een heerlijke explosie. Na  deze sessie was het duidelijk dat dit het laatste hoogtepunt van de dag zou zijn. En omdat je op je hoogtepunt moet stoppen, besloot ik om na deze ronde (en uiteraard nog een douche) mijn kamer op te zoeken. Hier kon ik uiteraard heerlijk slapen.

Arabella:
Herkomst: Roemenië/Rusland
Leeftijd: Begin 30
Postuur: Slank
Haren: Blond, krullend, tot net boven de schouders
Borsten: B natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken (zc), frans (zc), cim, gruppensex
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed



Merlyne:
Herkomst:Frankrijk
Leeftijd: 35
Postuur: Normaal
Haren: Donker, tot voorbij de schouders
Borsten: D natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken, frans (zc), gruppensex, cob
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed



Patrizia:
Herkomst: Bulgarije
Leeftijd: 21
Postuur: Slank
Haren: Donker, stijl, tot ruim voorbij de schouders
Borsten: B natuur
Genoten services: gruppensex
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Goed
Service: Goed



De volgende ochtend kon ik na een douche de deur achter me dichttrekken en de reis terug naar de lange landen beginnen, al terugkijkend op een zeer geslaagde zaterdag in Love Toxic. Voor 140 euro had ik een goede dag + een comfortabele nacht gehad. De overnachting is zeker voor deze club die verder weg licht een grote plus, je hoeft dan immers niet meer 's nachts op pad ofwel naar huis ofwel naar een (extern) hotel waar je meestal dan voor die tijd al hebt moeten inchecken om dat je anders pas later op de avond aan zou komen. Daarnaast is het enthousiasme van de meeste dames en het klassieke partytreff gevoel (enigszins vergelijkbaar met hoe partytreff Xanten in de goede oude tijd ooit was) een grote plus.

koosje12:
Enige weken geleden begon de drang weer op te komen om Love Toxic weer eens met een bezoekje te vereren. In dit geval op een vrijdag. Het weer zat mee die middag, maar op de een of andere manier had mijn navigatie snelwegen uitgekozen waar overdag geen inhaalverbod voor vrachtwagens geldt en hadden de chauffeurs ook nog eens verrassend veel zin om gezellig naast elkaar te gaan rijden ipv achter elkaar. Rond 14:30 was ik er dan echter alsnog. Na 140 euro omgewisseld te hebben voor een dagticket voor dit herenparadijs en een kamersleutel voor een overnachting erboven kon ik me boven omkleden en douchen. In tegenstelling tot de vorige keren nu geen douchekop met behoefte aan kamagra (de vorige keren bleef de douchekop steeds niet omhoog staan).

Eenmaal weer beneden eerst eens rondgekeken. Veel bekende gezichten bij de dames, maar ook enkele voor mij nieuwe dames: De blonde Nele en de donkere Joyce.

De eerste ronde ging echter toch naar de reeds bekende Arabella. Met haar weet je immers zeer zeker dat het goed gaat komen. Op de kamer begon langzaam met het verwennen van de "randzones" met haar nageltjes, borstjes en natuurlijk haar befaamde mondje. Na een tijdje was kleine Koosje dan toch ook aan de beurt. Na hem enige tijd verwend te hebben vroeg ze of ze zo verder wilde gaan of dat ik liever wilde "ficken", maar daar zou ik later ongetwijfeld nog kansen voor krijgen, dus ik liet haar graag begaan, wat ze opeen voortreffelijke manier wist af te sluiten.

Arabella:
Herkomst: Roemenië/Rusland
Leeftijd: Begin 30
Postuur: Slank
Haren: Blond, krullend, tot net boven de schouders
Borsten: B natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken (zc), russisch, frans (zc), cim
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed



Na een broodje en een drankje nestelde ik me voor de tweede ronde naast de blonde (geblondeerde) Nele. Een dame die iets ruimer in haar vel zit en een redelijke voorgevel heeft. Ze vertelde uit Spanje te komen, maar dat moet je in de clubs altijd met een korreltje zout nemen, zeker als ze ook nog edn aadig woordje kunne  spreken met de dames die aangeven wel uit het Oostblok te komen. Dat maakt de pret er echter niet minder om. Daarom ook met haar maar eens een kamer opgezocht. Na een Franse verwenning (zc) wilde ze al redelijk snel van bil. En zo hebben we diverse posities uitgeprobeerd, maar net wilde nog niet lukken. Vooral omdat de sessie met Arabella nog net al te lang geleden was.

Nele:
Herkomst: Spanje (??)
Leeftijd: 27
Postuur: Volslank
Haren: Blond (geblondeerd), stijl
Borsten: B natuur
Genoten services: aftrekken (zc), frans (zc), nmc
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Goed
Service: Ruim voldoende



Na een saunagang was het tijd voor de eerste show van de dag. En zoals meestal na de shows is er tijd voor "Gruppensex", zo ook deze keer. Op het bed kruisten Neles en mijn pad zich wederom. Liggend op het bed nam Nele tussen mij benen plaats zinnend op een rematch en ze was ook aardig goed op weg. Na enige tijd nam Maria het echter over en ze nam na een rubbertje geplaatst te hebben bovenop plaats. De eerdere arbeid van Nele was niet voor niets geweest en zo kon Maria het dus tot een resultaat brengen.

Nele:
Herkomst: Spanje (??)
Leeftijd: 27
Postuur: Volslank
Haren: Blond (geblondeerd), stijl
Borsten: B natuur
Genoten services: aftrekken (zc), frans (zc), gruppensex
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Goed
Service: Goed



Maria:
Herkomst:Bulgarije
Leeftijd: 30+
Postuur: Normaal
Haren: Blond, tot voorbij de schouders
Borsten: C natuur
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken (zc), nmc, gruppensex
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Ruim voldoende
Service: Goed



Hierna was het tijd om Bianca eens beter te leren kennen. Haar was ik al eens vaker tegen het lijf gelopen, maar van een kamergang was het ook met haar nog niet gekomen. Ze heeft een nog ietd weelderiger lichaam dan Nele, maar ook een ruimere voorgevel. Op de kamer volgde een niet onverdienstelijke verwenning met mond en handjes, gevolgd door een ritje.

Bianca:
Herkomst: Roemenië
Leeftijd: 28
Postuur: Volslank
Haren: Blond, stijl tot ca de schouders
Borsten: D natuur
Genoten services: aftrekken (zc), frans (zc), nmc
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Ruim voldoende
Service: Ruim voldoende



Na wederom een dans (Balkandans van Sarah en Patricia) was het tijd voor een tweede rondje Gruppensex. Ik belande op het bed bij Sarah. Zij ging kn de aanval op kleine Koosje gebruik makend van haar  handjes en mondje. Patricia kwam er ook bij, maar er was niet zo heel veel plaats, dus dat bleef bij wat strelen. Toen mein Nachbar klaar was, kwamen ook Nele en Joyce nog helpen. Joyce vooral met strelen en Nele bood haar sappige ronde borsten aan. De explosie die volgde ging over een aantal van de dames hern (nog sorry dames, maar ik had ook weinig kans om elders te mikken  ;))

Sarah:
Herkomst: Griekenland (volgens de website), Roemenië?
Leeftijd: 24
Postuur: Slank
Haren: Donker, stijl, tot aan de schouders
Borsten: A (natuur, helaas aan de slappe kant)
Piercing: Ja
Tattoo: Ja
Genoten services: aftrekken (zc), frans (zc), gruppensex
Vriendelijkheid: Voldoende
Uiterlijk: Ruim voldoende
Service: Voldoende



Patrizia:
Herkomst: Bulgarije
Leeftijd: 21
Postuur: Slank
Haren: Donker, stijl, tot ruim voorbij de schouders
Borsten: B natuur
Genoten services: gruppensex
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Goed
Service: Ruim voldoende



Nele:
Herkomst: Spanje (??)
Leeftijd: 27
Postuur: Volslank
Haren: Blond (geblondeerd), stijl
Borsten: B natuur
Genoten services: gruppensex
Vriendelijkheid: Goed
Uiterlijk: Goed
Service: Ruim voldoende



Joyce:
Herkomst:Ghana
Leeftijd: 25
Postuur: Slank tot normaal
Haren: Bruin, tot lang voorbij schouders
Borsten: B (natuur)
Genoten services: gruppensex
Vriendelijkheid: Ruim voldoende
Uiterlijk: Goed
Service: Ruim voldoende



Tussendoor kwam ook Jessy nog even in de club. Deze Duitse blondine heeft al eerder in deze club gewerkt en is sinds enige tijd weer terug. Ze was die dag vrij en had een paar piercings rondom haar intieme zone laten plaatsen. Daarna gaf ze tegen haar collega's aan de volgende dag (tijdens een party) gewoon te zullen gaan werken. Je moet het maar willen.... Nu stelt ze ook haar achterdeurtje beschikbaar, misschien dat die de volgende dag iets vaker geopend is geweest....?

Na een wat langere pauze mijnerzijds nam ik plaats naast Jenny. In andere clubs had ik al wel eens gespeeld met deze Hongaarse die nadrukkelijk aanwezig is, maar in Love Toxic was het er nog niet van gekomen. Een keertje voelde ze zich niet zo lekker en werkte daardoor alleen als thekendame en een andere keer was ze vrij. Wel had ze een keertje meegedaan in een rondje Gruppensex, maar alleen was ik nog niet met haar geweest in Enger en in de andere clubs was het nog Jenny 1.0 terwijl nu Jenny 2.0 nast me zat met een fors bijgewerkte voorgevel. Op de kamer eerst het verkennen van elkaars lichamen. Het was me bekend dat ze tegenwoordig alleen "mit" blast, dus daar had ik me al op ingesteld. Ze heeft echter wel een kunstige techniek km het rubbertje met haar mond zonder handen aan te brengen. De Franse verwenning was goed. Toen ze vroeg of ik wilde ficken en ze na mijn bevestiging vroeg in welke positie, verzocht ik haar om bovenop in Reiterstellung plaats te nemen, omdat ik zo het beste met haar nieuwe aanwinsten kon spelen en niet zondef resultaat, want de explosie volgde.

Jenny:
Herkomst:Hongarije
Leeftijd: 25
Postuur: Normaal
Haren: Middelblond, lang
Borsten: Ruime C (siliconen)
Piercing: Ja (oa tussen borsten
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken (zc), frans (mc), nmc
Vriendelijkheid: Ruim voldoende
Uiterlijk: Goed
Service: Ruim voldoende



Later nam de Ghanese Joyce naast me plaats. Ze heeft een lekker lichaampje. Wat verder opvalt is de brede spleet tussen haar voortanden. De communicatie kwam niet ze heel goed op gang, maar waar het na enige tijd toe zal leiden is vantevoren eigenlijk al wel bekend en zo ook nu. Het was eigenlijk nog wat te vroeg voor een volgende ronde, maar ik wilde haar toch ern kans geven. Wat ik al vreesde was echter het geval en ondanks een Franse verwenning, een tweetal posities en daarna nog verwenning met haar handjes mocht het er niet van komen. Inzet had ze echter zeker wel getoond.

Joyce:
Herkomst:Ghana
Leeftijd: 25
Postuur: Slank tot normaal
Haren: Bruin, tot lang voorbij schouders
Borsten: B (natuur)
Genoten services: aftrekken (zc), frans (mc), nmc
Vriendelijkheid: Ruim voldoende
Uiterlijk: Goed
Service: Ruim voldoende



Rond middernacht stond de 3e en afsluitende show (van Arabella) op het programma. Naderhand werd er nog wel even "Gruppensex" geroepen, maar uiteindelijk kwam dit er om de een of andere reden niet van.

Dan nog maar eens kijken of er nog een dame te vinden was vooreen reguliere kamergang. Ik had mijn oog laten vallen op Anna, maar die was steeds weer bezet of een herhaalronde met Arabella, maar ook die was steeds maar kort in de bar te vinden alvorens te verdwijnen. Toen Olga opriep dat het tijd werd voor een laatste kamergang was Arabella echter toch vrij en kon ik tot mijn genoegen nog eenmaal met deze blondine naar de kamer. De sessie was eigenlijk een herhaling van het begin van de dag en eindigde dus ook nu weer in haar mondje. Na gedoucht te hebben kon ik daarna tevreden en met een smile op mijn gezicht mijn kamer opzoeken om daar onder de wol te duiken.

Arabella:
Herkomst: Roemenië/Rusland
Leeftijd: Begin 30
Postuur: Slank
Haren: Blond, krullend, tot net boven de schouders
Borsten: B natuur
Piercing: Ja (navel)
Tattoo: Nee
Genoten services: aftrekken (zc), russisch, frans (zc), cim
Vriendelijkheid: Zeer goed
Uiterlijk: Goed
Service: Zeer goed

Rikkie6969:
Ik ben hier onlangs geweest.

Het huis bevindt zich een 10tal kilometer van de autosnelweg. Aan de voorgevel kan je op grote spandoeken lezen dat je goed zit.

De parking bevindt zich discreet achteraan.


Als je binnenkomt heb je rechts een klein tafeltje waar je kan afrekenen. Ik betaalde € 80 voor 3 uur.

Dit geeft recht op 4 kamergangen. Je krijgt hier een armbandje.

Ik werd naar de omkleedruimte geleid waar ik ook kon douchen. Niets op aan te marken op dit alles.

Nadien begaf ik me naar de bar. Daar werd ik ontvangen door Jessi. Een blonde reus met megatieten en heel veel tatoos.

Zij begeleide me door heel het huis en liet me de bar, de relaxruime, de danspaal, de aparte neukruimtes, de keuken en de toiletten zien.

Achteraf zei ze me nog dat zij mottofrau is voor FT & AV. Arabella was mottofrau voor FT.

Op een bord in de bar kan je lezen wanneer welke dame een show geeft op het podium met danspaal.

Jessy vertelde me ook nog dat het nadien “grouppesex” is op het bed.

Ik koos ervoor om me met mijn cola even buiten te zetten bij Arabella, een goed uitziende MILF.

We hebben genoten van de buitenzon en lagen zo in mekaars armen.
Na een tijdje vroeg ze me om naar de kamer te gaan. Ik had wel zin in haar.
De kamers worden hier per 2 afgesloten met een gordijn.
Je hoort dus regelmatig andere beren bezig ...
Op de kamer pijpte Arabella me heel lekker en na enkele minuten hield ik het niet meer uit en spoot haar mondje vol.
Ze was heel trots op zichzelf dat ze me zo goed naar een hoogtepunt bracht.
Nadien ga ja naar de bar waar je een streepje krijgt op je armbandje, een jeton die je aan de dame geeft en een handdoek om te douchen.

Nadien heb ik gedoucht en me terug naar de bar begeven.
Eigenlijk is er hier in de club niet veel te doen.
De dames jagen hier niet maar ze pinken constant wel steeds naar de mannen.

Na een tijdje ben ik “verkracht” geweest door Nieves.
Zij nam me ineens gegijzeld en dwong me naar de kamer te gaan met haar.
In geen tijd had ze mijn lul in haar mond en pijpte me. Ik moet toegeven dat het iets te hard was.
Nadien werd een condoom aangebracht en moest ik haar op z’n hondjes neuken.
Maar ik had nog maar net mijn kruit verschoten bij Arabella en het lukte me niet bij Nieves.
Ik hou ook meer van de zachtere aanpak ...

Opnieuw met haar naar de bar waar het ritueel plaatsvond van handdoek, streepje zetten en een jeton aan de dame geven.

Even later begon er een show van Nieves op het podium. Alle mannen en vrouwen verzamelen dan rond het podium.
Nadien was er dus “grouppesex” maar daar had niemand zin en er kwam dus geen actie op het grote bed.

Mijn tijd was bijna op en ik wou nog een kamergang hebben. Ik ben dan naast Sylvia gaan zitten
De theke vrouw zei haar ook dat mijn tijd bijna op was. Daardoor vroeg ze zeer snel om te gaan kameren. Op de kamer nam ze onmiddellijk een condoom en heeft me met condoom klaargepijpt. Ook een fijne ervaring, al heb ik het liever zonder condoom.

Tijd om het pand te verlaten. Al bij al een goede ervaring en ik ga hier zeker terug.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie