Auteur Topic: Halve Finales Champions League 2013!  (gelezen 54902 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline RAUL7

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 125
    • Bekijk profiel
Halve Finales Champions League 2013!
« Gepost op: 12 april 2013, 12:35:34 »
Bayern München - FC Barcelona
Borussia Dortmund - Real Madrid





Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Halve Finales Champions League 2013!
« Reactie #1 Gepost op: 12 april 2013, 14:22:14 »
Bayern München - FC Barcelona
Borussia Dortmund - Real Madrid
Dat overleeft Barca misschien niet. Het voordeel is wel dat ze eerst uit moeten en het verschil kunnen maken in eigen huis.
Volgens mij wordt dit de eerste keer in jaren dat Barca geen 60 percent balbezit gaan hebben, op Bayern, en het spel gaan laten maken door de Duitsers....
Real zou het normaal gezien moeten halen, ik schat hun kans in op 70 percent
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline RAUL7

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 125
    • Bekijk profiel
Bayern versus Barcelona: kraker tussen kampioenen
« Reactie #2 Gepost op: 23 april 2013, 11:59:48 »
De beste clubs van Duitsland en Spanje trappen vanavond de halve finales van de Champions League af. Daniel Van Buyten neemt het met Bayern München voor eigen publiek op tegen FC Barcelona. De Duitse kampioen en de aanstaande kampioen van Spanje jagen allebei op een vijfde Europese hoofdprijs...

http://www.hln.be/hln/nl/1307/Champions-League/article/detail/1619799/2013/04/23/Bayern-versus-Barcelona-kraker-tussen-kampioenen.dhtml

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Halve Finales Champions League 2013!
« Reactie #3 Gepost op: 23 april 2013, 22:59:22 »
4-0 weerspiegelt de krachtsverhoudingen in deze wedstrijd tussen Bayern Munchen en Barcelona. Bayern Munchen met anderhalve voet in de finale en bevestigt nogmaals met sterk spel in deze wedstrijd de belangrijkste titelkandidaat te zijn.
Kwalijk bij Barcelona was niet eens zo zeer het slechte spel maar de enorme passiviteit van de trainer; wanneer je team overwalst wordt door de tegenstander kan een trainer zich niet permitteren geen wissels toe te passen. Een Fabregas en Villa inbrengen was geen overbodige luxe geweest, evenmin het van het veld halen van een wandelende Messi op 30% van zijn kunnen.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Halve Finales Champions League 2013!
« Reactie #4 Gepost op: 23 april 2013, 23:00:15 »
Picasso, ZWIJG  :lol_hitting: :pica
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Halve Finales Champions League 2013!
« Reactie #5 Gepost op: 23 april 2013, 23:04:33 »
Eindelijk een slechte wedstrijd voor Messi, ik was al bijna overtuigd dat hij in Spanje als een afgod werd gezien.
Gelukkig heeft ook hij af en toe een slechte dag, die dagen heb ik zo vaak. In ieder geval een wedstrijd zonder een doelpunt. blijkt ook Messi een normaal mens.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Halve Finales Champions League 2013!
« Reactie #6 Gepost op: 23 april 2013, 23:13:47 »
Picasso, ZWIJG  :lol_hitting: :pica

Zei ik iets verkeerd over Messi ;D
Ik denk dat Messi weinig te verwijten valt. Denk wel dat de trainer zich niet heeft laten zien op het moment dat hij aan zet was.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Halve Finales Champions League 2013!
« Reactie #7 Gepost op: 23 april 2013, 23:23:56 »
Picasso, ZWIJG  :lol_hitting: :pica

Zei ik iets verkeerd over Messi ;D
Ik denk dat Messi weinig te verwijten valt. Denk wel dat de trainer zich niet heeft laten zien op het moment dat hij aan zet was.
Neen. Ik heb genoten van het spel van Bayern, echt.
Barca zonder Messi (want Messi hadden ze beter niet opgesteld, je begint met 10 man tegen de club die iedereen in DE en Europa vernedert) is een Europese topper, die met Messi een wereldploeg.
Al betwijfel ik dat ze het met Messi op sterkte zouden gehaald hebben. Dit Bayern is sterk.


De overdracht van de macht dus, na tien jaar het internationaal voetbal gedomineerd te hebben. Er zijn trouwens meerdere ploegen die een oplossing hebben gevonden tegen het tikketak.


Snelheid van uitvoering, individuele klasse, loopkracht, fysiek, mentaal, taktiek, ... dat is de ploeg van de toekomst.... Bayern... .
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal