Auteur Topic: Noble M600  (gelezen 3268 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest13

  • Gast
Noble M600
« Gepost op: 15 juni 2010, 12:33:30 »
Met de motor van een Volvo XC90, maar dan opgefokt naar 650pk !!!
 
Foots, dit is jouw kar ! 
 
Hier kan je mee spinnen en heb je alles zelf in de hand !
 
http://www.youtube.com/v/DT-iyqLoIUU&hl=en_US&fs=1&
 

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ik stel jullie voor een Ariel Atom
« Reactie #1 Gepost op: 15 juni 2010, 23:40:32 »
En kijk naar de flapperende wangen:


http://www.youtube.com/watch?v=WaWoo82zNUA
« Laatst bewerkt op: 15 juni 2010, 23:45:37 door sexmachine »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Noble M600
« Reactie #2 Gepost op: 29 juni 2010, 22:27:32 »
Vroeger moest ik een auto kiezen op basis van rationele kenmerken als kosten voor onderhoud en verbruik en hoeveel belasting en verzekering kosste.


Nu ga ik een andere manier te werk en ik heb nu een aantal andere criteria:


1. De Funfactor, geleerd van Top Gear en die geeft aan hoeveel lol je met een auto kan hebben. Voor mij geldt achterwielaandrijving als een ware funfactor, als er voldoende pussypower inzit anders draait ie nog niet als een volleerde jeanet


2. Imagobooster, de auto moet je karakter benadrukken en je imago versterken. Dit is voor mij de moeilijkste want ik wil er irl meerdere gezichten op na houden.


3. Winterproof, awel wat heb je aan een auto als je er in de winter niet mee naar NRW kan rijden, niets ! Waardeloos natuurlijk, vandaar dat de funfactor een beetje minder belangrijk is voor een pragmaticus als ik zelf.


4. Babe magnet, de auto moet natuurlijk onweerstaanbaar zijn voor de dames, die moeten spontaan in zwijm vallen. Aangezien dames niet veel van auto's begrijpen is vooral het merk en formaat van belang. Bedenk dat de auto een verlengstuk van je penis is en dat dames vooral van groot dik en duur houden.


5. Pussy power. een auto hoeft niet hard te kunnen, maar moet wel onvoorstelbaar hard trekken, niet de power maar het koppel is wat je echt voelt !


Goed nu mogen jullie gaan raden wat het wordt, de winnaar mag een keertje mee naar LR meerijden ik haal je persoonlijk op en breng je uiteraard ook weer thuis.
Groet, Foots  ;D
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
een brolbak op hoge poten
« Reactie #3 Gepost op: 29 juni 2010, 23:50:27 »
Goed nu mogen jullie gaan raden wat het wordt, de winnaar mag een keertje mee naar LR meerijden ik haal je persoonlijk op en breng je uiteraard ook weer thuis.
Groet, Foots  ;D
Een X5, en niet die van Lorena  :o
Doe mij maar een vrijkaartje LR  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest13

  • Gast
Foots rakker, hierom koop jij best geen M6 !
« Reactie #4 Gepost op: 5 juli 2010, 22:49:13 »
 
Foots rakker, hierom koop jij best geen M6 !

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Vrouwen vallen op mannen met grote auto’s
« Reactie #5 Gepost op: 16 september 2010, 13:33:27 »
Relaxxxe rakkers,
 
http://www.telegraaf.nl/vrouw/actueel/7667419/__Vrouwen_vallen_op_mannen_met_grote_autos__.html?p=10,2
Onder single mannen is de Volkswagen Golf het populairste model, maar mocht het budget het toelaten dan valt de keuze op een Audi A4 of BMW 3-serie. Deze zin licht ik er even uit voor de Junthers en Crocodile Dundees van deze wereld.
 
Groet, Foots  8)
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.