Auteur Topic: Rode Duivels WK in 2014  (gelezen 52878 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Rode Duivels WK in 2014
« Gepost op: 4 december 2010, 15:29:55 »
Ik zet hier, voor alle duidelijkheid, GEEN vraagtekens bij.
Wat Oranje nooit is gelukt, en nooit zal lukken, wil Leekens waarmaken met dit team, dat uitpulkt van talent.
Ik kom haast klaar als ik de namen typ:
Dembele
Kompanie
Fellaini
Vertongen
Lukaku
Vermaelen
Lombaerts
DeBruyne
Marvin O
Vossen
Hazard
Legear
Witsel
Defour
(Chadli)
(Carcella)
...


Ik zou bij jezeke niet weten wat de mooiste wedstrijd ooit was van de Rode Duivels, maar deze wedstrijd was er eentje met inzet, 8 doelpunten, en om duimen en vingers van af te likken. Niks berekend, nada, nul, gaan met die banaan.
Indien Oranje maar een tiende van het lef hadden getoond in Zuid-Afrika van het lef dat de Duivels tentoon hebben gespreid tegen Oostenrijk, hadden ze nu die Cup voor vier jaar in huis. Helaas, beredeneerd voetbal verdient niet te winnen, dus Spanje terecht WK, al komt Duitsland redelijk dichtbij mijn ideale ploeg, Messi naturaliseren, of de hele Barca-ploeg, de FIFA is omkoopbaar, vraag maar aan Putin  ::)


[EURO 2012 Quali] Belgien 4-4 Österreich // Belgium 4-4 Austria // 12.10.2010


unglaubliches EM Qualifikationsspiel Belgien - Österreich 4:4


Marvin Ogunjimi en Mark Uytterhoeven in De laatste show


za 04/12/2010 - 12:42
De 4-4 tegen Oostenrijk kwam bij alle Rode Duivels hard aan. Bijna twee maanden later blikt Georges Leekens nochtans positief terug op die match. "Die wedstrijd was een keerpunt", zegt de bondscoach in Gazette des Sports.

"Samen met de zege tegen Ierland in 1998 (toen België naar het WK mocht) was Oostenrijk de emotioneelste match uit mijn carrière. We hebben die avond de harten van het publiek heroverd. Over die match praten ze over tien jaar nog", maakt Leekens zich sterk.
"Vandaag wordt er niet meer gepraat over de beloften van de Spelen in Peking of over de ploegen van vroeger. Nu praat men over de huidige ploeg."
Het spel en de resultaten, onder andere de zege tegen Rusland, hebben de bondscoach ook gesterkt in zijn idee dat deze ploeg ver kan geraken. "Ik wil in 2014 wereldkampioen worden in Brazilië.""Voor de huidige campagne moeten we realistisch zijn. Ik geef ons nog een kans op drie om door te stoten", zegt Leekens. "Maar we moeten er toch in blijven geloven en alles proberen. Ons andere doel is om weer in de top 30 van de wereld te komen (België staat 62e)."
"We moeten ook ambitie tonen. Ik zie ons echt wereldkampioen worden in 2014. Je moet het hoogste nastreven. En dromen. Als je dat niet doet, ben je dood."
« Laatst bewerkt op: 4 december 2010, 15:39:40 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline lordnelson

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 40
    • Bekijk profiel
Rode Duivels WK in 2014
« Reactie #1 Gepost op: 4 december 2010, 18:59:47 »
Dat zeggen de oranjemannen al jaaaaaaaaaaaaren SM.
Maar ze wachten nu op de WK spelen in Qatar
Beckenbauwer wil ze naar Januarie laten verplaatsen.
Keiser Franzel vindt het te warm bij 40+
Maar die Nederlanders houden wel van 40+
Kaasje kaasje in Qatar worden we weer kampioen

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Rode Duivels WK in 2014
« Reactie #2 Gepost op: 4 december 2010, 19:24:27 »
Kaasje kaasje in Qatar worden we weer kampioen
Jullie zijn net zo min kampioen geweest dan de Duivels, dus laat dat WEER er maar af, wij zijn jullie voor, in 2014 namelijk  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Rode Duivels WK in 2014
« Reactie #3 Gepost op: 26 maart 2013, 23:15:50 »
Ik plaats dit berichtje maar hier aangezien Spanje vandaag ook in het rood speelde  :035:.

Citaat van: Picasso
Maar Spanje dient zich eigenlijk gewoon te bewijzen tegen Frankrijk aanstaande dinsdag in Parijs en het lot weer in eigen handen nemen.

En dat is precies wat er gebeurde, in Parijs werd van Frankrijk gewonnen met 0-1. Ze hebben het lot weer in eigen handen.

Erg veel balbezit van Spanje en Frankrijk teruggetrokken in eigen helft. Na de goal van Spanje aan het begin van de tweede helft kwamen de Fransen pas uit maar moesten continu erg hard werken om in balbezit te komen vanwege het uitstekende combinatiespel van Spanje. Maar de spaarzame momenten die ze bij het Spaanse doel kwamen was het ook meteen ontzettend gevaarlijk met een uitblinkende Ribery aan Franse kant. Ook Spanje kreeg meer ruimte en kreeg daardoor steeds meer kansen die maar ternauwernood niet in goal eindigden. Aan Spaanse kant was Iniesta de uitblinker, een echte luxe voor Spanje een speler van dit kaliber in zijn gelederen te hebben.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Rode Duivels WK in 2014
« Reactie #4 Gepost op: 27 maart 2013, 13:23:17 »
Zie maar dat jullie eerst in de groep eindigen, anders mogen jullie misschien een kwalificatiematch spelen tegen ons, en dat vergeef ik je nooit  :111:


Wil ik daarmee zeggen dat België het alweer niet zal halen?
Met dit talent dat in deze groep zit moet België gewoon naar Brazilië in 2014, maar het zal er verdomd weer om spannen.


Als we niet zulke achterlijke coach hadden....
Dembele wisselen, Fellaini langs de zijlijn houden en Vossen niet opstellen, die achterlijke Wilmots kent evenveel van voetbal dan een doorsnee drankorgel... .


Mijn typeploeg is dan ook heel anders dan wat die volidioot op de mat zette gisteren.


In doel geen twijfel: Courtois


Rechtsachter: Alderwereld
Centraal: Companie en Vertongen
Links: Vermaelen


Middenveld: Dembele (inretournable), Fellaini en Witsel


Aanval: links Eden Hazard, rechts Kevin de Bruyne en centraal Vossen


Spersubs: Mertens, Miralas, Benteke en Lukaku... .


En als je echt wil het spel naar je hand zetten, Vertonghen naar links, Vermaelen op de bank, Fellaini als breekijzer (de 6) voor de verdediging en een extra man erbij, Mirallas of Chadli, en onze 10 (Eden achter de spitsen).




Zolang Wilmots het niet wil leren, zal deze ploeg nooit een groot toernooi spelen, en dat is een schande tout court.


Met deze jongens gaat bijna iedere coach naar ieder groot toernooi, tenzij je in apenland België het overlaat aan een bende onbekwamen.
Ga Preud'homme of Gerets halen, in plaats van een omhooggevallen idioot die zelf niks heeft gepresteerd in zijn leven. Wie kent Wilmots buiten een of andere Duits die toevallig een abonnement had bij Schalke destijds?


Neen, eerst Dickje binnenhalen en dan geen geld voor mensen die een ploeg kunnen leiden.
Ofwel kan je het aan mijn overgrootmoeder vragen, ook die kan het beter vanuit haar graf.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal