Auteur Topic: DOLCE VITA, ALGEMEEN  (gelezen 454851 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #150 Gepost op: 23 januari 2015, 18:39:24 »
Op dinsdag 20/01 ben ik nog eens naar DV getrokken.

Ik ben aangekomen om 11u30 en heb me geparkeerd op de parking rechts tegenover de hoofdingang van DV. Daar zijn altijd plaatsen vrij.
 
Aan de receptie kreeg ik mijn badjas en locker sleutel. De locker sleutels zijn vernieuwd ten opzichte van bij mijn vorige bezoek aan DV (juli 2014): nu werkt DV met elektronische sleutels die enerzijds dienen om je locker mee te openen en waar anderzijds je betalende dranken op geregistreerd worden.
 
Na een verfrissende douche begaf ik me naar de bar, waar ik 1 andere man en 5 naakte vrouwen aan trof (dinsdag namiddag is het FKK in DV). Tussen die 5 vrouwen zat niets dat me echt aansprak, dus ik door naar het restaurant. Nu de buffettafels naar het restaurant (max 5 meter op 5 meter groot) verplaatst zijn, is de zitruimte er nog kleiner geworden. Er passen amper 2 tafels en 4 stoelen in, maar aangezien er nog maar weinig mensen in de club aanwezig waren, had ik toch een vrije stoel 8).

Het ontbijt was dik in orde: je kon kiezen uit worsten met gebakken ajuin, spiegeleieren, meerdere soorten cornflakes, hardgekookte eieren, croissants, broodjes, charcuterie, fruitsap, melk… Ik heb mijn buikje goed vol gegeten :)).
 
Na mijn deugddoend ontbijt, ben ik richting bar getrokken. De bar ziet er sinds de verbouwingen veel ruimer uit dan voorheen. Wat mij betreft zijn de aanpassingen geslaagd. Ik vond het qua ruimte aangenaam vertoeven in de nieuwe, ruimere bar 8).
 
Ik heb van ongeveer 12u tem 15u30 in de barruimte rondgehangen, afwisselend aan de bar of ergens in 1 van de zeteltjes. Al deze tijd was de (erotische) sfeer in de club ondermaats. Ik heb in al die tijd max 10 verschillende vrouwen (4 echte mooitjes) gezien en dezen zaten er allen verveeld bij. De weinige aanwezige mannen waren al niet veel vrolijker :017:.
 
In totaal hebben 2 Roemeentjes, 2 Bulgaartjes en Duitse Esther geprobeerd me tot een kamergang te verleiden. Ofwel waren de meiden echter niet knap genoeg ofwel kwam de kamervraag veel te snel. Duitse Esther, met wie ik eerder al 2 keer gekamerd heb, is nog het dichtst bij een kamergang gekomen, maar uiteindelijk was ze net niet geduldig genoeg en is ook dit op een sisser afgelopen.
 
Uiteindelijk heb ik me nog het meest geamuseerd met de kleine, Roemeense, zwartharige bardame. Blijkbaar heeft ze eerder als DVP en als bardame gewerkt in de regio in België waar ik momenteel woon, dus we hadden nogal wat om over te praten. Ze spreekt ook een mondje Nederlands. Altijd leuk in een Duitse saunaclub 8).

Na ongeveer 4 uur DV, van 11u30 tem 15u30, zag ik het op korte termijn niet meer goedkomen met de sfeer en de aanwezige meiden, dus ik heb de club ongepopt verlaten en ben doorgereden naar Samya, waar de sfeer in de namiddag, zoals ik verwachtte, al veel beter zat dan in DV (al was deze ook in Samya zeker niet uitbundig) en waar mijn Bulgaarse furie mij nog een zalige avond heeft bezorgd ;D.

Ziet DV mij dit jaar nog terug? Zeker, maar dat zal dan in de zomer zijn, iets later op de dag en samen met 1 of meer kameraden. DV is een mooie club met potentieel, maar afgelopen dinsdag had ik er niet veel te zoeken. Elders des te meer ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #151 Gepost op: 3 februari 2015, 22:09:29 »
DV am 31.01.15

Jahresantrittsbesuch im DV.

Buffet mit Schweinegulasch und Hähnchengyros ganz okay, aber auch nix Besonderes. Ansonsten keine geänderten Rahmenbedingungen, also direkt zu den Fuckten, die nur teilweise erfreulich waren.

Honey, hübsche blonde Polin, zweiter Tag im DV. Nette Anbahnung ohne Zeitdruck im Raucherzelt, da konnte eigentlich nicht mehr viel schief gehen.

Das Ganze ging auch recht gut los. Durchaus anregende ZK und auch beim FO überzeugte sie durch eine angenehme und fachkundige Betreuung. Auf die Frage nach EL folgende Antwort: „you must pay more for this“. Ärgerlich und ungewöhnlich, dann eben nicht. Der nächste Nackenschlag folgt umgehend: „you must pay …“, als ich sie lecken wollte. Bei mir war abrupt Ende der Fahnenstange, mir platzte die Hutschnur, Abbruch. Acht Minuten waren vergangen. Empfangsdame Anna sah mir meinen Unmut schon von weitem an, als ich die Treppe herunterkam. Bei der anschließenden von Anna äußerst souverän moderierten Diskussion einigten wir uns schließlich auf 25 €. Honey schien damit zunächst nicht zufrieden, lenkte aber letztendlich ein.

Ein Kollege hatte mir ihr im Oceans (dort nannte sie sich Scheila) wohl eine gute Session. Mir blieb diese gute Nummer leider vergönnt. Vielleicht hab’ ich ja noch das große Fickerlebnis verpasst, aber mit ihrer (neuen?) Preispolitik konnte ich mich nicht anfreunden.
 
Ficktechnich fürs Erste restlos bedient und absolut keinen Bock auf eine weitere Hochrisikobuchung. Da kam Pamela http://relaxxxboard.com/index.php?topic=11676.0 gerade recht; die voll zufriedenstellende Nummer hätte mich bei Honey mindestens das Doppelte gekostet.

Ansonsten alles soweit okay im DV. Viele Dls und recht ordentlicher Gästeandrang am Abend.

Offline Noo75

  • Barely Legal
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 109
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #152 Gepost op: 20 februari 2015, 15:41:04 »
I won a free entrance to the Dolce Vita thanks to Relaxxx, it's time to go there.

From Köln Hbf or Düsseldorf Hbf, easy club to join with the Sbahn 6, about 40minutes from Köln Hbf, plus 5 minutes by foot.



I arrived at 15h30. After 10 minutes of negociation, my free ticket was accepted even if the Thekefrau didn't found my code on her iPad, don't know what happened there.  :017: Well, I managed to get in there. Like the last time, about 8 months ago, the club is well furnished and looks high-class.

Once in polar bear suit, I met cassenoisette who was flirting with a random romanian girl.  :happy She looked like not only hussy but also cuddly. One problem on my side, her boobs wasn't that big, so no room. At this time, the lineup was quite ok, but almost no clients, so good ratio.  8)

I hadn't eat yet, time to head to the "restaurant", good Brattkartoffeln and rice, they also offered a special bread, something like pita. You can eat in the club, it's quite confortable. Something funny, the waitress came to us to take my plate away and I had this feeling: "I already fucked this girl", well Jacqueline.de now has a "normal" job in Dolce Vita.

I then do the blase-dude strategy. The TV played the Football play, with Bayern München, the one wich ended with a basket ball result.  :lol_hitting: Then came a girl that I already lurked during the day, Kelly.ro. I was lying on the sofa and she gently came on me like a cat, clever introduction, not like the stupids girls "Cheri la pipe l'amour...". So we spoke a bit and I met her big tits.  :039:

Proud D cup, 100% natural, and quite steady. We spoke a bit, and she introduced herself: Kelly.ro, from Brasov, 26 years old, she worked in several clubs, Sakura in Stuttgart, Living Room and in Magnum for some days. She speaks english, romanian, french and german, ok she don't gave a shit to declination, but she has other attributes to balance it out.  :tietjes Albeit she has a big experience of prostitution and such things, she's funny and cool, that's always appreciable. Ok baby let's take the keys.

Once in the room, I "undress" her, well I get her bra off. Really amazing boobs, really steady, and she know how to use them. So we kissed and cuddled like lovers. She then alternated blow- and titsjob, in several positions. That was a good beginning, but let's start serious business. During the sex, she was still active and passionated. In missionary, she used her hands to fondle your body and your face. She took positions so I could go deep in her.  :fuck On the whole, she know what to do to make you _very_ happy.

During the day, she came to see me, and cassenoisette was almost jealous.  ;D

Already time to eat again, this time in the restaurant room, as the number of clients was quite low, we managed to get seated. Still the same Brattkartoffeln, the rice and the pita.

Starting from 8pm, some guys arrived, but also more girls, I some a least 5 germans girls, and two from Russia.

It was time to look for another girl. The lineup was good but I have really precise criterias, and not so many girls matched them. I was like, either I book Kelly.ro again, or I try to find someone new. Well, I saw Gloria.ro that match. A propos my criteria, cassenoisette is planing to write a book about them. He observed the way I choose the girls the whole day.  :))

26 years old girl (that was my MILF-day)  ;D, nice C cup, soft body, and she looked cool. Well that was a really poor choice. On the couch, we spoke a bit together, and albeit she appeared to be cuddly and cool, but in the room she was a disaster:
  • no kiss, not even smacks
  • blowjob with condom
  • 5`sec blowjob
  • the traditional "Komm Schatzi" after 5 minutes

Plus she tried to trick me on the time. After 15 minutes, she said that the time was over. She was too stupid to notice that I had a watch ... At the end, I complained at the reception because such girls are a pain in the ass. She said I didn't take a shower, and that this was the reason to use a condom, then she said "ok you took a shower but your dick is not good" ... "Nachstes Mal, raus...." said the Thekefrau.

To sum things up:
  • very good infrastructures
  • good location
  • more german girls than in the other clubs (according to my experience)
  • but also the traditional sharks and painfull girls...

THanks again to Relaxxx and to the Dolce Vita for the free entrance. Looking to go there soon  ;)
« Laatst bewerkt op: 20 februari 2015, 15:50:24 door Noo75 »

Offline grauerwolf

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 181
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #153 Gepost op: 25 februari 2015, 16:23:00 »
Lang lang ist es her, dass ich das letzte Mal in Reisholz war. Das war zu den seligen Zeiten der polnischen Schwestern Julia und??, der Holländerin Gloria und der Deutsch- Italo Braut Lea.

Alle vier genannten waren absolute Granaten. Als ich danach 2mal ungepoppt das DV verlassen hatte, hatte ich den Laden erstmal nicht auf dem Schirm.

Ich war eh auf dem Weg und es war FKK Tag. Da konnte ich meinem Hobby Fotzen glotzen nachgehen.

Um es vorweg zu nehmen, gepoppt habe ich dieses mal auch nicht, es war trotzdem ein schöner Tag.Die Umbaumaßnahmen sind aus meiner Sicht sehr gelungen. Eleganter Weg zum Eintrittsbereich, Vergrößerung des Außenbereichs und auch Vergrößerung des Aufenthaltsbereichs im Innern durch den Wegfall des alten Buffetbereichs. Wirklich eine Lounge zum Entspannen. Nicht Mithalten kann der Speiseraum mit Buffet.  Das olle Ding passt nicht zum DV. Raucherraum nur kurz gesehen.

ED und Thekendame super freundlich. Ich musste noch einige Telefonate ungestört führen und bekam eine Zimmerkarte. Danke.

LineUp: Das war optisch und quantitativ deutlich besser als ich vermutet hatte. Ok nackte Spalten gehen nicht spurlos an mir vorbei. Zum späten Nachmittag bestimmt 30 davon.

Darunter Lilly exLuderLounge nennt sich nunmehr Claudia. Sie ist genau so kommunikativ wie an alter Wirkungsstätte. Ich bekam die üblichen Floskeln zu hören, wenn eine Frau den Club wechselt. Wobei das manchmal doch interessant sein kann, wenn einige Frauen ins selbe Horn stoßen. Da ergibt sich ein Bild vom Club.

Verpflegung; Sehr gut. Hähnchen mit Speck. Braten, Abends noch Pizza. Diverse Beilagen und Salat. Es wurde direkt nachgelegt, wenn die Schüseln leer waren.

Bei mir ging es recht schnell los. Und leider im typischen DV Style.  16 Monate nicht im DV, da ist man ein leichtes Opfer für die Frauen. Denken die zumindest. Flori ein ca, 25 jähriger Nackedei setzte sich direkt zu mir, nachdem ich ein Getränk geordert hatte. Eine attraktive Frau, Rumänin. Sie versprach mir eine nahezu Hochzeitsnacht. Vormals 3 Jahre im Pascha, Nicht unbedingt die Referenz. Dann die Frage: "Zimääähhhh! " "Nein bin gerade 5 Minuten im Club" "Wenn du mich jetzt nicht nimmst, ficke ich später nicht mehr mit dir" "Dann geh doch" Blöde Fotze. Wirklich kundenorientiert. Wobei mein Bauchpendel eh sagte, lass es.

Saunieren war angesagt.  In der Sauna traf ich auf einen Kunstliebhaber mit Redebedarf. Zum Glück kam Esther rein um mich anzubaggern.Offensichtlich war ich ihr als leichtes Opfer willkommen. Die Anmination war durchaus lustig und charmant. Sie versuchte es mehrmals. Wahrscheinlich hätte ich dem Werben nachgegeben, wenn ihre Aufpreisliste nicht so extrem lang wäre. Wenn sie clever gewesen wäre, hätte sie mir bestimmte Dinge im Rahmen einer Stundennummer zugebilligt. So eben nicht.

Nach 2 Saunagängen kam Erika (Rumänien) zu mir. Defintiv ein Optikhappen mit Cindy Crawford Muttermal. Geile Titten und geile Möse. Von sich aus versprch sie allerhand auch ohne Aufpreise. Und charmant dazu. Leider immer direkt nach der Sauna. Da kann ich nicht poppen,. Dann war sie nicht mehr gesehen.

Später traf ich auf Kelly. Ein optisches NoGo für mich. Aber super nett. Und sie sprach freiwillig über Motive für ihren Job. Alice Schwarzer würde sagen, sie handelt aus wirtschaftlicher Not. Aber hat nicht jeder einen Job von uns? Ich fand es in jedem Fall interessant,  ihre Sichtweise zu hören.

Auch ohne Buchung war es ein netter Tag im DV. Ich habe ich bei den Damen zwar nicht beliebt gemacht, aber das ist auch nicht wichtig. DV ist zum Relaxen toll, wenn man nicht zwanghaft poppen will.  Zumindest für mich. Ich bin aber auch defintiv sehr anspruchsvoll. :039:


Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #154 Gepost op: 5 maart 2015, 15:09:56 »
Recently, I attended the Dolce Vita.

I felt far out of step with the rather unflattering stories, and I «cultivated my garden» quietly, well aware of the limits of the club, but knowing how to enjoy what it has to offer when one is willing to see the best side of it…
In short, the positive attitude.
For me, the wishful thinking it's over now…

To be synthetic, that's what I think:

Liked:
-The facilities very well thought... above the mass.
pool, sauna, sun drenched veranda, nice decoration without being very tasteful, but it's still a brothel, uh?
-the food, very good
-an alternative to other clubs in the area , with a line-up that is sometimes full of surprises  :movingtits for anyone who knows he could find
-The nearby train 10 minutes from Düsseldorf Hbf and 10 minutes of brisk walking

I liked least:
-club either empty or full, and quite a bit sad too atmosphere-wise.
Saturday night is fick factory
-the mentality of girls who pride themselves not to kiss, etc...
-the muddles, experienced 2 times or observed at almost each visit
Two consecutive weeks, it starts to be too much for me...
Some girls are cute so far but are at "bad school" and tend to overcharge.

This club has everything to become a marvel, but they do not know how to coach their girls.
Main and only real flaw…
Other testimonies abound in this direction.

Reminder: Be extremely careful with the time spent and the services of the girls in DV.

A break with that club is required for me and I believe that prevention is better than cure...
Thank you so much for my vrijkaart!
 :dance2
« Laatst bewerkt op: 5 maart 2015, 21:07:29 door cassenoisette »
Though this be madness, yet there is method in't.

Wijze grijze

  • Gast
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #155 Gepost op: 11 maart 2015, 00:00:27 »
Gekopieerd uit m’n Wijze Grijze Sex-Experience Februari 2015:

Dolce Vita:
In Dolce Vita was het op Dinsdag FKK-dag tot 20:00. Vind ik altijd een extra bonus om de dames blitzeblank te zien rondhuppelen. Ik arriveerde reeds om 13:00 en nadat ik even gewacht had, kon ik al van de warme lunch gebruik maken. Daar was niets mis mee. Pluspuntje vind ik hier ook dat ze tonic met een schijfje citroen schenken. Dat heb je niet vaak in clubs. Wie weet trouwens het Duitse woord voor “Tonicstamper”? De thekes keken me aan alsof ik om een of ander zwaar technisch gereedschap van een andere planeet vroeg.
 

 Ik weet niet of iemand anders het al schreef, maar de lockers zijn met een nieuw sleutel- en sluitsysteem uitgerust. Je polsbandje wordt geprogrammeerd en hem kort tegen het slot aanhouden, maakt je kast open. Om hem af te sluiten, hoef je het deurtje alleen maar dicht te drukken en klaar is Kees.
 
 Een ander voordeel in Dolce Vita is dat alle meiden erg communicatief zijn. Ik heb de indruk dat dat ook een selectiecriterium is , vanwege het feit dat er veel internationale gasten (beursbezoekers) komen. Gezien het rustige tijdstip van de dag was daar ook alle gelegenheid toe. Verder kon ik in de serre rustig m’n krantje lezen en af en toe er een blik overheen werpen als er weer zo’n spiernaakt dametje langs kwam en vroeg of ze iets voor me kon betekenen. Dat kon niet iedereen maar wel: Sissy
 
[attachimg=1]
 
 Naam :
Sissi
  Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Engels
  Leeftijd : 25
  Haarkleur/-lengte : Blond, sluik, tot halverwege de rug
  Lengte dame : 1,68 mtr
  Postuur/Cupmaat : Slank, 45 Kg, maat 34/ 75 A-cup
  Tatoeages:
  Service: PZC, TZ, NMC, 69,
  Voordelen: Mooie slanke taille
  Nadelen:
  Tijdsduur : 30 minuten
  Prijs : EUR 50,=
  Extra’s bij het bezoek:
  Wijze Grijze sexapproval: 7,5/10
 
  Hmm een optisch lekkertje, maar ik was sceptisch voor wat de service betreft. In Dolce Vita dien je goed er op te letten of dames wel TZ-willig zijn. Publieke actie heb ik er vrijwel nooit gezien en dat was bij Sissi ook een no-go. Ik hield echter voet bij stuk: “no kisses, no honey”. Sissi koos uiteindelijk eieren voor haar “bani” en ik mocht even een sampletje proeven van haar TZ-skills. Die overtuigden en ik wilde de boog niet onsportief langer spannen dan leuk was.
 Ik vroeg Sissi om een kamer met spiegels en dat regelde ze. Dus mocht het tegenvallen dan kon ik tenminste met m’n ogen van dat lekkere strakke lichaam genieten. Maar ik hoefde me geen zorgen te maken. Dat bleek al snel. Sissi was helemaal niet terughoudend of afwerk georiënteerd. Het was gewoon een prettige sessie met een meid die erbij ook nog eens heel leuk uitziet. Wijze Grijze sexapproval: 7,5/10
 
 
 Wie van roken houdt vindt het meest verrookte rokershol van West-Europa in de rokerstent. Ik wilde er even gaan kijken, maar de nicotinegeur zit inmiddels overal ingebakken. Alleen voor de echte die hards. Ik maakte er in ieder geval rechtsomkeert.
 
 Toen ’s avonds met en met wat gasten in straatkleding begonnen binnen te komen, vond ik het tijd om te verkassen. Het was per slot van rekening ’n verjaardag en er wachtte beslist nog ergens een traktatie op me. Dus op naar Golden Time
 
 Wijze Grijze sexapproval voor Dolce Vita vandaag: 6,0/10
 
 

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #156 Gepost op: 11 maart 2015, 20:36:37 »
Toen ik er was, had ze haar haar helemaal los hangen en ziet ze er toch net iets anders uit (nog mooier).  7,5/10 bij WG, da's nog niet top natuurlijk.  Na 3 flops (of toch min of meer) in DV twijfelde ik nog om een vierde poging te wagen met haar (ik had nog wat spermareserve want kwam niet eens elke sessie klaar, zo'n povere servicegehalte) omdat een bekende PSR-ganger met toevertrouwde dat schijnbaar haar service écht goed zou moeten zijn.  Ik heb het toch maar gelaten.  Ik denk ook niet dat zij mijn down-toestand weer helemaal up had kunnen krijgen  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Vorige zaterdag.
« Reactie #157 Gepost op: 12 maart 2015, 21:23:15 »
Een zaterdag, zaterdagavond.  Dan zou het toch behoorlijk druk moeten zijn in een club.  De clubs moeten het al van de weekends hebben tegenwoordig.  Dat was echter niet het geval.  Navraag bij een nieuwere dame leerde dat het de laatste tijd altijd zo is.  's Avonds draaide de DJ de plaatjes lustig aan mekaar, goede muziek overigens.  Jammer echter dat er zo weinig publiek was.  De balzaal was steeds half leeg.  De muziek stond niet te hard.  Ik herinner me nog goed, pakweg een dik jaar geleden, dat het echt stampenvol was in DV op een zaterdagavond.  Je kon je er nog nauwelijks bewegen tussen de vele mannen en véle beauties.  Dat was nu niet het geval.  In de loop van de dag waren er een stuk of twintig dames present en 's avonds geraakte je met wat goede wil aan een 40-tal dames.  De line up viel ook al minder mee dan vroeger.  Mannen waren er zowat de gehele tijd minder dan dames.  Ik begrijp het nog niet.  Temeer er die zaterdag zelfs een beurs was in Düsseldorf.  Nu ja, geen drukte, gemiddeld genomen een 30-tal dames waar er genoeg knappe tussen zaten, meer moet dat voor mij in feite niet zijn.  Toch is de club niet meer wat ze geweest was.  Ik begin zelfs te vrezen dat het er op weekdagen héél erg rustig moet zijn ("nichts los").

Het eten dan.  Het ontbijt was lekker en uitgebreid (tegenover vroeger).  Het avondeten was eetbaar, niets speciaals.

De wellness.  Ook nog een zwakke schakel in DV.  De sauna is lekker warm maar de HWP was even koud als in Planet Eden, schat ik én het voelde zelfs kouder aan (maar dat was allicht omdat je in de buitenlucht zit).  Het zwembad was ijskoud.  De koude douche buiten werkte gelukkig.  Het blijft toch altijd onpraktisch dat douchen voor en na een saunagang, telkens moet je het hele terras over, de hele club door en de smalle trap naar beneden nemen.  Bijna een hachelijke onderneming.  Hoewel ze voor dat weekend lente voorspeld hadden (zaterdag en zondag 20° C), hadden ze bij DV geen enkele moeite ondernomen om toch iets van tuinmeubilair buiten te zetten.  Ik ben na de sauna maar wat in de zon gaan zitten op een boomstam die in de zomer dienst doet als tafeltje om de glazen drank op te zetten.

Het personeel was vriendelijk.  Angel (als theke) was ook aanwezig.  Zij was nog de liefste.  In Golden Time speelt ze sporadisch ook voor DVP maar haar service zou niet "toll" zijn.  Dan kan ze beter gewoon in DV blijven, toch?

Positief zijn wel de lockers die vernieuwd zijn en nu een beetje in de trend van Sixsens werken.  De club oogt ook best een stuk groter dan vroeger doordat ze de vroegere keukenruimte nu als zithoek hebben ingericht.  Daar hangt nu ook een megagroot tv-scherm (voor de sportevenementen).  Het restaurant (lees: zeer kleine eetruimte met twee tafeltjes) bevindt zich nu naast de gaskamer (rokerskamer, lerarenkamer van vroeger, goh wat stinkt het daar verschrikkelijk, kan je niet binnen komen). 

De meeste dames jagen niet zeer actief.  Nina daarentegen joeg enorm op mij.  Eerst aan tafel.  Ze ruimde wel voor me af en bracht mijn drinken.  Daarna komt ze aan de bar naast me zitten.  Beetje praten.  Zij wou in de veranda gaan zitten met mij.  Vooruit dan maar.  Dat is vrijblijvend, hoewel ze best mooi is.  In de veranda even bij haar blijven zitten.  Jongens wat is het daar warm met al die zon en dat glas.  Niets voor mij.  Ik kreeg een voorsmaakje van de geweldig goede massage die ze kon geven.  En dat kan ze.  Helaas associeer ik dames die over massage beginnen bijna altijd met slechte service-dames (en met Kira bleek het maar weer eens, dan zet ik mijn principes en - zogezegd - vooroordelen al eens opzij).  Omdat Nina zoiets onschuldigs en liefs over haar had, ging ik er toch de trappen mee op naar boven maar de sessie was kort (ongeveer 20') en weinig inspirerend.

Voornaamste bedenking: hoe krijg je het voor mekaar om bijna uitsluitend te beschikken over dames die de mindere service geven op kamer (of ook de betere service, zoals tongzoenen en vingeren bijvoorbeeld maar er dan prijzen tot € 50 extra voor vragen).  Schijnbaar zou Sissi een uitzondering op de regel zijn maar als ik dan de punten lees die Wijze Grijze haar geeft, word ik al achterdochtig.  Ze krijgt maar een 7,5/10 terwijl Wijze Grijze bekend staat om de leerkracht die met punten smijt :douchen. 
« Laatst bewerkt op: 12 maart 2015, 21:30:03 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #158 Gepost op: 12 maart 2015, 21:37:13 »
.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline FMB

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 93
  • Full Metal Braguette
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #159 Gepost op: 15 maart 2015, 00:24:03 »
C'était il y a trois semaines, un samedi, ma première visite au Dolce Vita, grâce à l'entrée offerte par RelaxxBoard .. Merci RB  ;D

J'avais rendez-vous sur place avec deux discrets habitués des lieux, un soudard à la faconde toute méridionale, Yuyaake, et Casse-noisette, bourreau des coeurs. Et j'avais amené un dénommé Bill C. avec moi, pour parfaire l'équipe.
Bon, c'est un beau club, classe, déco moderne et ouverte sur le jardin, et surtout, on ne fume pas en dehors de la zone prévue, ce qui nous offre des espaces respirables.
Au niveau filles, peu de monde à notre arrivée, mais cela s'est considérablement garni par ma suite. Nous avons tous bien profité, je dois avouer que ma session avec la belle Melissa fût torride, fille très sexy. Sissy aussi, un beau petit canon selon mes goûts et Claudia, une jeune polonaise brune aux yeux bleus.

Le service général est aux petits oignons, nous avons bien mangé, buffet toujours bien garni, et passé une bonne journée avec les copains. Globalement, je suis content d'avoir pu découvrir ce club, même s'il ne se positionne pas parmi mes favoris, car trop loin.
East Tripper

Offline Noo75

  • Barely Legal
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 109
    • Bekijk profiel
Neon Party - Review
« Reactie #160 Gepost op: 23 maart 2015, 22:17:58 »
Last sunday at Dolce Vita, for the Neon Party.

Wen I arrived at 2pm, nothing to do. So I ate a bit. Don't know why but they removed the 2 tables in the restaurant area, so I had to hate in the veranda. We were approx. 10 clients, but really not so many girls...

Like a boss, I just read the KSTA to kill the time. I looked stupid, but ey, I don't care. During 3hours, I read the newspaper, drank a lot of Cokes and ate a lot. At 5pm finally came Kelly.ro. According to her, the whole week was so quiet.

As the number of interesting girls was equal to 0, I booked her. Nothing amazing nor awesome. Gook fuck, but not as good as last time, don't know why. She didn't kissed me a lot, and wasn't in a good mood. Maybe the lack of clients.

During the evening, they distributed braces for the girls, but as they all love me, I managed to get 2.  8) Fear my body:



At 22pm, I wanted to fuck another girl but the line-up was a real disaster. A lot of girls are in the business for many years, and a lot are proud to not kiss.  :017:

I tried to seduce a german girl, forget her name. She wasn't that talkative. When I asked her for her service, she said: "If you pay good, I do good things". Sorry lady but I don't want to pay stupid extra like DFK or pussy licking....

I said to myself, ok let's go home, nothing more to do here. But I saw a girl that matched well my criteria (phat tits, phat ass  ;D ). Daria.tu, but I suspect her to be Daria.ro.  :lol_hitting:

I booked her, not a clever choice but well ... In the room, it was ok, but standard service, nothing to dream of. She kissed me a bit, maybe during 15seconds in the whole half-hour. We were in a nice room with a couch. We fucked a bit there, and it ended with a CIM.

Ok, nothing more to do here, time to go home.  :steeringwheel:

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #161 Gepost op: 24 maart 2015, 22:38:24 »
Op zaterdag 21 Maart voor de eerste keer deze club bezocht. Met dank aan Dolce Vita en een collega forum voor het vrijkaartje. Om 11.05 u kwam ik de nog helemaal lege parkeerplaats opgereden. Ik zou het toch wel goed gezien hebben dat de club iedere dag om 11 u opengaat en niet om 13u zoals je weleens in het weekend ziet bij andere clubs. Ondanks dat ik op het dichtste plekje bij de deur geparkeerd had besloot ik de openingstijden maar even op de website te checken ipv bij de deur. Dit omdat het net behoorlijk hard was gaan regenen. Ik had mijn telefoon nog maar net in mijn hand toen ik een meisje, naar wat later bleek de eerste deur van het entreegangenstelsel zag lopen. Dus de club was open en ik heb de verdere check maar achterwege gelaten.
Toen ik de 3 toegangsdeuren was gepasseerd, zouden er zulke lekkere meiden rondlopen, dat die op deze manier beschermd moeten worden werd ik welkom geheten door een vriendelijke theke. Na de nummercheck werd mijn vrijkaartje makkelijk geaccepteerd. Toen ik haar vertelde dat het mijn eerste bezoek in deze club was vertelde ze me de prijzen van de DVP's en welke standaardservice daarbij hoorde nl PZC. Ze zei me ook goede afspraken te maken met de DVP's om misverstanden te voorkomen. Verder wees ze me de richting waar de kleedruimtes, bar en restaurant waren.
In de gang naar de kleedruimtes hangen veel spiegels waardoor je soms je orientatiegevoel kwijtraakt. De doucheruimte beneden werd verbouwd en daardoor was er slechts 1 douche boven te gebruiken en me daar gedouched nadat ik me in mijn wandelaarsoutfit had gehezen. Ondanks het feit dat er maar 1 douche was heb ik slechts 1 keer 2 wachtenden voor me gehad dus tot echte problemen heeft dit niet geleid.
De theke had mijn goddelijk lichaam toch net iets te goddelijk ingeschat zodat ik haar toch maar vroeg om een grotere maat badjas. Die werd me zonder problemen met een vriendelijke lach overhandigd. Aan de bar een colaatje besteld en daarna ben ik naar het restaurant gegaan. Daar een paar broodjes met gebakken ei en een jus d'orange genuttigd.
Het is wel jammer dat je niet echt een plaats hebt waar je gemakkelijk kan eten, de meeste mensen moeten eten terwijl ze op een bank zitten wat niet echt handig is. Na mijn ontbijt genuttigd te hebben mijn blik eens rond laten gaan. Er waren op dat moment 5 vrouwen aanwezig.
Gezien de vaak niet al te positieve recensies over de service van de vrouwen stond ik in mijn scherpe neus modus.
Toen ik op een bank was geploft kreeg ik al snel gezelschap van de duitse Esther. Over haar wel positieve dingen gelezen maar de combinatie van teveel make up en dat ik eerst wilde uitbuiken maakte dat het niet tot een kamergang kwam. Nadat ik rustig de kat uit de boom had gekeken zag ik Carmen zitten. Ze zit pas 3 weken in het vak ,dus ben voorzichtig met haar en dan zou het wel eens een toppertje kunnen worden. Lees de recensie onder haar naam.
Rond een uur of 4 kwamen er nog veel meer meiden binnen wat het totaal toch al gauw tot een 40 meiden bracht. Onder hen liep een opvallende verschijning , type zongebruinde barbie, op extreem hoge naaldhakken. Ze was al een paar keer op en neer gelopen en het moet gezegd het is een erg opvallende verschijning. Ze kwam bij mij polsen of er wat eurootjes te verdienen vielen. Ze stelde zich voor als Coco en zei van Iraanse komaf te zijn. Ik vroeg aan haar welke service ze bood. TZ hoorde hier ook bij. Des te langer ze bij me zat hoe minder ik geinteresseerd raakte in haar. Ze had haar onder haar armen en stoppels rond haar tepels !   Het duurde haar blijkbaar ook te lang want ze vertelde me dat het niets tussen ons zou worden. Later zag ik haar van een kamer komen met een duitse schrijvende ijsbeer van een duitse collega forum. Toen ik hem vroeg of ze TZ en hoe het verder was zei hij, "es war scheize, sich machts nichts". Ze TZ niet, ze wilde alleen missionaris. Volgens hem deed ze zelf helemaal niets en lag ze er als een pop bij. Gedurende de dag ben ik nog met Kelly, Marie en twee keer met Sonia op de kamer geweest.
Ook ben ik tussendoor nog in de sauna geweest die prima op temperatuur was. Ook geprobeerd op een normale manier in de whirlpool te gaan maar doordat het trapje in het water zo glad was ben ik er met een bommetje in beland. Nadat ik alle roosters weer goed had gelegd die ik door mijn onverwachte bommetje had verschoven probeerde ik van de whirlpool te genieten. Helaas was het water te koud en toen ik er even in zat merkte ik ook dat het water stonk ! Ik kon ook geen chloor ontdekken in het water. Hier melding bij de theke van gemaakt en het zou doorgegeven worden. Aangezien ik geen verdere acties voor wat betreft de whirlpool meer heb zien gebeuren ben ik hier de rest van de dag niet meer in geweest.
Het was een neon party die gehouden werd en het was een mooi gezicht de meiden en het barpersoneel in fluoriserende kleding te zien. Later waren de DVP's beschilderd met fluoriserende verf wat wel iets geils in zich had. Er was ook nog een mannelijke stripact en een act met 3 buikdanseressen. Tevens was er al vanaf 14u warm eten. Vanaf deze tijd werd het eten constant aangevuld met garnalencocktails, warme gerechten, vers gesneden fruit, pizza etc. Tot 3u toe stond er eten van een goede kwaliteit die nog warm was ook.
Ik heb een leuke tijd gehad in deze club en ben ook tevreden over de services van de DVP's waar ik mee ben geweest.
De club is me niet tegengevallen en ik zal hier zeker nog eens teruggaan.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #162 Gepost op: 29 maart 2015, 12:22:26 »
Afgelopen vrijdag heb ik samen met Vendezz Dolce Vita nog eens bezocht.

Mijn laatste bezoek aan DV was behoorlijk tegengevallen (ik heb de club toen zelfs ongepopt verlaten), maar Vendezz en ik beschikten beiden over een vrijkaartje (waarvoor dank aan Dolce Vita, een bevriend forum ;) en Again and Again!) dat geldig was tem 28/03, dus we besloten toch maar de 170 kilometer richting Düsseldorf aan te vatten.

Vertrokken om 9u45 en zo’n 2 uur later konden we ons vlak voor de club in de straat parkeren. Ondanks ons sjofele uiterlijk werden de 3 deuren voor ons geopend en om 11u45 presenteerden we onze vrijkaartjes aan de theke.

De theke weigerde in eerste instantie de vrijkaarten, omdat het volgens haar al 27/04 was en onze kaartjes maar geldig waren tem 28/03. Na nogal wat vijven en zessen (en dankzij de datumnotitie op mijn smartphone) werden onze kaartjes uiteindelijk toch aanvaard, kregen we onze badjassen en konden we ons gaan omkleden.

Eens we omgetoverd waren tot ijsberen, begaven we ons naar de bar, waar het op de middag nog heel rustig was. Ik heb zo’n 6 ijsberen en evenveel vrouwen geteld. Allen duidelijk nog aan het ontwaken.

We installeerden ons eerst aan de bar om te bekomen van de autorit en wie kwam (ondertussen quasi traditioneel) bijna onmiddellijk goeiedag zeggen en polsen naar een mogelijke kamergang? Duitse Esther. Het was echter nog veel te vroeg en Vendezz en ik hadden honger, dus Esther droop al snel af richting andere ijsberen.

Voor ons het sein om een hapje te gaan eten in het veel te kleine restaurant (4 zitplaatsen!), voor mij het enige infrastructurele minpunt aan DV. Wij hadden geluk, want er was op de middag niemand aanwezig in het restaurant, dus we konden aan een tafeltje zitten, maar later op de dag heb ik vele mannen en vrouwen, wegens plaatsgebrek in het restaurant, hun maaltijden ergens in de bar zien verorberen.

Het ontbijt was goed verzorgd. Ik heb een broodje met charcuterie, spek en ei (2 doorgebakken paardenogen) gegeten. Simpel, maar het smaakte en het vulde goed.

Na het deugdoend ontbijtje, heb ik Vendezz een rondleiding gegeven. Het was immers zijn eerste bezoek aan DV. Heel veel valt er uiteraard niet rond te leiden: in de kelder vind je de kleedkamers, douches en Wc’s, op het gelijkvloers de bar, die sinds de verbouwingen 1 mooie, grote ruimte is geworden, het kleine restaurant en een rookruimte, buiten een tuin, zwembad, sauna, jacuzzi en een soort van (rook)constructie in 2 delen waar het aangenaam vertoeven is in de zeteltjes.

Na de rondleiding hebben Vendezz en ik afwisselend aan de bar en in zeteltjes binnen en buiten rondgehangen en hebben we de ‘omgeving’ geobserveerd. We hebben dat volgehouden van ongeveer 13u tem 16u30 en in deze tijd is geen enkele meid ons gezelschap komen houden. Er waren toen sowieso nog niet veel meiden aanwezig en de weinigen die er waren schonken enkel aandacht aan de stammi’s of hingen lusteloos in de zeteltjes.

Rond 16u30 trok Vendezz richting sauna en installeerde ik me in een zeteltje vlakbij het restaurant. Plots kreeg ik binnen het kwartier het gezelschap van 3 verschillende meiden. Als we samen zitten, moeten Vendezz en ik er dus echt wel louche uitzien, aangezien meiden ons dan blijkbaar niet durven vergezellen.

Enfin: de eerste 2 meiden kwamen héél snel met de kamervraag, dus die poeierde ik snel af, de derde meid, Roemeense Lori, ging echter veel geraffineerder te werk.

Lori is 25 jaar jong, heeft lang blond haar en intrigerende, blauwe ogen. Ze heeft een héél mooi, slank lichaam, een lekkere, strakke kont en een mooie, lichtjes hangende maar echte B-cup met kleine tepeltjes. Ze droeg afgelopen vrijdag een gele bikini. Piercings kan ik me niet herinneren, een tattoo wel: er staat een kleine playboy bunny op haar schouder.

Lori presalede zo goed, dat mijn lust, die de voorbije uren tot ver voorbij het vriespunt was gezakt, in no time terug een kookpunt bereikte: met haar mooie lichaam tegen me aankruipen, subtiel zoenen, met haar borsten en billen tegen me aanschuren, zwoel in mijn ogen kijken… Moet het nog gezegd worden, dat ik Lori na een tijdje zei, dat ik met haar wou kameren.

De eigenlijke kamergang was heel goed: het zoenen mocht enthousiaster, maar voldeed. De pijpbeurt was uitstekend: heel gevarieerd met af en toe een DT en ook de balletjes werden niet vergeten. Neuken was top: een enthousiaste cowgirl waarbij het leuk spelen was met Lori haar borsten, een intieme missio en stevig beuken tijdens hondjes. Traditioneel kwam ik tijdens dat laatste standje met een knal klaar.

We hebben het half uur al knuffelend rondgemaakt en ik heb de kamer heel tevreden verlaten. Herhalingsgevaar: groot!

Nadat ik Lori haar centjes had overhandigd, vond ik Vendezz niet zo direct terug en begaf ik me maar naar het restaurant, waar ik een brochette (grote stukken, lekker mals vlees) met een broodje en een salademix gegeten heb. Heel lekker! Je kon btw ook kiezen voor pasta met een soort van gyros.

Het moet wel gezegd dat ik eerder in de namiddag al 2 keer naar het warme eten was gaan kijken en dat de bak met brochettes toen telkens leeg was. Ondanks de weinige aanwezigen slaagde de kok er dus niet in zijn brochettes op tijd klaar te hebben.

Na mijn maaltijd trok ik naar buiten, waar ik Vendezz aantrof in het gezelschap van een toffe Schot, die blijkbaar eens per jaar in Duitsland een paar clubs bezoekt. Hij genoot duidelijk met volle teugen van het saunaclubconcept. Wie niet hé!

Vendezz en ik hebben uiteindelijk nog tot 19u30 in DV rondgehangen. Beetje bij beetje daagden er meer meiden op (waaronder een paar hele mooie) en waren er ook meer mannen aanwezig. Een echt leuke sfeer kwam er echter nooit. En nu Vendezz en ik terug samen waren, durfden de meiden ons blijkbaar opnieuw niet meer aanspreken. Vreemd toch…

We hebben nog een paar drankjes genuttigd, Vendezz is in een zeteltje nog half verkracht door een lange, slanke meid (zo ongeveer de enige die ons durfde aanspreken), we hebben nog even gekeuveld met Lucy waarmee we destijds beiden gekamerd hebben in HP (toen noemde ze nog Melanie), maar tegen 19u30 hadden we het helemaal gezien in DV. Onze lust zakte door de matte sfeer verder en verder weg , dus het werd tijd om te verkassen.

Na een bezoek van een kleine 8u hebben we DV verlaten en zijn we naar Magnum getrokken, waar het ook niet echt druk was, maar waar er toch een leukere sfeer hing en waar ik nog 2 keer zou kameren.

Conclusie van dit bezoek aan DV: het is een niet al te grote, maar wel heel mooie club, die qua infrastructuur zeker in de zomer de moeite is om te bezoeken. Het personeel was gematigd vriendelijk. Het eten voldoet ruimschoots. DV moet er gewoon beter op toe zien, dat ze de eetbakken tijdig aanvullen. De line-up was voldoende, maar de meeste meiden straalden te weinig lust uit. De sfeer in de club was de ganse namiddag veel te mat.

DV ziet mij zeker nog terug (als rustig opstapje voor een bezoek aan pakweg Magnum), maar een volgend bezoek zal nu pas voor in de zomer zijn, wanneer ik ook gebruik zal kunnen maken van de buitenfaciliteiten (tuin, zwembad, jacuzzi…). DV: tot later! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #163 Gepost op: 7 april 2015, 21:36:07 »
I have been on strike of DV for about 7/8 months but on Saturday it was my birthday  :)) i decided to try the free entry (last year it was LR and 2 years ago Samya)

I arrived after 8 pm and showed my ID card, the theke wished me an happy birthday,  it also works very well in  DV  :great:

:happybirthday3:

Washing, dressing up and 1 beer at the bar  :beer: i would say around 30 girls, usual pity girls still there unfortunately, Jelina met in PSR found good company here  8) on the other hand a few good looking ones but i did not know them, first time i see them

I preferred to go with Sasha, the barbie girl, i have seen her in DV for a few years but never tried, i chose her because i did not remember any scam reported on forum about her, the other ones were more attractive but too much risky in this club,  blowjob with condom and overcharge are unfortunately so common here

In the room, Sasha immediately grabbed my finger and sucked it, kissed my body, no FK, started the blowjob, pornstyle but she spit too much (i did not like  8)) then fucking and finish in her mouth  :-P

Back in the locker room, she said to me : it is 100 because we stayed 40 minutes, i would have said 30/35 minutes  8) i did not try to discuss, we are in DV, of course  ;D !

After 10 pm, i wanted to order another beer and was informed that after 10 pm, i have to pay them : 5 euros, damn it was 10h05 when i ordered, i did not know this rule  8)

Time to eat then, it was not very good and there was not very much choice : rice and fish, meat and some vegetables

Atmosphere seemed good and music is now excellent according to me, dancing music even better than in ACA for instance,  german girls seemed to enjoy it very much and were enough crazy to dance like crazy girls
Still some dressed dude with their clothes, i will always find this rule really stupid in a FKK but it will remain only my own  opinion  ;D

I did not stay very late and left around midnight, i did not want to go with another girl i do not know, too much risky here  :o ;D

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
DOLCE VITA, ALGEMEEN
« Reactie #164 Gepost op: 13 april 2015, 10:27:11 »
Vrijdag 27 maart samen met mijn vaste clubmaatje KanariePiet naar Dolce Vita getogen.
Met een vrijkaartje op zak van een ander forum, verplaatsten wij ons richting DV.

Daar aangekomen konden we net voor DV de wagen kwijt, achter bleek dat als men 50 meter na DV doorreed je de ingang trof van een private parking. Tja verstand op nul en goesting ten top he.

De deuren werden voor ons 2 geopend door een lieftallige Theke. Deze blonde verschijning alla dom blondje deed dr IQ eer door te beweren dat de vrijkaartje niet meer geldig waren aangezien de DV telefoon al in April verkeerde. Na ons grappige antwoord dat we anders nooit een vrijkaartje laten verschieten konden we na datum check toch vrij naar binnen.

De catacomben van DV zijn netjes afgewerkt. De lockerkey werkt naar behoren en simpel. Alleen loop ik met mijn 190+ constant met het idee telkensmaal mijn kop te stoten aan deurposten.

In de bar aangekomen functioneerde KP als mijn prive gids, maar we mochten pas verder nadat we het vat getest hadden. We settelden ons dus aan de bar voor een koud pintje. Aldaar viel ons een trend van afgelopen tijd erg op. Hebben alle barladies nu echt zon moeite om een normaal pintje te tappen?? Telkens bij tappen vanwege het vele schuim kregen we t zgn koppijn bier.

Na een paar pintjes kwamen we in de eetzaal terecht. Hallo eetzaal??? Dit was de grote van een kamer waar 2 tafels met dito stoelen elk stonden. Maar we konden ons de lunch naar behoren laten smaken. Alleen dv mocht wat sneller de buffetbakken aanvullen. We moeten wat te zeiken he..

Hier na zijn we een rondje buiten gegaan . De tuinindeling kon mij aardig bekoren, maar door het zachte frisse weer hebben we hier niet van kunnen profiteren. Denk dat dit in de zomer wel een aardig verblijf buiten kan zijn incl pool. Buiten is de rokers ruimte waar ook een ander niet verwarmde ruimte is waar een tv hangt. Hier hebben we geregeld een frisse neus kunnen halen.

Naar binnen in de lounge ruimte, de uitbouw, gezeten hebben we menige dame op afstand kunnen beoordelen. De line up was wat karig in het begin.Later kwamen de mooiere dames. Dit doet mij altijd denken aan de uitspraak van Ricardo Banana, wann kommen die schonen Madchen, hahaha.

Ik heb tijdens mijn verblijf genoten van de ambiance, de verkeerd getapte pintjes. De dames zijn schuchter als je met een kameraad clubt, helaas. De keren dat ik aangesproken werd was voornamelijk wanneer ik solo verkeerde. De dames die de humor konden waarderen waren ook echte schatjes.

Een dame kwam opgewekt uit de lunchroom cg lunchhok gelopen en maakte met een knipoog wat contact. Deze dame liep echter terug naar een collegaatje en in t drapperige galop smilde ze guitig en zwaaide met haar parmantige handje op heup hoogte naar ons twee. Gezien we na menig uurtjes keuvelen wat melig geworden waren, begroette ik deze dame op een niet te beschrijven hi groet. Met als resultaat dat KP , de dame en ik in een deuk van het klachen geraakten.

DV ziet mij zeker terug, want wil in de zomer maanden de tuin in volle glorie eens maken.
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!