Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708143 keer)

0 leden en 23 gasten bekijken dit topic.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1575 Gepost op: 16 augustus 2017, 09:37:50 »
Vertrek tijdig naar Stad A.

aan de lichten :  max.  4 auto s kunnen bij groen er door , bij een trage vertrekker is dat zelfs maar  2 a 3 ....

goe bezig in A.

k zou zeggen ga maar met de  2 wieler

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1576 Gepost op: 16 augustus 2017, 10:37:39 »
Vertrek tijdig naar Stad A.

aan de lichten :  max.  4 auto s kunnen bij groen er door , bij een trage vertrekker is dat zelfs maar  2 a 3 ....

goe bezig in A.

k zou zeggen ga maar met de  2 wieler
Ik ben eens benieuwd voor de vroege avond, deze morgen "viel het nogal mee"    :-\ :-\ :-\ :-\ :-\                   
Ik moest in Berchem zijn, dus nog bijlange niet in 't stad zelf .... 30 km op de kop .... anderhalf uurtje karren ....
En ja, dat belooft voor straks

En inderdaad, een deftige fiets gaat sneller, en met de moto is het ook een half uur .......
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1577 Gepost op: 7 september 2017, 00:00:30 »
Het "pleintje" in Villa Tinto was vandaag gedurende de dag  :17: ontoegankelijk omdat men de stelling (eindelijk) aan het afbreken was; het gevolg was dat er dus ook geen dames aanwezig waren.
Vanavond was de bezetting opnieuw "normaal" en bleek de stelling nog enkel overeind te staan tot aan de eerste verdieping; waarschijnlijk dus nog een kwestie van uren alvorens Villa Tinto- na 3,5 jaar werkzaamheden- weer helemaal in haar oude glorie hersteld zal zijn ! ;)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1578 Gepost op: 7 september 2017, 23:15:54 »
Het "pleintje" in Villa Tinto was vandaag gedurende de dag  :17: ontoegankelijk omdat men de stelling (eindelijk) aan het afbreken was; het gevolg was dat er dus ook geen dames aanwezig waren.
Vanavond was de bezetting opnieuw "normaal" en bleek de stelling nog enkel overeind te staan tot aan de eerste verdieping; waarschijnlijk dus nog een kwestie van uren alvorens Villa Tinto- na 3,5 jaar werkzaamheden- weer helemaal in haar oude glorie hersteld zal zijn ! ;)
Donderdag in de loop van de dag werd Villa Tinto helemaal in ere hersteld, zodat er 's avonds geen enkele stelling meer stond.Dat was wel even wennen na al die jaren...:opeens zag je alle dames beter staan (of zitten) en geloof het of niet: op zeker moment waren ze ook bijna allemaal bezet op het pleintje; 't leek wel of er vele wandelaars die locatie nu pas ontdekt hadden... Mooi toch !
Jammer genoeg werd mijn avond op zeker moment, terwijl ik door de  Verversrui fietste, serieus ontsierd door één of andere gedrogeerde van vreemde origine die hard tegen mijn fiets stampte  ;D en riep: "Ouwe zak, heb jij niks anders te doen ? Je zou beter gaan werken !", waarop ik repliceerde dat hij misschien beter zou gaan werken.Ik ben dan verder gefietst en kwam hem nog een paar keer tegen terwijl hij telkens probeerde mij of mijn fiets aan te vallen. Na een paar rondjes hield ik het dan maar voor bekeken en heb ik mij wijselijk uit de voeten gemaakt; tegen dat krapuul trek je toch altijd aan het kortste eind...Voor de zoveelste keer werd ik nog maar eens geconfronteerd met  :17:"oudere-mensenhaat": terwijl men altijd de mond vol heeft over racisme en homofobie wordt daarover spijtig genoeg in de media  met geen woord gerept. Ik maak het echter regelmatig mee, en meestal niet in het skw maar gewoon op straat...Dikwijls maak ik dan de opmerking dat ik hoop dat ze zich nog even goed in hun vel zullen voelen en over dezelfde conditie mogen beschikken als ze zo oud zullen zijn als ik :bud .Komt erbij dat ik er naar't schijnt jonger uitzie dan ik in werkelijkheid ben, alhoewel voor dat onbenul waarschijnlijk iemand van 45 al een "ouwe zak" is...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1579 Gepost op: 24 oktober 2017, 03:01:56 »
Tatiana zou nu in Gent zitten, volgens info van een ander forum...

Deze dus :

http://relaxxxboard.com/index.php/topic,7227.0.html

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1580 Gepost op: 24 oktober 2017, 03:03:43 »
SS 24 is blijkbaar dicht om onduidelijke redenen...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1581 Gepost op: 25 oktober 2017, 13:14:18 »
SS 24 is blijkbaar dicht om onduidelijke redenen...
Heb ik ook gemerkt. Overdag en blijkbaar ook 's avonds. Twee keer gaan kijken

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1582 Gepost op: 25 oktober 2017, 14:08:11 »
Dit zou te maken hebben met het overlijden van de eigenaar...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

guest21214

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1583 Gepost op: 25 oktober 2017, 20:59:33 »
klopt, eigenaar is overleden, en er moet nu een ander persoon op de vergunning om open te mogen zijn

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1584 Gepost op: 25 oktober 2017, 21:18:19 »
Is al lang opgekocht door een andere eigenaar .... de Leo is er aan het werk, dus we weten ook wie het heeft opgekocht....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest21214

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1585 Gepost op: 25 oktober 2017, 22:43:13 »
kijk dat gaat snel in Belgie, in Holland was de kans groot geweest dat het bestemmingsplan van prostitutie eraf werd gehaald, en dan dachten ze, weer een sexlocatie minder...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1586 Gepost op: 25 oktober 2017, 23:19:43 »
kijk dat gaat snel in Belgie, in Holland was de kans groot geweest dat het bestemmingsplan van prostitutie eraf werd gehaald, en dan dachten ze, weer een sexlocatie minder...
Jij leest en denkt Nederlands, frankkinky, en dit is nochtans heel simpel in 't "Belgisch" ....... lees .....schippersstraat 24 telt 8 ramen, dat betekent een jaarlijke bijdrage aan de kas van 't stad van pakweg 20000 euro... waar ze geen zak voor moeten doen ... waarom zouden ze toch hun eigen inkomsten gaan afnemen .....
Zo dom zijn de politiekers nu ook net weer niet  :-\ :-\ :-\
Hier denken ze: nieuwe eigenaar, evenveel centjes voor ons  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest21214

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1587 Gepost op: 25 oktober 2017, 23:31:25 »
ik ben dan voor Belgen in de NL politiek!!!!  :bud

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1588 Gepost op: 28 oktober 2017, 13:30:19 »
ik ben dan voor Belgen in de NL politiek!!!!  :bud

Wat dacht je hiervan frankkinky:

https://www.demorgen.be/binnenland/cd-v-wil-megabordeel-in-brussel-naar-antwerps-model-b1463d96/

Een vrouwelijke christendemocraat die luidop droomt van een megabordeel??!! 8)

Dit is allemaal mogelijk in ons belgenland :smiley:

Voor jou heb ik maar één advies: verhuis naar België.




Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1589 Gepost op: 4 november 2017, 12:52:17 »
 :happybirthday3:
Ons aller sexmachine mag vandaag weer de kaarsjes uitblazen !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...