Auteur Topic: REAL CL  (gelezen 55315 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline RAUL7

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 125
    • Bekijk profiel
REAL CL
« Gepost op: 3 april 2013, 17:34:02 »
Vanavond 20:45

Málaga - Borussia Dortmund
Real Madrid - Galatasaray




'Mijn droom? Het WK winnen én de CL met Galatasaray'

Hardop dromen, feestelijk omrand met een vleugje bluf en bravoure; het is aan Sneijder wel toevertrouwd. 'Wat mijn dromen zijn? Het WK winnen met Oranje én de Champions League met Galatasaray. Waarom zou dat niet kunnen? In het voetbal kan alles. Ik zou niet weten waarom ik dat mezelf niet als doel zou kunnen stellen. Je moet durven dromen in het leven, anders kom je nergens.'


http://www.ad.nl/ad/nl/1037/Champions-League-Europa-League/article/detail/3419564/2013/04/03/Mijn-droom-Het-WK-winnen-en-de-CL-met-Galatasaray.dhtml


Mourinho heeft Casillas nog niet nodig

Trainer Jose Mourinho heeft Iker Casillas niet opgenomen in de selectie van Real Madrid voor de thuiswedstrijd van woensdagavond tegen Galatasaray in de kwarfinale van de Champions League.

http://www.ad.nl/ad/nl/1037/Champions-League-Europa-League/article/detail/3419177/2013/04/02/Mourinho-heeft-Casillas-nog-niet-nodig.dhtml

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
REAL CL
« Reactie #1 Gepost op: 3 april 2013, 19:53:43 »
Real gaat ze gewoon wegspelen
4-0 is mijn gokje
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline RAUL7

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 125
    • Bekijk profiel
REAL CL
« Reactie #2 Gepost op: 3 april 2013, 20:41:29 »
Ik ben al blij met 1-0,  denk dat ze het veel moeilijker gaan krijgen dan iedereen denkt!

Offline RAUL7

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 125
    • Bekijk profiel
REAL CL
« Reactie #3 Gepost op: 3 april 2013, 20:43:21 »
Xavi draagt treffer op aan jongetje met kanker

Xavi vierde zijn treffer in de wedstrijd tegen Paris Saint-Germain (2-2) gisteravond door met zijn hand over zijn hoofd te wrijven. Dat deed de Spaanse middenvelder om zijn treffer op te dragen aan de 10-jarige leukemiepatiënt Miquel uit Barcelona.

Een paar weken geleden maakte een lokaal radiostation op Wereldkankerdag een item in het ziekenhuis Hospital Sant Joan de Déu. Daarbij kwam Miquel aan het woord. De jongen vertelde dat het zijn grootste wens was om Xavi te ontmoeten.

Gesigneerd shirt
Volgens de website van FC Barcelona hoorde Xavi het radioprogramma en besloot hij het ziekenhuis te bezoeken. Hij nam een gesigneerd shirt voor de jongen mee. Ook beloofde de middenvelder dat hij Miquel mee naar de training van Barcelona zou nemen, zodra de jongen beter is. Bovendien spraken de stervoetballer en de zieke jongen af, dat Xavi een doelpunt zou maken tegen AC Milan om die treffer vervolgens op te dragen aan Miquel. Ze spraken af dat Xavi over zijn hoofd zou wrijven.

Tegen de Italianen scoorde Xavi niet. Maar toen hij een strafschop benutte tegen PSG, loste hij alsnog zijn belofte in.

http://www.hln.be/hln/nl/1307/Champions-League/article/detail/1608412/2013/04/03/Xavi-draagt-treffer-op-aan-jongetje-met-kanker.dhtml
 

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
REAL CL
« Reactie #4 Gepost op: 3 april 2013, 20:48:58 »
Ik ben al blij met 1-0,  denk dat ze het veel moeilijker gaan krijgen dan iedereen denkt!
Ik verander mijn prono, ik had niet gelezen dat M Casillas uit de ploeg zette....
4-1
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
REAL CL
« Reactie #5 Gepost op: 3 april 2013, 20:57:05 »
Ronaldo...
Ik begin die jeanet meer en meer te respecteren, hij is zelfs sereen na een doelpunt
Klasse
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
REAL CL
« Reactie #6 Gepost op: 4 april 2013, 00:31:45 »
Ronaldo...
Ik begin die jeanet meer en meer te respecteren, hij is zelfs sereen na een doelpunt
Klasse
Ook in deze wedstrijd was hij weer vrij vaak egoïstisch. Verkiest te vaak een of twee verdedigers voorbij te rennen en de doelman te passeren, dan een pass breed naar een medespeler te geven die hem zo kan intikken. Ronaldo heeft grote technische klasse maar er zou zoveel meer inzitten als hij zich ook dienstig zou opstellen; hij snapt niet dat door zich dienstig op te stellen zijn ploeg meer kans maakt grote prijzen te pakken en dat dat bijna voorwaardelijk is om bijvoorbeeld ooit eens een gouden bal te winnen.
Geen mooi spel van Real maar wel ontzettend effectief met een systeem die zwaar leunt op individuele klasse van verschillende spelers. Desondanks hoop ik dat Real dit jaar een grote prijs pakt zoals de CL en we vanaf volgend jaar een offensiever spelend elftal te zien krijgen onder een andere trainer.
« Laatst bewerkt op: 4 april 2013, 00:43:46 door Picasso »

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
REAL CL
« Reactie #7 Gepost op: 4 april 2013, 00:42:51 »
Kijk het is in feite een heel simpel spelletje.


Voor Ronaldo zou het bv eens goed zijn om wat gangbangs te bezoeken, zo leert hij samenwerken met wat spelers en dan zou hij zien dat je gezamelijk veel meer kan scoren.


Tenslotte is het in voetbal zo dat je altijd wint als je 1 doelpunt meer scoort dan de ander. Foots volgt deze strategie al jaren zorgt dat de dames nooit klaarkomen en als ik dan 1 keer kom win ik altijd. :bud


Als Ronaldo zich inschrijft voor Saskia Farell dan zal ik eens kijken of ik hem een aanmoedigingsprijs zou kunnen geven. Ook maakt het daar niet uit hoe je haar zit en hoef je tijdens de rust geen ander kapsel te nemen om na de rust weer aandacht van wat andere dames te krijgen.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
REAL CL
« Reactie #8 Gepost op: 4 april 2013, 00:56:03 »
.
 Desondanks hoop ik dat Real dit jaar een grote prijs pakt zoals de CL en we vanaf volgend jaar een offensiever spelend elftal te zien krijgen onder een andere trainer.
Droom vooral verder, er is nog een zekere Messi, en die pakt met zijn ploegske de CL
We mogen eens lachen, maar Real zal nog jaren moeten inzien dat Barca veel en veel beter is. Slechts als je dat wil snappen, kan je hen verslaan als het echt om de knikkers gaat
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
REAL CL
« Reactie #9 Gepost op: 4 april 2013, 00:59:34 »
Kijk het is in feite een heel simpel spelletje.
Tenslotte is het in voetbal zo dat je altijd wint als je 1 doelpunt meer scoort dan de ander.
Zo simpel is het, alleen zijn de meeste trainers zo slim niet. Ze proberen de andere ploeg het scoren te beletten en dan pak je nooit een prijs.
Simpel één balletje meer in de netten leggen dan je tegenstanders, zo doet Barca dat al 10 jaar met succes
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
REAL CL
« Reactie #10 Gepost op: 4 april 2013, 01:08:27 »
Kijk het is in feite een heel simpel spelletje.
Tenslotte is het in voetbal zo dat je altijd wint als je 1 doelpunt meer scoort dan de ander.
Zo simpel is het, alleen zijn de meeste trainers zo slim niet. Ze proberen de andere ploeg het scoren te beletten en dan pak je nooit een prijs.
Simpel één balletje meer in de netten leggen dan je tegenstanders, zo doet Barca dat al 10 jaar met succes


Zouden ze bij Barca dan ook meer gangbangen ? Ik denk het wel.


Als ik die kleine viezerik wel eens zie die elke wedstrijd scoort dan kan het haast niet anders !


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.