Auteur Topic: Play-off I  (gelezen 62614 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Standard en Racing Genk nemen schitterende start in play-off I
« Reactie #15 Gepost op: 28 april 2013, 22:43:13 »
Tja, als Genk-fan had ik liever gehad dat mijn ploegje bovenaan stond... Ze hebben geweldig spelersmateriaal maar de coach haalt er niet alles uit.

Voor de neutrale voetballiefhebber mag Z-W kampioen spelen, maar wellicht wordt het toch Anderlecht. Trouwens... de kampioen gaat rechtstreeks naar de CL, stel dat het Zulte wordt, wat gaan die daar doen met een quasi leeggeplukte ploeg...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Play offs nemen beslissende wending
« Reactie #16 Gepost op: 13 mei 2013, 01:05:54 »
Na speeldag 8 in de play offs van het Belgisch voetbal zijn er nog 3 titelkandidaten : titelverdediger Anderlecht, Zulte-Waregem en Club Brugge dat aan een sterke remonte bezig is.

Genk en Standard zijn uitgeteld. Bekerwinnaar Genk verloor zondag na een lucky goal van Anderlechtspeler De Zeeuw toen de wedstrijd op een gelijkspel leek te eindigen. Anderlecht miste nog maar eens een penalty, maar wist dus toch nog te winnen.

Club Brugge won eerder op de dag verdiend van Standard dat nu in de touwen hangt. Zaterdag won Zulte op het veld van Lokeren.

Dit is de stand :

1. Anderlecht    45
2. Club Brugge  43
3. Zulte-Waregem  43
4. Racing Genk  39
5. Standard  38
6. Lokeren  31


Als Anderlecht donderdag in Lokeren wint en Zulte-Waregem - Club Brugge een draw is, is Anderlecht opnieuw kampioen.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Play-off I
« Reactie #17 Gepost op: 17 mei 2013, 22:29:42 »
De ontknoping komt eraan!

Na de voorlaatste speeldag zijn er nog 2 titelkandidaten : Anderlecht en Zulte-Waregem. Beide ploegen nemen het zondag tegen elkaar op. Zulte moet winnen, anders is Anderlecht kampioen.

De uitslagen van donderdag :

Lokeren-Anderlecht  2-4
Zulte-Waregem-Club Brugge 5-2
Genk-Standard 1-1

De stand :

1 Anderlecht 48
2 Zulte-Waregem 46
3 Club Brugge 43
4 KRC Genk 40
5 Standard 39
6 Lokeren 31

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Play-off I
« Reactie #18 Gepost op: 19 mei 2013, 16:36:51 »
ANDERLECHT KAMPIOEN !!! na de 1-1 tegen Zulte-Waregem. Al voor de 32ste keer. Deze rakker maakt op dit moment een klein vreugdedansje. :pica :beer:
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Play-off I
« Reactie #19 Gepost op: 19 mei 2013, 17:26:06 »
Ja, proficiat aan de Anderlechtfans...

Anderlecht is dus opnieuw landskampioen, na een spannende doch niet echt hoogstaande nacompetitie.

Anderlecht is meteen ook rechtstreeks geplaatst voor de CL eindronde. Nummer twee Zulte-Waregem speelt de laatste vooronde van de CL, bij uitschakeling gaan ze naar de EL. Bekerwinnaar Genk en Club Brugge gaan ook naar de EL voorrondes; het laatste Europese ticket gaat naar de winnaar van de dubbele barrage tussen Standard en AA Gent.

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
Play-off I
« Reactie #20 Gepost op: 20 mei 2013, 11:04:07 »
Duidelijk een deal geslagen die twee eersten.  Jammer jammer jammer... had Anderlecht zijn sportieve taak maar vervuld!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Play-off I
« Reactie #21 Gepost op: 20 mei 2013, 20:41:04 »
Duidelijk een deal geslagen die twee eersten.  Jammer jammer jammer... had Anderlecht zijn sportieve taak maar vervuld!
Ik heb niets van een deal gezien.
Wat ik wel heb gezien, was een bang Anderlecht, dat gedomineerd werd door de mannen van Dury.


Ik vind dat iedereen maar moet begrijpen dat Zulte oververdiend tweede is geworden.
En indien Brugge dacht aanspraak te kunnen maken op de voorrondeplaats in de CL, dan eens naar de uitslag kijken tegen Zulte.
Gewoon onderuit met 2-5 in eigen huis, oververdiend.




Ik ben trouwens wel van mening dat Zulte niets in de CL kan gaan doen, maar ook Anderlecht, Brugge, Genk en Standard zijn voor deze competitie enkele maatjes te klein. Euh, niet meer dan logisch, hun jaarbudget voor een ganse ploeg is lager dan dat van topclubs voor één speler (Ronaldo, Messi, ...)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal