Auteur Topic: Cruijff: "Met Neymar zou ik overwegen Messi te verkopen"  (gelezen 48582 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline RAUL7

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 125
    • Bekijk profiel
Cruijff: "Met Neymar zou ik overwegen Messi te verkopen"
« Gepost op: 25 juni 2013, 17:54:05 »
Johan Cruijff begrijpt er weinig van waarom Barcelona Neymar heeft aangetrokken. Volgens de legendarische nummer 14 werkt het niet als een team twee supersterren heeft.

"Je kunt nu twee kanten op: het gaat goed of het gaat fout. Er is een zeker risico aan verbonden. Ik zou Neymar nooit hebben aangetrokken. Ik vermijd zo'n conflict liever", zegt Cruijff in een interview met de Madrileense krant Marca. "Nu Neymar is gekomen, zou ik overwegen Messi te verkopen. Sommigen zullen het daar mee eens zijn, anderen niet."

Cruijff denkt dat ook Messi zelf misschien niet zo blij is met de komst van Neymar. "Als je 's werelds beste bent, zoals Messi is, ben je soms een kleine dictator. Het gaat niet alleen om het team dat speelt, maar ook om een stukje prestige." Neymar kwam voor 57 miljoen euro over van Santos en tekende voor vijf seizoenen in Camp Nou.

http://www.hln.be/hln/nl/950/Buitenlands-Voetbal/article/detail/1657911/2013/06/25/Cruijff-Met-Neymar-zou-ik-overwegen-Messi-te-verkopen.dhtml

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Cruijff: "Met Neymar zou ik overwegen Messi te verkopen"
« Reactie #1 Gepost op: 25 juni 2013, 18:10:08 »
Johan Cruijff begrijpt er weinig van waarom Barcelona Neymar heeft aangetrokken. Volgens de legendarische nummer 14 werkt het niet als een team twee supersterren heeft.

"Je kunt nu twee kanten op: het gaat goed of het gaat fout. Er is een zeker risico aan verbonden. Ik zou Neymar nooit hebben aangetrokken. Ik vermijd zo'n conflict liever", zegt Cruijff in een interview met de Madrileense krant Marca. "Nu Neymar is gekomen, zou ik overwegen Messi te verkopen. Sommigen zullen het daar mee eens zijn, anderen niet."

Cruijff denkt dat ook Messi zelf misschien niet zo blij is met de komst van Neymar. "Als je 's werelds beste bent, zoals Messi is, ben je soms een kleine dictator. Het gaat niet alleen om het team dat speelt, maar ook om een stukje prestige." Neymar kwam voor 57 miljoen euro over van Santos en tekende voor vijf seizoenen in Camp Nou.

http://www.hln.be/hln/nl/950/Buitenlands-Voetbal/article/detail/1657911/2013/06/25/Cruijff-Met-Neymar-zou-ik-overwegen-Messi-te-verkopen.dhtml


Johan was een grandioos voetballer en ik hoor hem grag bezig als hij te diep in het glas heeft gekeken.
Maar dit is gewoon een spelletje "meehuilen met de wolf Pélé".
Die vertelt ook de nodige onzin dat naymar beter zou zijn dan Messi, nog niet tot aan de enkels.


We hebben trouwens mogen aanschouwen tijdens de wedstrijd dat die Jr. al vedettenstreken a la Ronaldo heeft, wat schoppen uitdelen en flirten met de rode kaart, een beetje jennen van de tegenstanders.
Nu nog tijdens de rust wat gel in zijn haartjes en dan kan hij verkast worden naar Real  ;D


Dat Messi een kleine dictator zou zijn? Ach, waar haalt hij het toch, Johan moet dringend van de drank afblijven.
Messi is een teamspeler en zet persoonlijke belangen opzij voor Barca, anders was hij wel mee vertrokken naar Bayern.
Een dictator duldt geen Xavi en Iniesta naast of achter hem, en probeert alle eer zelf op te strijken.



En desondanks hij een teamplayer is, breekt dat drolletje uit Argentinië ieder record.


Ik kijk vooral uit naar het functioneren en het inpassen van de nieuwkomer in het team, niet andersom. En nu krijgt hij de kans zich echt te bewijzen dat hij heel erg goed is.
Want bij Barca spelen lijkt misschien makkelijk, maar onderschat het niet, je krijgt uiteraard de bal veel en veel meer, maar dan moet je ook bewijzen dat je in zulk team past.


Als je 't mij vraagt is Jordi Alba zeker zo goed dan Neymar.
Maar allemaal veel en veel beter dan Johan ooit geweest is, al was hij zeer goed, tegen deze generatie verwateren zijn talenten.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Cruijff: "Met Neymar zou ik overwegen Messi te verkopen"
« Reactie #2 Gepost op: 25 juni 2013, 20:35:16 »
Bij Real Madrid heeft het prima gewerkt in 2001 met Figo, Zidane en Raul. Dat team won de Champions League. Een paar jaar later later kwamen er nep-sterren zoals een dik geworden Ronaldo en modelletje Beckman en dat ging wel bergafwaarts.
Cruijffs hersenscellen zijn zwaar aan het vergrijzen.  Elke keer als Argentijnen in de Spaanse topteams of subtopteams spelen worden belangrijke prijzen gewonnen (Real Madrid met Di Stefano, Real Madrid met Valdano, Real Madrid met Redondo, Real Madrid met Solari, Barcelona met Messi, Villareal met Riquelme, Barcelona met Maradona, Atletico Madrid met Simeone, Valencia met Kiki Gonzalez).
Met de Brazilianen kan het veel meer twee kanten op,; soms wordt er weinig mee gewonnen door een egoïstischer speelwijze waardoor het team als geheel minder presteert (Ronaldo, Rivaldo, Robinho...)  en soms presteren ze top in de Spaanse teams waar ze bij spelen (Romario, Ronaldinho, Bebeto, Mauro Silva, Alves, ZeRoberto, en Roberto Carlos).
In elk geval, te meten aan de grote prijzen die zijn gewonnen zeg ik: meer Argentijnen en minder Brazilianen. Dus Barcelona kan maar beter Messi verkopen......aan Real Madrid.  :111:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Cruijff: "Met Neymar zou ik overwegen Messi te verkopen"
« Reactie #3 Gepost op: 25 juni 2013, 22:37:59 »
Cruijffs hersenscellen zijn zwaar aan het vergrijzen. 
Een klein beetje maar, namelijk de hoeveelheid die hij heeft... ;D
Barcelona kan maar beter Messi verkopen......aan Real Madrid.  :111:
Voor mij geen probleem, word ik onmiddellijk supporter van de Koninklijke...  :111:


En toch heeft Berlusconi een goede smaak, kijk maar eens rechts PIca, wat een geil sletje  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Spanje ontkent seksrel
« Reactie #4 Gepost op: 26 juni 2013, 00:43:49 »
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/buitenlands/21678841/__Spanje_ontkent_seksrel__.html


Misschien hebben ze in Brazilie nog meer gescoord.
Ik vind het een hele redelijke verklaring waarom ze geld en horloges kwijt waren.
Want een andere logische verklaring ontbreekt.


Goed, voor mij om het even, ook Spanjaarden mogen van mij van de madammen genieten.


Groet, Foots  O0



Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Spanje ontkent seksrel
« Reactie #5 Gepost op: 26 juni 2013, 12:29:31 »
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/buitenlands/21678841/__Spanje_ontkent_seksrel__.html


Misschien hebben ze in Brazilie nog meer gescoord.
Ik vind het een hele redelijke verklaring waarom ze geld en horloges kwijt waren.
Want een andere logische verklaring ontbreekt.


Goed, voor mij om het even, ook Spanjaarden mogen van mij van de madammen genieten.


Groet, Foots  O0
Ach, wat geld verloren en horloges bij het strippoker, niks om je boos over te maken, tenzij je Pique noemt, en Shakira ook in Brazilië is, misschien de verklaring waarom net hij zo boos is  :pica
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Spanje ontkent seksrel
« Reactie #6 Gepost op: 26 juni 2013, 12:54:32 »
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/buitenlands/21678841/__Spanje_ontkent_seksrel__.html


Misschien hebben ze in Brazilie nog meer gescoord.
Ik vind het een hele redelijke verklaring waarom ze geld en horloges kwijt waren.
Want een andere logische verklaring ontbreekt.


Goed, voor mij om het even, ook Spanjaarden mogen van mij van de madammen genieten.


Groet, Foots  O0
Ach, wat geld verloren en horloges bij het strippoker, niks om je boos over te maken, tenzij je Pique noemt, en Shakira ook in Brazilië is, misschien de verklaring waarom net hij zo boos is  :pica


Ach ik begrijp Pique maar al te goed met zijn uitspraak "ze hebben geen poot om op te staan" ofwel het is waar maar geen bewijs.


Maar even voor de duidelijkheid, er is geld en horloges weg van 6 spelers. Bij een "gewone" inbraak lijkt hem mij erg frapant dat je van meerdere mensen hun horloges kunt stelen, want de meeste mensen hebben deze gewoon aan, of tijdens de wedstrijd in de kleedkamer liggen.


Goed ik heb niet doorgeleerd voor prive detective, maar soms ligt het er te duidelijk bovenop.
Shakira ik ben nog steeds beschikbaar, ik speel geen strippoker en ik vertel het gewoon als ik naar de madammen ga.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Spanje ontkent seksrel
« Reactie #7 Gepost op: 26 juni 2013, 13:39:10 »
Shakira ik ben nog steeds beschikbaar, ik speel geen strippoker en ik vertel het gewoon als ik naar de madammen ga.
We zullen haar een open brief sturen, maar ik vrees dat ze niet snel gaat toehappen  :dance2 :cochon
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Spanje ontkent seksrel
« Reactie #8 Gepost op: 26 juni 2013, 14:55:52 »
Maar even voor de duidelijkheid, er is geld en horloges weg van 6 spelers. Bij een "gewone" inbraak lijkt hem mij erg frapant dat je van meerdere mensen hun horloges kunt stelen
SCHULDIG, ik dacht er nu net aan dat ik ooit een camera en enkele lenzen kwijt was, zonder strippoker godverdomme  :sex
Dus schuldig, ze hebben er verdorie blote grieten voor gekregen en als je strippoker speelt tegen grieten, dan geven die preutse voetballers graag hun horloge af vooraleer ze naakt gaan  ;D
Zonder horloge door het hotel crossen is nog mogelijk, maar zonder kledij wordt al verdacht.
Ik vind ook dat we Shakira even moeten attent maken op RB, misschien doet ze wel een strip(poker) voor ons  :-\ :035:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal