Auteur Topic: onvoorstelbaar  (gelezen 6069 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
onvoorstelbaar
« Gepost op: 31 mei 2011, 19:12:49 »


Onvoorstelbaar, wat een eikel, en  at is dan de alleenheerser bij het hoogste voetbalorgaan, de FIFA. Hoe belachelijk en hypokriet ....
Als ik dat zie, word ik niet goed. Wat een arrogantie, nadat hij de ondervoorzitter EN zijn enige tegenkandidaat liet schorsen en afstevent op zijn vieder ambtstermijn.
Het is zoals met die priesters, die denken ook dat ze niks misdoen als ze kinderen misbruiken.
We are not in a bazar here, we are in the FIFA house  ??? ??? ??? ??? 
http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_sportnieuws/MG_voetbal/1.1035779

Als het één of ander staatshoofd was, had Obama al lang zijn troepen erop afgestuurd en hem laten afknallen
« Laatst bewerkt op: 31 mei 2011, 19:30:20 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
onvoorstelbaar
« Reactie #1 Gepost op: 31 mei 2011, 20:12:45 »
En alleen de engelsen hebben voldoende kloten om dit een farce te noemen en blanco te zullen gaan stemmen. De rest van de voetbalbonden zijn laffe meelopers.



Onvoorstelbaar, wat een eikel, en  at is dan de alleenheerser bij het hoogste voetbalorgaan, de FIFA. Hoe belachelijk en hypokriet ....
Als ik dat zie, word ik niet goed. Wat een arrogantie, nadat hij de ondervoorzitter EN zijn enige tegenkandidaat liet schorsen en afstevent op zijn vieder ambtstermijn.
Het is zoals met die priesters, die denken ook dat ze niks misdoen als ze kinderen misbruiken.
We are not in a bazar here, we are in the FIFA house  ??? ??? ??? ??? 
http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_sportnieuws/MG_voetbal/1.1035779

Als het één of ander staatshoofd was, had Obama al lang zijn troepen erop afgestuurd en hem laten afknallen

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
onvoorstelbaar
« Reactie #2 Gepost op: 31 mei 2011, 20:22:40 »
En alleen de engelsen hebben voldoende kloten om dit een farce te noemen en blanco te zullen gaan stemmen. De rest van de voetbalbonden zijn laffe meelopers.

 of ander staatshoofd was, had Obama al lang zijn troepen erop afgestuurd en hem laten afknallen

Hoeveel stemmen had Engeland in Ronde 2 van de toewijzing van de WC? Just, geen enkel  ;D
Maar inderdaad, hoog tijd dat ze die arrogante tiran afzetten, liever gisteren dan vandaag.
Die heeft nog het lef te zeggen dat de FIFA niet zonder hem kan ook  ???
En hier is de eikel zijn laatte persconferentie...
Sepp Blatter PRESS CONFERENCE 5/30/11pt. 1
« Laatst bewerkt op: 31 mei 2011, 20:33:47 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
onvoorstelbaar
« Reactie #3 Gepost op: 31 mei 2011, 21:07:17 »
En deze man houdt in zijn eentje ook nog eens vooruitgang tegen in de voetbalwereld. In andere takken van de sport worden nieuwe technologische mogelijkheden uitstekend benut zonder dat dat ten koste gaat van de attractiviteit van het spel (zie tennis als voorbeeld) maar deze man wil geen effectieve onrechtverminderende 'leugendetectors' op de voetbalvelden. Tuurlijk zijn er enige nadelen bij wat voor vorm van verandering dan ook maar probeer de jarenlange onrecht aan clubs, nationale elftallen, toeschouwers zo veel mogelijk te verminderen en kijk hoe je de integriteit van het voetbal kan borgen en zo vele mensen enthousiast kan maken. Maar nee hoor, de FIFA onder leiding van deze man verkiest om 'topscheidsrechters' in te zetten die regelmatig kinderfouten maken die sterk beslissend zijn voor de uitslag van een match en vele voetballiefhebbers met een erg vervelende kater achterlaat.
« Laatst bewerkt op: 31 mei 2011, 21:10:59 door Picasso »

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
onvoorstelbaar
« Reactie #4 Gepost op: 31 mei 2011, 21:12:28 »
Je doelt toch niet op de CL finale, want dan was de uitslag 3-0 geweest voor Barca en niet 3-1  ;D
Wat vond je trouwens van Barca, voetbalkenner?  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
onvoorstelbaar
« Reactie #5 Gepost op: 31 mei 2011, 21:26:43 »
Je doelt toch niet op de CL finale, want dan was de uitslag 3-0 geweest voor Barca en niet 3-1  ;D

Ik doel bijvoorbeeld op zeer opvallende en wedstrijdbeslissende scheidsrechters zoals bijv:
- Real Madrid tegen Ac Milan (tijdje terug) waar Van Basten meerdere meters voor het 16 meter gebied wordt getackeld en hij de 16 meter in rolt en er een penalty wordt gegeven terwijl de verdediger die hem tackelde op de grond ligt verschillende meters buiten de 16 meter op de plek waar hij de tackel gaf
- Spanje en Italië in Zuid Korea die beiden tegen thuisland Korea speelden en zeer duidelijk eruit gekieperd werden door de Egyptische scheidsrechter en zijn assistenten die aan de lopende band buitenspel situaties zagen die totaal niet bestonden en daar waar ze wel bestonden aan Koreaanse kant continu toelieten alsook afgekeurde legale goals in deze twee wedstrijden. Eerst heeft Italië dat moeten meemaken en daarna werd Spanje geslachtofferd.

Dit zijn twee voorbeelden die vanwege waar mijn sympathie ligt mij erg zijn bijgebleven maar vele andere clubs en nationale elftallen is jarenlang veel soortgelijk onrecht aangedaan. Bij verschillende WK's, EK's en CL's zou een andere eindwinnaar uitgekomen zijn als het recht had gezegevierd en dat onderstreept wat mij betreft het belang om die hele FIFA en UEFA instituten grondig te moderniseren.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
onvoorstelbaar
« Reactie #6 Gepost op: 31 mei 2011, 21:35:25 »
Wat vond je trouwens van Barca, voetbalkenner?  ;)

Het voetbal van Barcelona is voetbal zoals voetbal ooit bedoeld moet zijn geweest. Ik heb ook de indruk dat het voor de spelers van Barcelona ook echt leuk 'spelen' en zich vermaken is en dus absoluut niet 'werken'.
Sinds eind jaren 80 dat ik voetbal zie hebben een aantal teams indruk op mij gemaakt:
- Real Madrid van Butragueño (ondanks dat hun erg mooie spel niet bekroond werd met een CL)
- AC Milan van Arrigo Sacchi
- Ajax van Van Gaal
- Real Madrid van eerst Redondo en Raul en later die van Zidane en Figo
- Barcelona van Messi, Xavi en Iniesta

Van al deze verschillende zeer sterke teams is dit Barcelona de mooist spelende voetbalploeg en misschien wel de beste van allen. Prachtig dat we als toeschouwers zo'n mooie finale voorgeschoteld hebben gekregen.
« Laatst bewerkt op: 31 mei 2011, 21:41:46 door Picasso »

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
onvoorstelbaar
« Reactie #7 Gepost op: 31 mei 2011, 22:07:58 »
Wat vond je trouwens van Barca, voetbalkenner?  ;)

Het voetbal van Barcelona is voetbal zoals voetbal ooit bedoeld moet zijn geweest. Ik heb ook de indruk dat het voor de spelers van Barcelona ook echt leuk 'spelen' en zich vermaken is en dus absoluut niet 'werken'.
Sinds eind jaren 80 dat ik voetbal zie hebben een aantal teams indruk op mij gemaakt:
- Real Madrid van Butragueño (ondanks dat hun erg mooie spel niet bekroond werd met een CL)
- AC Milan van Arrigo Sacchi
- Ajax van Van Gaal
- Real Madrid van eerst Redondo en Raul en later die van Zidane en Figo
- Barcelona van Messi, Xavi en Iniesta

Van al deze verschillende zeer sterke teams is dit Barcelona de mooist spelende voetbalploeg en misschien wel de beste van allen. Prachtig dat we als toeschouwers zo'n mooie finale voorgeschoteld hebben gekregen.
En doe er binnen een jaar of drie maar de Rode Duivels bij  ;D
Die match tegen Oostenrijk (de 4-4)was ook voetbal zoals het spelletje moet zijn  :-\
Dit Barcelona is inderdaad een lust om naar te kijken, hoe die ganse ploeg werkt voor Messi, Iniesta en Xavi, onvoorstelbaar.
Ik moet soms eens lachen als ze die bal rondtikken en geduldig wachten en de bal er bijna inlopen, of een fabuleuze pas geven.
Hier toch nog eens de goals van Messi tegen Arsenal, de laatste 2, geniaal gewoon, om een orgasme van te krijgen...
Highlights 3-1 Barcelona FC vs Arsenal - Champions League 08/03/2011
en verleden jaar was het MESSI 4 -Arsenal 1, als ik het me goed herinner
Barcelona vs Arsenal 4-1 6/4/2010 All goals & Highlights HQ
en ik zal er voor pica nog eens de 2-6 bijdoen, tegen welk ploegske was dat ook alweer?  ::)
Real Madrid - FC Barcelona 2-6 All Goals & Highlights El Clasico [High Quality]
en die 5-0 was ook tegen een bekende ploeg he he  ;D
Barcelona vs Real Madrid 5-0 Resumen Completo - ESPN Lunes, 29 Nov. 2010 messi el mejor
« Laatst bewerkt op: 31 mei 2011, 22:10:44 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
onvoorstelbaar
« Reactie #8 Gepost op: 31 mei 2011, 22:20:20 »

- Spanje en Italië in Zuid Korea die beiden tegen thuisland Korea speelden en zeer duidelijk eruit gekieperd werden door de Egyptische scheidsrechter en zijn assistenten die aan de lopende band buitenspel situaties zagen die totaal niet bestonden en daar waar ze wel bestonden aan Koreaanse kant continu toelieten alsook afgekeurde legale goals in deze twee wedstrijden. Eerst heeft Italië dat moeten meemaken en daarna werd Spanje geslachtofferd.

Volgens mij was dat een scheids uit Ecuador, en zit die nu in de cel voor heroinesmokkel, maar 6 kilo hoor. Hij werd trouwens na het WK 20 wedstrijden geschorst omdat hij een wedstrijd 12 minuten had laten overspelen, axh, met een beetje verbeelding en wat heroïne, als dat nog niet mag  ;D
Het artikel kan je hier nalezen
http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/buitenland/1.868455
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
onvoorstelbaar
« Reactie #9 Gepost op: 1 juni 2011, 01:01:19 »
Al Ghandour: http://en.wikipedia.org/wiki/Gamal_Al-Ghandour

Controversy
Al-Ghandour was involved in the controversial South Korea - Spain quarterfinals in the 2002 World Cup where he was responsible for a number of controversial decisions, including giving a goal kick to South Korea after Joaquín stopped the ball in front of the line, which led to the Spanish being denied two goals. Eventually Spain was beaten on penalties. The last penalty that Spain missed was also seen as controversial, Joaquín's shot was blocked by Lee Woon-Jae who stepped off his line before the ball was actually touched, breaking the rules. However, many neutrals believe that Al-Ghandour should not be held solely accountable because the crucial decisions that went wrong should have been spotted by the lines' men. There was, however, no action taken. After the match there was international condemnation of the refereeing conduct and decisions.[3][4] Allegations were rife that the match was fixed, something that the FIFA officials brushed away. Ghandour was rumoured to have received a car from the FIFA vice-president Chung Mong-joon, a South Korean, in exchange for favouring the home side in the quarterfinals.[5] These allegations prompted Ghandour to threaten legal action. Eventually Ghandour chose to end his career under a cloud of suspicion.

Ghandour also refereed two controversial matches between hosts UAE and Iraq, and Saudia Arabia and Iran, in the 1996 Asian Cup. The UAE eventually won 1-0 after extra time, however many clear decisions went against the Iraqis, including a UAE defender punching the ball out of the area. The UAE faced Kuwait in the semi-final, with the Kuwaiti team having announced that they would withdraw had Iraq qualified. Saudi Arabia won the game in penalties and qualified to the final game after many decisions were suspected to favor the Saudi side.
« Laatst bewerkt op: 1 juni 2011, 01:03:23 door Picasso »

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
onvoorstelbaar
« Reactie #10 Gepost op: 1 juni 2011, 23:26:02 »
Die idioot krijgt dan nog 91.6 percent van de stemmen.
Als enige kandidaat weliswaar  ??? ??? ???
Of, snoepen ze allemaal mee van de vetpot? Of zijn al die afgevaardigden een stelletje hypokrieten???????
http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_sportnieuws/MG_voetbal/1.1037214
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
onvoorstelbaar
« Reactie #11 Gepost op: 2 juni 2011, 00:40:32 »
Die 91.6 procent is gepaaid met vrijkaartjes voor een saunaclub  ;)

Die idioot krijgt dan nog 91.6 percent van de stemmen.
Als enige kandidaat weliswaar  ??? ??? ???
Of, snoepen ze allemaal mee van de vetpot? Of zijn al die afgevaardigden een stelletje hypokrieten???????
http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_sportnieuws/MG_voetbal/1.1037214
« Laatst bewerkt op: 2 juni 2011, 00:43:29 door Picasso »

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
onvoorstelbaar
« Reactie #12 Gepost op: 5 juni 2011, 03:14:32 »
Diego Maradona heeft de FIFA-bobo's een ferme sneer gegeven. "Het zijn allemaal dinosaurussen. Ze zullen blijven zitten tot ze 110 jaar zijn", zegt Maradona.
Dat Sepp Blatter zichzelf mag opvolgen als voorzitter van de FIFA, vindt Maradona een schande. "De FIFA is een museum vol dinosaurussen die hun postje niet willen kwijtspelen."
"Ik hoop dat ze opstappen, maar maak me geen illusie. Alles zal bij het oude blijven."
"Blatter heeft nog nooit op een bal gestampt. Dat het voetbal bestuurd wordt door mensen die er niks van kennen, is een vorm van arrogantie. De corruptie is overal, dit is geen voetbal meer."
"De FIFA doet heel veel domme dingen, maar dat is normaal als je zo veel macht hebt. De voetballiefhebbers verdienen beter."
Maradona is in de Verenigde Arabische Emiraten om een contract te tekenen als coach van Al Wasl.


note sm: Nu Pele nog in de FIFA, en Pluimpje wordt helemaal wild  ;D
« Laatst bewerkt op: 5 juni 2011, 03:16:47 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal