Auteur Topic: 4-4, dat is pas voetbal, daar klopt mijn hart voor  (gelezen 1378 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
4-4, dat is pas voetbal, daar klopt mijn hart voor
« Gepost op: 25 maart 2011, 19:26:02 »
Mijn voetbalhart klopt vanavond weer wat sneller. Mij kan het, in tegenstelling tot alle sportreporters, niet eens bommen wie George in zijn verdediging gooit. België mag van mij zes goals binnenkrijgen, als het maar aanvallend speelt en zeven keer scoort (Johan in gedachten)  :D
Thuis was slecht voor mijn hart, die 4-4, maar goed voor het voetbal in het algemeen, dat is waarom een mens naar het voetbal kijkt.
1-0 voorkomen, dan 2-1 achter, dan gelijk, 2-3 achter tot op 8 minuten van het einde.....
... dan nog gelijk maken, en in de laatste minuut de overwinning op zak    4-3    schitterend   tot in de 94e minuut 4-4
Woorden woorden woorden, maar bekijk de beelden maar eens, die zeggen meer dan mijn flauw gezeik  ;)
Speciaal voor heer Jünther, in het Duits, ik krijg er nog steeds kippevel van...
[EURO 2012 Quali] Belgien 4-4 Österreich // Belgium 4-4 Austria // 12.10.2010




Vanavond een thriller? Helaas niet, maar ik hoop er toch op, en gok op een onovertroffen 3-5 of zelfs 3-6 voor onze, voor deze gelegenheid "zwarte" Duivels.


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal