Auteur Topic: Messi - Ronaldo  (gelezen 53175 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Messi - Ronaldo
« Gepost op: 6 april 2013, 12:50:32 »
Messi zal dit weekend voor de eerste keer in 20 wedstrijden niet scoren.
Domweg omdat hij gekwetst is.


Afgelopen week was trouwens de eerste maal sinds 2006 dat het wonderkind niet aan de tweede helft van een CL-wedstrijd begon.
Zou dat ook geen record zijn?


Intussen is Ronaldo dit seizoen topschutter in de CL, dat belooft nog spannend te worden aan de top.


Ik hoop stiekem op een finale Real-Barca, en dat de beste (Barca) dan moge winnen  :111:


En hier wat cijfers over beide wereldvedetten, die Ronaldo heeft gewoon brute pech dat er een klein drolletje rondloopt die luistert naar de roepnaam LEO, want ook zijn cijfers zijn indrukwekkend.
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Messi - Ronaldo
« Reactie #1 Gepost op: 6 april 2013, 13:03:01 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Messi - Ronaldo
« Reactie #2 Gepost op: 6 april 2013, 20:47:10 »
en voor foots, die totaal koud blijft als Messi scoort, deze bijdragen......



Goh hoe raad je het zo, ik zag de lijst met van allerlei getallen wat me zegt dat beide heren wel eens scoren. Zegt me overigens niet, als je de bal toegespeeld krijgt voor open doel. Dan zag ik de prijzen van het elftal zegt me ook niet, met een goed elftal kan iedereen prijzen winnen, misschien zelfs die compleet bazelende Johan Cruyf.


Idd waardeloos dacht ik zodat ik de andere posts zag, die beide goed bekeken. De slet die Ronaldo daar drupt het sletterige van al als de Niagara waterval. Wat een zware golddigger, deze durf ik alleen te boeken in een club met vaste prijzen. Uiteraard zal ik geheel vrijwillig de regenjas gebruiken, want gen idee wat ik daarvan zou oplopen.


De dame van Messi ziet er gewoner uit, maar desondanks trekt geld alleen de verkeerde vrouwen aan. Ook deze zou me in het dagelijks leven niet bekoren, maar het is wel een leuk meiske die waarschijnlijk goed kan kussen in de club.


Gelukkig heb ik van voetbal geen verstand en wat betreft deze dames zie ik op het blote oog dat die Ronaldo een van de grootste golddiggers is die ik ooit heb gezien. Uiteraard ziijn het balkunstenaars en kunnen ze financieel wel een een veertje laten.


Trouwens ik ga het hun niet kwalijk nemen, ik was vroeger ook een eerste klas sletten liefhebber, hoe korter het rokje hoe enthousiaster ik werd. Echter zie het als een vorm van poppen, als je er mee uitgespeeld bent resteren de wijze grijze haren of bij sommige een kale biljartbal.


Gelukkig zijn er voor alle heren arm of rijk, grijze haren of kaalkoppen genoeg van dit soort dames beschikbaar en daar kunnen we allemaal " aan de bal" komen en "scoren". Gelukkig hoeft daar hier op Relaxxxboard niemand voor een bekende voetballer te zijn. Zelfs geen rijke stinkerd.


Groet, Foots  O0


P.S. ook als Ronaldo scoort blijf ik even koud, ook het NL elftal of de ganze Bundesliga.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Messi - Ronaldo
« Reactie #3 Gepost op: 7 april 2013, 03:12:33 »
En ook zonder Messi is  het een doelpuntenfestijn bij Barcelona. In de Liga werd het 5-0 tegen Mallorca met nu drie goals van Fabregas.

http://m.hln.be/hln/m/nl/1302/Primera-Division/article/detail/1610048/2013/04/07/Barcelona-tankt-vertrouwen-met-manita-tegen-Mallorca-ook-Real-wint-vlot.dhtml?originatingNavigationItemId=923

Maar goed, PSG is geen Mallorca en het waarschijnlijk ontbreken van Messi is een aderlating alhoewel ze met Fabregas een topvervanger hebben. Blijft ongelooflijk wat een kwaliteit op de bank Barcelona heeft. Geldt ook voor Madrid waar Kaka, Marcello en Essien op de bank zitten (naast een arrogante trainer met een veels te hoge zelfdunk).

Offline RAUL7

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 125
    • Bekijk profiel
Messi - Ronaldo
« Reactie #4 Gepost op: 7 april 2013, 09:48:22 »
Messi heeft individueel de beste cijfers, Ronaldo komt op de tweede plaats.
Vergeet niet dat Messi alleen maar bij Barça heeft gespeeld, en Ronaldo zich al bij verschillende ploegen heeft bewezen. Omringd door misschien wel, Messi en Ronaldo buiten beschouwing gelaten, de beste spelers van de wereld zoals Xavi en Iniesta! Ben er zeker van dat als het andersom zou zijn dat Ronaldo de betere cijfers had. Maradona deed het bij Napels, zet Messi daar maar eens, hoe zouden zijn cijfers dan zijn?
Soit, ik ben er zeker van dat Messi al zijn individuele prijzen zou wisselen voor zo'n moment!

Andres iniesta goal vs Nderlands World Cup 2010

Dit is geen Argentijn, geen Portugees, maar een rasechte Spanjaard! :pica
Iniesta is geen Catalaan, este tio es un Manchego! ;D
Hij heeft miljoenen Spanjaarden al 3 onvergetelijke zomers bezorgd, en dat is zoveel meer waard dan een paar gouden ballekes of 3850 goals scoren! :111:

Het is zoals Sergio Ramos zegt; "Siempre consideraré a Iniesta como EL ILUMINADO, marca las diferencias"

Sergio Ramos; "Ik zal Iniesta altijd beschouwen als een verlicht persoon, hij maakt het verschil"

Voor Andres Iniesta maak ik een knieval! 8)
 
« Laatst bewerkt op: 7 april 2013, 12:18:19 door RAUL7 »