Auteur Topic: The Pope stelt zich voor.  (gelezen 15569 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
The Pope stelt zich voor.
« Reactie #15 Gepost op: 3 november 2016, 09:15:06 »
stel je voor ik zou morgen een saunaclub bezoeken en het valt mega tegen. Ik schrijf hierover eerlijk op het forum, lever pittige kritiek op die club, hoe liggen dan daarna nog mijn kansen om ooit nog weer een vrijkaartje te bemachtigen?

Een heleboel vrijkaartjes worden onafhankelijk van de forumleiding toegekend door de OR's. Bij zowat allemaal zou je met een pittige c.q. negatieve recensie die onderbouwd is vast en zeker genomineerd worden voor je vrijkaartje. Ik zou er alleszins heel positief tegenover staan als OR.
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline The Pope

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
The Pope stelt zich voor.
« Reactie #16 Gepost op: 3 november 2016, 10:17:49 »
Citaat
Een heleboel vrijkaartjes worden onafhankelijk van de forumleiding toegekend door de OR's.

Citaat
Ik vele malen hoger dan de kans op een volgend vrijkaartje .... en ik deel die uit  ;)
??????? :sign0065: :ecomcity:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
The Pope stelt zich voor.
« Reactie #17 Gepost op: 3 november 2016, 10:35:39 »
Citaat
Een heleboel vrijkaartjes worden onafhankelijk van de forumleiding toegekend door de OR's.

Citaat
Ik vele malen hoger dan de kans op een volgend vrijkaartje .... en ik deel die uit  ;)
??????? :sign0065: :ecomcity:
Hey heilige rukker, je hebt je vijftien minuten of fame nu wel gehad ......
Je verwarde geest begrijpt het helemaal niet goed ...... ik zeg je dat JIJ, die de boel bedot en fake recensies schrijft, en eigenlijk het forum en de clubs bedot en bedriegt, geen vrijkaartje meer zal krijgen vooraleer je begrijpt dat dit not done is.
Je bedot de boel, schrijft neprecensies, dus hell no. Daarvoor dienen de vrijkaartjes niet, en genoeg mensen die wel eerlijke recensies schrijven, waar we kaartjes kunnen naartoe geven.
Wat pret schrijft is dat negatieve recensies evengoed vrijkaartjes kunnen verdienen dan positieve. Je begrijpt het niet zo goed (lees ook als: je houdt je van de domme, maar zo dom ben je helemaal niet, leep integendeel)
Jij begrijpt maar al te goed hoe vrijkaartjes bedeeld worden en hoe je aanspraak kan maken op vrijkaartjes ..... jij zou dus de eerste moeten zijn die het hoofd buigt, en nederig knikt en je oortjes laat hangen .... gespeeld en verloren ...... de vrijkaartjes die je hebt gehad, zijn dus volkomen onterecht, en heb je dus zowel mij, de forumleiding, de OR's, de leden en de clubs bedot en bedrogen ...... en dan nog hoog van de toren blazen en hard roepen ..... en verontwaardigd doen op de koop toe???????

Dit gezegd zijnde, je hebt je aandacht nu wel gehad, ofwel stop je met jezelf oeverloos belachelijk te maken, ofwel help ik je een handje (met dit topic van een slotje te voorzien). Intussen weten we wel dat je dingen ziet die er helemaal niet zijn, dus ook neprecensiesuit je mouw schudt voor vrijkaartjes, onze eerste  forumhoer is geboren?
Recensies (positieve en negatieve) met respect naar de clubs en dames (erg graag), kan je dat niet, gooi dan je wachtwoord weg en log uit.

En ik zeg het maar één maal. Ik herhaal .....

gr

sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal