Auteur Topic: Mara (Duitse)  (gelezen 5771 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Ascari

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 124
  • Angel Eyes
    • Bekijk profiel
Mara (Duitse)
« Gepost op: 31 december 2016, 04:11:24 »
Mara (7,0)
Leeftijd: 23 jaar
Haar: Lang golvend, bruin
Lengte: 1,60
Borsten: C-cup (siliconen)
Postuur: Normaal+

Mara past met haar uiterlijk perfect in mijn straatje. Ze heeft een mooi gezicht, lang golvend haar, een lekker figuur met alle rondingen op de juiste plaatsen. Een zeer goed gemaakte C-cup met dank aan een uitstekende chirurg. Ze is half Duits, half Italiaans en combineert in haar uiterlijk het beste van 2 werelden. Weliswaar met wat piercings en tatoeages, maar ik moet bekennen dat het wel paste bij haar mysterieuze voorkomen. Ze maakte een goede indruk tijdens onze gesprekken en moest ook lachen om mij droge grappen. Ze vertelde mij dat ze hiervoor ook kort in LR had gewerkt en daarvoor een periode in Goch. Niet bepaald aanbeveling maar ik had vooraf al wat veldwerk gedaan en enige positieve reacties gelezen over haar service.

Op de spiegel kamer kwam in mijn armen liggen en wisselden we tongzoenen uit. Haar volle billen die net iets groot waren voor mij handen. En toch masseerde ik ze dankbaar  :-P. Mara trakteerde mij op een goede pijpbeurt en na een tijdje nam ik het stokje van haar over en mocht ik haar heerlijke poes likken. Na voldoende opgewarmd te zijn neukte ik haar in missio en natuurlijk ook in doggy. De beste manier om haar mooie kont te bewonderen. Na afloop nog ongedwongen bijgepraat onder het genot van een sigaret.
'Vrijheid is een volgetankte Maserati' - Toon Hermans

Offline Bub

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 49
    • Bekijk profiel
Mara (Duitse)
« Reactie #1 Gepost op: 12 januari 2017, 23:08:32 »
I met her in july she was really great http://relaxxxboard.com/index.php/topic,10.msg81529.html#msg81529. She was supposed to go in Spain with Erasmus. I hope that she'll still be there in 2 weeks. The boob job is really well done.
« Laatst bewerkt op: 12 januari 2017, 23:16:04 door Bub »