Auteur Topic: BARCA BESTE TEAM TER WERELD  (gelezen 3394 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
BARCA BESTE TEAM TER WERELD
« Gepost op: 18 december 2011, 14:09:22 »
Barcelona speelt Santos zoek in WK finale
Barcelona mag zich de beste club ter wereld noemen. In Japan won de CL-winnaar nu ook het WK voor clubs.
In de finale ging de Zuid-Amerikaanse club Santos voor de bijl: 0-4
Messi, Xavi, Fabregas en weer Messi tekenden voor de doelpunten. Barca tikte Santos gewoon weg.


In eigen land (Barca-land dan wel) pakte Real fors uit tegen Sevilla.
Ze kunnen het dus wel, maar waarom nooit tegen Barca? Heeft dat met eigen kunnen te maken of meer met de manier waarop Barca hun eigen spel opdringt aan de tegenstander?
Wat de oorzaak oom moge zijn, Real gaat een kwade klant blijven voor Barca voor de titel, maar dat maakt het alleen maar mooier voor de voetballiefhebber...


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
BARCA BESTE TEAM TER WERELD
« Reactie #1 Gepost op: 18 december 2011, 20:35:51 »
Ik heb ooit begrepen dat Bernds en Freude streden om het beste zuigteam.
Freude heb ik ervaren als zeer goed, Bernds, tja dat moet nog ooit komen ?
Misschien iets voor als goed voornemen voor volgend jaar ?


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
BARCA BESTE TEAM TER WERELD
« Reactie #2 Gepost op: 18 december 2011, 22:04:45 »
Tegen Barca maakt het niet uit hoe sterk de tegenstander is, want als je de bal slechts 20 minuten in een hele wedstrijd wordt gegund en zij zelf gaan 1 uur en 10 minuten ermee toveren, dan zul je weinig potten breken en kun je net zo goed de prijs weggeven en in bed blijven liggen.
De kwaliteiten van Real (en waarschijnlijk ook van Santos) komen wel tot uiting tegen andere ploegen die veel minder balvast zijn, dan kan Real veelvuldig steken uitdelen. Tegen Barcelona kun je alleen maar winnen indien je zelf de bal rond gaat spelen en niet meteen diepe ballen speelt die 9 op de 10 mis gaan waarna je weer een kwartier wordt moegespeeld; de barcelonaspelers zijn er niet aan gewend zelf achter de bal aan te moeten rennen en zullen wanneer ze weer in balbezit zijn wat minder goed in hun vel zitten.
Het Real Madrid van Zidane, Solari, Makelele, Figo, Raul, etc. had dit gekund want die speelden technisch attractief voetbal met veel balbezit, dit Real Madrid kan het niet omdat ze resultaatvoetbal resp italiaans countervoetbal spelen (hetgeen ze overigens wel met verve doen).

Wil je van Barcelona winnen, ga dan met plezier voetbal spelen en zet even het 'resultaat behalen' uit je hoofd.

Barcelona speelt Santos zoek in WK finale
Barcelona mag zich de beste club ter wereld noemen. In Japan won de CL-winnaar nu ook het WK voor clubs.
In de finale ging de Zuid-Amerikaanse club Santos voor de bijl: 0-4
Messi, Xavi, Fabregas en weer Messi tekenden voor de doelpunten. Barca tikte Santos gewoon weg.


In eigen land (Barca-land dan wel) pakte Real fors uit tegen Sevilla.
Ze kunnen het dus wel, maar waarom nooit tegen Barca? Heeft dat met eigen kunnen te maken of meer met de manier waarop Barca hun eigen spel opdringt aan de tegenstander?
Wat de oorzaak oom moge zijn, Real gaat een kwade klant blijven voor Barca voor de titel, maar dat maakt het alleen maar mooier voor de voetballiefhebber...


sexmachine
« Laatst bewerkt op: 18 december 2011, 22:25:37 door Picasso »

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
BARCA BESTE TEAM TER WERELD
« Reactie #3 Gepost op: 19 december 2011, 01:01:53 »
Wat een analyse van de heer Picasso! ;D

Ik ben uiteraard een niet - kenner en onthoud mij verder van enige commentaar. ;)

Volgens mij is er voor onze waarde rakker Picasso een plaats weggelegd daar op de coachingbank van Real als Mourinho daar weg is.
Hij zal daar graag gezien worden door de supporters want hij brengt ongetwijfeld elke speeldag een of andere lekkere Roemeense mee uit saunaclubland waarmee hij lekker 90 minuten zal bankhangen. De kwaliteit van de cheerleaders zal er in Bernabeu ook op vooruitgaan dankzij zijn connecties uit de prostitutiewereld!

Wanneer Picasso dan naar Antwerpen afzakt zal hij ongetwijfeld stuiten op het ongrijpbare bastion van Roberto waar alle supporters de blauwe  C:-) dragen en Real "dizzy" wordt gespeeld omdat de stunners op de Antwerpse tribune toch nog mooier zijn! ;) 

Ik vermeld nog graag dat de heer Picasso dan best zelf zijn eigen bank meebrengt want dat hebben we hier niet in Antwerpen en ook een paraplu want het stadion is niet overdekt! Indine gewenst mag hij een blauwe C:-) komen lenen! ;D
« Laatst bewerkt op: 19 december 2011, 01:06:04 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
BARCA BESTE TEAM TER WERELD
« Reactie #4 Gepost op: 19 december 2011, 01:09:05 »
Roberto,
Ik had je nog zo gezegd dat dat een straffe joint was  ;D :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
BARCA BESTE TEAM TER WERELD
« Reactie #5 Gepost op: 19 december 2011, 01:11:36 »
Roberto,
Ik had je nog zo gezegd dat dat een straffe joint was  ;D :P

Volgens mij drijf ik nog op de adrenaline van mijn wippen van vandaag. Ik heb altijd geweten dat ik goed bezig was! ;D
« Laatst bewerkt op: 19 december 2011, 01:14:24 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
BARCA BESTE TEAM TER WERELD
« Reactie #6 Gepost op: 29 januari 2012, 00:57:35 »
En Barca liet vandaag weer punten liggen en staat nu 7 punten achter op Real
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/buitenlands/11398123/__Bara_laat_punten_liggen__.html

Vond Villareal (3de van onder in de competitie) wel erg sterk spelen tegen Barcelona, ze hadden veel balbezit en speelden gedurfd vaak op de helft van Barcelona; was dit de wijze les die de andere teams oppikten uit de wedstrijd Barca-Real? In de laatste minuten nog uitstekende schoten op doel door Fabregas en door Messi maar twee keer stopte de keeper knap. Maar goed, 7 punten voorsprong voor Real Madrid en nog een wedstrijd te spelen in Camp Nou; wordt afzien voor Barcelona dit jaar.

Ze kunnen het dus wel, maar waarom nooit tegen Barca? Heeft dat met eigen kunnen te maken of meer met de manier waarop Barca hun eigen spel opdringt aan de tegenstander?
Wat de oorzaak oom moge zijn, Real gaat een kwade klant blijven voor Barca voor de titel, maar dat maakt het alleen maar mooier voor de voetballiefhebber...
« Laatst bewerkt op: 29 januari 2012, 01:07:22 door Picasso »

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
BARCA BESTE TEAM TER WERELD
« Reactie #7 Gepost op: 31 januari 2012, 23:18:04 »
Inderdaad, Pica,
Ik schat dit jaar nog steeds het spel van Barca veel hoger in dan dat van Real, maar het zal het zeer moeilijk worden voor Barca de titel te pakken.
Barca presteert domweg te slecht buitenshuis.
We noteren:
- 10 thuismatchen, 9 winst, 1 gelijk, een een gigantische 43-2 als doepuntensaldo
- in schril tegencontrast 10 uitwedstrijden, 4 winst, 5 gelijk en 1 verlies, en 17-11
Duidelijk dat die gelijkspelen buitenshuis Barca de das omdoen, die wedstrijden moeten ze domweg winnen. 10 punten zo maar weggegooid...


Ik heb de wedstrijd ook gezien, eerste helft was er niet echt sprake van Barca, het laatste half uur - de laatste 25 minuten- daarentegen speelde Barca prachtvoetbal.
Maar petje af voor Villareal, echt sterk. Ik denk echter niet dat ze dat van Real hebben opgepikt, dit is de eerste keer in tien wedstrijden dat ik dat van Real zie. ik wijt het eerder aan een dipje van Barca, een dipje dat binnen een tweetal weken voorbij is, net op tijd om de CL te winnen, de Spaanse beker te veroveren en Real alsnog het vuur aan de schenen te leggen in het kampioenschap...
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal